Jump to content


Tomos APN6s 1989


40 replies to this topic

#21 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 21 February 2016 - 10:20

Sipam motorno 10w40 što imam kod kuće, isto to sam sipo dok sam imo t15 setup 2014, i prošle godine kad sam imo kit, čak je i kvačilo isto samo sa novim lamelama.

Mogo bi zbilja stavit 4tu lamelu...

Mario, šajbice kod kvačila nisam uopće stavljo ovog puta, baš iz razloga da mi ne bude kvačilo na knap...

#22 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 21 February 2016 - 17:15

''sendvič'' od lamela sa 3 lamele i dvije ploče na kraju iznosi mi 14.7-14.85mm debljine, a sa četvrtom lamelom i samo jednom pločom na kraju iznosi 16.8-17mm, probo, sad ne kliže ali ne može odvojit više od 50-60% ma koliko god ja sajlu našpanovo...

3 lamele moraju ić i 2 ploče na kraju i onda se pomolit da ne klizi, nema druge...

#23 Petko131

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 383 posts
  • MestoНови Сад
  • VozimTomos D6, Tomos a55

Posted 21 February 2016 - 21:25

View Postmarac031, on 21 February 2016 - 17:15, said:

''sendvič'' od lamela sa 3 lamele i dvije ploče na kraju iznosi mi 14.7-14.85mm debljine, a sa četvrtom lamelom i samo jednom pločom na kraju iznosi 16.8-17mm, probo, sad ne kliže ali ne može odvojit više od 50-60% ma koliko god ja sajlu našpanovo...

3 lamele moraju ić i 2 ploče na kraju i onda se pomolit da ne klizi, nema druge...

ма готово немогуће да не раздваја, знам како је код мене било. једном приликом сам 5 ламела убацио, па није ваљало из других разлога, али 4 стају без по муке и раде. пробај па ћеш видети мора да може :)

#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 February 2016 - 10:51

marac, povlači ti deva kao kroserica od 250cc... neverovatno kako ovo kvačilo ume da zavara, dva puta sam vraćao i gledao snimak....

#25 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 23 February 2016 - 10:32

Vraćena je stara postavka kvačila i još sam se malo poigro sa šajbicama oko kvačila, ulio mineralno ulje za manualne mjenjače 80w90 i odvaja prekrasno, a ne klizi ništa :)

Imam audio snimak od sinoć, nisam snimao video jer sam vratio kameru kolegi, a i bio je mrkli mrak, uploadam na neki audio sajt da možete preslušat :)

#26 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 23 February 2016 - 22:41

Evo i audio snimak koji sam obećao uploadat: http://picosong.com/hScP/
Ravnica od cca pola km.

Hvala svima na komentarima i savjetima! :)

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 February 2016 - 22:46

malo ti je prebogat na pilotki
jako lepu rezonancu karburatora imas mislim da je u skladu sa auspuhom
predugacak prenos ili fali snage ?, koja je to brzina u kraju bila i koji lancanici su na prenosu ?


#28 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 24 February 2016 - 06:56

Da, bogat je dosta na pilotki, jbg nemam te dizne...
Prije da fali snage, 14-33 prijenos je gore, ulovi 100kmh u tih 500m.

#29 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 February 2016 - 08:04

Doci ce snaga sa mrsavijom smesom, i meni se cini da je prebogat...
Al da lepo ide sa snimka ide...steta sto je kvacilo kvarilo celu sliku...

#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 February 2016 - 08:09

jer imaš neku informaciju o obrtajima, po frekvenciji bih rekao 9000-10000... ?

mada imamo i onaj adobe analizer pa moze da se ubaci

#31 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 24 February 2016 - 09:44

Po kineskom obrtomjeru kaže 9800rpm, e sad kolko je to točno u to nebih ulazio, ali se vrti preko 9000 sigurno.

#32 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 February 2016 - 10:06

ja sam na snimku izbrojao 4 brzine ? ne povuče u 5-oj ili šta ?

pilot dizne za PHBG imaš kod nas ako ti budu trebale

edit: sad sam prelistao , izmenjao si PHBG21 na PHBL24.. ok mogu da se nakopaju i za njega pilotke...

#33 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 24 February 2016 - 17:41

Prva brzina mi je od apna i nju slabo koristim jer je prekratka. Povuče u svim brzinama odlično osim eto male knedle na početku gasa zbog prevelike pilotke..

