Jump to content


Kawasaki J125


  • This topic is locked This topic is locked
16 replies to this topic

#1 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 December 2015 - 00:27

Na ovogodisnjem EICMA sajmu u Milanu predstavljen je Kawasaki J125 skuter.
Attached File  kawa1.jpg   302.38K   23 downloads

To je inace prva izvedba 125cc od Kawasaki fabrike za kojeg se smatra da je "blizi rodjak" J300 skutera (koji je u sustini rebrandirana verzija Kymco Downtown 300i skutera). Kao sto sam napisao u pitanju je 4T 125cc vodeno hladjen agregat sa jednim cilindrom i 4 ventila. Agregat generise maksimalno 13.8HP i 11.5Nm obrtnog momenta. Motor je pogonjen CVT prenosom. Sasija skutera je navodno napravljena za ulice evrope...koliko to znaci za balkanske zemlje je diskutabilno. Tezina skutera je 182 kg.

Evo i par slika:
Attached File  kawa2.jpg   245.26K   26 downloads Attached File  kawa3.jpg   272.16K   27 downloads
Attached File  kawa4.jpg   202.76K   25 downloads Attached File  kawa5.jpg   301.65K   25 downloads
Attached File  kawa6.jpg   288.41K   25 downloads Attached File  kawa7.jpg   237.02K   29 downloads

Skuter je pakovan za 14" tockom naprijed, dok je nazad 13" tocak. Za zaustavljanje skutera je zasluzan prednji disk od 260mm, kao i zadnji disk od 240mm. ABS je dostupan kao dodatna oprema. Suspenzija je navodno dizajnirana za lako i sportsko upravljanje. Zadnje "twin" amortizere je moguce podesavati i ima ukupno 5 stepena za podesavanje mekoce. Od noviteta iz svijeta tehnologije tu je kompletno LED osvjetljenje, kao i novi moderni LED farovi (ovo bi jos trebalo provjeriti*) koji omogucavaju bolju preglednost po nocnoj voznji. Gepek je dovoljan da stanu 2 full-face kacige. Takodje postoji i pretinac za rukavice u kojem se nalazi i 12V uticnica, a tu je naravno i kukica za potrebe prenosa paprike i sl. sa pijace. Instrument tabla J125 je digitalno-analogne prirode. Ima 2 analogna sata za obrtaje i brzinu kretanja, kao i LCD displej na kojem su dostupne sve ostale informacije (nivo goriva, temperatura motora, predjena kilometraza, itd.). Tu je takodje dostupna i "anti-thief" zastita koja se aktivira na bravici paljenja. Nisam nasao dodatne podatke o tome...pretpostavljam da je u pitanju neka vrsta "imobilajzera".

Attached File  kawa12.jpg   134.89K   23 downloads Attached File  kawa11.jpg   263.07K   30 downloads
Attached File  kawa8.jpg   240.58K   21 downloads Attached File  kawa10.jpg   213.42K   23 downloads
Attached File  kawa9.jpg   283.33K   24 downloads Attached File  kawa21.jpg   298.46K   27 downloads

Skuter dolazi u 3 boje: Crna, Bijelo-crna kombinacija i posebno izdanje crno-zelene kombinacije. Cijena jos uvijek nije zvanicno poznata, mada sam nasao podatke da ce se pocetna kretati od oko 4500 eura, a vidi se i na jednoj slici sa sajma.

Evo i specifikacije motora:
Tip motora: vodeno hladjen, 4T, 125cc, SOHC, jedan cilindar sa 4 ventila
Precnik i hod: 54 x 54.5mm
Kompresija: 11.7:1
Maksimalna snaga: 10.3 kW / 13.8 hp na 9000 obrtaja
Obrtni moment: 11.5 Nm na 7000 obrtaja
Transmisija: CVT
Prednja kocnica: 260mm disk sa dvoklipnim kocionim klijestima
Zadnja kocnica: 240mm disk sa dvoklipnim kocionim klijestima
Prednja suspenzija: Teleskopska vilica (φ37 mm)
Zadnja suspenzija: Twin amortizeri sa podesavanjem mekoce (5 stepeni)
Gume: 120/80-14 ; 150/70-13
Dimenzije skutera: 2235mm x 775mm x 1260mm (L x W x H)
Medjuosovinsko rastojanje: 1555mm
Rastojanje od podloge: 145mm
Visina sjedista: 775mm
Ukupna tezina: 182kg
Zapremina rezervoara: 13 litara

Za sada i nema bas puno detalja o ovom modelu. Pretpostavljam da ce biti poznatije vise kada krene sezona 2016. godine.
Za kraj jos malo fotografija.

