Jump to content


Hamachi Martinelli 50cc 2t


251 replies to this topic

#21 ZoranPopovski

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts
  • Mestobitola,macedonia
  • Vozimhamachi martinelli

Posted 08 March 2016 - 19:28

View PostZoranPopovski, on 08 March 2016 - 19:14, said:

Sada samo sto sam se pribrao kuci od garaze.Sutra sigurno cu da uslikam rezervoara. Nema razloga da vas lazim.
Ispraznio sam celog rezervoara i punio litar po litar benzina u flashu od 1.5litri i tocno do vrh je 7 litara.
nekud sam video karakteristike na jednu stranicu i tamo je pisalo 7 litara.ako nadjem i to cu da vam posaljem.
Nego danas sam skinuo auspuh,i probao ocistiti sa sajlom,pa ondah sa brenerom da ga zapalim i nema nista skroz je cist.Cak sam ga i presekao zadnji prigusuvac da nije mozda tamo na krivini zatnat.Ali nema nista.Cist je kako suza.
Dobro sam ga ocistio,ismirglao i sada sam ga farbao sa ognootpornu boju do 700 stepena i sutra cu da ga namontiram.
sada cu da nadjem negdje gde ima specifikacije od skutera.
A sutra stizu nove slike,Mozda i neki video :biker_scooter:
evo linka:
http://www.elektrome...ct=hy50qt-35-2t

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 08 March 2016 - 19:32

dobar je to auspuh, taj se zove stage 2, ako se ne varam u načelu je isto kao i sc08.. Sa njime ćeš, ukoliko je ispravan imati fine rezultate,...

samo eto ja sam imao jednog koji je bio delimično začepljen i sa njime Aerox nije mogao da prebaci 60, dok je ranije dok je bio ok, sa istim tim išao 90 po satu naravno....

Zorane reci nam sa čega koristiš forum sa komp-a ili sa mobilnog i li tapatalk ?

#23 ZoranPopovski

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts
  • Mestobitola,macedonia
  • Vozimhamachi martinelli

Posted 08 March 2016 - 19:44

View PostMario, on 08 March 2016 - 19:32, said:

dobar je to auspuh, taj se zove stage 2, ako se ne varam u načelu je isto kao i sc08.. Sa njime ćeš, ukoliko je ispravan imati fine rezultate,...

samo eto ja sam imao jednog koji je bio delimično začepljen i sa njime Aerox nije mogao da prebaci 60, dok je ranije dok je bio ok, sa istim tim išao 90 po satu naravno....

Zorane reci nam sa čega koristiš forum sa komp-a ili sa mobilnog i li tapatalk ?
sa kompjutera.
zasto?
opet nesto ne valja :)
to sto sam duplirao sebi post.pa nisam znao kako da umetnem link koji sam nasao :(

#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 08 March 2016 - 20:01

kad odgovaraš nekom na post ideš dole na REPLY taster, nikako na QUOTE jer se tako ne ponavlja i moj post kod tvog odgovora...

quote je izmišljen kada komuniciraš sa više ljudi da bi se znalo kome šta odgovaraš, ovako kada konverziramo samo ti i ja onda nema potrebe da opterećuješ čitaoce sa quotanjem, ponavljanjem mog teksta...

#25 ZoranPopovski

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts
  • Mestobitola,macedonia
  • Vozimhamachi martinelli

Posted 08 March 2016 - 20:13

hvala mnogo.sada sam te sve razumeo.mislio sam da samo za jedan link da ne pisem novi post.ali evo sada znam.
Mnogo si me ohrabio o vezu auspluha,sto si rekao da je dobar. i nadam se da ce da bude dobar.
odkad sam namjestio ovaj auspluh prosao sam samo 30km i osecam da masinu se preporodila..(radi pod malu,nema zezanja u primanja.sve je ok)
vidim da svi kazete da sa dobrom nastovan prenos i karburatora dobijes mnogo snage...sta treba da uradim da dobijem veci start i snagu na usponu.
nije mi bitna brzina,dovoljno je da ide 60km sa mojim tezinom.
sada cu da sidjem do radionici i uslikam auspluha i rezervoara.
i da stavim jos jednu ruku boja.pa stizu slike za 10minuta

