Jump to content


Baotian hero 125 4t



  • This topic is locked This topic is locked
139 replies to this topic

#61 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 21 July 2016 - 19:25

Uradjen napokon ...
Izmedju ostalog jos je uradjeno
Sipano ulje u prenos
Attached File  IMG_20160719_171303.jpg   1.01MB   35 downloads
U motor
Attached File  IMG_20160721_183328.jpg   1.05MB   38 downloads
Opran karburator i prociscen u ultrazvucnoj kadici
Attached File  IMG_20160719_150123.jpg   1.38MB   39 downloads
Posle vise od pola godine drndanja i ciscenja karba , nasao sam uzrok sta ga uvek use**
Attached File  IMG_20160720_175207.jpg   1.19MB   40 downloads
Zanimljivo je sto su na ovom klipu napravili i dodatne kanale i rupice za hladjenje (prvi put sam sad to video na 4t kineskim motorima)
Attached File  IMG_20160719_190323.jpg   1.07MB   39 downloads
I sto je najbitnije zamenjeno je kvacilo ...
Isto tako zelim da i ja stanem u red na gazenje po cuvenom TMMP brendu , cak im ni dihtnuzi nisu dobri! , morao sam sve ponovo rasklapati jer je djubre procurelo . ..
I snimak prvog paljenja ...

Na snimku je samo izduvna grana bez lonca ...
U voznji jos uvek ne mogu da osetim nekakvu razliku jer ga vozim na 5-5500 obrtaja ... dok se ne razradi ...

#62 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 July 2016 - 20:55

Rupice na klipu sluze za podmazivanje uljem i ima ih na svim klipovima koji imaju uljnu kariku dvodelnu (sa duguljastim supljinama) ili trodelnu (dve extra tanke a izmedju spiralna).

Nemoj paliti i voziti bez adekvatnog lonca, preveliko je ispiranje gasova cak i na leru, zacas izgori izduvni ventil a vidjala se rupa na celu klipa.

Mozes ga pustiti i da radi u leru razradu, isto je kao i kod automobila (razlikuje se od 2t), moze odraditi recimo 3 sata na blago povisenom ler gasu, to je recimo ekvivalent voznji od predjenih 100km.

Postoje tipovi dihtunga koji se dotezu posle prvog grejanja/hladjenja. To su oni metalni izmedju glave i cilindra koji imaju utisnutu zastitu u vidu crvene ili zelene linije drugog materijala u predelu kanala za ulje i ojacani bakarni prsten za kompresioni prostor.

Na koliko si stezao kilokljucem?

Cestitam na radovima i pohvale za prezentacije!

Sent from my GT-I9192



#63 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 24 July 2016 - 15:23

Na otp. 1,4kgm , + - kazem to jer je veliki kilo kljuc pa nzm da li je tacan na malim zatezanjima ... A to znam , medjutim nije mi pustao tu , nego na spoju blokova ... Jednom recju krs zivi ... Napravio sam od klingerita drugi i sve je ok za sada ... Presao sam vec nekih stotinak km , i mogu reci kad se malo zavrne gas da lepo povuce :D

Sent from my SM-N910F using Tapatalk



#64 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 25 July 2016 - 16:22

Jos se radilo :) Attached File  uploadfromtaptalk1469460067396.jpg   53.1K   37 downloads

Sent from my SM-N910F using Tapatalk



#65 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 25 July 2016 - 16:34

I zaboravio sam da kazem da onaj zupcanik sto ide na stranu gde i variomat
Posted Image
Ne nabija se , samo se vrati na stub radilice i variomat ga sam stisne ....

Sent from my SM-N910F using Tapatalk



#66 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 15 August 2016 - 21:33

Nadjen izmedju ostalog i problem koji me muci . Kais se lepo poderao - samo sto nije pukao
Attached File  uploadfromtaptalk1471292980168.jpg   39.2K   34 downloads
Attached File  uploadfromtaptalk1471292989034.jpg   61.62K   37 downloads
Pritom se toliko isteglio da je drao fino po dekli
Attached File  uploadfromtaptalk1471293026649.jpg   34.34K   37 downloads
Premerio sam i na variomatu dokle izlazi kais - sa markerom , fali jos dobrih 15mm
Sutra zamena kajsa pa cu videti rezultate...
Za clanove koji nisu bili na skupu , imam problem sto mi je 125cc isao 15km brze od 200cc! Pa je prvo pala provera kajsa..

Sent from my SM-N910F using Tapatalk



#67 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 16 August 2016 - 06:53

A u tom grmu lezi zec...pa jasno je zasto se tako ponasao, to mu je bukvalno bila blokada i nema dalje...

Odlicno...sada cekamo rezultat sa novim kaisem...

#68 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 August 2016 - 12:27

Iskrene cestitke na voznji i prikazanoj ozbiljnosti na skupu u Novom Sadu, kao i cestitke za prvu Medalju!

Tema polako postaje ozbiljna sa prikazanim detaljima i opisom radova, zasluzuje da predje u projekte.
Dugujes nam samo opis iz voznje i tacne specifikacije cilindra od 200ccm, pa cemo i temu preimenovati...

Cestitke!

#69 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 August 2016 - 21:33

E majstore pa dobro ti vuče ta kanta, hteo sam te pitati kako tako dobro ide, kad me podsetio Neša da je 200cc,, ja i zaboravio a pričali smo o otvaranju bloka...

