Jump to content


CPI PoWer



32 replies to this topic

#1 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 December 2015 - 12:50

Evo opet se bakcam oko CPI powera. Klasicna kopija minarellija sa MIKUNI 16 karbom. Ako je taj original mića ja polivam benzinom sve skutere i spajam ih na svijecicu preko daljinskog.

Dakle, nakon sto sam prevledao cijeli motor i uvidio da nebi smjelo biti nikakvih problema, poceo me hebavati odnos smjese u leru i na dodavanje gasa.

On radi normalno, prima gas, i kada odradi u leru malo ide polako ali sigurno prema crkavanju. Gorivo uredno dobiva.
Karb ociscen i stavio sam mu diznu 60 umjesto 47.5

Malo sam se igrao i sa lulicom, jer je serijska jako suzena.


I nekako je motor proradio, ali najbolje radi kada je smjesa zavrnuta do kraja.

Kada mu prstom zacepim dovod gasa momentalno se gasi.


I primjecujem tipicnu stvar za lose karbove, teze pali, taktovi nisu najjasniji, slabo reagira na vijak smjese.


Na SR150 masini imam Mikuni 20, original japanski, pa taj je od oka duplo bolji od ovog, a tek kako se fino podesava.

Edited by dajteh, 17 December 2015 - 12:52.


#2 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 December 2015 - 13:18

Posto sam mu stavio vecu diznu, onda sam odlucio i prosiriti lulicu i to na 15mm sa 11.5mm. Razlika se osjeti u snazi

#3 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 December 2015 - 13:36

View Postdajteh, on 17 December 2015 - 13:18, said:

Posto sam mu stavio vecu diznu, onda sam odlucio i prosiriti lulicu i to na 15mm sa 11.5mm. Razlika se osjeti u snazi
Nisam najbolje razumeo, sta je problem? Imas podebljanu smesu?

Kopije umeju da prave probleme.
Sta je sa el saugom? Pilotka, igla?

Najzad, sad nije najbolje vreme za stelovanje, zbog vlage i niske temperature, hoce sraf smese malo kasnije da reaguje..

#4 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 December 2015 - 13:49

Te kineske kopije mikuni karbova imaju bas te probleme koje si opisao (teze pali, stelovanje, itd). Koja je pilotka u karbu?
Kinezi vole da zaguse masinu preko lulice. Tu bi najbolje legla lulica od 18mm i onda da se usteluje precizno.

#5 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 December 2015 - 14:29

Pilotka je ona koja je u tom "Mikuniju", valjda mora da radi poso? Iako sam ja na tim kinezima sta ljao vece pilotke i tu mu ne pomaze nista osim pravog talijanskog dellorta.

Uglavnom, evo dobio sam ga sve je super, seraf smjese maksimalno smije biti na 1/2 kruga inace se ugusi na dodavanje gasa ako malo odradi u leru.

Isprobao sam ga i super radi, pali, samo jos poslozit par plastika.


ALI IMA JEDAN MALI PROBLEM.

Ostavio me na putu, cim ja idem od kuce odmah problemi. Otkazala mi kurbla jer je nisam htio odmah sloziti, a akumulator slab. Sad prvo guranje pa idem po novi seger i onu tanku sajbicu moram staviti.

A prije ovog sam dotjerivao Qouinqija gts abnormal power, tom je otpalo pola podnice cim sam odmakao od kuce.

Fala bogu pa ih vise nemam, tako da ovakvih podmuklih kvarova vise nece biti


PS jel zna ko koji seger trebam uzeti, onaj mutavi prodavac me zajebo vec jednom sa svojim mjerenjem oko neceg drugog.


Na ovoj crti ja prolazim sa barem 80kmh sa nrg-om, a sad moram gurati

Edited by dajteh, 17 December 2015 - 14:38.


#6 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 December 2015 - 15:02

Prebacio sam se na Cpi Power. Iz razloga sto i dalje postoji moja vjera u monstrumsku snagu koja je skrivena u ovom skutercetu. Tako su mi govorili trgovci i ja sam stekao dojam beskonacnog potencijala i snage ove masine, o tome cu kasnije.

