Kazu da xenon na 50ccm ne moze jer ce biti problema. Dajteh ce kasnije reci da moze bez problema.
2 su najveca problema oko ugradnje xenona, dakle 35w xenona koji sadrzi balast (visokonaponsku jedinicu, i hid zarulju).
- Prvi problem je da treba povuci novu instalaciju direktno sa akumulatora. Ajd, to i nije neki problem, 2 zice vece od 1 kvadrata, plus, minus, osigurac, i prekidac.
- Drugi problem koji nastaje ako se rijesi prvi je brzo praznjenje akumulatora, sto dovodi do njegovog unistavanja, odnosno trajnog smanjivanja kapaciteta (dok je nov moze da anlasuje 2min recimo, a kako slabi kapacitet, to vrijeme se priblizava prema nuli, to je ono kad je bas mrtav). Dakle dani su mu odbrojani, a ovako se samo ubrzavaju.
Ima onih koji su snalazljivi, pa kazu sebi "ja cu to samo po mraku koristiti, ionako se mnogo ne vozam". Ni to nije konacno rijesenje.
Zato sam osmislio i odradio, u konacnici i sebi slozio vec vise od godine dana, jedan dodatak koji se prakticki samo doda/nadogradi na postojecu instalaciju i ostvaruju se uvjeti za rad xenona, odnosno punjenje akumulatora sa vecom strujom.
O cemu se tu zapravo radi?
Posto 50ccm 2T skuteri imaju 2 odvojena kruga, DC za punjenje akumulatora i AC za svjetla (prednja, prednje pozicije, zadnja pozicijska, i osvjetljavanje table), dodavanjem ovog sklopa na postojecu instalaciju, AC krug se ispravlja u DC i salje direktno kao dodatno pojacanje postojecem na akumulator. Tako da sva struja iz generatora je ispravljena na DC i ide direktno na plus akumulatora.
A to se dobiva uz pomoc jos jednog reglera. Moze se uzeti sa bilo kojeg skutera 2T 50, a meni su najdrazi sa minarelli skutera jer su kvalitetni za razliku od kineza koji vole da propuste i onda sve sijalice poizgaraju.
Ono sta je potrebno za pravljenje "dodatka" je sljedece:
- regler (recimo od yamahe aerox 50 ili neos, nebitno godiste)
- obican relej od auta, skutera, 12V i barem 20A
- kuciste osiguraca i osigurac 15A
Dodao bih da, od 50ccm skutera sa karbom, najjace paljenje imaju yamahe od 2003 godine, na njima xenon radi bez prepravki. Medjutim to paljenje nema klasicni cdi, nego tci...
Na slici se vidi kako to izgleda, a u nastavku cu opisati gdje se sta spaja...
Evo brzinska fotka
Edited by dajteh, 23 November 2015 - 02:37.