Kawasaki J125
#1
Posted 18 December 2015 - 00:27
kawa1.jpg 302.38K 23 downloads
To je inace prva izvedba 125cc od Kawasaki fabrike za kojeg se smatra da je "blizi rodjak" J300 skutera (koji je u sustini rebrandirana verzija Kymco Downtown 300i skutera). Kao sto sam napisao u pitanju je 4T 125cc vodeno hladjen agregat sa jednim cilindrom i 4 ventila. Agregat generise maksimalno 13.8HP i 11.5Nm obrtnog momenta. Motor je pogonjen CVT prenosom. Sasija skutera je navodno napravljena za ulice evrope...koliko to znaci za balkanske zemlje je diskutabilno. Tezina skutera je 182 kg.
Evo i par slika:
kawa2.jpg 245.26K 26 downloads kawa3.jpg 272.16K 27 downloads
kawa4.jpg 202.76K 25 downloads kawa5.jpg 301.65K 25 downloads
kawa6.jpg 288.41K 25 downloads kawa7.jpg 237.02K 29 downloads
Skuter je pakovan za 14" tockom naprijed, dok je nazad 13" tocak. Za zaustavljanje skutera je zasluzan prednji disk od 260mm, kao i zadnji disk od 240mm. ABS je dostupan kao dodatna oprema. Suspenzija je navodno dizajnirana za lako i sportsko upravljanje. Zadnje "twin" amortizere je moguce podesavati i ima ukupno 5 stepena za podesavanje mekoce. Od noviteta iz svijeta tehnologije tu je kompletno LED osvjetljenje, kao i novi moderni LED farovi (ovo bi jos trebalo provjeriti*) koji omogucavaju bolju preglednost po nocnoj voznji. Gepek je dovoljan da stanu 2 full-face kacige. Takodje postoji i pretinac za rukavice u kojem se nalazi i 12V uticnica, a tu je naravno i kukica za potrebe prenosa paprike i sl. sa pijace. Instrument tabla J125 je digitalno-analogne prirode. Ima 2 analogna sata za obrtaje i brzinu kretanja, kao i LCD displej na kojem su dostupne sve ostale informacije (nivo goriva, temperatura motora, predjena kilometraza, itd.). Tu je takodje dostupna i "anti-thief" zastita koja se aktivira na bravici paljenja. Nisam nasao dodatne podatke o tome...pretpostavljam da je u pitanju neka vrsta "imobilajzera".
kawa12.jpg 134.89K 23 downloads kawa11.jpg 263.07K 30 downloads
kawa8.jpg 240.58K 21 downloads kawa10.jpg 213.42K 23 downloads
kawa9.jpg 283.33K 24 downloads kawa21.jpg 298.46K 27 downloads
Skuter dolazi u 3 boje: Crna, Bijelo-crna kombinacija i posebno izdanje crno-zelene kombinacije. Cijena jos uvijek nije zvanicno poznata, mada sam nasao podatke da ce se pocetna kretati od oko 4500 eura, a vidi se i na jednoj slici sa sajma.
Evo i specifikacije motora:
Tip motora: vodeno hladjen, 4T, 125cc, SOHC, jedan cilindar sa 4 ventila
Precnik i hod: 54 x 54.5mm
Kompresija: 11.7:1
Maksimalna snaga: 10.3 kW / 13.8 hp na 9000 obrtaja
Obrtni moment: 11.5 Nm na 7000 obrtaja
Transmisija: CVT
Prednja kocnica: 260mm disk sa dvoklipnim kocionim klijestima
Zadnja kocnica: 240mm disk sa dvoklipnim kocionim klijestima
Prednja suspenzija: Teleskopska vilica (φ37 mm)
Zadnja suspenzija: Twin amortizeri sa podesavanjem mekoce (5 stepeni)
Gume: 120/80-14 ; 150/70-13
Dimenzije skutera: 2235mm x 775mm x 1260mm (L x W x H)
Medjuosovinsko rastojanje: 1555mm
Rastojanje od podloge: 145mm
Visina sjedista: 775mm
Ukupna tezina: 182kg
Zapremina rezervoara: 13 litara
Za sada i nema bas puno detalja o ovom modelu. Pretpostavljam da ce biti poznatije vise kada krene sezona 2016. godine.
Za kraj jos malo fotografija.
kawa13.jpg 479.71K 23 downloads kawa14.jpg 707.23K 22 downloads
kawa15.jpg 260.27K 28 downloads kawa16.jpg 278.17K 30 downloads
kawa17.jpg 197.15K 26 downloads kawa18.jpg 124.05K 26 downloads
kawa19.jpg 226.17K 30 downloads kawa20.jpg 210.37K 29 downloads
#2
Posted 18 December 2015 - 00:56
#3
Posted 18 December 2015 - 01:02
Neznam jeli to prvi Kawasaki u obliku Maxi skutera il ja nisam obavešten? Ali nije mi jasno zašto se fabrika odlučila za slabašni motor od 125ccm koji ne dobaci do 14KS a težina samog skutera je popriličnih 182kg. Realno gledano, ta kobinacija deluje kao mrtav konj, dobro je ako je sposoban dobaciti stotku uz, predpostavljam slabašno ubrzanje. Ako ga poredim sa X9 Piaggiom 250ccm koji se takodje nije proslavio nekim ubrzanjem i izgura nekako 130kmh onda je ovo po meni, ako ne totalni promašaj onda bar smešno.
