Jump to content


vespa et2



70 replies to this topic

#1 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 February 2016 - 14:51

vespa et2, piaggip 50cc agregat...2003g.
zbog vremena i finacija rađena u 3 faze..(slike nisam uspel iskopat sve koje sam imal,ali ima nešt kj bude poslužilo da se vidi kaj se radilo)

1.faza; popravak limarije plastika i lakiranje..
pošto je rama komplet iz jednog dijela,trebalo je pokidat sve dolje,od mašine,instalacije do kotača,vilice, volana,rezervara itd..

lagano rastavljanje do gole rame

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

vlasnik je imo par susreta sa asfaltom pa je ostavilo traga na limariji..dio se dal istuć nazad da se poravna lim ali naravno ne da se dobije u prvobitno stanje pa je usljedilo kitanje da se izvuču neravnine,šmirglanje pa sve u šprickit i pripremit za lakiranje..
ko što je vidljivo prvobitna boja je bila srebrna ali lakira se u bijelu..skupa sam plastikama iznad dekla i auspuha,poklopcem svjećice,volanom,podnicom i pretincem u sklopu protuoklopa..

rama nakon lakiranja (nemam slike plastika i sastavljene komplet,al nije ni bitno,vidlo se bude na kraju kak izgleda)

Posted Image Posted Image

odma su zamjenje stražđnje pakne pošto su bile loše već i nabavljeni retrovizori od vespe lx,naspram ovih orginal plastičnih izgledaju puno ljepše i ozbiljnije tj retro u kojem stilu i ide estetika skutera..

Posted Image Posted Image

#2 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 February 2016 - 15:09

2.faza
sljedeći posjet bil je jer skuter nije htel upalit..mjerenjem kompresije koja je bila oko 1.5 bara konstatirali smo da su karike vjerojatno dale svoje pošto se vozila dosta i po šodranim putevima pa reko toe to..
ali vlasnik je htel da bude vespa malo brža i startnija pa smo se složili da se digne na 70cc..naručen je odma dr.evo 70cc..
koi dan nakon usljedilo je raskapanje mašine i usljedil šou program..

Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

raspal se kavez na ležaju radilice i probušil klip :D
dobro je da smo već bili naručili kit..
uzeti su novi ležajevi radilice koyo japan sa corteco viton semerinzima i novi iglićasti klipa..
sve oprano i sklopljeno (sestra je uskočila grijat blokove :D )

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

pošto je bil već kraj sezone,nisam ništ štelal nego zavrnul par brojeva veću diznu pa da ga razradi u tih 200-300 km kolko bude već napravil prije zimskog sna..

#3 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 February 2016 - 15:51

3.faza (u kojoj se trenutno nalazimo)

prvenstevno je bilo dogovoreno da se estetski dotjera do kraja,al tokom pregleda i rastavljanja našlo se još stvari za odradit..
dogovoreno je da se felge pjeskare i plastificiraju,nabace nove gume i ventili,zamjeni auspuh,sredi sjedalo,složi daljinsko paljenje,ubaci krijesta od vespe gts 300,i poštela fergazer..
uz to sve ispalo je da je anlaser crko pa smo odlučili njega stavit novog..

Posted Image

felge pjeskarene i plastificirane,,stavljene nove gume dunlop scoot smart,u planu su još i trakice bijele za felge (mada prvo smo gledali white wall gume ali i najjeftinije bi koštale preko 900kn kae ipak malo previše

Posted Image Posted Image


deklo rastavljeno,pjeskareno i plastificirano u crno,također i alu vespa značke
sistem kurble demontiran,očiščen sastavljen i podmazan..bendiks također sređen

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

oko upasivanja krijeste sam se fino izjebo,kut zaobljenja na gts i et blatobranima nisu isti,tak da je trebalo krijesti sa smirglom skinut odozdo da legne na blatobran bez lufta..nakon cca 4 sata zaebancije i to je sjelo na mjesto..
krijesta je iz 2 dijela,crni hrapavi plastični dio,njega je bilo lakše sredit i krom dio koi je bil više zaeban,pošto nije farbano krom bojom nego je baš pravi krom,tak da je išlo dosta teže ali se odradilo na kraju kak treba..
naravno,posebno se trebala naručit i naljepnica tj logo za krijestu..
terbam ju još centrirat,nije baš u liniji sa kotačom..

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by steeef, 21 February 2016 - 16:01.


