Aprilia sr 50 2006. karburator
Razredni
14 Feb 2016
Depe, on 14 February 2016 - 00:01, said:
Posto sam stavio novi vario koji ima precnik od 100mm kad sam sad sve sastavio vidim da je vario vrlo blizu bendixa, da li ima opasnosti da kais dohvati,koji je isto nov 811x18.5

Depe
14 Feb 2016
Moji utisci ce biti sigurno dobri jer sam do kraja prosle sezone vozio Hondu dio, koja je isla sasvim solidno a sa ovom apriliom sam presao nekih 20Km samo. Zamenio sam i zvono kvacila marka je DR sport i stavi sam zelene opruge u malosi kvacilo i centralna je ljubicasta.
Razredni
14 Feb 2016
Depe, on 14 February 2016 - 00:26, said:
Moji utisci ce biti sigurno dobri jer sam do kraja prosle sezone vozio Hondu dio, koja je isla sasvim solidno a sa ovom apriliom sam presao nekih 20Km samo. Zamenio sam i zvono kvacila marka je DR sport i stavi sam zelene opruge u malosi kvacilo i centralna je ljubicasta.
Ali generalno, mislio sam na utiske koje ces nam preneti vezano za krajnu brzinu i blizinu variomata bendixu. Znamo da piaggio 50 bez blokada sa rezo auspuhom i fabrickim variom ide 85-90 po satu kao dobar dan, i da sa multivarom prebaci i 100 (po satu), ali ti ces nam preneti nesto novo, nadam se!
Dajteh
14 Feb 2016
Ajde prokomentarisi jos par tema pa da okacis slike, ja mislim da trebas 50 postova. Interesantan mi je ovaj top performances variomat, pa bi te zamolio da slikas to rastojanje do bendixa i crijevo uljne pumpe je kriticno ako je bas 100mm u pitanju? Da nije mozda 99.5mm?
I zanimaju me tvoji utisci sa radom tog variomata u sljedecim podrucjima:
- pocetni start
- da li ima oscilacije u okretajima od 20kmh do 80kmh, i jesu li i gdje jako izrazene
- na kojoj brzini motor krene zakucavati okretaje, odnosno do koje brzine se moze voziti smireno, a brzo
Edited by dajteh, 14 February 2016 - 01:12.
I zanimaju me tvoji utisci sa radom tog variomata u sljedecim podrucjima:
- pocetni start
- da li ima oscilacije u okretajima od 20kmh do 80kmh, i jesu li i gdje jako izrazene
- na kojoj brzini motor krene zakucavati okretaje, odnosno do koje brzine se moze voziti smireno, a brzo
Edited by dajteh, 14 February 2016 - 01:12.
Mario
14 Feb 2016
na 50 postova dobijaš status normal member koji ima ta prava...
jbg zato se zove forum a ne blog, jer svi raspravljamo i zajednički učestvujemo u konverzaciji svih tema...
sa druge strane projekti su zaštićeni od novih članova, jer je to ipak primer i ostalim forumima i te teme imaju svoju vrednost...
jbg zato se zove forum a ne blog, jer svi raspravljamo i zajednički učestvujemo u konverzaciji svih tema...
sa druge strane projekti su zaštićeni od novih članova, jer je to ipak primer i ostalim forumima i te teme imaju svoju vrednost...
goggyso
14 Feb 2016
Mislim da 811x85 neće dohvatiti bendix jer nije dovoljno dug, bez obzira na varijator sprečava ga zadnja remenica.
Depe
14 Feb 2016



Da li sam dobro uradio sa slikama, ako ih vidite to je kako stoji variomat i koje su mu mere
Edited by Lauda, 14 February 2016 - 21:38.
: Sredio slike
Depe
14 Feb 2016
Jedno pitanje u vezi centralnih nozica stavio sam ove od Libertija desni nogar dosta je blizu gume oko 5mmm da li je to OK. Stavio sam njih jer sam ih dobio povoljno a za original os SR traze 25 evra
Edited by Lauda, 14 February 2016 - 21:38.
: Sredio slike

