#221
Posted 24 June 2016 - 20:13
#222
Posted 29 June 2016 - 08:09
Stigle dizne., a evo i slike igle Aco
Dakle ovo nije original dellorto igla?
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#223
Posted 29 June 2016 - 08:52
Uzmi subler i premeri kompletnu duzinu igle, debljinu spica (vrha), debljinu zavrsetka konusa kao i duzinu zavrsetka konusa (od spica do pocetka najdebljeg dela igle) i debljinu najdebljeg dela (stabla) igle, pa cemo da uporedimo prema tablici "A" igala za phva-phbn da li je ta igla upotrebljiva za tvoj karb.
Sent from my GT-I9192
#224
Posted 29 June 2016 - 09:29
#225
Posted 29 June 2016 - 16:27
Malo pre mi dao kada sam isao kod njega da probam regler da nije u pitanju što nemam svetla, zmigavce i sto mi ne puni akumulator i ispostavilo se da nije do reglera.. Da jeste bio bih srecan, bar bih znao sta je problem.. Jedino instalaciju da vidim, sta znam..Jutros kad sam napunio akumulator radi alnaser, sirena i štop.. Sutra posle prijemnog kad se vratim kuci stavljam iglu i pocinjem štelu.
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#226
Posted 29 June 2016 - 17:40
Sent from my C5503 using Tapatalk
#227
Posted 03 July 2016 - 15:54
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#228
Posted 04 July 2016 - 11:36
A dzek sa skuta je ovakav i tom dzeku sa skuta ima plava, koja je masa, zelena koja ide ja msm prema instr tabli i belo narandzastu koja ide u regler i kada se spoje ta dva dzeka ovako izgleda da li je ovo pravilno povezano?
Dal ne ide kojim slučajem narandzasto bela na zutu, zelena na plavu a bela na zelenu?
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
Edited by m4rko, 04 July 2016 - 11:37.
#230
Posted 04 July 2016 - 12:51
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#231
Posted 04 July 2016 - 13:29
#232
Posted 04 July 2016 - 14:56
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#233
Posted 04 July 2016 - 16:05
Sada je sve ok na linijama namotaji-regler i namotaji-cdi.
Sent from my GT-I9192
#234
Posted 05 July 2016 - 20:15
Iznerviran dodjem kuci,vakum pumpa radi super,toci u karburator benzin,sve dihtuje oko karba lepo,proverim cak i usisne lamelice,i u dobrom su stanju,poklapaju ,sve ful i vratim sve i posle dosta kurblanja upalim ,mada dok sam kurblao puca neka kompresija iz auspuha ponekad ,ko da se nesto cudno cuje ,nisam siguran,nisam otvarao deklo ili skidao magnet da vidim semeringe da ne vuce fals vazduh ali zasto bi onda kada ga upalim i zapusim prstom lulu na airboxu motor se ugasi kako i treba da bude..Ima te li vi neke predloge sta bi moglo biti problem?
ps. da ,kada sam direktno nalio goriva u cilindar i upalio nekako radio je malo,valjda dok nije to gorivo potrosio..
#235
Posted 05 July 2016 - 20:49
Sent from my GT-I9192
#236
Posted 05 July 2016 - 20:50
#237
Posted 05 July 2016 - 20:52
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#238
Posted 05 July 2016 - 21:25
Sent from my C5503 using Tapatalk
#239
Posted 05 July 2016 - 21:27
Mozda su one dugacke iglice od rđe iz rezervoara, one baš hoće da se ubodu u dizne
#240
Posted 05 July 2016 - 21:34
Mario, imam filter goriva bem li ga...
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
Edited by m4rko, 05 July 2016 - 21:35.
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users