Čestitke za plasman

#70 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 06 September 2016 - 21:13

@pita dobio sam mnogo bolji start promenom kajsa(Damire pazi se sada :D ) , medjutim krajnja se samo povecala za nekih 6-7 km... Pa sam zakljucio da je prethodni cajger mno0g0 lagao ... sad mu je neki max 92-95 km i tu mu je kraj prenosa ..
Hvala Mario i Aco , vuce vuce kantica :D izvinjavam se sto tek sad pisem u temi ...
Sto se tice cilindra i klipa , cilindar je gusani-klasika ...nije kineski nego ''tajvanski'' sto u prevodu znaci kineski .. ali u poredjenju sa drugima vizuelno , daleko izgleda bolje , zavrsna obrada je na finom nivou za razliku od ovih...za sad sam presao sa njim oko 2500km i za sad je sve ok . Skuter najvecu snagu ima izmedju 6300-6600 obrtaja (po njegovom obrtometru ) . Posle ide samo dranje i bezpotrebno trosenje goriva na vecem broju obrtaja .. Sto se tice karburacije glavna dizna mi je 108 , medjutim trebao bih uskoro da kupim set sa ostalim diznama , jer kao da mu u nekim trenutcima zafali gasa-goriva , oce da zamuce pri punom otklonu rucice ...
Na putu do kuce od Novog Sada , mislio sam da su mi otisli ublazivaci varimatora ... medjutim , prenosnik alnsera se skroz pokidao , svih 6 srafa 8.8 zatezne moci su se odvalili...
Attached File  20160821_182012.jpg   3.51MB   36 downloads
Jedva razbusih kaljene srafove ,a da se ne osteti navoj. Sad sam stavio 10.9 zatezne moci , sto bi trebalo da trpi(ako su pravih 10.9)
Od noviteta je napokon dosao sportski auspuh , jer sam vise poludeo sa probadanjem i truljenjem fabrickih koji pocnu da zvece ...
Attached File  image-0-02-01-266bc02e5c48c49a4fee7c33ed0bdce881d3520ca3c91c7a60616c67f7e5d921-V.jpg   230.33K   37 downloads
Attached File  IMG_20160906_204241.jpg   1.56MB   35 downloads
promer izlaza auspuha je isti kao i izduvna cev , dosta je tih u leru , tek na preko nekih 4500 obr daje sportski zvuk ...
Malo sam samo promenio ugao auspuha zbog estetskog izgleda i napravio nove nosace ..
Ostajem jos duzan snimak iz voznje , cim se prolepsa napolju snimicu .
@Aca postar sto se tice rolnica , ipak su i za gy6 200cc 13gr rolnice fabricke , uspeo sam na nekom sajtu da prokopam

#71 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 06 September 2016 - 23:28

Pa snimi video zvuka makar, nemoj da si skrt toliko, treba otkriti sta je prouzrokovalo pucanje tih srafova po meni mislim da je od vibracija, tako da probaj da se poigras oko nosaca.. Samo napred sa radovima!

Edited by Yooalexandar, 06 September 2016 - 23:30.


#72 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 January 2017 - 11:07

Mali podstrek od moderatorskog tima u vidu prelaska teme u projekte. Ocekujemo sveze slike i opis daljih radova sa prvim toplim danima...

#73 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 16 February 2017 - 19:03

NIsam ni video da mi je tema presla u projekte ... koliko sam bio neaktivan na forumu ... BIce uskoro , naruceni su neki delici pa ce biti neki update :)

#74 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 23 March 2017 - 12:04

Malo da osvezim temu :) Danas stigao sa RP prenos +25%
Attached File  17474596_10209922414750598_1767271086_n.jpg   38.76K   28 downloads
Nadjeno (kupljeno) napokon originalno sediste da vise ne lomi plastike.Narucena je i bregasta a14 , Uskoro cu uzeti da rastavljam masinu pa jos slika

#75 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 March 2017 - 12:15

Prave stvari. O kakvoj je bregasti reč?

#76 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 23 March 2017 - 17:19

Naraku isto(castila me devojcica za rodjendan-unapred malo 😂 ) . Promenjen je i lezaj od glavne osovine 6004 rs jer je pukao unutrasnji kavez. Postavicu malo kasnije slike

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk



#77 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 March 2017 - 17:21

Aha, ok, pisao si A14 pa sam pomislio da imas neki info o specifikacjama, zato pitam... e neka je sa srećom i novi lezaj :)

#78 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 23 March 2017 - 19:02

In Valve Travel (mm) 6.30
Ex Valve Travel (mm) 6.30
Angle between Valves 121
Samo ovo znam - tj samo to je bilo kao prilozeno

#79 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 23 March 2017 - 19:19

Opa! super sto si investirao u bregastu i produzenje, bas me zanima kako ce da ide :)

#80 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 March 2017 - 19:43

View PostPakundza, on 23 March 2017 - 19:02, said:

In Valve Travel (mm) 6.30
Ex Valve Travel (mm) 6.30
Angle between Valves 121
Samo ovo znam - tj samo to je bilo kao prilozeno
To su specifikacije za glavu, verovatno naraku onu veliku. Prodaje se i kao kit zajedno sa bregastom. Nema veze, svakako je bolja ta naraku sport ili racing od obične bregaste za 125ccm.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users