Jump to content


Baotian hero 125 4t



139 replies to this topic

#1 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 19 December 2015 - 21:29

Evo da predstavim i ja moje kinesce :) Za sada je sve na fabrickom nivou , osim aupuha i rolnica ... koji se isto menjanju sad na zimskom sredjivanju za letnju sezonu ...
Ovako izgleda za sada
Attached File  1.jpg   1.65MB   71 downloads

Attached File  2.jpg   1.54MB   82 downloads


Malo sam experimentisao sa auspuhom (vise sa komsijama :D )

Attached File  4.jpg   1.18MB   80 downloads

Nakon sto sam ispolirao farove , zalepio sam malo folijice :)

Attached File  5.jpg   2.26MB   93 downloads

Naravno morao je i on da uleti u sliku :D Cale mirodjija svuda :D
Attached File  6.jpg   1.84MB   74 downloads

#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 December 2015 - 21:33

Sta uradi od auspuha covjece?? :blink: Jel to cudo i dalje na skuteru ili se zezas?

#3 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 19 December 2015 - 21:36

hahahh :D celo leto je doduse bio na njemu :D Postavicu i snimak za koji trenutak , pa cu i objasniti u cemu je bila poenta :D

#4 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 19 December 2015 - 21:58

. Poenta je bila osim budjenja komsija kad krecem na fax ili posao , sto auspuh ima uzaravajuca vlakna u sebi ,sto je naravno prouzrokovalo ove plamencice . Pa mi je bilo zanimljivo a vidim i drugima -koji su bili pored mene na putu :) Salu na stranu , skinut je i stavljen rucno pravljen ..

#5 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 24 December 2015 - 19:50

Nisam stigao nista da pisem zbog posla , al' evo sad malo vremena da odvojim. Ovako , zeleo bih da pojacam skuter , tj. da dobijem dobijem bolje ubrzanje i brzinu preko stotke :) ako je moguce na 200cc ,jer cu narucivati kit od 200cc . E sad ako bi bio neko voljan da mi napise sta bi bilo pametno zameniti i uraditi ? Drugo planiram da ''izduzim'' skuter , tj. da mu povecam rastojanje izmedju tockova -kao drag skuter :D samo naravno ne toliko da se produzi... Ako ima neko neku ideju , bila bi od koristi :)

#6 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 December 2015 - 20:02

Pa za pocetak je potrebno da se edukujes malo kako jedan ozbiljniji projekat izgleda. Za dobar projekat je presudno znanje, volja i ulaganje.
Za to sto si napisao moraces dobro da se potrudis. Koji to cilindar od 200ccm planiras uzeti? Ja sam vidjao izvedbe Airsal 165ccm i Naraku 180ccm, a 200cc nisam za takve agregate, osim ako nije neki kineski? Koji je razlog prepravljanja nosaca i produzenja?

Imas ovde kvalitetne 4T projekte pa predlazem da pogledas, narucito Rieju Toreo 50 -> 90 temu.
http://forum.pyrothe...kti-4t-50-90cc/

#7 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 24 December 2015 - 20:22

Naravno , sto se tice ulaganja , volje i znanje nije problem - da se uradi ,ako ja ne znam znace ostatak majstorije u kuci :D samo mi je bitno vase misljenje koji delovi i na sta da pazim. Pa pazi iskreno video sam taj kineski od 200cc , e sad naravno sto se tice Airsal-a i Naraku naravno da ce pasti onda razmatranje sta i koji . U prevodu , ne treba meni skuter koji ce da jede asfalt , treba mi nesto sto ce biti brzo na odziv i sa kojim cu preci neku razdaljinu a da ne kunem ga svaki cas. Planiram da sl. god. Idem na more sa njim , video sam neke teme da su neki momci otisli pa su mi malo zagolicali mastu ,a inace volim duza putovanja . Pa razlog produzenje je cisto estetski ... hvala na ovoj temi sad cu je pogledati

#8 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 24 December 2015 - 22:37

Prekopiran Speedfight :) Lauda ima kod nas na kupujem prodajem tih cilindara, ko zna koliko ima kubika, vode se na 200ccm i kostaju oko 2900 din sto je i vise nego dzabe..

#9 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 December 2015 - 22:39

Znaci ipak kineski "no name" cilindar :)

#10 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 December 2015 - 23:01

Moram prvo da pozdravim autora, vidim da je šala primarna za probijanje leda na forumu..

Projekat ima sve sanse da bude ozbiljan ako stvarno planiras put na more, ali moras da znas da do mora ima dosta kilometara, a tu kilometrazu prelaze samo sredjeni agregati.

