#201
Posted 15 June 2016 - 20:03
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#202
Posted 15 June 2016 - 20:47
Malossi Red Sponge je dosta protocniji filter. Treba biti oprezan sa postavkom karburatora.
Pakne na kvacilu se premjere, tj. mjeri se precnik i ukoliko nije potroseno preko mjere onda je ok. Recimo za novo 107mm kvacilo, precnik je 105.5mm. Zvono takodje se treba premjeriti. Za rolnice vec sam moras da otkrijes koje najbolje odgovaraju.
Koji auspuh je u pitanju?
#203
Posted 15 June 2016 - 20:47
#204
Posted 15 June 2016 - 20:51
Daj molim te obavezno slikaj sve sto radis ili o cemu pises, lakse ce biti i tebi i nama, a i sama tema ce biti kvalitetnija.
#205
Posted 15 June 2016 - 21:00
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#206
Posted 15 June 2016 - 21:02
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#207
Posted 16 June 2016 - 17:57
Posto mi je dell 17.5 ugradjen vec slikao sam ga malo nesto, jbg
Losijee malo slike, nisam ga odavno i prao, hocu da poskidam plastiku da vidim svetla mi ne rade ni zmigavci, izgleda sve pregorelo
Istice mi registracija 19., pa koliko ono bi kosta obnavljanje reg i polisa naravno, sta sve tu ide ..? Msm u Srbiji
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#208
Posted 16 June 2016 - 18:55
Svecka je malo sivkasta, gleda se keramicki deo oko centralne elektrode, i na 2 slici se vidi da deo ima brankasto-kafenu boju, e takva treba da bude cela keramika. To znaci da si trenutno malo bogatiji na glavnoj dizni, treba set dizni i igli pa polako u stelovanje...
#209
Posted 17 June 2016 - 10:55
Posto su kineski namotaji ne znam da li je ovo dobar raspored zica, koja se spaja sa kojom, mozda mi zato nema svetla?
Merio mi je majstor sa unimerom i zice, tj instalacija je dobra tako da vrv samo to preostaje..?
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#210
Posted 18 June 2016 - 23:20
1. Potrošnja 9 l /100km otprilike(to cu sad ovih dana karburatorom se pozabaviti, ma puno druze, a otkrio sam da mi vakum na slavini rezervoara ne radi, tj ne zatvara da benzin ne može izlaziti iz rezervoara, pa da nije i do toga sta?)
2.Svetla nemam, kupio sam ove kineske namotaje i sumnjam da oni imaju drugacije rasporedjene kablove u dzeku za svetla i da ih treba razmestiti kako bi odgovarale drugom dzeku od skutera gde se ta dva dzeka spajaju .. Poslao sam sliku ovde ali niko ne odgovara..
3. Dihtung za spuh nmg nigde nadjem, da li se moze kako napraviti?
Hvala lepo unapred
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#211
Posted 19 June 2016 - 00:39
m4rko, on 18 June 2016 - 23:20, said:
Tako nepreciznim informacijama zaista nije mjesto na ovom forumu. Trudimo se da budemo precizni i da ne pisemo svasta na forumu.
Ako pogledamo realno stanje - serijala koja trosi 9l / 100km (??), sa auspuhom koji nije nesto posebno jak, bez dihtunga na auspuhu, trka se po selu sa bmw 1.8 benzincom i pegla 80-90kmh, na dodir gasa puca od snage?
Moras priznati da to zvuci malooo naivno i bajkovito, zar ne? Imali smo vec takve bajkovite price po forumu, tipa "vozi se 120kmh na pola gasa ali karburator nije najbolje ustelovan", "obradio sam glavu i peglam 95 po gps-u sa fabrickim kineskim prenosom", itd.
Takve brzine i odzive na gas nemaju ni dobro podesene i utegnute base 70ke...
Sve to fino zvuci i super ako je istina, zato ti nama pokazi jedan video i gps test brzine...ili reci prijatelju da bazdari taj brzinomjer na bembari
Za dihtung mozes kupiti plocicu klingerita (jedno 2mm debljine, tanji ce da izgori) pa napraviti sebi dihtung ili ipak opet provjeriti da ne odgovara neki tipicni prsten/klingerit dihtung. Mozda bi slika nalijegajuce povrsine auspuha pomogla nama da pomognemo tebi.
Naizmjenicni napon za svjetla se regluise preko reglera, dakle ne ide direktno sa namotaja na svjeta nego regler ogranici napon na nekih max 14-15 VAC. Dakle ti trebas ispitati da li i kakav napon dolazi do reglera, kao i vezu izmedju reglera i svjetala. Potrazi na internetu, mozda nadjes elektricnu semu za tvoj skuter.