Edited by Lauda, 14 February 2016 - 21:38.
: Sredio slike
Razredni
14 Feb 2016
Vidi sad, stvarno je 100mm precnik 
Iako stoji bas dosta blizu uljne pumpe i bendixu, mislim da neces imati nikakav problem sa remenom jer je proizvodjac zadrzao uglove kao kod serijskog varijatora pa na vrhu imas preko 19mm razmak i to je garnat da remen sirine 18,5mm nece izlaziti van obima variomata. Sto se tice bolcne i remena, trbalo bi da unutrasnja strana remena bude poravnata sa bolcnom, ili platnicama, ako dodas 1,5mm onda ce blocna biti starija pa ce remen klizati, odnosno nece dodirivati ni variomat ni ventivar u startu. Treba da imas 0,1 - 0,2 rezerve u minus, znaci da ti remen bude pod prstom poravnat ili malo stariji od bolcne, idelno bi bilo da se dodaju podloske 1,2mm. Ima tu jos jedan problem. Koliko mesta ostaje za zvezdu ventilvara ( ono sto drzi plasticni ventilator) kada se dodaju sajbnice i postavi venyilvar. Moguce cak da ce ti se naslanjati mali zupcanik kurble u praznom hodu ako previse izguras bolcnu sa sajbnicama. Treba sve probati pa naci najbolju soluciju.
Sto se tice nogara, bitno je samo da nigde ne dodiruju tocak i da imaju pravilnu finkciju, sad da li su od nekog drugog modela, nema veze..

Iako stoji bas dosta blizu uljne pumpe i bendixu, mislim da neces imati nikakav problem sa remenom jer je proizvodjac zadrzao uglove kao kod serijskog varijatora pa na vrhu imas preko 19mm razmak i to je garnat da remen sirine 18,5mm nece izlaziti van obima variomata. Sto se tice bolcne i remena, trbalo bi da unutrasnja strana remena bude poravnata sa bolcnom, ili platnicama, ako dodas 1,5mm onda ce blocna biti starija pa ce remen klizati, odnosno nece dodirivati ni variomat ni ventivar u startu. Treba da imas 0,1 - 0,2 rezerve u minus, znaci da ti remen bude pod prstom poravnat ili malo stariji od bolcne, idelno bi bilo da se dodaju podloske 1,2mm. Ima tu jos jedan problem. Koliko mesta ostaje za zvezdu ventilvara ( ono sto drzi plasticni ventilator) kada se dodaju sajbnice i postavi venyilvar. Moguce cak da ce ti se naslanjati mali zupcanik kurble u praznom hodu ako previse izguras bolcnu sa sajbnicama. Treba sve probati pa naci najbolju soluciju.
Sto se tice nogara, bitno je samo da nigde ne dodiruju tocak i da imaju pravilnu finkciju, sad da li su od nekog drugog modela, nema veze..
Depe
14 Feb 2016
Aco ako si video slike bolcna strci 12.6mm a sirina kaisa u donjoj zoni je 14.5mm sa podloskama u debljini od 1.5mm u minusu sam 0.4mm. Probao sam tako da stavim i matica pokrije navoje i tako sam verglao nisam osetio da nesto dohvata. Imam jos rezervnih podloski koje sam dobio uz varijator. Stavljao sam ih izmedju bolcne i poklopca variomata.
Razredni
14 Feb 2016
Depe, on 14 February 2016 - 20:37, said:
Aco ako si video slike bolcna strci 12.6mm a sirina kaisa u donjoj zoni je 14.5mm sa podloskama u debljini od 1.5mm u minusu sam 0.4mm. Probao sam tako da stavim i matica pokrije navoje i tako sam verglao nisam osetio da nesto dohvata. Imam jos rezervnih podloski koje sam dobio uz varijator. Stavljao sam ih izmedju bolcne i poklopca variomata.
Znaci, ona prva podloska, izmedju zupcanika uljne pumpe i poklopca variomata je odradila posao pa ne izlazi zvezda i matica u podrucije zupcanik kurble, odlicno. Svidja mi se top performas vario, na sve su mislili. Ajd poredjaj 1,5mm sajbne pa kad rmen napravi 1-2minuta rada u mestu, podicice se na maximalan polozaj u zadnjim remenicama. Ako ti nije tesko, skines deklu i slikas polozaj u remenicma, idelno je ovako:

