

#781
Posted 25 April 2017 - 21:13
#782
Posted 25 April 2017 - 21:25
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#783
Posted 26 April 2017 - 11:24
Kvacilo mi hvata na 4000 a obrtaji kroz ubrzanje 9100.
#784
Posted 26 April 2017 - 13:41
#785
Posted 26 April 2017 - 14:02
Ali ako se bavimo rolnicama na višem nivou setovanja i tunuga uopšteno, pravilnim odabirom i setovanjem za po 0,2gr i pri tome merimo akcelaraciju hronometrom kao i kranju brzinu preciznim instrumentom, jasno je da za ciljane obrataje nekog setupa samo jedna gramaža će biti najbolja za adekvatnu razmenu vario prenosa za odredjenu telesnu težinu vozača ili uslove puta (pista, uzbrdica itd).
Ukoliko odstupimo od te gramaže za po recimo 0,2 ili 0,3gr (na ozbiljnijim jakim setupima) ili 0,5-1gr (na slabijim-base) svakako se neće odraziti kao drastični pad krajnje brzine jer agregat svakako ima snage (ako su teže) i obrtnog momenta (ako su lakse) da variomatski prenos radi od početne do krajnje tačke i samim tim i izlaznost remena je ista, stoga je i kranja brzina ista, razliku će pokazati jedino hronometar na ubrzanju odnosno, vremenu koje je potrebno do postizanja krajnje brzine.
#786
Posted 26 April 2017 - 17:21
Attached Files
#787
Posted 26 April 2017 - 18:32
Trebalo bi da probas teže rolnice a ne lakse, meni se čini da je kraj radnog delovanja tog auspuha 9000rpm i da preko toga teško da će izvući neke obrtaje...
ovo je odlična brzina sa ne-rezonantnim auspuhom!
#788
Posted 26 April 2017 - 19:41
Attached Files
#789
Posted 26 April 2017 - 19:52

#790
Posted 26 April 2017 - 19:53
Evo kako zvuci posle predjenih 420km od ugradnje.
#791
Posted 26 April 2017 - 20:13
#792
Posted 26 April 2017 - 20:19
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#793
Posted 26 April 2017 - 20:24
Uglavnom se to desi kada je na igli loš, npr prebogat. Ti bi trebalo da testiraš te odzive gasa do max pola otklona, pa spuštaj ili podiži iglu da bi ti odziv bio prgav i brz
#794
Posted 26 April 2017 - 20:44
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#795
Posted 26 April 2017 - 20:45
Ako se sećaš saveta sa početka teme, karb se setuje sa iglom na sredini, ovako sad si dobio najbogatiju moguću postavku sa nekom glavnom diznom i nemaš više mogućnost da mršaviš početne otklone ručice gasa. Sada kad bi podigao iglu dobio bi jos bogatiju smesu i trkokiranje. U tom slučaju će glavna dizna ići na manje vrednosti ali takodje je moguće da će biti potrebno zameniti iglu za neku malo ostrijeg spica recimo a20.
Dakle igla na sredinu pa u potragu odgovarujce glavne dizne.
#796
Posted 26 April 2017 - 20:49
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#797
Posted 26 April 2017 - 21:06
Očisti i postavi staru svecicu toplotne vrednosti 9 po ngk. Postavi iglu a20 ili recimo a7 na sredinu, uvrni recimo 65diznu lulica neka ostane ta 14mm. Kada zagrejes skuter i malo provozas da se izduva od nakupljenog goriva pošteluj sraf smeše i ler gas i više ga ne diraj. Isteraj na pravac prvo probaj variranje ručice pa kasnije i pun gas na recimo 100-200m videćeš odmah koliko je voziv i kakvo je stanje na punom gasu. Najbitnije je da na takvoj postavci igle na oduzetom gasu i tako kratkoj relaciji punog gasa ne mozes da ostetis cilindar. Posle toga ide proba 2 br veca glavna i 2 broja manja, ništa drugo ne diraš, tada ćeš već imati predstavu u kom pravcu nastavljaš. Sledi ponovo probanje u onom pravcu (veca ili manja glavna) u kojem ti se učini da ide bolje, ali sada malo duža voznja i pun gas recimo 300-500m uz gledanje obrtaja i osluskivanje, takodje i pregled boje svećice. Dalje znaši sam sto se tiče glavne dizne. Kada se pronadjes sa odredjenim brojem glavme dizne, presotaje voznja kroz varijaciju ručice gasa kao u svakodnevnom saobraćaju gde gledaš iglu i kakav je odziv, da li je lenj i zamuče ili trokira, da li dovoljno brzo padaju obrtaji itd.. probas zub gore i takodje probas i zub dole da vidis kakve su razlike. Na karaju, kada podesis i iglu ponovo postelujes i sraf smese minimalnim korekcijama i proveris jos jednom pun gas i boju svećice. Znam da je malo komolikovano ali za jedan radni dan uz mnogo zivaca je moguće doći do nekih rezultata.
#798
Posted 26 April 2017 - 21:18
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#799
Posted 26 April 2017 - 21:38

#800
Posted 26 April 2017 - 21:52
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users