Dakle radi se o CPI oliveru, kojeg sam odjednom i nenadano zavolio nakon sto sam ga dobio sa 20 evra, znaci ona plava evropska novcanica.

Evo ga ceka da ga neko pogura jer malo ostao na cesti
[attachment=6408:20151217_143950.jpg]

Inox odzak
[attachment=6409:20151217_144913.jpg]

I ono sto me i dalje odrzava da zivim za njega je ovo
[attachment=6410:20151217_144919.jpg]

Dakle prodavac 2006 god mi je usadio mnogo toga u glavu, tako da ja planiram osloboditi sav potencijal koji stoji iza ovog natpisa.
Stekao sam dojam da se u cilindru desavaju jace eksplozije negoli sto to moze odraditi jedna danasnja atomska bomba. Tu je odzak od plemenitog materijala koji ce da se pobrine za nesmetano odvodjenje gasova, jer bi obican auspuh momentalno progorio. Sto je i logicno, jer za monstrumskom snagom izlazi i nemjerljiva toplina.
Pojacan je i karb, napravio ga rucno Mića specijalno za ovu potrebu, a ja sam stavio diznu 60 i otvorio lulu airboxa na 15mm unatoc tomu sto je pisalo DANGER USISAVA MALU DECU AKO SE PROSIRI!!

E sad, kako doci do te snage, kako je osjetiti, kako doci do tog cpi powera?

Posto sada ide 50kmh, a prijenos mu je oslobodjen, primjecujem da ima originalni cdi koji je blokiran. I u tome se krije kljuc oslobodjenja te snage. Cdi sa 6 zica koji je zablokiran.
Meni je trgovac govorio ako skinem taj cdi i stavim odblokirani, da ce popucati remen na hiljade komadica, rolnice ce se pretvoriti u mljevene cahure, a centralni feder se vise nikada nece rastegnuti, a mali federi ce postati ravna zica kada ga zakuca CPI POWER!!!


Moja misija i cilj je pronaci tu snagu i osloboditi je. Posto skuter ima rep spojler od magicnih legura, uvidio sam da moze posloziti sa lako kacenje uzeta i tako bi mogao otvoriti slep sluzbu, i to manje ni vise nego za crknute kamione slepere na cesti.
Na taj nacin sam mislio iskoristiti tu snagu koju mi garantuje trgovac CPI POWERa.


Vidjeti cemo, samo da osposobim kurblu jer je kompresija nemoguca, sto dokazuje i malo duza kurbla naknadno ugradjena, zbaci ima istine iza natpisa CPI POWER.

Edited by dajteh, 17 December 2015 - 15:10.


#7 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 December 2015 - 15:04

Da ti prebacim postove iz kratka pitanje u ovu temu?

#8 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 December 2015 - 15:12

Moze slobodno, bas sam napisao tamo.

Hvala :)

#9 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 December 2015 - 16:18

OK, nema labavo, sva moja energija se ulaze u CPI POWER!
Primjetio sam da umjesto 14 sarmi, apetit trazi barem 10 vise jer posao oko cpi powera trazi enormnu kolicinu energije, sto ukljucuje i 500m guranja te gomile gremlinske podmuklosti.

Kurbla je lesena
[attachment=6411:20151217_161013.jpg]

A posto mi je oteklo koljeno od kompresije, u tijeku je povezivanje akumulatora posto se onaj jedan pokazao ispravan. Dakle fali mu struje. Ako mnogo trazis i ocekujes, mnogo moras i uloziti. CPI POWER!
[attachment=6412:20151217_160346.jpg]



U tijeku je izrada CDIa koji ce biti unlimited, dakle snaga iz dubine cilindra ce da izadje na cestu. Da li ce puknuti radilica, pitanje je sad. Ako ne pukne, slijedi remen, ali ako i on prezivi onda ce korpa poplaviti i spusiti se zajedno sa lamelama.Ak nekim cudom moment sile nastavi dalje, mora se slomiti barem 1 zub primara ili sekundara, a o proklizavanju isovine kroz kotac da ne pricam.
Sta bi se desilo da okretaji dodju na asfalt o tome mogu samo da mastam. Ali pojacati cu js to...

Uskoro stize cdi pa cemo vidjeti sta moze CPI POWER!

