Tomos APN6s 1989
#21
Posted 21 February 2016 - 10:20
Mogo bi zbilja stavit 4tu lamelu...
Mario, šajbice kod kvačila nisam uopće stavljo ovog puta, baš iz razloga da mi ne bude kvačilo na knap...
#22
Posted 21 February 2016 - 17:15
3 lamele moraju ić i 2 ploče na kraju i onda se pomolit da ne klizi, nema druge...
#23
Posted 21 February 2016 - 21:25
marac031, on 21 February 2016 - 17:15, said:
3 lamele moraju ić i 2 ploče na kraju i onda se pomolit da ne klizi, nema druge...
ма готово немогуће да не раздваја, знам како је код мене било. једном приликом сам 5 ламела убацио, па није ваљало из других разлога, али 4 стају без по муке и раде. пробај па ћеш видети мора да може
#24
Posted 22 February 2016 - 10:51
#25
Posted 23 February 2016 - 10:32
Imam audio snimak od sinoć, nisam snimao video jer sam vratio kameru kolegi, a i bio je mrkli mrak, uploadam na neki audio sajt da možete preslušat
#26
Posted 23 February 2016 - 22:41
Ravnica od cca pola km.
Hvala svima na komentarima i savjetima!
#27
Posted 23 February 2016 - 22:46
jako lepu rezonancu karburatora imas mislim da je u skladu sa auspuhom
predugacak prenos ili fali snage ?, koja je to brzina u kraju bila i koji lancanici su na prenosu ?
#28
Posted 24 February 2016 - 06:56
Prije da fali snage, 14-33 prijenos je gore, ulovi 100kmh u tih 500m.
#29
Posted 24 February 2016 - 08:04
Al da lepo ide sa snimka ide...steta sto je kvacilo kvarilo celu sliku...
#30
Posted 24 February 2016 - 08:09
mada imamo i onaj adobe analizer pa moze da se ubaci
#31
Posted 24 February 2016 - 09:44
#32
Posted 24 February 2016 - 10:06
pilot dizne za PHBG imaš kod nas ako ti budu trebale
edit: sad sam prelistao , izmenjao si PHBG21 na PHBL24.. ok mogu da se nakopaju i za njega pilotke...
#33
Posted 24 February 2016 - 17:41
Motor je maltene prodan, pa ne mislim više išta čačkat oko toga...
#34
Posted 24 February 2016 - 18:22
ok.. dobro ide, hvala za info o prenosu
#35
Posted 24 February 2016 - 23:59
#36
Posted 04 March 2016 - 08:57
Gore imam 12v80w elektronsko malo iskrino paljenje sa varijabilnim kutom pretpaljenja, i dešava mi se sljedeće - motor pali na pola zuba, ima fin ler, prima gas, ide, vuče, no nakon 4-5km maltene svaki puta na istoj dionici mi se ugasi, pun gas 3-4 taman u petu da ubacim i odjednom kao da skinem kabal sa svjećice...
Zatim teže upali nakon 10-15 kurblanja i to pod čokom i radi na 3000okr i tako se mogu provest 200-300 metara i opet crkne i opet ista stvar, sutradan se hoću provozat - stavim drugu svjećicu i mislim riješio sam problem, kad ono ista scena.
Dan nakon toga pomislim da mi je možd nešt zaštopano u karburatoru pošto kad mi se to desi jedva i to jedino pod čokom upali(a prije vožnje uredno upali uz čok, zagrije se i radi u leru fino na 1500rpm i prima gas odlično) - očistim karburator, maltene ništa nije bilo prljavo ili slično, odem se provozat - ista scena.
Moram napomenit da mi je znao koji puta puknit, i probo sam 4 svjećice(2x ngk br8hs, 1x ngk b8hs i 1x ngk br7hs- ova znam da je 110% ispravna, a isto se desi), sa ove dvije br8hs nije htio ni upalit kad sam pokušavo.
Ne znam, provjerio sam otpore nakon vožnje još dok su komponente blago tople bile - otpor na bobini je uredu kao i na namotajima.
#37
Posted 04 March 2016 - 09:58
probaj izmeniti taj iskrin cdi za drugi
#38
Posted 04 March 2016 - 10:26
#39
Posted 04 March 2016 - 13:53
#40
Posted 04 March 2016 - 14:15
sve jedno proveri prvo ovo sto je Nesa rekao
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users