#4 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 February 2016 - 16:16

anlaser kupljen novi,također i ginalli go auspuh

Posted Image Posted Image Posted Image


sic odneše kod tapetara kojem godinama nosim sve radit,poso odrađen vrhunski i za pristojnu cijenu..
bil sam kod njega 2 puta na konzultacijama :D ali zato je ispalo baš kak sam i htjel
prvo se spužva na mjestu suvozača stanjila,skratila i napustila da ima lagani pad prema iza..

Posted Image

vozačev dio je napravljen sa rebrima,sve se šivalo iz nule,u svako rebro išla je spužva debljine 1cm,između njih dupli šavovi sa bijelim koncem da dođu do izražaja i da bude veći razmak među rebrima..
materijal na rebrima je najglađi kaj je imal meštar,a ostalo je hrapav..ručka je također od glatkog materijala sa bijelim koncem..
bijeli rub iliti keder kak to zovu tapetari također je šivan iz bijelog glatkog skaja..

Posted Image Posted Image Posted Image


trenutno je u ovom stanju..fale neke plastike koje idu na alkiranje,pošto ih je vlasnik sjebo sa minivašem,haha
i čeka se daljinsko paljenje da ga spojim..


Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


danas sam ju prvu put pošteno provozal..
ide čak iznenadjujuće dobro,bolje neg sam očekival..treba malo ferg poštelat još..
samo kaj problem mi pravi serijski variomat,s njim ima rupe pogotovo na međuubrzanju i nakon 70 krene u prevrtavanje,pošto sad ima puno više snage nego serijska mašina,to prevrtavanje je još izraženije tak da smo sad u potrazi za polini il malossi variomatom da se i to ispegla..
kaj se auspuha tiče,osjeti se da je življi sa ovim naspram serijskog i da bolje diše..s tim da mu je porasla i krajnja i bolje ubrzanje ima..
po satu sam uspel prebacit 90 s tim da me vjetar zaebaval cijelim putem..

#5 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 February 2016 - 21:03

Svaka cast! Sem dobrog servisa, sada vespa izgleda estetski na vrhunskom nivou.
Ova kresta zaista daje posebnu notu kao i sic, naravno.

Intersuje me, verujem i ostale, posto je ovo primerak iz 2003 godine, pretpostavljam da je veliki variomat i velike remenice. Koji remen si postavio i kako sedi?

Potpuno istu situaciju dozivljavam sa serijskim variom, do 70 radi i tada se staze zavrsavaju, sve preko toga ide u okretaje i 90 je plafon.

Ocigledno da je taj gianeli odlicna zamena i da ima momenta nisko, a sa druge strane, ako moze da izvuce 90 to su vec fini okretaji, oko 10k! Znaci dobar i sirok auspuh.

Zaista deluje mocno vespa, primerak za pozeleti :)



#6 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 February 2016 - 21:43

da,variomat je noviji i veci,ali remen su ostavili ocito stari jer sjedi duboko u straznjim remenicama i ne isterava ga do vrha variomata,samo jedan orginal remen po katalogu ima,vec sam provjeraval..to bude isto trebalo sredit,jer se jos i tu da izvuc da bude sve kak treba.
ali i s tim start je stvarno dobar,iznenadjujuce..
prebacuje 90,mozda cak i 95 kolko ovak mogu ocjenit po razmacima izmedju ostalih brojki,al zato sam krenul u nabavku polini il malossi variomata da se ne vrti bezveze tolko na krajnjoj kad nema potrebe

#7 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 February 2016 - 22:49

Odlicno sredjena vespa, svaka cast. Sjediste mi se posebno svidja, profi uradjeno.
Koji karburator je spakovan na tu vespu?

#8 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 February 2016 - 23:23

dell 17.5 je tvornicki stavljen,piasl sam gore u postovima..

#9 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 21 February 2016 - 23:52

Svaka cast, total reborn.
Tapetar je sic odlicno slozio.

#10 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 February 2016 - 00:16

Ja nisam nasao u tekstu tip karburatora, mozda sam previdio...uglavnom dobar karb za taj setup.

#11 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2016 - 00:22

to sam onda mozda u postarovoj temi napisal,moj bed..
setap je dr.evo 70, dell 17.5 i gianelli go..u potrazi smo za variomatom..

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 February 2016 - 10:43

vidim da sve ovo radiš sa posebnim gušt-om.. iskreno ja ne bi imao živaca da se **bem sa tim krestama i naleganjima... svakako prvo mašina treba da je u full-u, ali priznajem za taj styling treba imati posebnu dozu živaca i naravno ukusa, jer ako ne misliš završiti original već nešto i modifikovati, onda je tanka linija između kičeraja i dobrog, a ukus vlasnika može da bude sličan ili različit tvome,,,

svaka čast za detaljno predstavljanje, fakat je ova mala vespa, Aca i ti ste doneli forumu nešto sasvim novo i drugačije...