#10 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 December 2015 - 18:42

Evo pogodio sam karb koliko sam mogao, ali opet me zajebava, bas se osjeti da nesto ne valja, a mrzi me staviti pravi karb, ali nema mi druge.
Posto su semerinzi suvi, usis je bez greske, karb takodjer, a stavio sam mu novi klip sa karikama, i iglicasti lezaj.

Sve je super, ali kad ga ugasim i odmah upalim, on svaki put upali iz druge bez gasa, znaci nece na zub upaliti.
Preko anlasera trazi gasa.
U leru nekako mrmljavo radi, ne moze raditi na niskim okretajima jer se ugasi.


A najgora stvar je sto hladan ima prenizak ler i stalno se gasi, a kad se ugrije ima normalan ler koliko toliko.
Ako se povisi ler da bude OK pri hladnoj masini, onda je previsok dok je zagrijan.


Evo kako dovodim motor na radnu temperaturu posto mi se neda vozati bezveze.

Blanjanje power i to sa jednom rukom :D




Odblokirani CDI je skrpljen na brzinu
[attachment=6433:cdi.JPG]

Edited by dajteh, 17 December 2015 - 18:48.


#11 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 December 2015 - 12:32

Zapocinje nova borba, istrazivanje se nastavlja koliko god daleko trebalo ici da se ubode CPI POWER.

CDI je spreman, malo izguzvan i ispresavijan, ali radi poso za medalju, okrenuti ce 13 000rpm bez problema, testirano na Aeroxu, Luni Vision, TGBu r50x.
[attachment=6480:20151218_113241.jpg]

Zatim je eliminiran problem, restrikcija okretaja zbog cega nece preko 50kmh
[attachment=6481:20151218_113444.jpg][attachment=6482:20151218_113458.jpg]

Spojeno sve, lepo znas kako
[attachment=6483:20151218_114904.jpg]

I usljedilo je paljenje, zacudo kresnuo je NA PRVI zub, i tako par puta. Bas se osjeti da je cdi bolji vec ubsamom startu.

Ali nakon cetvrtog test paljenja, umalo me ne pokosi deklo koje je iskocilo kao minirano, variomat je odletio i jos se nije vratio, radilica je pukla kao da je odrezana. Sta je ovo ne mogu da vjerujem, dok sam se skulirao shvatio sam da sam oslobodio CPI POWER.
[attachment=6484:20151218_115135.jpg]
[attachment=6485:20151218_115153.jpg]


Sreca moja sto sam imao jos jednu masinu sa strane pa sam uporno i brzo nastavio dalje, tako da je moj CDI zbuksan da mogu napraviti test voznju.
[attachment=6486:20151218_115629.jpg]


Opet je bolje sastavio nego sa zablokiran cdiem, i krenuo sam. Nakon 100m osjecam da guta zrak. Brzo stajem i pokusam se okrenuti, medjutim DZABA. Popio je svo gorivo iz rezervara. Sta je ovo, kakva je to adzaja ja to jos nisam vidio. Preciznim proracunima sam dosao do brojke koja ubija, ispada da trosi 18 litara na 1km!!! A mnozenjem sa X faktorom ispada da je to 2670KW. Eto zasto je odmah pukla radilica i deklo se izbilo van sa 12 serafa.

Nista, usljedilo je tocenje



[attachment=6487:20151218_120928.jpg]


Nakon toga lagano zagrijavanje, pa blanjanje. Bome je jaci, ima snage sve 5 ali i dalje ide 50kmh. Cak se i bolje razvrtava ali na 50kmh stane kao ukopan.


Spojim svoj cdi na aeroxa, kad on zakucava momentalno u blokadu, dakle odblokiran je i radi perfektbo.


E sad se namece pitanje da nije auspuh zastopan, e to treba vidjeti, ali ima jedna stvar od prije koje se sjecam.



Kad sam imao cpi masinu na stolu, ovu sa 6 zica iz paljenja iliti euro 2, ja sam na nju spajao razne cdieve i to mi nikako nije bilo po volji, nesto mi tu smrdi, eto pa bi volio da se netko javi ko ima odblokiranog minarellija copy koji ima 6 zica iz namotaja, samo me zanima sta je postigao sa tom masinom.

