

Hamachi Martinelli 50cc 2t
#201
Posted 04 January 2018 - 17:59
#202
Posted 12 January 2018 - 23:41
kuci sam imao 2 remenice 115mm i sad ovu od f.morini 123mm...otvorio sam je da je ocistim od staru mast,i zamjenim novu.
vidim da ima 3 linearne kanale,lepo izradjene i ni malo potrosene.
onako iz radoznalosti da vidim kakav je nelinearan kanal kod ovih sto sam imao kuci 115mm remenice,kad skinem poklopac na ovu koju sam do sad vozio,original sa skuterom i vidim da je i ona linearna remenica,otvorim i drugu a ona nije linearna(ova posledna sam je uzeo u kompletu sa motoforce lamelu i zvono).
probao sam da montiram ovu 123mm kad ono zvono 105mm ne ulazi..premerim kad vidim da 115 remenice imaju otvor od 21.4mm na otvoru gde ulazi zvono a ovu od f.morini ima 19.4mm..to samo je 1mm na noz kod dreara i 5mm u dubini toliko je problem..
sada neznam dali da gibam remenicu ili zvono ima bas mesa i moze da se skini tu 2mm.
levo je nelinearna remenica,na sredinu je original remenica sa skutera i desno je morini.

levo je nelinearna,desno je original sa skuter 115mm.

f.morini 123mm

original od skuterot 115mm

problem je bio tu..dal da skinem zvono 2mm:

#203
Posted 12 January 2018 - 23:58
ili da skinem tu gde pise 19.4mm treba da bude 21.4mm

danas nisam montirao remenicu jer nisam imao ni duzi kais.citao sam temu od ALIEN SM za tuning minareli prenosa
i odlucio se da kupim 808/16.8 pa montiram remenicu,sada vozim 788 kais.
kupio sam nove zadnje kocione plocice za pezo speed fight 1 jer moj vozi takvu kocionu klestu,nije kao svih kineske replike evo razlikuje se po mnogo stvari od ostalih...zao mi je nema slike od plocice i montaze.
kupio sam ih kao kvalitetne,nabavene iz grcke mi je rekao prodavac,ove sto sam do sada vozio bile si kupljene 2.5 eura

i kupio sam diznu 70ku onako nek ima se za probu

ovako stoji 123mm remenica na osovinu onako sam je staavio bez zvono da vidim kako je.

#204
Posted 13 January 2018 - 11:00
#205
Posted 13 January 2018 - 22:02
#206
Posted 14 January 2018 - 00:42
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#208
Posted 14 January 2018 - 12:05
#209
Posted 21 January 2018 - 22:29
ja mislim da na standard prenos sa 123mm remenicu dobicu bolji start a isti max..ali sa ovim 13/31 prenos cu dobiti i veci max..
da cujem vase mislenje i vase preporuke za koji je najbolji prenos za produzenje.za minarelli sa 123mm remenicu?

#210
Posted 21 January 2018 - 23:58
ZoranPopovski, on 21 January 2018 - 22:29, said:
ja mislim da na standard prenos sa 123mm remenicu dobicu bolji start a isti max..ali sa ovim 13/31 prenos cu dobiti i veci max..
da cujem vase mislenje i vase preporuke za koji je najbolji prenos za produzenje.za minarelli sa 123mm remenicu?

Uz tu athenu 808 kad podesis da sjedne na bolcnu I u te Bogom dane Morini polutke da viri 0,5 mm ima da otkida na startu a I krajnja sigurno nece ispod 7km/h porasti.Sa srecom I ja cekam rezultate.
BSalejunior
#211
Posted 22 January 2018 - 00:02
BSalejunior
#212
Posted 10 March 2018 - 17:02
- 40Slide
- A12Needle
- 214GA Atomiser
- 90 Main jet
- 34Idle jet
- 50 Choke jet
- 13700.1 Float
- skuter je zapalio is prve bez filtera,provozao sam ga jedno 2km malo da igrije za da ustelam karb...poceo sam da zatvoram strafic za vozduh i motor se poceo da se gusi od benzina i poceo sam da otvoram i negde oko 4-4.5 kruga od skroz zatvorenog motor je primio,da ne recim poceo da se dere..pustim turazu i odmah radi sasvim smireno prima i odi mnogu ubo.
- problem je sada filter..sa fabrickog airboxa sa 14mm nece ni da cuje da radi odmah se ugusi od benzina...stavio sam sportski filter onaj sa 45 stepeni krivina,radi ali opet se malo gusi u benzina i nema snaga kako bez filtera..
neko resenje da mi pomozite?
#213
Posted 10 March 2018 - 17:37
#214
Posted 10 March 2018 - 18:22
#215
Posted 10 March 2018 - 21:34
pilot jet-38
main jet-80
igla a 20 na srednji polozaj
Lulicu a airboxu 20mm, gljiva je suvisna vjeruj I meni I sugestijama prethodnika - profesionalaca u ovom poslu.
Sa ovom postavkom ti ne bi trebao traziti vise od 2,5 kruga stel.saraf za kolicinu zraka.Sve preko trazi promje druge pilot dizne (normala za stelovanje je od pola pa do 3 kruga odvijen sraf)
#216
Posted 11 March 2018 - 11:42
#217
Posted 11 March 2018 - 20:36
ovaj ima a20 igla vrlo tupa i nema nikakvu oznaku na atomizer ali mislim da je mnogo sitan..igla je bila na drugom zarezu odozgoro i glavna dizna mu je 88.
montirao sam ga i radi mnogo dobro,stavio sam mu i filter ali izvadio sam mu na filter komplet lulica i sada je otvor gde ulazi vazduh 24.5mm...probao sam ga nema nikakvo gusenje,radi kao sat,pali iz prve...
rekoh aj da probam na ta rupa od 24.5mm da upasiram koleno od vodovodnu cev i tako sam uradio..namjestio sve,cev unutra ima precnik 17mm i rekoh aj da probam mozda ce da bude ok..i motor ide ali na srednu turazu gusi se dok ne primi dobro,fali mu vazduha tako sam zakljucio.
izvadio koleno i ostao fiter otvoren sa 24.5mm rupa..
motor sam probao i ima max speed 88 na malu udolnicu,mjeren po kilometrazu,zalim sto nisam mjerio sa gpsom nije htela app da se povrzi sa satelitom.
na ramno ide 82 max.
ja sam prezadovoljan,sada videcemo potrosnju,ali koga briga sada potrosnja kad je osmeh na licu.
pocastio sam skuter sa jedno dobro banjanje,nove plave h4 sijalice i novi alarm.







#218
Posted 11 March 2018 - 21:07
Obavezna kontrola svjecice na full gasu radi tog 25 mm otvora
#219
Posted 18 March 2018 - 21:47
kako vas se svidja?
to sto obrtomer na 0:34 sekundu predje preko max nekontrolisano je zbog velikog napona ali kad sam upalio svetla na 0:55 sekundu vratio se u normalu.(tako on radi oduvjek

snimka je iz mog mobitela i ovo je max sto sam mogao sa jednom rukom.
#220
Posted 18 March 2018 - 23:20
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users