Motor je maltene prodan, pa ne mislim više išta čačkat oko toga...

#34 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 February 2016 - 18:22

da da jasno je krećeš iz druge....

ok.. dobro ide, hvala za info o prenosu

#35 asanin

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 136 posts
  • MestoNis
  • VozimTOMOS

Posted 24 February 2016 - 23:59

Kineski obrtomer je tacan, samo ima malo sporije ocitavanje - kasnjenje. Uporedjivali smo ga sa ozbiljnijim obrtomerom.

#36 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 04 March 2016 - 08:57

Potaknut Alienovim problemima sa automatikom i paljenjem, hajd' i ja da iznesem svoj problem oko paljenja.

Gore imam 12v80w elektronsko malo iskrino paljenje sa varijabilnim kutom pretpaljenja, i dešava mi se sljedeće - motor pali na pola zuba, ima fin ler, prima gas, ide, vuče, no nakon 4-5km maltene svaki puta na istoj dionici mi se ugasi, pun gas 3-4 taman u petu da ubacim i odjednom kao da skinem kabal sa svjećice...

Zatim teže upali nakon 10-15 kurblanja i to pod čokom i radi na 3000okr i tako se mogu provest 200-300 metara i opet crkne i opet ista stvar, sutradan se hoću provozat - stavim drugu svjećicu i mislim riješio sam problem, kad ono ista scena.

Dan nakon toga pomislim da mi je možd nešt zaštopano u karburatoru pošto kad mi se to desi jedva i to jedino pod čokom upali(a prije vožnje uredno upali uz čok, zagrije se i radi u leru fino na 1500rpm i prima gas odlično) - očistim karburator, maltene ništa nije bilo prljavo ili slično, odem se provozat - ista scena.

Moram napomenit da mi je znao koji puta puknit, i probo sam 4 svjećice(2x ngk br8hs, 1x ngk b8hs i 1x ngk br7hs- ova znam da je 110% ispravna, a isto se desi), sa ove dvije br8hs nije htio ni upalit kad sam pokušavo.

Ne znam, provjerio sam otpore nakon vožnje još dok su komponente blago tople bile - otpor na bobini je uredu kao i na namotajima.

#37 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 March 2016 - 09:58

negde je ili probio namotaj na bobini, ili je crkao elektrolitski kondenzator na gejtu tiristora, pa se usled zagrevanja ili promeni kapacitet ili ako je bobina, probije između redova, možda i na masu, najpre na jezgro...

probaj izmeniti taj iskrin cdi za drugi

#38 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 March 2016 - 10:26

I ja sam imao ( uz ostale ) i taj simptom ...samo se ugasi , posle kurblaj do besvesti , dam saug i vruc upali pod saugom, znao je i da pukne ponekad ...ali kod tebe je elektronika , tek tu moze biti svasta i mnoge komponente na merenje nece pokazati nista , odnosno da su ispravne ...cak i bobina na testeru moze da baca varnicu korekno , a u praksi zna da zajebava posle izvesnog vremena probije u primarnom kolu ...ja sam pre neku godinu imao takav slucaj , na kraju rasecem je bonsekom , a primarna zica jednu trecinu izgorela ...bilo bi dobro da metodom zamene delova pokusas , ako imas drugi CDI...upravo takvo paljenje ja lovim za Airsalmatica ...

#39 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 04 March 2016 - 13:53

Marac, to sto si opisao meni ipak lici na problem sa gubitkom goriva. Negde imas los protok i brze trosi iz lonceta nego sto dolazi u lonce. To sto nece da upali bez sauha a vruc je i sto radi na povisenim obrtajima asocira na nedostatak goriva. Probaj da istu deonicu vozis sa manje gasiranja i vidi hoce li motor preci vise. Ako bude razlike proveri protok benzina kroz slavinu, crevo i filter ako ga imas i proveri protok kroz iglu ventila na plovku. Hoce da se desi da tu zastopa neko djubre.

#40 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 March 2016 - 14:15

inace ove mala privreda slavine umeju da uguzvaju taj gumeni umetak kod ventilica slavine, pa se cesto desi da na rezervi ide na normalnoj poziciji ne ide... a sve jer su na plocastim ventilima lose obradjene povrsine i mogle bi se osmirglati pre upotrebe...

sve jedno proveri prvo ovo sto je Nesa rekao





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users