#212
Posted 19 June 2016 - 14:23
Retrovizor fabricki odudara, mada mi je on zadnja stavka za kupovinu, ima bitnijih stvari za sada, pa kad stigne na red.
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#213
Posted 19 June 2016 - 14:28
Dakle 2 odvojena strujna kruga.
Regler nema nikakve veze sa zmigavcima.
Sent from my C5503 using Tapatalk
#214
Posted 20 June 2016 - 16:28
Dakle napravio sam podeoke za pola i pun gas na ručici da znam zbog testiranja i pun gas nesto vremena, ugasio ga i ukocio i evo svećice
Meni to deluje ok, zatim pola gasa
Primećuje se nesto goriva nesagorelog oko svecice malo ispod namotaja, a na ful gasu nema bas toliko..
I evo neka probna vožnja, msm da maloo lakse rolnice trebaju.. Sad ne znam moram viditi usisne lamelice da li su ok, mozda zbog njih je malo veca potrošnja.. I da.. Slabo reaguje safic za mesavinu, posle 5,6 kregova tek se oseti razlika, i odvrnuo sam toliko krugova i bolje starta motor i vraca na ler lepo, ne dimi na leru koliko je dimio pre, skoro da se ne vidi dim iz spuha
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#215
Posted 20 June 2016 - 21:41
Sarific vec nakon 3 kruga gubi funkciju, odnosno pilotka. Dakle treba ti ili veca pilotka posto dodajes vazduh ili regulisanje smjese na ostalim otklonima.
Saric stelujes tek kada pogodis sve ostale otklone gasa (1/2, pun).
Takodje nema smisla ni prenos dirati dok se karburator ne dovede pod konac. Tako da sad i ne mozes primjetiti da li ti bas trebaju lakse rolnice, jer recimo kada dobijes pravilan stihiometrijske odnos mozes dobiti i veci broj obrtaja na ubrzanju, na primjer.
Do potrosnje ti je zbog karburatora. Da su lamelice u pitanju imao bi nepravilan i otezan rad na leru, gubitak snage, pa cak i pucanje na auspuh. Ali njih nije tesko provjeriti, pa se to moze uraditi u 10 min. Bitno je da lamelice ne zijevaju.
Procitaj temu o stelovanju karburatora par, bice ti neke stvari mnogo jasnije.
#216
Posted 20 June 2016 - 21:47
Procitacu opet.. 23x,hvala sto mi pomazes )
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#217
Posted 20 June 2016 - 21:55
Quote
Prekontrolisi fino sve spojeve, vakuum ventil. Ako ne curi nigdje benzin, karburator ti je izvor velike potrosnje.
Koji filter vazduha koristis?
#218
Posted 20 June 2016 - 22:02
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#219
Posted 20 June 2016 - 22:18
Sve ok, samo da ne bude zabune, ako dodaje vise vazduha da bi uslovno receno bolje radio, znaci da negde ima mnogo goriva (gavna dizna, atomizer-igla, pilotka) , ne treba mu veca pilotka.
To je inace pocetnicka obmana kada osetis da skut ide bolje sa nekom diznom pa onda srafom na fino dodajes vazduh i kao, usaglasis da ide...
Medjutim, potrosnja je do neba, a performansi nigde. U tome hoce i da odmogne sto recimo ler gas (sraf za klipic) spustis previse i nemas osecaj da obrtaji sporo opadaju posle duzeg gasa, sto ce biti prvi pokazatelj viska vazduha ili previse spustene igle ili premale pilot dizne.
Zato je Lauda rekao, sraf smese na 1,5krug, igla na sredini i menjas glavnu diznu dok ne dobijes da ide priblizno ovako kao na snimku, naravno, kontrolises svecicu svaki put.
Kada ubodes glavnu, prelazis na iglu ili mozda i na pilotku, sraficem se na fino mozes igrati za pola kruga do krug, ciato da vidis u kom pravcu ides ali kada sbe nastelujes, mora da bude izmedju 1 kruga do 2 od skroz zatvorenog, takva je konstrukcija dell-a i tada znas da ce i najmanje trositi... dakle, mozda ce trebati i dodatno neke igle i mozda jos neka pilot dizna.
Karb se steluje temeljno i dugo, ne moze za jedan dan da ti sve pokaze i da ti bude jasno zasto se sta desava u datom trenutku, pa polako. Velika olaksica je ako imas manuleni sauh, i obavezno, svaka proba i stelovanje mora da bude kada je motor dobro ugrejan.
Sent from my GT-I9192
#220
Posted 24 June 2016 - 16:56
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
15 user(s) are reading this topic
0 members, 15 guests, 0 anonymous users