Jump to content


CPI PoWer



32 replies to this topic

#21 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 December 2015 - 10:59

Nemoguca misija uspjela!

Kinez pali na prvu i odmah prima gas nakon pola dana i cijele noci provedene vani.



Preostaje jos vidjeti koliko mu treba da upali kad odstoji par dana.

#22 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 December 2015 - 11:26

Danas je neobicno topao i suncan dan, pa sam odlucio skinuti prsten s varijatora na B1, iako to nisam htio.

I reko idem podmazati kurblu mogla bi lakse ici.

Kad ono sok i nevjerica, imam sta za vidjeti, gremlinska posla!!!


Zupcanik kurble u deklu je zapekao za njegovu osovinicu koja se vrti zajedno sa zupcanikom. Dakle osovina se vrti u deklu gdje je upresana da miruje. Ovo prvi put vidim u zivotu i pomalo vjerujem u neka cuda.


Dozivio sam da je zapekla bolcna variomata u jednom polozaju nakon par dana i jedva sam je izbio cekicem. Naravno na slicnom modelu.


Na srecu ovo je popustilo nakon 10x kurblanja nakon podmazivanja, tako da za sad nema gremlina dok ne otvorim nesto drugo.



#23 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 December 2015 - 12:02

Gremlini su opet tu, zapravo nisu i otisli jer im smjena traje kao na benziskoj na autoputu.

Skinem prsten s variomata, pogledam vario sve ok, klizaci, role, kanali i vodilice, bolcna. Kuplung stima.

Idem napraviti krug i u voznji je skoro sve isto kao i prije sa prstenom na bolcni variomata????

Malo bolje krene jer je remen nizi u variomatu pri startu, ali vec na 40kmh se prijenos zaustavi i krece u okretaje, a na 60kmh ima oko 10000rpm, zakucava veselo.

Uzimam B2 koji je dobar po tom pitanju i on na 60kmh krstari.


Hmmm, ispada da 30% odlazi na efektivni rad, a 70% na ciscenje gremlinskih poslova.
E ovo zadnje mi nije nimalo smijesno nego ozbiljno zabrinjavajuce. Jedini koji se kesi moze biti onaj koji ga je napravio i prodao.


I jedan vic koji sam slozio.

-Koji je najhrabriji covjek na svijetu?
Onaj koji daje garanciju na ovakva cuda.

Edited by dajteh, 22 December 2015 - 12:09.


#24 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 December 2015 - 12:16

Ma dal' je moguce? Ova dva brata kao da nemaju iste zupcanike u reduktoru? :)

Desavalo mi se da vidim variomat koji ide po bolcni samo 1cm i onda zapne, odnosno, bixna ili bolcna budu u excentru. Vic je dobar koliko je i realan, iskreno, divim ti se da imas volje i zivaca da ispravljas sve fabricke greske!

#25 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 December 2015 - 12:33

Heh, gremlini su kod tebe definitivno... da ja sad pogledam možda su i moji otputovali kod tebe pa možda više nemam kratak spoj. :D

#26 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 December 2015 - 12:36

Ma nisu to gremlini, to su cari fabrike :D

Posted Image

#27 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 December 2015 - 12:48

Gogi imas razloga za slavu, i to kakvu!

Jer svi moguci gremlini su preselili kod mene, ne planiraju izaci sve dok ne potjeram B1 i B2, a i onog cpi powera.


Sta se sad desilo??

Odlucio sam ih oprati, i to ne bilo kako nego miniwashem, takav tretman malo koji zasluzuje, osim ako nije iznimno prljav.


I derem ja opusteno, kad letaju neki leptirici okolo, cudim se ja kakvo je ovo vrijeme u samoj majici pravo proljetno.

Zavrsim ja s poslom i pogledam malo po podu, kad ono naljepniceeeeee.

Miniwash odnesao one sa airboxa, sa volana, onda neke nikad vidjene....
Na svu srecu skinuo je samo znakove upozorenja.


Tako da veselju nikada kraja!!!




I konacno, shvatio sam sta je svemir i BESKONACNOST :)

Edited by dajteh, 22 December 2015 - 12:49.


#28 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 December 2015 - 13:03

Pronadjen gremlin!!!!! Seta se po unutrasnjosti table tamo vamo. Sad barem znam sta je sljedece na redu, ili ce prestati kazaljka raditi ona od brzine ili goriva!!



