#1
Posted 19 December 2015 - 21:29
Ovako izgleda za sada
1.jpg 1.65MB 71 downloads
2.jpg 1.54MB 82 downloads
Malo sam experimentisao sa auspuhom (vise sa komsijama )
4.jpg 1.18MB 80 downloads
Nakon sto sam ispolirao farove , zalepio sam malo folijice
5.jpg 2.26MB 93 downloads
Naravno morao je i on da uleti u sliku Cale mirodjija svuda
6.jpg 1.84MB 74 downloads
#2
Posted 19 December 2015 - 21:33
#3
Posted 19 December 2015 - 21:36
#4
Posted 19 December 2015 - 21:58
#5
Posted 24 December 2015 - 19:50
#6
Posted 24 December 2015 - 20:02
Za to sto si napisao moraces dobro da se potrudis. Koji to cilindar od 200ccm planiras uzeti? Ja sam vidjao izvedbe Airsal 165ccm i Naraku 180ccm, a 200cc nisam za takve agregate, osim ako nije neki kineski? Koji je razlog prepravljanja nosaca i produzenja?
Imas ovde kvalitetne 4T projekte pa predlazem da pogledas, narucito Rieju Toreo 50 -> 90 temu.
http://forum.pyrothe...kti-4t-50-90cc/
#7
Posted 24 December 2015 - 20:22
#8
Posted 24 December 2015 - 22:37
#9
Posted 24 December 2015 - 22:39
#10
Posted 24 December 2015 - 23:01
Projekat ima sve sanse da bude ozbiljan ako stvarno planiras put na more, ali moras da znas da do mora ima dosta kilometara, a tu kilometrazu prelaze samo sredjeni agregati.
Bez obzira sto vozis kineski skuter koji realno nije bas najsjajniji po pitanju kvaliteta materijala i agregata, moze dosta uzivanja da pruzi. Medjutim, kineske cilindre koji se mogu nabaviti extra jeftino treba izbegavati u sirokom luku, nisu spospbni da istrpe do prvog servisa posle razrade a kamoli put do mora. Tu je jednostavno kvalitet na nenormalno niskom nivou. Desavalo se da odlivak aluminijuma ima u sebi vazdusne dzepove, kao krunch cokolada, pa su glave, dekle prirubnice i ostali delovi pucali sam od pogleda.. svaki drugi kupljeni cilindar ima u odlivku gusa pukotinu, sto na rebrima za hladjenje, a ne retko i na kosuljicama cilindra. Rekli bi, dobro bacenih 3-4000 dinara..
Moja preporuka krece od naraku proizvoda koji su za klasu jaceg kvaliteta od serijskih, imas i sportske varijante itd. Sledece na finanskoj lestvici bi bio airsal koji je jos 2 klase po kvalitetu iznad a na kraju, najskuplji i najkvalitetniji brend je npr malossi..
Hteo sam na pocetku da kazem, Lauda ti je dao dobar predlog da prelistas teme i stavis na papir sta ocekujes a da znas koliko to kosta. Recimo da je svaki dobro nastelovan 125 4t, sa pravilnim komponentama sposoban da dodirne pravih 100km/h, a pitanje je da li ces sa nekim no name kitom od 200ccm uopste i podici krajnju brzinu u odnosu na ovo sto sada imas..
#11
Posted 25 December 2015 - 19:45
Dalje skidam ''nosu '' ispod sedista i sediste ... Posto ta ''nosa'' nije definitivno od tog motora nego bog zna od kojeg pravila je problem tj. lomila plastike
dakle zadnji taj deo ''nose '' gazi preko plastike cim neko pozadi sedne . Dalje skidam filter od goriva i brzo crevce stavljam u flasicu da ne ide po motoru , kad imam i tu sta da vidim .
Sadrzaj ima vise vode i rdje nego goriva... sad mi tek nije jasno kako je radio a da nije stucao makar... opet malo mutnija slika
Al dobro , dolazi mu sredjivanje , pa ce se ocistiti i srediti .
Evo je skinuta masina
Na nosacu i na kucistu motora su isto silen blokovi labavi , tako da ce i oni morati da se zamene...
Gledao spolja na radilici da li ima lufta u lezaju kad ono super kao kamen .
Skidam variomat vidim malo rolnice cudne , tj. 4bele 2 crne , uzmem ja sve to da izmerim na preciznu vagicu , ove 4 su bile 13gr a ove dve 14,1gr ... koji je to pametan stavljao i zasto ne znam ... Zovem ja ovog komsiju od koga sam kupio motor da vidim zasto tako - da se ja ne pravim pametan mng i da ga pitam sta je sve menjano . haahah kaze meni lik ,'' ja sam uradio njemu generalnu kand je bio u garanciji , bem li ga , valjda na 1000km ili 1500km i menjao ulje na svakih 1000km , a rolnice sam turio koje sam stavio'' zaprescen njegovom pricom , hvala bogu i da je uopste i isao ... inace skuter je za sada presao 8500km , tako da ce mu prijati remont otvori cu masinu nadam se do nedelje pa cu pisati i slikati dalje sta kako ide
I da, hvala na savetima
Edited by Lauda, 26 December 2015 - 01:52.