#13 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2016 - 12:03

pa masina je na novo slozena,jos kad dodje variomat onda budem postelal prijenos i toe to..a remen bude pricekal posto je ovaj trenutni stavljen novi ljetos..
da,za ta kemijanja po estetici treba imat zivaca i volje,mada se vise puta nasekiram tolko da bi sve na djubre bacil al opet me onda vuce to da vidim kak bude na kraju ispalo..nekad znam cak i sebe iznenadit..ko sa ovom krijestom i sicem hehe

a vidim i da se vecina na forumu lozi na 50cc cvajere,a 4t skuteri i projekti su slabo zastupljeni,slabi interes..a kod mene obratno,jedva cekam neku vecu 4t masinu da imam slagat haha

#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 February 2016 - 12:11

nema tu loži ili ne loži, većina nas nije ni videla maksi-ja a kamoli šarafila, dok dođemo do tog nivoa proćiće dosta godina... ako uopšte i uznapredujemo po nekom standardu...

da ne off-ujem... jasno je sve, živeli

#15 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 22 February 2016 - 12:41

Prelepo joj stoji ova bela boja u kombinaciji sa crnom, moja je bila metalic siva, ali isto mat crne felne, mat crna dekla, znak sa strane je isto bio crn itd, kod vespi vise volim ovakav stil, da izgleda malo agresivnije da nije skroz retro. Sediste mu je skroz dobro ispalo, izgleda 100 puta bolje nego fabricko, inace sa one novije LX vespe pasu i maske od volana, ta prednja gde je znak, bocne takodje cini mi se, cak i stop sto mu daje mnogo mladji izgled, jedino kod Et2- Et4 mi se ne svidja far, koji deli sa Liberty-em.. setup mu je taman za svaki dan, gume su stvarno extra, uporedo smo Aca i ja vozili Zip i Vespu i ove Dunlop mi se bas svidjaju kako leze.. Evo slicica od moje i nema vise off-a :D

Posted Image

jos jednom svaka cast stvarno lepo sredjivanje!

#16 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2016 - 13:36

od tih pedesetki vespa S 50 mi nekak najbolja,zbog onog kockastog prednjeg fara itd..
samo kaj su skupe..

narjadje bi neki et150 ili lx125 a da je ostecena al da je rama ravna,da ne vuce u stranu itd.
onda bi ja slozil to po svom,od limarije do farbe..
a kaj se masine tice stavil bi 200 cilindar sa libertya,sredil kanale u glavi i stavil karburator od 125-200 lc leader agregata plus polini speedcontrol variomat..to bi onda bilo pristojno :D


@ mario,nisam mislil na vas koi sarafate da se lozite samo na 50tke pa njih radite nego opcenito kolko je zastupljeno 50tki a kolko maksija..
kod nas npr u gradu vise srecem maksije nego pedesetke,ima ih stvarno puno..od gp800 do ovih novih beverlya 350 i x10 350..

bas radim i jedan nexus 500,stelanje ventila,ciscenje klapne gasa i senzora,redovni veliki servis (remen rolice klizaci ulje filteri antifriz svjecica)


Posted Image


usporedba variomata za 250 i 500 cc :D

Posted Image

#17 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 February 2016 - 22:13

Vespica je ispala fenomenalno, svaka ti časT! Gajim posebne simpatije prema Vespama!

Boja je vrhunski ispala, a sedište boli glava...jedan od najupečatljivijih detalja...
Verujem da taj podrumski cilindar 70cc ispucava ovu laganu vespicu kao od šale....e sad koliko ide u maximali i nije toliko presudno...Bitno je da bude praćkica!!

#18 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 March 2016 - 22:56

Covjece ovo nisam vidio, bas je super.

Sto mislis da se ono malo zadnje opruge baci u crveno?

Jel se zna uzrok raspada lezaja, jesu li sustali?

#19 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 02 March 2016 - 10:34

za sad je gotovo kaj se tice stajlinga,nebi bilo lose u crveno ga bacit al nema vise rastavljanja haha..
neznam zast se raspal,niceg nije bilo u karteru osim komada kaveza,iglicasti se nije raspal ni nist kaj bi moglo uletit izmedju kuglica..

#20 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 14 March 2016 - 13:01

doslo daljinsko paljenje napokon
narucen polini varimatda ispeglamo rupe i rjesimo prevrtavanje nakon 70 kmh i na krajnjoj..


Posted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users