Imam jedno pitanje. Zasto ti kinezi sa 112mm kvacilom krecu na 3000rpm.
I kakva to mora biti debljina federa na kvacilu postu su ovi vec tvrdi?

#29 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 December 2015 - 17:06

Gremlini ne posustaju!!!

Da nije zimske rane iscrpili bi me i bacili na koljena.

Zamjenio sam pohabani variomat nakon 6300km.

I sta sad?
OPET KLEPECE! I TO SVE DUZE I JACE.

Tamo vamo gimnastika i street workout.


I konacno.nadjem gremlin, poceo se odserafljivati kuplung anlasera!!!


Kad ce se svrsiti ova epopeja ja ne mogu da znam.

#30 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 December 2015 - 17:08

Ja ne mogu da vjerujem kakve si ti grobove nakopao pa imas takve probleme?? Pa ja ni u ludilu nisam imao takvih problema sa Focusom, a kinez k'o kinez.
Nevjerovatno...svaka cast na volji da istjeras to do kraja.

#31 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 22 December 2015 - 17:37

Na kraju sibica resava sve !!! Koliko puta je meni doslo da ga zapalim , pa nisam...a, zasluzio je x puta ....

Zasto krece na 3000 ? Ja pojma nemam , nesto se ni ne secam na koliko treba na serijali , pa ako je dobro ne diraj ....i ovako imas problema , a to mu nije presudno za bilo sta ...

#32 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 December 2015 - 17:50

Sva ta kineska velika kvacila 110mm su teska kao peć pa je normalno da centrifuga ranije otvori pakne, zato su i oprugice nesto deblje nego sto smo navikli na minareli ili piaggio kvacilima.
Sto kaze Misa, dobro je dok ima snage da cupa nisko, problem je sto koje god oprugice da kupis, slabog su kvaliteta vremenom se od toplote razvuku i opet startuje na 3000.. jedino ako ima malossi ili polini oprugice za ta velika kvacila, ja nisam vidjao :)

#33 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 December 2015 - 18:37

Kad ides istjerivati pod konac onda se ovakve stvari desavaju. A jebaji ga takva je sreca, ali ne sjecam se da sam na ijednom rekao, eh sad je po mom. Doduse to rijetko kazem i na gileri, piaggio, i kada dodjem do momenta kad je sve po mom onda mi sve dosadi.

Sad radi ko sat i jako sam zadovoljan kako ide za kineza. A moglo bi ici jako dobro kad bi se stavile jos lakse role, i neki bolji centralni feder. Ali za stock postavku je odlican.


Necemo ih paliti jos sa sibicama, jedino onog cpi powera taj je nekako jako trom agregat i nece preko 50 iako sam sve poskidao sto se tice prijenosa, usisa i karba i struje.


Nego imam jedno pitanje, pa ako neko zna da bezveze ne bunarim jer me mrzi, a i umoran sam od gremlinske zimske price.

Cemu sluzi ova tanka sajbica koju sam zatekao tu nakon skidanja kuplunga od anlasera? Probao sam bez nje i sa njom i nema problema.
Da li je njoj mjesto ovdje ili ide samo ova siroka crna?
[attachment=6538:20151222_171238.jpg]

Ako je maknem, fali mi njena debljina kad dodje matica 14 na red.

Za uzvrat dajem informaciju da sam kod kineza nasao 2 vrste bolcni, duzu i kracu!
Kako je to moguce na istim masinama malo mi je neobicno, ali sam shvatio da duza bolcna ide direktno na ventilvar, a kracu treba podloziti sa onom sajbom i onda se dobije ista duzina.
[attachment=6539:20151222_163716.jpg]
[attachment=6540:20151222_163724.jpg]


Moram napomenuti da su ove adzaje pospremljene na suvom i tamnom mjestu kako se nebi pokvarile, tako da uzimam godisnji od gremlina do sljedece godine :)



Nisu oni losi kad se ima srece, i kad se ima volje dotjerivati i onda kada stvarno nemas volje.
Inace B1 i B2 su Lune Speedjet, kinezi koji kostaju oko 1000€ novi, i predstavljaju malko visu klasu. Velik je ko gilera runner, ali brate ko da vozim kantu smeca naspram svog kojeg sam ugodio ko da je mercedes, tvrdo, skace, mijauce. Ali se kotrlja sto je najvaznije.

Edited by dajteh, 22 December 2015 - 18:46.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users