Edited by dajteh, 18 December 2015 - 12:36.


#12 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 December 2015 - 14:10

Morao sam stvoriti veliki optimizam i veselu atmosferu posto se radi o izuzetno lako kvarljivoj robi, inace da sam imao samo malo ozbiljnosti vec bi u prvoj minuti prosao nogom kroz njega uzduz i poprijeko, a vjerojatno bi uzeo cekic i izlupao ga dok se ne pretvori u prasak za dobru vilu

Evo zasto, nakon povratka starog cdia odmah su se ukljucili gremlini na najjace


.
Umalo da sam prosao kroz njega kao sto je to iskusio jedan drugi motoric, ali za to su i zene bile krive.
[attachment=6488:20130524_142225.jpg][attachment=6489:20130524_142139.jpg]




I jedan poucni, utjecaj zatvorenog i otvorenog gasa na dovod goriva. Jasno se vidi kako prilikom zatvorenog gasa veci podtlak jace otvara membranu od dovoda goriva. Eto zasto se hladan motor i onaj koji dugo stoji ne pali sa gasom, ako je ispravan naravno.


#13 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 December 2015 - 16:26

Hiper cpi power, odvalio je kazaljku

#14 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 18 December 2015 - 19:02

Hehe, e pa, ludji si u komentarima nego ja ....ja mislim da sam naucno dokazao da gremlini postoje ...a, sam si kriv sto nisi preprskao sprejom protiv njih pre pocetka radova i pocistio gvozdenom metlom...ja imam veliko iskustvo sa njima , sta su sve meni radili ....

Kad sam ja letos radio onog CPI-ja u original Mikuniju 16 mm koji je bio napakovan na njega isto bila diznica kao u tom tvom , veca bila na Automaticu ...Na kraju posle jbacine sa paljenjem na hladno , te oce , te nece , skinem ga i stavim moj koji je ostao sa Aliena, to je Mikuni Copy , al kod mene je dobro radio i to sa diznom 0.9 , malo otvorio filter , brzo i lako nastelovao i dobio ga po satu negde oko 70 km /h ...sve serijala...gazda nije hteo vise nikakav tuning ...pre neki dan ga sretnem kod zajednickog prijatelja i pitam ga kako CPI ...kaze da je sve OK , vozili ga do pre mesec dana , sad ne voze zbog zime ( pa , nisu svi ludaci kao ja )...

Uglavnom , vidim ja , zahebana ta stvar CPI...neka SILA BUDE UZ TEBE ... :)

#15 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 December 2015 - 20:25

Hvala na podrsci koju cijenim, svaki savjet upijam kao suva spuzva, ne bi li nokautirao gremline.

Cpi je cudan agregat, cudan je i potencijal te masine, nesto je tu gadno zakoceno.

Posto je rudarenje za cpi power isteklo, vrijeme je da se prebacim na B1 i B2.

B1 je imao veoma jednostavan kvar, onaj prekidac na bocnoj nogari, e njega je gremlin stopirao da trajno ne daje iskru. Na srecu to je rijeseno i B1 je nevjerojatan. Pa taj kao da ima 70ccm naspram CPI powera koji ima negdje duboko tu svoju snagu, a ja jos nisam dosao do nje.
B1 pali, lijepo radi, odaziva se momentalno i ostro, ubrzava za medalju.


B2 ceka svoj dan, gremlin mu je nesto napravio, a nece da mi kaze iako sam mu usi svezao u masnu.

B1 je ovaj trula visnja, a B2 je vise trul nego visnja. Trenutno me malo nervira sto stalno ubodem krivi kljuc, morati ce na zigosanje.

Edited by dajteh, 18 December 2015 - 20:27.


#16 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 December 2015 - 14:38

Nove avanture sa glavnim ulogama, GREMLINIMA!

B1 je lesen, pali bez problema samo mu treba pola minute da odradi na mrtvom minimumu kako bi primio gas. Shvatio sam da je to tipicno za tu vrstu.