Attached File  kawa13.jpg   479.71K   23 downloads Attached File  kawa14.jpg   707.23K   22 downloads
Attached File  kawa15.jpg   260.27K   28 downloads Attached File  kawa16.jpg   278.17K   30 downloads
Attached File  kawa17.jpg   197.15K   26 downloads Attached File  kawa18.jpg   124.05K   26 downloads
Attached File  kawa19.jpg   226.17K   30 downloads Attached File  kawa20.jpg   210.37K   29 downloads

#2 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 December 2015 - 00:56

Ovaj skuter mi je sjeo na prvu, svidja mi se. Jedino zadnji kotac 13 cola?

#3 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 December 2015 - 01:02

Zanimljiv model. Na prvi pogled me asocira na Yamahu T-Max.
Neznam jeli to prvi Kawasaki u obliku Maxi skutera il ja nisam obavešten? Ali nije mi jasno zašto se fabrika odlučila za slabašni motor od 125ccm koji ne dobaci do 14KS a težina samog skutera je popriličnih 182kg. Realno gledano, ta kobinacija deluje kao mrtav konj, dobro je ako je sposoban dobaciti stotku uz, predpostavljam slabašno ubrzanje. Ako ga poredim sa X9 Piaggiom 250ccm koji se takodje nije proslavio nekim ubrzanjem i izgura nekako 130kmh onda je ovo po meni, ako ne totalni promašaj onda bar smešno.

#4 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 December 2015 - 01:08

Citao sam da bez problema dodje do nekih 110 km/h i da tu brzinu odrzava na ravnom putu. Ja na ovaj model vise gledam kao neku stedljivu gradsku varijantu do pijace po paprike i na kafu negdje. Tu je jaci J300 model koji je skoro pa isti po izgledu, zato sam i pisao gore da su kao rodjaci. Pa pretpostavljam ko trazi snagu prije ce uzeti taj od 300cc. Inace, barem ja kako znam, Kawasaki do sada nije imao 125cc u ponudi kod sebe od skutera.

J300 model:
Posted Image

#5 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 December 2015 - 01:33

Po mom mišljenju, skuter tih gabarita i težine, a pogotovo performansi, nije baš zgodan za svakodnevnu upotrebu u gradskim gužvama. Pre bi ga svrstao u kategoriju namenjenu laganom penzionerskom krstarenju po otvorenim putevima, uz malu potrošnju.

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 18 December 2015 - 02:07

Koliko ja znam po evropskom zakonu skuter do 125ccm-a može da se vozi sa B kategorijom, pod uslovom da nems suvozača...

Ako je to istina, onda je ekonomska računica ovde dominirajuća. Jasno je zašto se 125-ice prodaju najviše.

#7 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 December 2015 - 08:07

125ice za grad su nesto najbolje...Mali potrosaci a iskoristivost agregata u punom smislu...
Video sam veceg brata od 300cc u centru NSa i izgleda stvarno dobro...Ne deluje uopste velik tako da je provlacenje i igra u saobracaju snjim zagarantovana!

#8 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 December 2015 - 10:26

Verovatno stvar ukusa, i navike. Ja se s njim nebih provlačio između vozila na raskrsnici kao što to sad radim SRkom, sa kojom očas proletim i uteknem zahvaljujući malim gabaritima i srčanoj cvaji. Provozao sam se sa X9 malo po gradu i nisam bio oduševljen, dok je van grada pravi kruzer.

#9 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 December 2015 - 10:47

Bez obzira na sve polemike oko gabarita vozila, ne smemo zaboraviti da je ovo tema predstavljanje noviteta. Hvala Lauda na detaljnom predstavljanju. Zanimljivo mi deluju modeli, osvezenje su po pitanju tradicionlnih boja na trzistu. Najvise me interesuje dizajn agregata.

Koliko sam upoznat, kawa nema malu klasu 50cc skutera i voleo bih da vidim i njihov koncept..

#10 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 December 2015 - 14:02

Mario ovo sto kazes za B kategoriju, ja jos nisam upoznat s tim, stalno se nesto prica na lokalnoj razini, ali ono sto ja znam da u vecini zemalja nema sanse da se uvede takvo sto. Volio bih cuti koje su to zemlje.

