Tomos apn6
#1
Posted 20 January 2016 - 21:21
#2
Posted 20 January 2016 - 22:58
#3
Posted 21 January 2016 - 13:04
#4
Posted 21 January 2016 - 22:23
#5
Posted 21 January 2016 - 22:41
Milan2, on 21 January 2016 - 22:23, said:
Lepo je videti da jos ima zaljubljenika u tomos mopede i raduje nas svaki novi clan koji je zeljan restauracije i tuninga.
Medjutim, moram da te posavetujem da je strpljenje vrlina koju moras imati na forumu. Forum ne funkcionise na principu pitanja i odgovora. Postoji niz tema iz kojih mozes procitati kako je ko sta slozio, pa se opredeliti za neki setup. Malo ko zeli da razmenjuje misljenja u temi koja nije projekat (nema slika i sturi su opisi) jer po nekom dosadasnjem pravilu, takvi clanovi se registruju samo da bi nesto pitali, a kada dobiju odgovor, ne pojavljuju se vise na forumu, pa drugi clanovi gube volju da komentarisu.. Ja se nadam da ce ti neki uredjaj za forografije uskoro biti pri ruci i da ces nas pocastiti sa slikama svog ljubimca
#6
Posted 21 January 2016 - 22:53
Dakle ovo je tema tvog projekta i u njoj moras da ispostujes tu hronologiju, za kratka pitanja i odgovore imas druge teme...
Sto se mene tice, ja sam taj prirucnik pisao pre 20+ godina i podelio ga sa svima na net-u 2007-e.. Ako si ga procitao i odlucio se za neki segment tuninga slobodno iznesi sta ti nije jasno, to isto kroz temu moze da se pojasni. Prisutan sam ja svaki dan, kao i sve moje kolege ovde, ali ti prvo moras dati vise sebe za ovo sto si planirao da radis, te da bi ti ovde odgovori i saveti od drugih bili kvalitetniji i korisniji, kreni sa slikama i opisom kao i pitanjima vezanim za nedoumice oko tuninga, prirucnika ili bilo cega vezanog za tvog Tomos-a
Srecno
#7
Posted 22 January 2016 - 15:24
#8
Posted 22 January 2016 - 16:02
#9
Posted 23 January 2016 - 23:20
#10
Posted 24 January 2016 - 20:05
#11
Posted 24 January 2016 - 20:23
oba poteza zahtevaju nesto vise goriva i donose nesto vecu vrsnu snagu i manju elasticnost..
Moras se malo edukovati po pitanju tuninga, ne moze ovako da ne znas zasto ne pali ili zasto ne povuce..
#12
Posted 24 January 2016 - 21:41
#13
Posted 24 January 2016 - 22:15
#14
Posted 25 January 2016 - 14:31
#15
Posted 25 January 2016 - 14:38
Procitaj u ovoj temi oko podešavanja karburatora..
http://forum.pyrothe...o-stelovanju...
Bitno je da prepoznaš gde ti mašina ne radi kako treba i gde treba da koriguješ smešu goriva i vazduha...
Povećao si stepen kompresije brušenjem glave i povisio ugao usisa, oba poteza će doneti više snage uz nešto veću potrošnju, ali je obavezno prepodesiti i smešu koja je fabrički bila za slabiji motor optimizovana...
Što se tiče dizne najbolje bi bilo da imaš nekoliko, recimo 56, 62, 66, 70, 72 i tako pronađeš koja ti daje najbolji rezultat...
#16
Posted 25 January 2016 - 17:42
#17
Posted 25 January 2016 - 18:35
#18
Posted 26 January 2016 - 11:16
#19
Posted 26 January 2016 - 11:17
#20
Posted 26 January 2016 - 15:26
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users