B2 je dosao na red, nece da pali. Na srecu brzo rijesavam problem lulice i javio se i on. Posto on ima kofer, i to ne bilo kakav, nego onaj sa led stop rasvjetom da te mogu vidjeti i vozaci kombija i kamiona, odlucio sam da ga spojim.
Pristup kablovima instalacije u zadnjem kraju je otezan pa sam nekako uspio doci do njega i spojiti led stop.

Slijedi proba, kad ono, led stop radi, ali glavni stop NE RADI. E sad su ga gremlini ukenjali maksimalo. Sta je sad to??? Provjerim zarulju, dobra, provjerim jel dobiva struju na stop NEMA NISTA. A pozicije ima.


Prije zahvata i doticaja sa zicama koje imaju izolaciju od voska, sa strahom sam spajao te zice posto je vjerojatnost za zamozapaljenje te instalacije jedno 800%.


I reko idem pogledati instalaciju gdje sam nakacio brzinski spoj, kad ono gremlin precvikao zicu od zadnjeg stop svjetla, a ovu od led stopa na koferu mi ostavio spojenu. Valjda je mislio da su 2 stopa nepotrebna.

[attachment=6505:20151219_125221.jpg]



Prije zahvata sa strujom, poceo sam rastavljati plastike od tog skutera. Poceo i stao, obustavio poso, jer kopce MORAJU PUKNUTI. Zato sam se snalazio na druge nacine.


I evo konacan rezultat nakon 5x vise utrosenog vremena negoli to treba sa zicama koje imaju normalnu izolaciju.
[attachment=6507:20151219_143044.jpg]



B1 i B2 su slozeni, rade ko dokse, veselo kreketaju i ubrzavaju, zadovoljan sam. Polozaj sjedenja je neprirodno visok, ali za žuću je to taman.


I sad poslozim ih jedan pored drugog da okinem fotku, kad ono sok i nevjerica.
B1 i B2 su 2 burazera, izasli sa iste trake jedan za drugim, farba im je ista na papiru, ali uzivo se razliku nijanse?????


Nakon istrazivanja, dosao sam do jedinog moguceg razumnog zakljucka. U fabirci dok su mjesali farbu, u jednom trenutku je naletio pijani gremlin koji se vracao sa slave jer je nekome "uljepsao dan" i vidio je bazen pun farbe trula visnja. E on je vjerojatno prolio vino i tako je se dobila farba oznake vino.

Pa je B1 trula visnja, a B2 vino s efektom.
[attachment=6506:20151219_141554.jpg]

Edited by dajteh, 19 December 2015 - 14:38.


#17 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 21 December 2015 - 11:06

ovo su neki drugi skuti, nema veze sa CPI temom ?

#18 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 December 2015 - 11:52

Jesu.
Sramota me otvarat nove teme.


B2 teskk pali ujutro, simptomi neispravnog coka dujagnosticirani pomocu prsta na luli airboxa.

Pokusao podesiti cok na njegovom serafu, medjutim gremlin je ispuvao nos i zalio seraf sa smrkljom koji je zapekao.

Iako sam uzeo provjeren i kompatibilan serafciger, on je samo odnesao materijal od voska.

I sad mi preostaje nesto drugo, cekati toplije dane posto je cok podesen za ljeto.


Za te kineze bi najbolji cok bio ona klapna u venturiju kao u tomosa.



Dakle ba ovom vijku sa slike moze se podesiti pocetni polozaj igle i klipica od coka cime se diktira veca ili manja kolicina goriva prilikom starta.

Vise goriva za hladnije temp. U suprotnom se gusi na zericu gasa dok ne odradi neko vrijeme
Manje goriva za toplije temp. u suprotnom duze trokira dok je hladan.

Edited by dajteh, 21 December 2015 - 11:59.


#19 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 December 2015 - 15:29

Nemas pojma koliko mi je drago sto sam konacno presao na rucni saug i na kvalitetan karb. Svi kinezu vuku te djecije bolesti sa njihovim kopijama karba i sa tim elektricnim saugom.
Recimo kod mene na Focusu se desavalo da saug zaglavi, ostane poluotvoren i onda sam imao velike probleme da pogodim smjesu...