Ja se sa ovim ljepotanom ne vidim u gradu :D Dovoljno me ubije u pojam suvozac od 80 kila na 50ccm pa imam osjecaj kao da vozam frezu punu kabastog tereta.


Lauda lijepo si ovo odradio, a malo sam pogledao sta dolazi iz Piaggia, i vidim novi Liberty, pa potpuno novi model Medley i ovi novi agregati Iget 4T injection 50, 125, 150ccm.

#11 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 December 2015 - 15:51

@dajteh
Da, da, ima zanimljivih novih modela. Meni su najvise zapali za oko: Peugeot Speedfight 50 Total Sport 2016, Kymco Downtown 125i ABS 2016, Kymco Xciting 400i ABS 2016 i novi Piaggio modeli (Liberty 50-125-150cc, Medley 125-150), a posebno Yamaha XMAX 125cc i Yamaha TMAX LUX MAX 400cc / 530cc.
Kad uhvatim vremena i skupim dovoljno provjerenih podataka, potrudicu se da predstavim sve te novitete.

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 18 December 2015 - 16:07

@dajteh Engleska , konkretno London, drugar mi je tamo, ali mislim da je zakon sličan u zemljama EU

#13 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 December 2015 - 16:59

Ma oni su prica za sebe, cim voze kontra stranom sve im je kontra :D

Ali Holandija, Njemacka, Francuska, Austrija, Slovenija, Italija tamo sigurno nema nista.

Cak bi rekao i za Madjare, Poljake, Cehe, Spaniju, Skandinaviju.

Dakle ispada da je to rijetkost?


U svakom slucaju ovo nisam znao, tako da se zahvaljujem :)

#14 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 December 2015 - 14:43

ovaj je skuter sve samo ne gradski,s tim da mu ni ekonomičnost ne ide na ruku ako se radi o karburator verziji,da je i.e. još nekak..
kolko znam,to za 125 sa B kategorijom ograničeno je sa snagom agregata,ako se ne varam na 9kw..

maksi skuter nije nikak za gradske potrebe ni na kave,nije praktičan zbog gabarita i težni ni za provlačenje ni ništ slično,kak je gogi spomenul..
ovo je dost slično sa nexusom 125cc iz pia laboratoriuma..teško nezgrapno i slabašan agregat za te gabarite (s tim da piaggio 125 lc agregat ima 15ks)..potrošnja tog 125 po gradu je 4.5l+ dok npr 250 i.e. troši ispod 4l a na otvorenom čak i ispod 3.5l..
po performansama dobro složen base je bolji nego ovaj kawasaki.

ova teza kaj je neko spomenul da je skuter za kavu i na plac isto ne drži vodu,po tom pitanju su bolji manji skuteri sa ravnom podnicom i 125 ac agregatom koi po performansama ne zaostaje sigurno za ovim,zbog težine vozila ako ništ drugo a i okretnosti i manevriranja po gradskom prometu..

za međugradske vožnje je opet klanje jer ga se većinom tera pun gas,za preticanja im fali živosti tak da meni osobno su naporni i nebi nikad se nalazil u toj klasi..

estetski je kak je rečeno,kymco downtown,njihovi agregati itd..
na kraju još pitanje je mreža servisera i rezervnih dijelova koi i nisu baš jeftini u odnosu na piaggio grupaciju.

#15 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 03 January 2016 - 12:21

Lijepo su ga vizualno slozili ali mislim da nece osvojiti bas kupce.
Iz prostog razloga sto 125 najvise voze djeca od 16 Godina koja su tek polozila A1 kategoriju a oni ce prvo uzet vx125 ili neke saltunge isto renomiranih proizvodaca koji razvijaju 15ks.
A starijima koji ionako imaju kategorije A2 ili A nece biti u interesu voziti teski slabi skuter koji ce uz to jos i popit dosta :)


Ali izgled volana sa sjedece pozicije tojest kontrolne table je strava, predobro izgleda.

Edited by Anabellas, 03 January 2016 - 12:27.


#16 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 03 January 2016 - 13:25

tabla je dosta slicna ko i na piaggio x10


Posted Image

#17 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 03 January 2016 - 13:30

Slicno dosta da.
Nema ljepse nego dve analogne vure, tak me zalosti kad vidim kawasaki super sport kad digitalne okretaje metnu hh





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users