Jump to content


Piaggio Hexagon 180 LXT


62 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 March 2016 - 07:50

podešen je odlično, tačno na granici stohiometrijskog odnosa, i to je dobro jer tako vuče dobro i najmanje troši.

ali to povlači druge posledice, jutarnje paljenje bez saug-a po hladnom i vlažnom vazduhu je nemoguće, dakle mora nekako da se ili umanji vazduh ili doda gorivo sve jedno... zbog toga je saug i izmišljen..

kasnije po danu kada malo otopli vazduh više odgovara količini goriva i pali bez problema...

vidi da proveriš saug, možda možeš u hladnijim danima malo zavrnuti šraf i dati mu više goriva, uvek motor pre vožnje malo zagrevaj, možda ti je i termostat neispravan pa drži sistem uvek otvoren i tako se duže greje...




#22 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 09 March 2016 - 18:18

I danas je palio i primao gas bez problema.. Mislim, mozda gresim, da je samo lose gorivo u pitanju, te je mozda povukao neki talog sa dna ili tome slicno.. Videcemo da li ce se opet vracati problem.. On je mene bas namucio za ovih par dana upoznavanja.. Danas je krenula sajla od gasa da zeza, radio je na leru lepo i kako sam mu dodao gas, krenuo je nenormalno da dize obrtaje stim sto ja kad sam vratio rucicu on nije reagovao..

Attached Files


Edited by Tica, 09 March 2016 - 18:20.


#23 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 09 March 2016 - 18:22

Evo na poslednjoj slici sta je sumnjivo. Kada rukom ovako povucem, onda na rucici gasa to dodje na svoje i ima otpor kako bih rekao.. A kad pustim ruku tu i kad se vrati sajlica (takodje o poslednjoj slici pricam) onda rucica gasa i dalje vraca kad je zavrnem, ali po osecaju nije to to. Uglavom cim ga upalim skacu obrtaji.. Jel predugacka moza? Ali kako je radio, dok sam ga vozio :O

Edited by Tica, 09 March 2016 - 18:23.


#24 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 13 March 2016 - 11:14

Na srecu bar mislim, covek od koga je narucen regler se javio, i rekao da je mislio na 4t agregat, a ne na 2t jer za 2t nema na stanju nit novog nit polovnog.. Da ne duzim, doslo mi da ispitam acc, i kad sam odvrnuo srafice video sam da on uopste nema vode, svaka celija je bila prazna, dosuo sam koliko je potrebno, stavio ga na ispravljac i evo za sad pali.. stim sto nisam isao u dalju voznju da vidim sta ce se desiti.. Sajla je glavila, i to sam sredio, nista strasno.. Probao sam sa novom svecicom od 150din male toplotne vrednosti, samo da vidim jel do toga, pali kao mina, znaci svecica je na spisku. Samo me zanima koja toplotna vrednost ide??

#25 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 13 March 2016 - 11:16

Takodje je i filter vazduha ociscen..
Sa 4l benzina, dva coveka na motoru, zadovoljna voznja i brzina, 55km predjenih. Sta mislite? Na nekim relacijama par puta bilo je i preko stotke.
PS: Ne znam sta glume ova dva zavrtnja na prvoj slici, valjda su se pojavile neke rupe pa je ovo bilo resenje ukloniti ih..

Attached Files


Edited by Tica, 13 March 2016 - 11:18.


#26 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 13 March 2016 - 11:27


Evo i kratkog snimka, jednom rukom baratam sa volanom drugom sa telefonom. Ali sam uspeo malo da prikazem stanje u voznji.

#27 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 March 2016 - 11:53

sajlu moras naspanat na karbu i na rucici da ti nema tolko lufra ko na slici..
svjecica ti ide ngk br9es..
a potrosnja ti je velika..moj dragster 180 sa malo nabrijanom masinom i pwk26 karbom nikad mi nije potrosil puno vise od 5l na 100 km a vozim ga rijetko ispod 100km/h,vecinom izmedju 110 i 130..

cok treba ispitat,slozit regler ako je u njemu stvar pa da radi taj dio..
kompresiju izmjerit,sad mu je vec skoro i vrijeme izmjene karika ako nisu vec mjenjane..