#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 08 March 2016 - 20:36

bitno je da ti karburator bude dobro uštelovan, svećica braon ciglaste boje... kada to doteraš možeš da se pozabaviš rolnicama, uglavnom samo 0,5-1g lakše već značajno poprave situaciju, ali prvo filter i karburator...

imaš temu u karburatorima kako se šteluje pa pročitaj


#27 ZoranPopovski

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts
  • Mestobitola,macedonia
  • Vozimhamachi martinelli

Posted 08 March 2016 - 20:49

Attached File  20160308_202528.jpg   1.47MB   26 downloads
Attached File  20160308_202545.jpg   1.47MB   32 downloads
Attached File  20160308_202601.jpg   1.45MB   28 downloads
Attached File  20160308_202622.jpg   1.89MB   28 downloads
Attached File  20160308_202738.jpg   1.02MB   32 downloads
Attached File  20160308_202938.jpg   1.96MB   27 downloads

Ovo su slike od radionica,skutera,auspluha i rezervoara.
Sutra cu da montiram auspluh pa cemo da vidimo sta cemo dalje
Nego hteo sam da pitam dal mozda neko zna,ili mozda je imao slican problem sa kilometrazom.
Evo video da pogledate o cemu se radi:


#28 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 08 March 2016 - 21:05

Sto se tice sata, prvo sto mi pada na pamet je da bi problem mogla praviti svjecica bez otpornika... Koju svjecicu trenutno koristis (koja je oznaka)?

#29 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 March 2016 - 21:09

Osetljivost sklopa na smetnje, trebalo bi proveriti dali je svećica sa rezistorom, ako nije treba takvu staviti, obično u oznaci ima slovo R. Drugi uzrok može biti nestabilnost napona napajanja sa akumulatora, na nekom spoju/štekeru možda postoji loš kontakt.

#30 ZoranPopovski

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts
  • Mestobitola,macedonia
  • Vozimhamachi martinelli

Posted 08 March 2016 - 21:17

View Postgoggyso, on 08 March 2016 - 21:09, said:

Osetljivost sklopa na smetnje, trebalo bi proveriti dali je svećica sa rezistorom, ako nije treba takvu staviti, obično u oznaci ima slovo R. Drugi uzrok može biti nestabilnost napona napajanja sa akumulatora, na nekom spoju/štekeru možda postoji loš kontakt.
svecica 99% mislim da nije sa otpornikom.
imam i originalnu ispravnu.ali mislio sam da zamjenim sa novom i kupio sam magneti marelli,neznam koje oznake ima.
i originalnu i ovu sto sam stavio imaju dugacak navoj kao kod automobila.
zamjenio sam kabel sto ide od bombine do svecice.
sutra cu da vratim staru svekicu i proverim sve kablove.
hvala opet za pomoci za svekicom.

#31 Kobe

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 39 posts
  • MestoGračanica BiH
  • VozimAerox

Posted 10 March 2016 - 13:38

Mali info, cpi aragon ima tank od 8 litara, znači sve je moguće :)

http://49ccscoot.pro...tank-cpi-clones

#32 ZoranPopovski

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts
  • Mestobitola,macedonia
  • Vozimhamachi martinelli

Posted 10 March 2016 - 20:43



ovo se slucilo danas nakon nove farbe na auspluha i prosao sam samo 4km sa full gas.
nadam se da je u pitanju losa nekvalitetna boja nista drugo.
motor je sasvim odlican dok je hladan..ali nakon predjenih 5km u gradu on gubi snagu na startu(poslije ide kad krene rolnice)ali start ga nema nigde.
na semaforu se mnogo muci dok krene,kad je zagrejan.
al kad je hladan poleti.
U pitanju je prenos nesto ili cilindar?sta vi mislite?
Danas sam ga mjerio na one saobracajne znake koje pokazuju brzinu voznja(kao radari) pokazalo je 70km.

#33 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 10 March 2016 - 21:04

Verovatno nisi zapekao boju. Trebao si postepeno da zagrevas auspuh par puta pa onda da ga opalis po gasu 4km. Sto se tice gubljenja snage to moze biti iz vise razloga. Moguce je da je centralna opruga odradila svoje i da je za zamenu. Desava se i kada je termo grupa potrosena a i kada je karburator bogatije nastelovan.

#34 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 11 March 2016 - 09:46

Remen ?