Prepravi to na rucni saug i uzivaj :)

#20 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 December 2015 - 17:41

Vjerujem, manualac je zakon i najbolji izbor. Pogotovo kada imas polugu na lijevom palcu ispod prekidaca zmigavca, onda je u apsolutnoj prednosti jer nije nikakav problem rukovanje s njim.


Ali nisam se mogao predati koliko god me pokusao napraviti budalom.
Odlucio sam otopiti gremlinove smrklje koji su drzali kao super ljepilo. Pitam se kako samo ovdje drzi, a tamo gdje ne treba nikako ne drzi.
Za tu priliku sam upotrijebio 1100°C i seraf je popustio, odmah sam ga odserafio do kraja tako da se iglica i klipic maksimalno uvuku jer mi treba vise goriva prilikom hladnog starta.
[attachment=6516:20151221_120543.jpg]


Nakon sto sam podebljao smjesu, odradio sam i podesavanje na igli od coka
[attachment=6517:20151221_120548.jpg][attachment=6518:20151221_120640.jpg]


Sa srednjeg zuba sam spustio seger prema spicu igle, odnosno podigao sam iglu na max.[attachment=6519:20151221_120710.jpg]


I u konacnici sam izmjerio koliko izlazi igla
[attachment=6520:20151221_120912.jpg]

A to je 27.5mm
[attachment=6521:20151221_120927.jpg]


Moram provjeriti koliko je bilo prije posto sam zapisao na papir...



Nakon 5h stajanja na hladnom, kresnuo je iz prve i odmah poceo primati gas. Preostaje mi pricekati do sutra, neka se dobro zahladi vani pa cu vidjeti koliki je pomak, ali ga mora biti. Sada se osjeti po izrazenijim taktovima i radi perfektno.




Inace svaki kinez kojeg sam imao je palio ovako ako duze odstoji:
- verglanke ili kurblanje po minimalno pola minute, prosjek je 2 minute AKO
- svima su poderane kurble
- ako nekim cudom ranije upali, on ce se brzo ugasiti pa opet tako jedno 10x, a ako mi se slucajno doda zera gasa, crkava i paljenje je jos teze
- unisti se obuca, nek 5x zakurblam, odmah se vide tragovi


Ekonomska racunica upozorava odmah u startu, unistavas patike.



Na svu srecu, kratim si ove teske muke zatvatvaranjem airboxa cime abnormalno ubrzavam proces paljenja, odnosno dovodim ga u normalu.


Poceo sam razbijati glavu zasto je tako, i neda mi se staviti na kineza original dellorto, ali mislim da sam vec shvatio sta je glavni problem. A to je karburator koji jednostavno daje pretanku smjesu prilikom hladnog starta, i opcenito mu je smjesa tanka naspram pravog karba, koji cak moze biti i manji.


Te razlike sam najvise primjetio kada sam stavio "Miću" 19mm na izlazu, 16mm realno, na piaggio masine, minarelli masine.

Sta se desava? Ti motori tesko pale kad odstoje, nemaju izrazene jasne i ostre taktove, ne trokiraju nimalo ili skoro nimalo, daju manju snagu.

Kad utrci dellorto 17.5 na mjesto navedenih, to je nesto veliko, tek onda se shvati sta je pravi karb.

Zadnje sto sam odradio je skoro istovremeno slaganje 2 minarelli masine, na jednoj je "Mića, mikuni 16", na drugom je gurtner 12.

Prvo paljenje je izgledalo ovako, masini sa mićom je trebalo zakurblati preko 10 puta, ler je ruknuo dosta visoko, onako bez kontrole.

Paljenje sa gurtnerom je trajalo svega 3x kurblanja. Cak mi trebaju i manji okretaji preko anlasera da kresne.


Sto se tice tih performansi, nisam ih nesto gazio, ali blizu su.




I za kraj sam imao show, culo se klepetanje variomata u leru. Reko klizaci su.

Otvorim variomat kad imam sto za vidjeti, nisu klizaci nego vodilice na variomata. Utvrdio sam da su i one radjene od voska, a potrosene su dosta, tako da moram izbunariti drugi variomat. Remen je mitsuboshi i daje jako ziv start iako je na osovini primara sve stock.

Edited by dajteh, 21 December 2015 - 17:56.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users