Jump to content


vxr?



115 replies to this topic

#61 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 11 July 2016 - 15:04

Jbt, već drugi set guma :D

#62 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 July 2016 - 15:39

Samo dunlop bajo moj :)

Od ceg je zadnja felna? Lepo izgleda a kapiram da pase na tvoj nosac ili si uzeo zajedno sa nosacem diska? 14cola?

Sent from my GT-I9192



#63 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 11 July 2016 - 16:11

straznja je 13 cola od novijeg modela vxra,glavcine na starom i novom vxru su iste tak da i felga pase..

View PostGrale, on 11 July 2016 - 15:04, said:

Jbt, već drugi set guma :D

no bokte,od stajanja se podero set guma :D



uzo i novi remen,oridjidji




Posted Image

#64 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 16 July 2016 - 14:43

vec sam i zaboravil da sam uzel selene za nosac motora..
radi se o selenima vilice od skode octavie,dosta su tvrdji nego serijski a opet su dosta meksi nego puni teflonski selen from malossi.
jedino centralna rupa na serijskima je 16mm a na ovima kaj sam uzel je 13,tak da moram izbusit ih na 16 da pasira na osovinu nosaca motora..



Posted Image

#65 jovan139

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • MestoBanovci
  • VozimAprilia Sr1

Posted 16 July 2016 - 15:00

View Poststeeef, on 16 July 2016 - 14:43, said:

vec sam i zaboravil da sam uzel selene za nosac motora..
radi se o selenima vilice od skode octavie,dosta su tvrdji nego serijski a opet su dosta meksi nego puni teflonski selen from malossi.
jedino centralna rupa na serijskima je 16mm a na ovima kaj sam uzel je 13,tak da moram izbusit ih na 16 da pasira na osovinu nosaca motora..



Posted Image
Jel su ovi seleni od octavie iste dimenzije kao na 2t 150cc masinama?

#66 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 16 July 2016 - 15:08

mislim da nisu..

#67 jovan139

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • MestoBanovci
  • VozimAprilia Sr1

Posted 16 July 2016 - 15:52

Koje su dimenzije?

Послато са 6039Y уз помоћ Тапатока



#68 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 July 2016 - 13:32

vanjski 60mm


Posted Image


sirina 24

Posted Image


sirina srednje rupe 41.2


Posted Image

#69 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 18 August 2016 - 21:19

nabavil sam master kljuc i bravicu od nexusa,bravicu budem prebacil u runnerovo kuciste bravice a u ovaj master kljuc budem ubacil svoj master kod (master kod od mog ecua,pa si mogu upari dodatni rezervni kljuc,ili vise njih..)
razlog je jedino taj da i to bude orginal



Posted Image




#70 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 06 September 2016 - 20:31

danas smo se malo bavili modeliranjem :D
radili mo model za 360° granu,za sbk..
poslužili smo se plastičnom cijevi kroz koju se provode instalacije po kućama itd i alu punom šipkom koja se lako vija da cijev ostane bar približno na mjestu..
radilo se to da si predočim kak bude to uopće stajalo i dalo se napravit..biće jebenog rezanja i krojenja cijevi,a bome i varenja :D


Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


pm grana koju imamo za uzorak (vidi se na prvoj slici) je za leader 200 blok koi ima manje deklo vodene pumpe i na quasar blok nikak ne paše..
tak da naša bude morala bit motana na kontra stranu da dođe do ulaza u auspuh kak treba..
pm grana od glave ide prema vodenoj pumpi i prolazi ispod nje pa se vija prema van i dolazi na ulaz auspuha..a naša bude morala ić iz glave pa prema van i motala se bude prema unutra (prema deklu videne) da bi sjela kak treba na mjesto auspuha..

ovo su pripremljeni neki dijelovi..gotova koljena,istokarena flanđa i tijelo za lambda sondu,imam još i skoro 3 metra inoks cijevi...


Posted Image

#71 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 07 September 2016 - 23:37

imamo i mali runner klub u garazi :D
slucajno su bas i poredani po jacini hahaha


Posted Image

#72 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 September 2016 - 23:50

I ni jedan nije kao ovaj koji ceka sbk :)
Ja cekam rezultate sa granom, bice to mocna sprava! Ovo oko duzine grane je presudno kod 4t agregata i mogu da kazem svaka cast na upornosti da sve dovedes do perfekcije. Posto je grana sa petljom (duzina) projektovana za leadera 200cc (72x48.6) gde je najveca snaga na 8900rpm, sasvim je izvesno da ce posluziti kao odlicna osnova za pravljenje grane za ovaj lv sbk za quasar 250 (74x60) gde je snaga nesto nize, 8300-8500rpm, te ce ovo biti pun pogodak po pitanju raspolozivosti i visokog momenta agregata. Svaka cast za ideju i realizaciju!
Glava je vec sirena u predelu izduvnog kanala? Koji ce biti precnik cevi do lonca auspuha?

#73 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 08 September 2016 - 00:45

glava je vec portirana i usisni dio ko i ispusni,posto je jos davno bila u planu ta homemade grana tak da sirina ispusnog kanala na izlazu je taman 30mm,unutarnji fi grane bude 30.7mm cijelom duzinom,od flandje do ulaza u lonac..
cilj mi je ispeglat ono kaj se inace izgubi sa otvorenim spuhom,moment odozdola i na medjuubrzanju..a i buka iz auspuha bude manja :D

#74 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 September 2016 - 18:48

Tacno tako, to ce biti prava stvar!

#75 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 08 September 2016 - 21:10

distance za celjusti vol.3
nadam se da budu ove dobre,radjeno na cnc..malo ih pogladit trebam,ispjeskarit i na plastificiranje



Posted Image

posto nisam mogel nabavit distancu od nekog da ju dam kopirat,kupil sam disk sa distancom..
ljeva je radjena po brakingovoj distanci,a desna je upustena s kontra strane da pase na desnu celjust,za kupit ne postoji tak da je moralo da bude homemade :D


Posted Image Posted Image

#76 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 12 September 2016 - 14:43

istokarene su redukcije za spoj grane i topa,napravljena flandja i kusiste lambde i za drugu granu,sve from inox

Posted Image

#77 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 September 2016 - 13:29

evo veverice,beverly 350 2012.g + akrapovic originale (jasno je zbog cega je najskuplji,ali i da cijena nije takva samo zbog imema)


Posted Image

#78 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 September 2016 - 14:10

Mnogo mi se svidja ova veverica iz piaggio kuhinje, ne znam bas ali niti jedan od piaggio grupacije mi nije kao ovaj, ali taj 350 agregat sa multivarom mi je extra :)

#79 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 29 September 2016 - 18:51

i dalje nist nisam delal,kupil sam samo novu prirubnicu :D


Posted Image Posted Image

#80 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2016 - 20:23

Mmm, ova je neka posebna, sigurno je predodredjena za diznu od 270cl/min i prima fi38mm klapnu :D
Salim se ja, neka i treba da bude sve cakum-pakum, nismo navikli nista manje da vidimo kod tebe!





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users