@pita dobio sam mnogo bolji start promenom kajsa(Damire pazi se sada

) , medjutim krajnja se samo povecala za nekih 6-7 km... Pa sam zakljucio da je prethodni cajger mno0g0 lagao ... sad mu je neki max 92-95 km i tu mu je kraj prenosa ..
Hvala Mario i Aco , vuce vuce kantica

izvinjavam se sto tek sad pisem u temi ...
Sto se tice cilindra i klipa , cilindar je gusani-klasika ...nije kineski nego ''tajvanski'' sto u prevodu znaci kineski .. ali u poredjenju sa drugima vizuelno , daleko izgleda bolje , zavrsna obrada je na finom nivou za razliku od ovih...za sad sam presao sa njim oko 2500km i za sad je sve ok . Skuter najvecu snagu ima izmedju 6300-6600 obrtaja (po njegovom obrtometru ) . Posle ide samo dranje i bezpotrebno trosenje goriva na vecem broju obrtaja .. Sto se tice karburacije glavna dizna mi je 108 , medjutim trebao bih uskoro da kupim set sa ostalim diznama , jer kao da mu u nekim trenutcima zafali gasa-goriva , oce da zamuce pri punom otklonu rucice ...
Na putu do kuce od Novog Sada , mislio sam da su mi otisli ublazivaci varimatora ... medjutim , prenosnik alnsera se skroz pokidao , svih 6 srafa 8.8 zatezne moci su se odvalili...
20160821_182012.jpg 3.51MB
36 downloads
Jedva razbusih kaljene srafove ,a da se ne osteti navoj. Sad sam stavio 10.9 zatezne moci , sto bi trebalo da trpi(ako su pravih 10.9)
Od noviteta je napokon dosao sportski auspuh , jer sam vise poludeo sa probadanjem i truljenjem fabrickih koji pocnu da zvece ...
image-0-02-01-266bc02e5c48c49a4fee7c33ed0bdce881d3520ca3c91c7a60616c67f7e5d921-V.jpg 230.33K
37 downloads
IMG_20160906_204241.jpg 1.56MB
35 downloads
promer izlaza auspuha je isti kao i izduvna cev , dosta je tih u leru , tek na preko nekih 4500 obr daje sportski zvuk ...
Malo sam samo promenio ugao auspuha zbog estetskog izgleda i napravio nove nosace ..
Ostajem jos duzan snimak iz voznje , cim se prolepsa napolju snimicu .
@Aca postar sto se tice rolnica , ipak su i za gy6 200cc 13gr rolnice fabricke , uspeo sam na nekom sajtu da prokopam