#35 ZoranPopovski

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts
  • Mestobitola,macedonia
  • Vozimhamachi martinelli

Posted 11 March 2016 - 12:05

remen nije u pitanju siguran sam 100%.
remen stavio sam ga nov prije 200km.
karburator mislim da je dobro stelovan po izgledu svecice na prvoj strani.
sta mislite o centralnu oprugu kao sto je rekao Nesa?
evo da zamenim i centralnu i one male opruge na lameli...pitanje je dali za stock masinu da stavim stock opruge ili ove druge mallosi zute,bele,plave,crvene...koju boju da stavim opruge???
od skutera hocu da ima lep start i da ide dobro na usponu.max brzina nije mi bitna.

#36 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 March 2016 - 16:05

Koji remen si stavio? Jel istih dimenzija kao stari? Ako je loseg kvaliteta, kada se prenos zagrije remen se pretvori u zvaku doslovno i eto losih performansi.

A ako ti je bitan samo start i ubrzanje onda je presudan polozaj remena u zadnjoj remenici, kao i malo lakse rolnice koje su pogodjene u sprezi sa centralnom oprugom. Tu naravno i oprugice kvalica uticu. Ovo sve vazi pod uslovom da je karb dobro nastelovan.

Recimo:
Ja bih probao sa malossi bijelom centralnom, 0.5-1g laksim rolnicama od serijskih i sa novim serijskim oprugicama kvacila. Za polozaj remena se vec moras potruditi...

Ovo ne treba uzimati zdravo za gotovo, svaka masina je prica za sebe i na odabir ovih komponenti utice dosta faktora, pa i tezina vozaca.

#37 ZoranPopovski

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts
  • Mestobitola,macedonia
  • Vozimhamachi martinelli

Posted 11 March 2016 - 18:30

View PostLauda, on 11 March 2016 - 16:05, said:

Koji remen si stavio? Jel istih dimenzija kao stari? Ako je loseg kvaliteta, kada se prenos zagrije remen se pretvori u zvaku doslovno i eto losih performansi.

A ako ti je bitan samo start i ubrzanje onda je presudan polozaj remena u zadnjoj remenici, kao i malo lakse rolnice koje su pogodjene u sprezi sa centralnom oprugom. Tu naravno i oprugice kvalica uticu. Ovo sve vazi pod uslovom da je karb dobro nastelovan.

Recimo:
Ja bih probao sa malossi bijelom centralnom, 0.5-1g laksim rolnicama od serijskih i sa novim serijskim oprugicama kvacila. Za polozaj remena se vec moras potruditi...

Ovo ne treba uzimati zdravo za gotovo, svaka masina je prica za sebe i na odabir ovih komponenti utice dosta faktora, pa i tezina vozaca.
hvala puno lauda o tvom mislenju.puno mi znaci vase konsultacije.
remen je Motoforce 792x16.6 takav je bio i originalni.
rolnice su 4.2gr malossi u super stanju.
sutra cu da probam opet sa originalni stariji auspluh.ovaj od aprilije mislim da on pravi probleme.(na sredinu lonca je ceo izgoreo)--danas sam ga opet vozio i dok je hladan motor leti.a kad zagrije pocinje auspluh da gori..ne ceo.vec samo na sredinu na to mjesto.mozda stvarno nije auspluh za moju masinu.
karburator mislim da je sasvim dobro stelovan,sudeci po svecicu na prvoj strani.
sutra vratim originalni auspluh pa videcemo dali je do auspluha ili vec nesto drugo.
pisacu opet. :)

#38 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 12 March 2016 - 00:08

Centralna.

#39 ZoranPopovski

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts
  • Mestobitola,macedonia
  • Vozimhamachi martinelli

Posted 12 March 2016 - 00:10

Attached File  000_0140.jpg   133.19K   21 downloads

sta mislite o auspluhu iz aprilia area 51 kao ovaj na slici.
dao mi ga jedan drug.
hocu vase mislenje dal je dobar.

#40 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 12 March 2016 - 00:14

Moze biti samo bolji od kineskog sulundara. To sto ti se skuter ulenji posle par kilometara u gradu je zato sto se ugreje prenos i opruga koja je odradila svoje vise ne radi kako treba. Naravno ako iskljucimo karburator jer kazes da je dobar. Ako je do centralne onda i kod oduzimanja gasa i ponovnog dodavanja skuter reaguje sporo i mlitavo sa ubrzanjem.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users