#28 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 13 March 2016 - 16:45

View Poststeeef, on 13 March 2016 - 11:53, said:

sajlu moras naspanat na karbu i na rucici da ti nema tolko lufra ko na slici..
svjecica ti ide ngk br9es..
a potrosnja ti je velika..moj dragster 180 sa malo nabrijanom masinom i pwk26 karbom nikad mi nije potrosil puno vise od 5l na 100 km a vozim ga rijetko ispod 100km/h,vecinom izmedju 110 i 130..

cok treba ispitat,slozit regler ako je u njemu stvar pa da radi taj dio..
kompresiju izmjerit,sad mu je vec skoro i vrijeme izmjene karika ako nisu vec mjenjane..
Sajla sredjena. Vidim po staroj da je devetka svecica, ali rekoh da proverim. I reci mi molim te, da li si siguran da ti radi km-sat pa ti mislis da vozis prosecnom brzinom 120 na tim visokim obrtajima i da ti je ta potrosnja? To nema na filmuuuuu :D :D :D

#29 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 14 March 2016 - 14:01

nisam rodjen prekjucer,a niti sam prvi skuter sa tim agregatom kupil i vozil jucer.
radi mi i sat i sve ostalo na motoru,a na toj brzini okretaji su mi niti 8000..
kad smo se vozili na turi od 250 km,voznja je bila 90-100 kolko je grlaetov ditech mogel nabrat i tad mi je potrosnja bila 4.3..
od davnina se zna da je serijski karb osim kae mali za tu masini,jos je i rasipac goriva pogotovo ako je cok los..a samo na filmu ima da serijski trosi 8-9 litara ko i kod onih koi ga neznaju slozit i nastelat :D

#30 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 March 2016 - 14:18

View PostMario, on 09 March 2016 - 07:50, said:

podešen je odlično, tačno na granici stohiometrijskog odnosa, i to je dobro jer tako vuče dobro i najmanje troši.

ali to povlači druge posledice, jutarnje paljenje bez saug-a po hladnom i vlažnom vazduhu je nemoguće, dakle mora nekako da se ili umanji vazduh ili doda gorivo sve jedno... zbog toga je saug i izmišljen..

kasnije po danu kada malo otopli vazduh više odgovara količini goriva i pali bez problema...

vidi da proveriš saug, možda možeš u hladnijim danima malo zavrnuti šraf i dati mu više goriva, uvek motor pre vožnje malo zagrevaj, možda ti je i termostat neispravan pa drži sistem uvek otvoren i tako se duže greje...


To je to, ovaj primjer se jasno primjecuje i kod injectiona.

Kada sam radio experiment na purejet masini u ovoj situaciji nema sanse da upali ako mu zavaram senzor topline motora da je motor vruc, a vani hladno. Mora senzor dobivati ispravnu informaciju kako bi bacio diznama vise goriva dok je vani hladno.
Tek kada sam mu obogatio smjesu sa vecim pritiskom koji konstantno podize kolicinu ubrizganog goriva, onda je palio po hladnom bez dodatne potrebe za gorivom, iako prvih par sekundi rada nije bilo bas najstabilnije ako je jace hladno, ali je zato bolje isao sa vise goriva u smjesi.



#31 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 20 March 2016 - 19:21

Evo par novih slicica.. Na drugoj slici drzim crevo od ulja, ali me interesuje da li treba da bude normalno crevo ili ovakvo, u pitanju je tvrdo crevo kao kamen.. Onda na slici 6, u levom donjem uglu drzim kabal koji ide verovatno iz reglera, kad sam otvorio video sam da je tu nesto pregorelo i da je sve ugljenisano. Mozda je to smetnja zasto ne puni akomulator?
Takodje me interesuje koji antifriz moram nabaviti?

Attached Files


Edited by Tica, 20 March 2016 - 19:23.


#32 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 March 2016 - 19:51

Creva ne smeju da budu tvrda, pucice vremenom, znaci za zamenu su.
El instalaciju treba pretresti, svakako da je to zabrinjavajuce i za zamenu.

Sto se tice antifriza, dele se u grupe g11 i g12, tako ih trazis u prodavnici auto delova.
G11 je za primenu na kombinovanim delovima, recimo bakarni hladnjak, gusani cilindar, aluminijumska glava i blok.

Kod novijih modela je sve od aluminijuma, blok, glava, hladnjak i tu se koristi G12 antifriz. Potrazi na netu service manual za tvoj model i godiste, siguran sam da su italijani napisali kolika je zapremina sistema rashladne tecnosti i koji tacno tip preporucuju.

#33 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 10 May 2016 - 11:53

Previse obaveza oko fakulteta, kao i finansija za isto.. Lepi dani kucaju na vrata, svuda motori pice, a moj stoji rasturen.. :/ Tako da sam resio da ga osposobim na vrat na nos..
'Problem koji je bio oko punjenja struje, je resen. Kablovi pojedini su bili losi kao sto sam slikao u prethodnim postovima, tako da je to sredjeno. Jos tad sam uvideo da mi ne pali ventilator, sreca pa su bili hladni dani kad sam ga vozio.. Termodavac je crkao, nabavljen drugi polovan. Antifriz uzet G11, Motul ulje polu sintetika 2t, imam problem oko sajle za zadnju kocnicu (dobos).. i ne znam sta cu sa plastikama kao zavrsnicu..
-Prva slika je sajla i taj problem. Problem je taj sto je pukla kuglica na gornjem kraju sajle, a sad verovatno moram komplet uzeti nov sa ovim delom sto je na slici? (jer ne verujem da ovi u boban sajle servisu mogu ovo napraviti)
-Druga slika je termodavac i dzek koji ne daje povratnu struju.
-Ostale slike su sto se tice plastika..

