

Piaggio Hexagon 180 LXT
#21
Posted 09 March 2016 - 07:50
ali to povlači druge posledice, jutarnje paljenje bez saug-a po hladnom i vlažnom vazduhu je nemoguće, dakle mora nekako da se ili umanji vazduh ili doda gorivo sve jedno... zbog toga je saug i izmišljen..
kasnije po danu kada malo otopli vazduh više odgovara količini goriva i pali bez problema...
vidi da proveriš saug, možda možeš u hladnijim danima malo zavrnuti šraf i dati mu više goriva, uvek motor pre vožnje malo zagrevaj, možda ti je i termostat neispravan pa drži sistem uvek otvoren i tako se duže greje...
#22
Posted 09 March 2016 - 18:18
Attached Files
Edited by Tica, 09 March 2016 - 18:20.
#23
Posted 09 March 2016 - 18:22
Edited by Tica, 09 March 2016 - 18:23.
#24
Posted 13 March 2016 - 11:14
#25
Posted 13 March 2016 - 11:16
Sa 4l benzina, dva coveka na motoru, zadovoljna voznja i brzina, 55km predjenih. Sta mislite? Na nekim relacijama par puta bilo je i preko stotke.
PS: Ne znam sta glume ova dva zavrtnja na prvoj slici, valjda su se pojavile neke rupe pa je ovo bilo resenje ukloniti ih..
Attached Files
Edited by Tica, 13 March 2016 - 11:18.
#26
Posted 13 March 2016 - 11:27
Evo i kratkog snimka, jednom rukom baratam sa volanom drugom sa telefonom. Ali sam uspeo malo da prikazem stanje u voznji.
#27
Posted 13 March 2016 - 11:53
svjecica ti ide ngk br9es..
a potrosnja ti je velika..moj dragster 180 sa malo nabrijanom masinom i pwk26 karbom nikad mi nije potrosil puno vise od 5l na 100 km a vozim ga rijetko ispod 100km/h,vecinom izmedju 110 i 130..
cok treba ispitat,slozit regler ako je u njemu stvar pa da radi taj dio..
kompresiju izmjerit,sad mu je vec skoro i vrijeme izmjene karika ako nisu vec mjenjane..
#28
Posted 13 March 2016 - 16:45
steeef, on 13 March 2016 - 11:53, said:
svjecica ti ide ngk br9es..
a potrosnja ti je velika..moj dragster 180 sa malo nabrijanom masinom i pwk26 karbom nikad mi nije potrosil puno vise od 5l na 100 km a vozim ga rijetko ispod 100km/h,vecinom izmedju 110 i 130..
cok treba ispitat,slozit regler ako je u njemu stvar pa da radi taj dio..
kompresiju izmjerit,sad mu je vec skoro i vrijeme izmjene karika ako nisu vec mjenjane..



#29
Posted 14 March 2016 - 14:01
radi mi i sat i sve ostalo na motoru,a na toj brzini okretaji su mi niti 8000..
kad smo se vozili na turi od 250 km,voznja je bila 90-100 kolko je grlaetov ditech mogel nabrat i tad mi je potrosnja bila 4.3..
od davnina se zna da je serijski karb osim kae mali za tu masini,jos je i rasipac goriva pogotovo ako je cok los..a samo na filmu ima da serijski trosi 8-9 litara ko i kod onih koi ga neznaju slozit i nastelat