Bez obzira sto vozis kineski skuter koji realno nije bas najsjajniji po pitanju kvaliteta materijala i agregata, moze dosta uzivanja da pruzi. Medjutim, kineske cilindre koji se mogu nabaviti extra jeftino treba izbegavati u sirokom luku, nisu spospbni da istrpe do prvog servisa posle razrade a kamoli put do mora. Tu je jednostavno kvalitet na nenormalno niskom nivou. Desavalo se da odlivak aluminijuma ima u sebi vazdusne dzepove, kao krunch cokolada, pa su glave, dekle prirubnice i ostali delovi pucali sam od pogleda.. svaki drugi kupljeni cilindar ima u odlivku gusa pukotinu, sto na rebrima za hladjenje, a ne retko i na kosuljicama cilindra. Rekli bi, dobro bacenih 3-4000 dinara..

Moja preporuka krece od naraku proizvoda koji su za klasu jaceg kvaliteta od serijskih, imas i sportske varijante itd. Sledece na finanskoj lestvici bi bio airsal koji je jos 2 klase po kvalitetu iznad a na kraju, najskuplji i najkvalitetniji brend je npr malossi..

Hteo sam na pocetku da kazem, Lauda ti je dao dobar predlog da prelistas teme i stavis na papir sta ocekujes a da znas koliko to kosta. Recimo da je svaki dobro nastelovan 125 4t, sa pravilnim komponentama sposoban da dodirne pravih 100km/h, a pitanje je da li ces sa nekim no name kitom od 200ccm uopste i podici krajnju brzinu u odnosu na ovo sto sada imas..

#11 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 25 December 2015 - 19:45

Nov sam pa moram na neki nacin :) . Ovako dobicu ipak taj od 200cc 61mm za dzabe od drugara . Pa kako se pa kako se pokaze , ako mi se ne pokaze kako treba, naravno odmah ide zamena...I sirce je slatko kad je za dzabe :D Gledao sam dosta tema od clana ''Mario" i za mnoge stvari mi je zagolicao mastu i dobro nasmejao za neke eksperimente u vidu cepa od wd-40 :rofl_jaki: :rofl_jaki: .. Danas sam uzeo i da otvorim masinu da vidim sta me sve ceka. Prvo sto sam primetio pri voznji -jos od kada je kupljen je da pliva - sto naravno prouzrokuje losi silen blokovi kad eto skinem sraf od amortizera kad imam sta da vidim skoro trecina fali one gume u silen bloku...malo je mutna slika , izvinjavam se na tome .
Posted Image

Dalje skidam ''nosu '' ispod sedista i sediste ... Posto ta ''nosa'' nije definitivno od tog motora nego bog zna od kojeg pravila je problem tj. lomila plastike Posted Image
dakle zadnji taj deo ''nose '' gazi preko plastike cim neko pozadi sedne . Dalje skidam filter od goriva i brzo crevce stavljam u flasicu da ne ide po motoru , kad imam i tu sta da vidim .
Sadrzaj ima vise vode i rdje nego goriva... sad mi tek nije jasno kako je radio a da nije stucao makar... opet malo mutnija slika
Posted Image
Al dobro , dolazi mu sredjivanje , pa ce se ocistiti i srediti .

Evo je skinuta masina
Posted Image
Na nosacu i na kucistu motora su isto silen blokovi labavi , tako da ce i oni morati da se zamene...
Gledao spolja na radilici da li ima lufta u lezaju kad ono super kao kamen .
Skidam variomat vidim malo rolnice cudne , tj. 4bele 2 crne , uzmem ja sve to da izmerim na preciznu vagicu , ove 4 su bile 13gr a ove dve 14,1gr ... koji je to pametan stavljao i zasto ne znam ... Zovem ja ovog komsiju od koga sam kupio motor da vidim zasto tako - da se ja ne pravim pametan mng i da ga pitam sta je sve menjano . haahah kaze meni lik ,'' ja sam uradio njemu generalnu kand je bio u garanciji , bem li ga , valjda na 1000km ili 1500km i menjao ulje na svakih 1000km , a rolnice sam turio koje sam stavio'' zaprescen njegovom pricom , hvala bogu i da je uopste i isao ... inace skuter je za sada presao 8500km , tako da ce mu prijati remont :) otvori cu masinu nadam se do nedelje pa cu pisati i slikati dalje sta kako ide

I da, hvala na savetima

Edited by Lauda, 26 December 2015 - 01:52.
Popravio slike...