Attached Files


Edited by Tica, 10 May 2016 - 11:54.


#34 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 10 May 2016 - 11:57

Sam svoj majstor za varenje i budzenje plastika :)
Retrovizori su zamazani bodykitom, idu u bumper crnu mat.
Ostale plastike su takodje sredjene od ove aljkavosti i one ce u crnu mat (bumper sprej).
Dajte predlog sta da radim sa ovim bocnim plastikama sto su osmirglane i izkitovane..

Ps: Volim to sve pedantno i polako.. Ali jbg, ne mogu vise da cekam, zeljan sam voznje, pa cu od zime sve iznova natenane...

Attached Files



#35 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 06 February 2017 - 21:43

Ja reče da ću preko zime natenane sve.. Bogami za sad samo prevod motora na sebe i uskoro registracija, a i još nešto neizbežno... Dosta toga me nerivra oko estetike, imam pročešljati i mašinu.. Ali me brine ako na to sve navalim da neću dočekati spreman sezonu, jer svaka sitnica košta.. No dobro.. Yooalexandar mi je rekao da je kaiš za zamenu i bio je u pravu, jeste, i ovim ga putem pozdravljam! :) Pa me zanima šta mi preporučujete od kaiša za ovu sirovu snagu :D U Bellamoto prodavnici sam bio i po katalagu imaju na stanju i cena mu je sitnih 9500dinara. :blink: Dok na KP-oglasu ima athena platinum pojačan 3800din. Prodavac tvrdi pređenih 15,000km sa njim.

Edited by Tica, 06 February 2017 - 21:44.


#36 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 16 February 2017 - 23:04

Pa dobro ima li živih ovde? :) :)

#37 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 16 February 2017 - 23:07

Pozdrav I tebi, nisam procitao ovu temu, jel se jos dvoumis oko kaisa? Sta te jos muci? Za moju Vespu sam narucio mitsuboshi kais da racing planeta..

#38 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 February 2017 - 00:05

Athena platinium nije nista specijalno, obican remen srednjeg kvaliteta. Original je original i zbog dimenzija i zbogkvaliteta ali ako ne zelis toliko da ulazes imas zamenskih u ok kvalitetu, recimo mitsuboshi. Ni jedan pa ni original nemoze da izdrzi 15000km, servisnim intervalom je predvidjeno da se remen kao drugi delovi prenosa kontrolisu na 5000km a remen se menja na 10000km. Remen se inace vozi dok se ne potrosi za 1mm, posle toga performanse opadaju drasticno a i konci krecu da ispadaju iz remena i rizikujes pucanje.

#39 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 February 2017 - 07:50

Athena platinum je Bando ako sam dobro primetio, nije kevlar i nije ništa reinforced ili kako pričaju, već je samo od renomiranog proizvođača...

Athena kao i S6 i ostali ne proizvodi remenove već ih samo prodaje pod svojim imenom i klasira dobavljače svojim platinum tipa nazivima.

#40 Tica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 233 posts
  • VozimYamaha Aerox YQ100

Posted 06 April 2017 - 22:40

Stigao je kaiš (po katalogu). Tako mi je bar rečeno. Uzeto je i ulje za pred sezonu (motul full sintetika), ulje za menjač, kao i NGK svećica takođe po katalogu (br9es). Sve je zamenjeno i bez muke je iz 5,6 upalio. Ono što sam primetio u nekoj kratkoj vožnji jeste to da je povećano samo motorno kočenje kao i možda slabiji odziv na pun gas. Sumnjam na kaiš...
Kaiš sam baš sa podosta muke ubacio, jer samo zadnje ležište za isti je teško primaći ka sebi (dok to kod aeroxa nije bio slučaj). Znači kao da mu je tu ta opruga prejaka, možda je to manje bitno ali to je što sam primetio. Na prvoj slici se vidi položaj kad sam ga ubacio, znači nije paljen motor pa da ga zategne sam. Jel vama deluje ovo zategnuto? Ja bih rekao da ne treba to tako i sve sumnjam da je kratak i da je to uzrok tog jačeg motornog kočenja i ubrzanja.
Evo par slika..

Edited by Tica, 06 April 2017 - 22:47.






8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users