#30
Posted 16 March 2016 - 14:18
Mario, on 09 March 2016 - 07:50, said:
ali to povlači druge posledice, jutarnje paljenje bez saug-a po hladnom i vlažnom vazduhu je nemoguće, dakle mora nekako da se ili umanji vazduh ili doda gorivo sve jedno... zbog toga je saug i izmišljen..
kasnije po danu kada malo otopli vazduh više odgovara količini goriva i pali bez problema...
vidi da proveriš saug, možda možeš u hladnijim danima malo zavrnuti šraf i dati mu više goriva, uvek motor pre vožnje malo zagrevaj, možda ti je i termostat neispravan pa drži sistem uvek otvoren i tako se duže greje...
To je to, ovaj primjer se jasno primjecuje i kod injectiona.
Kada sam radio experiment na purejet masini u ovoj situaciji nema sanse da upali ako mu zavaram senzor topline motora da je motor vruc, a vani hladno. Mora senzor dobivati ispravnu informaciju kako bi bacio diznama vise goriva dok je vani hladno.
Tek kada sam mu obogatio smjesu sa vecim pritiskom koji konstantno podize kolicinu ubrizganog goriva, onda je palio po hladnom bez dodatne potrebe za gorivom, iako prvih par sekundi rada nije bilo bas najstabilnije ako je jace hladno, ali je zato bolje isao sa vise goriva u smjesi.
#31
Posted 20 March 2016 - 19:21
Takodje me interesuje koji antifriz moram nabaviti?
Attached Files
Edited by Tica, 20 March 2016 - 19:23.
#32
Posted 20 March 2016 - 19:51
El instalaciju treba pretresti, svakako da je to zabrinjavajuce i za zamenu.
Sto se tice antifriza, dele se u grupe g11 i g12, tako ih trazis u prodavnici auto delova.
G11 je za primenu na kombinovanim delovima, recimo bakarni hladnjak, gusani cilindar, aluminijumska glava i blok.
Kod novijih modela je sve od aluminijuma, blok, glava, hladnjak i tu se koristi G12 antifriz. Potrazi na netu service manual za tvoj model i godiste, siguran sam da su italijani napisali kolika je zapremina sistema rashladne tecnosti i koji tacno tip preporucuju.
#33
Posted 10 May 2016 - 11:53
'Problem koji je bio oko punjenja struje, je resen. Kablovi pojedini su bili losi kao sto sam slikao u prethodnim postovima, tako da je to sredjeno. Jos tad sam uvideo da mi ne pali ventilator, sreca pa su bili hladni dani kad sam ga vozio.. Termodavac je crkao, nabavljen drugi polovan. Antifriz uzet G11, Motul ulje polu sintetika 2t, imam problem oko sajle za zadnju kocnicu (dobos).. i ne znam sta cu sa plastikama kao zavrsnicu..
-Prva slika je sajla i taj problem. Problem je taj sto je pukla kuglica na gornjem kraju sajle, a sad verovatno moram komplet uzeti nov sa ovim delom sto je na slici? (jer ne verujem da ovi u boban sajle servisu mogu ovo napraviti)
-Druga slika je termodavac i dzek koji ne daje povratnu struju.
-Ostale slike su sto se tice plastika..
Attached Files
Edited by Tica, 10 May 2016 - 11:54.
#34
Posted 10 May 2016 - 11:57

Retrovizori su zamazani bodykitom, idu u bumper crnu mat.
Ostale plastike su takodje sredjene od ove aljkavosti i one ce u crnu mat (bumper sprej).
Dajte predlog sta da radim sa ovim bocnim plastikama sto su osmirglane i izkitovane..
Ps: Volim to sve pedantno i polako.. Ali jbg, ne mogu vise da cekam, zeljan sam voznje, pa cu od zime sve iznova natenane...
Attached Files
#35
Posted 06 February 2017 - 21:43



Edited by Tica, 06 February 2017 - 21:44.
#36
Posted 16 February 2017 - 23:04


#37
Posted 16 February 2017 - 23:07
#38
Posted 17 February 2017 - 00:05
#39
Posted 17 February 2017 - 07:50
Athena kao i S6 i ostali ne proizvodi remenove već ih samo prodaje pod svojim imenom i klasira dobavljače svojim platinum tipa nazivima.
#40
Posted 06 April 2017 - 22:40
Kaiš sam baš sa podosta muke ubacio, jer samo zadnje ležište za isti je teško primaći ka sebi (dok to kod aeroxa nije bio slučaj). Znači kao da mu je tu ta opruga prejaka, možda je to manje bitno ali to je što sam primetio. Na prvoj slici se vidi položaj kad sam ga ubacio, znači nije paljen motor pa da ga zategne sam. Jel vama deluje ovo zategnuto? Ja bih rekao da ne treba to tako i sve sumnjam da je kratak i da je to uzrok tog jačeg motornog kočenja i ubrzanja.
Evo par slika..
Edited by Tica, 06 April 2017 - 22:47.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users