#321
Posted 20 July 2016 - 09:12
Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
#322
Posted 20 July 2016 - 10:04
Sent from my GT-I9192
#323
Posted 20 July 2016 - 10:15
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
Edited by m4rko, 20 July 2016 - 10:16.
#324
Posted 20 July 2016 - 17:25
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#325
Posted 21 July 2016 - 08:56
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#326
Posted 21 July 2016 - 09:28
Mesavinu ako pravis sam dovoljno ce biti da zamesas 4% umesto fabrickih 2,5-3% i to neka odradi 2 puta po 20minuta u mestu bez dodavanja gasa, pauza za hladjenje bar pola sata.
Posle toga vozikas prvih 100 km do 1/3 gasa, mozes da se vozis na 3%, nema poente masiti smesu previse, samo ce se nelepiti depozit a karike se nece pravilno razraditi...
Ako je ljna pumpa u funkciji onda ce biti dovoljno sipati dodatno 1% ulja u rezorvoar goriva i to je to...
Prvih 100km oaluskujes dok razradjujes, ako trokira na malom gasu spusti iglu 1 zub. Od 100 do 500 km do pola gasa, sa cestim menjanjem otklona (turiranjem) u voznji, a dotle ces vec steci utisak kako se karb ponasa i da li ce trebati jos veca dizna.
Dihtung treba da bude precnika cilindra, u protivnom ce sagorevati visak aluminijuma koji viri preko rupe cilindra.
Srecno
Sent from my GT-I9192
Edit: nemoj da zalivas uljem cilindar, radilicu i lezajeve prilkom sklapanja, dovoljno je kap ulja u iglicasti u velikoj i maloj pesnici, kao i malo ulja na prst pa utrljaj unutar cilindra.
Od tog viska ulja kurblaces 20 minuta i tesko ce upaliti a dimice kao lud jedno 45minuta...
#327
Posted 21 July 2016 - 12:03
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#328
Posted 21 July 2016 - 18:34
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#329
Posted 21 July 2016 - 19:11
#330
Posted 21 July 2016 - 19:16
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#331
Posted 21 July 2016 - 19:23
#332
Posted 21 July 2016 - 20:44
Sent from my GT-I9192
#333
Posted 22 July 2016 - 00:02
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#334
Posted 22 July 2016 - 06:38
I naravno, ako je fabricki ngk7 ta treba i da bude na skutu a ne hladnija 8, hladnija je osetljivija na visak goriva.
Sent from my GT-I9192
#335
Posted 22 July 2016 - 07:37
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#336
Posted 22 July 2016 - 20:06
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#337
Posted 22 July 2016 - 20:33
Послато са C6903 уз помоћ Тапатока
#338
Posted 22 July 2016 - 20:39
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
#339
Posted 22 July 2016 - 20:44
Kakav je sa unutarnje strane?
Послато са C6903 уз помоћ Тапатока
Edited by sinisa93, 22 July 2016 - 20:44.
#340
Posted 22 July 2016 - 20:49
Послато са 5022X уз помоћ Тапатока
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users