#21
Posted 22 December 2015 - 10:59
Kinez pali na prvu i odmah prima gas nakon pola dana i cijele noci provedene vani.
Preostaje jos vidjeti koliko mu treba da upali kad odstoji par dana.
#22
Posted 22 December 2015 - 11:26
I reko idem podmazati kurblu mogla bi lakse ici.
Kad ono sok i nevjerica, imam sta za vidjeti, gremlinska posla!!!
Zupcanik kurble u deklu je zapekao za njegovu osovinicu koja se vrti zajedno sa zupcanikom. Dakle osovina se vrti u deklu gdje je upresana da miruje. Ovo prvi put vidim u zivotu i pomalo vjerujem u neka cuda.
Dozivio sam da je zapekla bolcna variomata u jednom polozaju nakon par dana i jedva sam je izbio cekicem. Naravno na slicnom modelu.
Na srecu ovo je popustilo nakon 10x kurblanja nakon podmazivanja, tako da za sad nema gremlina dok ne otvorim nesto drugo.
#23
Posted 22 December 2015 - 12:02
Skinem prsten s variomata, pogledam vario sve ok, klizaci, role, kanali i vodilice, bolcna. Kuplung stima.
Idem napraviti krug i u voznji je skoro sve isto kao i prije sa prstenom na bolcni variomata????
Malo bolje krene jer je remen nizi u variomatu pri startu, ali vec na 40kmh se prijenos zaustavi i krece u okretaje, a na 60kmh ima oko 10000rpm, zakucava veselo.
Uzimam B2 koji je dobar po tom pitanju i on na 60kmh krstari.
Hmmm, ispada da 30% odlazi na efektivni rad, a 70% na ciscenje gremlinskih poslova.
E ovo zadnje mi nije nimalo smijesno nego ozbiljno zabrinjavajuce. Jedini koji se kesi moze biti onaj koji ga je napravio i prodao.
I jedan vic koji sam slozio.
-Koji je najhrabriji covjek na svijetu?
Onaj koji daje garanciju na ovakva cuda.
Edited by dajteh, 22 December 2015 - 12:09.
#24
Posted 22 December 2015 - 12:16
Desavalo mi se da vidim variomat koji ide po bolcni samo 1cm i onda zapne, odnosno, bixna ili bolcna budu u excentru. Vic je dobar koliko je i realan, iskreno, divim ti se da imas volje i zivaca da ispravljas sve fabricke greske!
#25
Posted 22 December 2015 - 12:33
#26
Posted 22 December 2015 - 12:36
#27
Posted 22 December 2015 - 12:48
Jer svi moguci gremlini su preselili kod mene, ne planiraju izaci sve dok ne potjeram B1 i B2, a i onog cpi powera.
Sta se sad desilo??
Odlucio sam ih oprati, i to ne bilo kako nego miniwashem, takav tretman malo koji zasluzuje, osim ako nije iznimno prljav.
I derem ja opusteno, kad letaju neki leptirici okolo, cudim se ja kakvo je ovo vrijeme u samoj majici pravo proljetno.
Zavrsim ja s poslom i pogledam malo po podu, kad ono naljepniceeeeee.
Miniwash odnesao one sa airboxa, sa volana, onda neke nikad vidjene....
Na svu srecu skinuo je samo znakove upozorenja.
Tako da veselju nikada kraja!!!
I konacno, shvatio sam sta je svemir i BESKONACNOST
Edited by dajteh, 22 December 2015 - 12:49.
#28
Posted 22 December 2015 - 13:03
Imam jedno pitanje. Zasto ti kinezi sa 112mm kvacilom krecu na 3000rpm.
I kakva to mora biti debljina federa na kvacilu postu su ovi vec tvrdi?
#29
Posted 22 December 2015 - 17:06
Da nije zimske rane iscrpili bi me i bacili na koljena.
Zamjenio sam pohabani variomat nakon 6300km.
I sta sad?
OPET KLEPECE! I TO SVE DUZE I JACE.
Tamo vamo gimnastika i street workout.
I konacno.nadjem gremlin, poceo se odserafljivati kuplung anlasera!!!
Kad ce se svrsiti ova epopeja ja ne mogu da znam.
#30
Posted 22 December 2015 - 17:08
Nevjerovatno...svaka cast na volji da istjeras to do kraja.
#31
Posted 22 December 2015 - 17:37
Zasto krece na 3000 ? Ja pojma nemam , nesto se ni ne secam na koliko treba na serijali , pa ako je dobro ne diraj ....i ovako imas problema , a to mu nije presudno za bilo sta ...
#32
Posted 22 December 2015 - 17:50
Sto kaze Misa, dobro je dok ima snage da cupa nisko, problem je sto koje god oprugice da kupis, slabog su kvaliteta vremenom se od toplote razvuku i opet startuje na 3000.. jedino ako ima malossi ili polini oprugice za ta velika kvacila, ja nisam vidjao
#33
Posted 22 December 2015 - 18:37
Sad radi ko sat i jako sam zadovoljan kako ide za kineza. A moglo bi ici jako dobro kad bi se stavile jos lakse role, i neki bolji centralni feder. Ali za stock postavku je odlican.
Necemo ih paliti jos sa sibicama, jedino onog cpi powera taj je nekako jako trom agregat i nece preko 50 iako sam sve poskidao sto se tice prijenosa, usisa i karba i struje.
Nego imam jedno pitanje, pa ako neko zna da bezveze ne bunarim jer me mrzi, a i umoran sam od gremlinske zimske price.
Cemu sluzi ova tanka sajbica koju sam zatekao tu nakon skidanja kuplunga od anlasera? Probao sam bez nje i sa njom i nema problema.
Da li je njoj mjesto ovdje ili ide samo ova siroka crna?
[attachment=6538:20151222_171238.jpg]
Ako je maknem, fali mi njena debljina kad dodje matica 14 na red.
Za uzvrat dajem informaciju da sam kod kineza nasao 2 vrste bolcni, duzu i kracu!
Kako je to moguce na istim masinama malo mi je neobicno, ali sam shvatio da duza bolcna ide direktno na ventilvar, a kracu treba podloziti sa onom sajbom i onda se dobije ista duzina.
[attachment=6539:20151222_163716.jpg]
[attachment=6540:20151222_163724.jpg]
Moram napomenuti da su ove adzaje pospremljene na suvom i tamnom mjestu kako se nebi pokvarile, tako da uzimam godisnji od gremlina do sljedece godine
Nisu oni losi kad se ima srece, i kad se ima volje dotjerivati i onda kada stvarno nemas volje.
Inace B1 i B2 su Lune Speedjet, kinezi koji kostaju oko 1000€ novi, i predstavljaju malko visu klasu. Velik je ko gilera runner, ali brate ko da vozim kantu smeca naspram svog kojeg sam ugodio ko da je mercedes, tvrdo, skace, mijauce. Ali se kotrlja sto je najvaznije.
Edited by dajteh, 22 December 2015 - 18:46.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users