#4
Posted 18 December 2015 - 01:08
J300 model:
#5
Posted 18 December 2015 - 01:33
#6
Posted 18 December 2015 - 02:07
Ako je to istina, onda je ekonomska računica ovde dominirajuća. Jasno je zašto se 125-ice prodaju najviše.
#7
Posted 18 December 2015 - 08:07
Video sam veceg brata od 300cc u centru NSa i izgleda stvarno dobro...Ne deluje uopste velik tako da je provlacenje i igra u saobracaju snjim zagarantovana!
#8
Posted 18 December 2015 - 10:26
#9
Posted 18 December 2015 - 10:47
Koliko sam upoznat, kawa nema malu klasu 50cc skutera i voleo bih da vidim i njihov koncept..
#10
Posted 18 December 2015 - 14:02
Ja se sa ovim ljepotanom ne vidim u gradu Dovoljno me ubije u pojam suvozac od 80 kila na 50ccm pa imam osjecaj kao da vozam frezu punu kabastog tereta.
Lauda lijepo si ovo odradio, a malo sam pogledao sta dolazi iz Piaggia, i vidim novi Liberty, pa potpuno novi model Medley i ovi novi agregati Iget 4T injection 50, 125, 150ccm.
#11
Posted 18 December 2015 - 15:51
Da, da, ima zanimljivih novih modela. Meni su najvise zapali za oko: Peugeot Speedfight 50 Total Sport 2016, Kymco Downtown 125i ABS 2016, Kymco Xciting 400i ABS 2016 i novi Piaggio modeli (Liberty 50-125-150cc, Medley 125-150), a posebno Yamaha XMAX 125cc i Yamaha TMAX LUX MAX 400cc / 530cc.
Kad uhvatim vremena i skupim dovoljno provjerenih podataka, potrudicu se da predstavim sve te novitete.
#12
Posted 18 December 2015 - 16:07
#13
Posted 18 December 2015 - 16:59
Ali Holandija, Njemacka, Francuska, Austrija, Slovenija, Italija tamo sigurno nema nista.
Cak bi rekao i za Madjare, Poljake, Cehe, Spaniju, Skandinaviju.
Dakle ispada da je to rijetkost?
U svakom slucaju ovo nisam znao, tako da se zahvaljujem
#14
Posted 21 December 2015 - 14:43
kolko znam,to za 125 sa B kategorijom ograničeno je sa snagom agregata,ako se ne varam na 9kw..
maksi skuter nije nikak za gradske potrebe ni na kave,nije praktičan zbog gabarita i težni ni za provlačenje ni ništ slično,kak je gogi spomenul..
ovo je dost slično sa nexusom 125cc iz pia laboratoriuma..teško nezgrapno i slabašan agregat za te gabarite (s tim da piaggio 125 lc agregat ima 15ks)..potrošnja tog 125 po gradu je 4.5l+ dok npr 250 i.e. troši ispod 4l a na otvorenom čak i ispod 3.5l..
po performansama dobro složen base je bolji nego ovaj kawasaki.
ova teza kaj je neko spomenul da je skuter za kavu i na plac isto ne drži vodu,po tom pitanju su bolji manji skuteri sa ravnom podnicom i 125 ac agregatom koi po performansama ne zaostaje sigurno za ovim,zbog težine vozila ako ništ drugo a i okretnosti i manevriranja po gradskom prometu..
za međugradske vožnje je opet klanje jer ga se većinom tera pun gas,za preticanja im fali živosti tak da meni osobno su naporni i nebi nikad se nalazil u toj klasi..
estetski je kak je rečeno,kymco downtown,njihovi agregati itd..
na kraju još pitanje je mreža servisera i rezervnih dijelova koi i nisu baš jeftini u odnosu na piaggio grupaciju.
#15
Posted 03 January 2016 - 12:21
Iz prostog razloga sto 125 najvise voze djeca od 16 Godina koja su tek polozila A1 kategoriju a oni ce prvo uzet vx125 ili neke saltunge isto renomiranih proizvodaca koji razvijaju 15ks.
A starijima koji ionako imaju kategorije A2 ili A nece biti u interesu voziti teski slabi skuter koji ce uz to jos i popit dosta
Ali izgled volana sa sjedece pozicije tojest kontrolne table je strava, predobro izgleda.
Edited by Anabellas, 03 January 2016 - 12:27.
#17
Posted 03 January 2016 - 13:30
Nema ljepse nego dve analogne vure, tak me zalosti kad vidim kawasaki super sport kad digitalne okretaje metnu hh
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users