#12 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 December 2015 - 22:31

Sredio sam ti slike u temi i malo prepravio razmake i nove redove da bude preglednije za citanje. Trudi se ubuduce da slike postavljas u izvornom formatu (.jpg/jpeg, .png, itd) umjesto linkova. Preglednija tema omogucava svima nama lakse citanje i brze rjesavanje problema.

#13 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 26 December 2015 - 00:22

Silene za gornji kraj amortizera napravi sam od tvrde gume, ja tako uradio od gume za transportne trake, nisam našao nigde da se kupe, a ostale čekaj narudžbinu sa RP jer ovo što kod nas prodaju nije ni za krivi raspadnu se posle jedne sezone, stavio sam ih u martu evo već moram da ih menjam posle 2500km.

#14 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 26 December 2015 - 01:21

@Lauda ne izbacuje mi dole opciju kao attachment - kao sto mi je izbacivalo kad sam otvorio temu , zato sam stavljao preko upload-a . Hvala na ispravci , samo ako nije problem ubaci mi sliku sa amortizerom sto sam postavio -bila je prva slika , jer si duplirao slike . @qrp ima neki tip u Borci prodaje i pravi : semerigne , lezajeve , pa sam ga pitao da li moze da mi napravi nesto "kvalitetnije'' da mi potraje kaze da moze , pa cu videti na sta to lici ... Ako ti nije prb. objasni mi sta je to '''RP'' ? Hvala

#15 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 December 2015 - 01:58

Ispravljena greska sa slikom. Sa rangom "Start Member" bi trebao da imas pristup uploadovanju slika direktno na forum (10MB ukupno, 1MB po postu) ali mozes i ovako koristiti neki provjereni eksterni image host i ubacivati direktno slike preko IMG tagova.
RP = Racing Planet. Skuter mreza koju cine administratori naseg foruma povremeno (jednom mjesecno vecinom) narucuje dijelove sa www.racing-planet.de sajta za potrebe clanova foruma. Cijene su jednake online cijeni sa RP sajta i nema dodatnih troskova transporta/carine. Vise informacija: http://forum.pyrothe...356#entry106356

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 27 December 2015 - 13:06

Imao sam prilike da gledam kako su ljudi unistili dobre fabricki sklopljene masine id 125 stavljajuci 150 ili 180.. Nikakve performanse po pitanju krajnje nisu dobili jer su ukupni obrtaji na oba tipa cilindra identicni, samo je veca kubikaza donela nesto bolje ubrzanje...

Mislim da si svestan da za vecu krajnju moras produziti prenos ukoliko donosis vise snage na nekim srednjim obrtajima. Dakle pre bilo koje operacije proveri koje su ti opcije izmene zupcanika u prenosu kod tocka, sve jedno jesu li to primarni ili sekundarni parovi..

Sa druge strane, treba da proveris koji je precnik klipa kod tog novog cilindra a koji kod tebe, pa da ukoliko koristis istu glavu za 125 proracunas koji ce biti novonastali stepen kompresije, recimo metodom komparacije u odnosu na fabricki stepen koji sada imas...

Ako izađeš sa višljim stepenom moraš obavezno doneti i vise goriva na karburatoru pa spremi dizne i igle za stelovanje. Isto tako visi stepen kompresije moze doneti probleme veca temperatura, izgaranje ventila, ti bi isto trebalo da poznajes visinu cela klipa, da imas nekoliko zaprivaca za ispod glave sa kojima to mozes da kalibriras. Ventile treba isto podesiti na odgovarajuci zazor.

I sad jos nismo rekli da su ti aftermarket kineski cilindri za dve crvene vecinom skart, jer ih nasi kupuju na kontejnere, a ovi prodaju i djubre za sitne pare u paketu. Najverovatnije je cilindar iz prve gradnje koji sada imas za 5 klasa kvalitetniji...

Ukratko jeftinije prolazis ako se ne upustis i otvaranje kineza koji funkcionise. Bolje da sve podesis kako valja, i eventualno pregledas prenos , izlaznost remena i sl. Mogao bi kranju naloviti i produzenjem prenosana ovom agregatu, vidjao sam i takve velike gy6 blokove koji se veselo vrte.. Sve zavisi od same spremnosti masine..

I da ne zaboravim samo najbolje performanse donosi fabricki auspuh, to sto se dere a ne ide mi ovde smatramo bahatim poziranjem, kao neku vrstu sramote za vlasnika, motoristu odnosno "tunera"...