Depe
14 Feb 2016
mogu samo da ti prikazem kako stoji kais kad se namesti sa 1.5 podloskama i sa malo verglanja, voleo bih da mogu da ga upalim danas bib bilo i voznje ali jos nije sve spremno za startovanje masine. Jedva cekam kada ce i to biti.
Edited by Lauda, 14 February 2016 - 21:39.
: Sredio slike

Edited by Lauda, 14 February 2016 - 21:39.
: Sredio slike
Depe
14 Feb 2016
Malo slika sta se radilo ovih dana podeli cu u tri posta da napunim 50 postova.
Uradjene nalepnice konacno da nesto odstampam i za mene.

Nalepnice zalepljene na skuter




Novo zvono kvacila
Edited by Lauda, 14 February 2016 - 21:41.
: Sredio slike
Uradjene nalepnice konacno da nesto odstampam i za mene.

Nalepnice zalepljene na skuter




Novo zvono kvacila

Edited by Lauda, 14 February 2016 - 21:41.
: Sredio slike
Razredni
14 Feb 2016
Da, pretpostavio sam,to je normala za 811 na velikim (134mm) remenicama. Ovaj polozaj garantuje izlaznost kasnije do vrha variomata, odnosno, maximalnu brzinu, a sto se tice starta, malo ce biti tromiji, ovo je polozaj kao u drugoj brzini. Vidi kako mozes da nadomestis jos 0,3mm sajbnicu, ako nemas mogucnosti negde da navbavis (salle ili neka prodavnica) ili da napravis, poslacu ti ja pismom. Malo ce se jos podici remen pozadi, a to ces najbolje osetiti kad budes probao vise puta nagli start..
Kako napredujemo, sta jos fali da se cuju prvi taktovi?
Kako napredujemo, sta jos fali da se cuju prvi taktovi?
Depe
14 Feb 2016
Far rasturen i sredjen jer su sva tri nosaca sociva bila polomljena pa su klaparala u faru.

Jedna od slika kompletnog izgleda skuta

Jedna od slika kompletnog izgleda skuta

Lauda
14 Feb 2016
Sredio sam ti slike u temi da bude preglednije.
Molim te kada kopiras slike da kopiras link direktno ka slici (da se zavrsava sa nekom od ekstenzija slike .jpg, .png, itd) i da to onda ubacis izmedju IMG tagove na sledeci nacin:
Na taj nacin je dosta preglednije nego da se kaci link ka nekom servisu za slike.
Sad kad si nakupio dovoljan broj postova, mozes i direktno da kacis slike na forum.
Molim te kada kopiras slike da kopiras link direktno ka slici (da se zavrsava sa nekom od ekstenzija slike .jpg, .png, itd) i da to onda ubacis izmedju IMG tagove na sledeci nacin:
[img]link_ka_slici.png[/img]ili putem ikonice na editoru u kojem pises odgovor gdje pise "Image" kada prevuces kursor preko ikonice.
Na taj nacin je dosta preglednije nego da se kaci link ka nekom servisu za slike.
Sad kad si nakupio dovoljan broj postova, mozes i direktno da kacis slike na forum.
Depe
14 Feb 2016
Sutra idem kod strugara da mi napravi cauru za polumesec kurble i kad to uradim moci ce da se proba da li ce masina startovati. Trebalo bi da oce jer je dobro palila i radila pre rasklapanja a motor nisam otvarao. Doduse karburator je skidan i opran pa ce morati da se nasteluje.
Razredni
14 Feb 2016
Depe, on 14 February 2016 - 21:46, said:
Sutra idem kod strugara da mi napravi cauru za polumesec kurble i kad to uradim moci ce da se proba da li ce masina startovati. Trebalo bi da oce jer je dobro palila i radila pre rasklapanja a motor nisam otvarao. Doduse karburator je skidan i opran pa ce morati da se nasteluje.