Vjerujem, manualac je zakon i najbolji izbor. Pogotovo kada imas polugu na lijevom palcu ispod prekidaca zmigavca, onda je u apsolutnoj prednosti jer nije nikakav problem rukovanje s njim.
Ali nisam se mogao predati koliko god me pokusao napraviti budalom.
Odlucio sam otopiti gremlinove smrklje koji su drzali kao super ljepilo. Pitam se kako samo ovdje drzi, a tamo gdje ne treba nikako ne drzi.
Za tu priliku sam upotrijebio 1100°C i seraf je popustio, odmah sam ga odserafio do kraja tako da se iglica i klipic maksimalno uvuku jer mi treba vise goriva prilikom hladnog starta.
[attachment=6516:20151221_120543.jpg]
Nakon sto sam podebljao smjesu, odradio sam i podesavanje na igli od coka
[attachment=6517:20151221_120548.jpg][attachment=6518:20151221_120640.jpg]
Sa srednjeg zuba sam spustio seger prema spicu igle, odnosno podigao sam iglu na max.[attachment=6519:20151221_120710.jpg]
I u konacnici sam izmjerio koliko izlazi igla
[attachment=6520:20151221_120912.jpg]
A to je 27.5mm
[attachment=6521:20151221_120927.jpg]
Moram provjeriti koliko je bilo prije posto sam zapisao na papir...
Nakon 5h stajanja na hladnom, kresnuo je iz prve i odmah poceo primati gas. Preostaje mi pricekati do sutra, neka se dobro zahladi vani pa cu vidjeti koliki je pomak, ali ga mora biti. Sada se osjeti po izrazenijim taktovima i radi perfektno.
Inace svaki kinez kojeg sam imao je palio ovako ako duze odstoji:
- verglanke ili kurblanje po minimalno pola minute, prosjek je 2 minute AKO
- svima su poderane kurble
- ako nekim cudom ranije upali, on ce se brzo ugasiti pa opet tako jedno 10x, a ako mi se slucajno doda zera gasa, crkava i paljenje je jos teze
- unisti se obuca, nek 5x zakurblam, odmah se vide tragovi
Ekonomska racunica upozorava odmah u startu, unistavas patike.
Na svu srecu, kratim si ove teske muke zatvatvaranjem airboxa cime abnormalno ubrzavam proces paljenja, odnosno dovodim ga u normalu.
Poceo sam razbijati glavu zasto je tako, i neda mi se staviti na kineza original dellorto, ali mislim da sam vec shvatio sta je glavni problem. A to je karburator koji jednostavno daje pretanku smjesu prilikom hladnog starta, i opcenito mu je smjesa tanka naspram pravog karba, koji cak moze biti i manji.
Te razlike sam najvise primjetio kada sam stavio "Miću" 19mm na izlazu, 16mm realno, na piaggio masine, minarelli masine.
Sta se desava? Ti motori tesko pale kad odstoje, nemaju izrazene jasne i ostre taktove, ne trokiraju nimalo ili skoro nimalo, daju manju snagu.
Kad utrci dellorto 17.5 na mjesto navedenih, to je nesto veliko, tek onda se shvati sta je pravi karb.
Zadnje sto sam odradio je skoro istovremeno slaganje 2 minarelli masine, na jednoj je "Mića, mikuni 16", na drugom je gurtner 12.
Prvo paljenje je izgledalo ovako, masini sa mićom je trebalo zakurblati preko 10 puta, ler je ruknuo dosta visoko, onako bez kontrole.
Paljenje sa gurtnerom je trajalo svega 3x kurblanja. Cak mi trebaju i manji okretaji preko anlasera da kresne.
Sto se tice tih performansi, nisam ih nesto gazio, ali blizu su.
I za kraj sam imao show, culo se klepetanje variomata u leru. Reko klizaci su.
Otvorim variomat kad imam sto za vidjeti, nisu klizaci nego vodilice na variomata. Utvrdio sam da su i one radjene od voska, a potrosene su dosta, tako da moram izbunariti drugi variomat. Remen je mitsuboshi i daje jako ziv start iako je na osovini primara sve stock.
Edited by dajteh, 21 December 2015 - 17:56.