Popravio slike...
#12
Posted 25 December 2015 - 22:31
#13
Posted 26 December 2015 - 00:22
#14
Posted 26 December 2015 - 01:21
#15
Posted 26 December 2015 - 01:58
RP = Racing Planet. Skuter mreza koju cine administratori naseg foruma povremeno (jednom mjesecno vecinom) narucuje dijelove sa www.racing-planet.de sajta za potrebe clanova foruma. Cijene su jednake online cijeni sa RP sajta i nema dodatnih troskova transporta/carine. Vise informacija: http://forum.pyrothe...356#entry106356
#16
Posted 27 December 2015 - 13:06
Mislim da si svestan da za vecu krajnju moras produziti prenos ukoliko donosis vise snage na nekim srednjim obrtajima. Dakle pre bilo koje operacije proveri koje su ti opcije izmene zupcanika u prenosu kod tocka, sve jedno jesu li to primarni ili sekundarni parovi..
Sa druge strane, treba da proveris koji je precnik klipa kod tog novog cilindra a koji kod tebe, pa da ukoliko koristis istu glavu za 125 proracunas koji ce biti novonastali stepen kompresije, recimo metodom komparacije u odnosu na fabricki stepen koji sada imas...
Ako izađeš sa višljim stepenom moraš obavezno doneti i vise goriva na karburatoru pa spremi dizne i igle za stelovanje. Isto tako visi stepen kompresije moze doneti probleme veca temperatura, izgaranje ventila, ti bi isto trebalo da poznajes visinu cela klipa, da imas nekoliko zaprivaca za ispod glave sa kojima to mozes da kalibriras. Ventile treba isto podesiti na odgovarajuci zazor.
I sad jos nismo rekli da su ti aftermarket kineski cilindri za dve crvene vecinom skart, jer ih nasi kupuju na kontejnere, a ovi prodaju i djubre za sitne pare u paketu. Najverovatnije je cilindar iz prve gradnje koji sada imas za 5 klasa kvalitetniji...
Ukratko jeftinije prolazis ako se ne upustis i otvaranje kineza koji funkcionise. Bolje da sve podesis kako valja, i eventualno pregledas prenos , izlaznost remena i sl. Mogao bi kranju naloviti i produzenjem prenosana ovom agregatu, vidjao sam i takve velike gy6 blokove koji se veselo vrte.. Sve zavisi od same spremnosti masine..
I da ne zaboravim samo najbolje performanse donosi fabricki auspuh, to sto se dere a ne ide mi ovde smatramo bahatim poziranjem, kao neku vrstu sramote za vlasnika, motoristu odnosno "tunera"...
#17
Posted 27 December 2015 - 15:05
#18
Posted 27 December 2015 - 17:24
Kao sto ti je Mario rekao, neces dobiti nesto bitno po pitanju brzine ugradnjom kit-a, ako sad imas dobru snagu da te izvuce gde treba samo poradi na prenosu da izvuces maksimum, utegni sitnice tipa semerinzi gumice i ostali potrosni delovi a i jeftinije ces proci, uz izbegavanje potencijalnog razocarenja u odnos ulozeno-dobijjeno.
Dizne kod nas mislim da nemaju, samo od preko imas cele setove, proceprkaj prvo po karburatoru i vidi koja je trenutna.
Edited by qrp, 27 December 2015 - 17:26.
#19
Posted 30 January 2016 - 19:02
rsz_dscn7650.jpg 817.92K 34 downloads
Posto sam uzeo i amortizere - a posto je taj skuter imao 2 a moj jedan moracu da pravim jos jedan nosac na ramu :/ , e sad sva sreca sto na motoru postoje 2 mesta za kacenja amortizera ,
rsz_dscn7646.jpg 653.22K 33 downloads
stavljen je i silen blok naravno
rsz_dscn7647.jpg 644.93K 36 downloads
Ova 2 zlatna su ''novi '' crveni je stari ... Gore na slici je novi nosac tocka i amortizera a ispod stari . Na novom imam nosac za amortizer i mesto gde se kace kljesta kociona ..
rsz_dscn7648.jpg 949.88K 36 downloads
E sad da li cu imati nekih problema sto je su veci tockovi ? ili sto su jaci i visi ovi amortizeri ?
#20
Posted 30 January 2016 - 19:25
Sve pohvale za domisljatost, kocnice i bezbednost treba uvek da budu na 1 mestu sto se tice ulaganja.
U kom smislu problema? Ako obim gume staje pod blok, odnosno, ako nigde ne cesu, veci tocak moze samo pozitivnije da utice na ciklistiku. Sto se tice ukupne duzine amortizera, tu vec trba sve dobro da se premeri, nece biti isti polozaj sedista pa samim tim i vozaca. Isto tako, treba utvrditi koliko ce biti tvrdje 2 opruge, da ne napravis da ti skuter non stop skace zadnjicom, to moze da bude vrlo nebezbedno..
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users