#17 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 27 December 2015 - 15:05

Pozdrav. Naravno sto se tice zvuka nego je bilo postavljeno kao sto sam i napisao zbog divnih komsija . Nasao sam Akrapovic auspuh za njega , tj. drug ce mi doneti iz Berlina za neku cifru od 90e . Posto vidim da su sva misljenje upucena na to da ne stavljam taj kineski kit , necu ga stavljati . Jer bolje poslusati i spreciti nego posle leciti drugom radilicom i ostalim delovima koji mogu da naje... Sacekacu da malo finansiski dodjem ipak do naraku od 180cc. Ako nije problem napisite mi samo malo detaljnije o tom produzenju prenosa , znam da ste pisali na projektu za matrix-a i da ima jos mnogo teme (da se zna i da se ogradim , ne mrzi me da citam) nego ako malo ''laicki '' da se napise sta kako . Danas sam od drugara dobio gans nove gume http://gumededra.com...6-scoot-51l-tl/ , e sad taman dobro doslo , jer su mi vec dobro dosle . Samo meni je bila zadnja 130 , a ova je sada 120 . Koliko ce biti nestabilniji ili je l ce nesto smetati? I sta mislite o ovim sava gumama? Sto se tice dizna , gde se mogu naci dizne za njega? jer gde god sam gledao nigde nisam nasao dizne za njega , tj. nasao sam za za stelovanje sa 50 na 80 ali nigde veceg precnika za 125 cc.

#18 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 27 December 2015 - 17:24

Za gume ne brini sad kad je manja zadnja imaces bolju ciklistiku prilikom obaranja.

Kao sto ti je Mario rekao, neces dobiti nesto bitno po pitanju brzine ugradnjom kit-a, ako sad imas dobru snagu da te izvuce gde treba samo poradi na prenosu da izvuces maksimum, utegni sitnice tipa semerinzi gumice i ostali potrosni delovi a i jeftinije ces proci, uz izbegavanje potencijalnog razocarenja u odnos ulozeno-dobijjeno.

Dizne kod nas mislim da nemaju, samo od preko imas cele setove, proceprkaj prvo po karburatoru i vidi koja je trenutna.

Edited by qrp, 27 December 2015 - 17:26.


#19 Pakundza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 289 posts
  • MestoBorca
  • VozimBaotian Hero 125

Posted 30 January 2016 - 19:02

Posto cu ipak malo pricekati sa drugim cilindrom i prenosom zbog finansija... pre neki dan kupio sam sa drugarom neko skuterce za delove . Naravno prvo je palo skidanje delova sta meni treba pa onda njemu sta ostane :D jbg stariji se postuju ,hahah sala naravno . Nabavio sam tockove 13 , sa diskom napred i nazad posto moj skuter je dobos pozadi . Da bi stvar bila lepsa kinezi su se to potrudili za sve bude kao slagalica sve pase :D
Attached File  rsz_dscn7650.jpg   817.92K   34 downloads

Posto sam uzeo i amortizere - a posto je taj skuter imao 2 a moj jedan moracu da pravim jos jedan nosac na ramu :/ , e sad sva sreca sto na motoru postoje 2 mesta za kacenja amortizera ,
Attached File  rsz_dscn7646.jpg   653.22K   33 downloads
stavljen je i silen blok naravno
Attached File  rsz_dscn7647.jpg   644.93K   36 downloads
Ova 2 zlatna su ''novi '' crveni je stari ... Gore na slici je novi nosac tocka i amortizera a ispod stari . Na novom imam nosac za amortizer i mesto gde se kace kljesta kociona ..
Attached File  rsz_dscn7648.jpg   949.88K   36 downloads

E sad da li cu imati nekih problema sto je su veci tockovi ? ili sto su jaci i visi ovi amortizeri ?

#20 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 January 2016 - 19:25

Odlicno teku radovi, a citalo se i u temama koliko vidim :)

Sve pohvale za domisljatost, kocnice i bezbednost treba uvek da budu na 1 mestu sto se tice ulaganja.

U kom smislu problema? Ako obim gume staje pod blok, odnosno, ako nigde ne cesu, veci tocak moze samo pozitivnije da utice na ciklistiku. Sto se tice ukupne duzine amortizera, tu vec trba sve dobro da se premeri, nece biti isti polozaj sedista pa samim tim i vozaca. Isto tako, treba utvrditi koliko ce biti tvrdje 2 opruge, da ne napravis da ti skuter non stop skace zadnjicom, to moze da bude vrlo nebezbedno..





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users