Jump to content


Peugeot Jet Force TSDI


54 replies to this topic

#21 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 April 2016 - 18:26

Razbusivanje i honovanje je moguce raditi samo na cilindrima od gusa. Aluminijumski cilindri mogu da se razbuse ali onda se unisti nikasil kosuljica po kojoj trci klip i karika, a to u Srbiji nema ko da napravi, slanje preko je skupo i upitan je kvalitet takve izrade.

#22 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 15 April 2016 - 18:38

Nasao sam u Kuli radnju za obradu i bas ih dosta ljudi hvale
Pozvao sam i on je rekao da je to aluminijumski i da moze da se odradi

#23 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 April 2016 - 18:47

Jedini nacin na koji oni to mogu da "odrade" je razbusivanje aluminijuma i postavljanje gusane hilzne unutar cilindra. To vise nije isto, kod nas u Srbiji je upitan kvalitet materijala a svakako je mnogo losije resenje od fabrickog. Onda se javljaju problemi sa potrosnjom materijala, pa ce majstori ici na malo vecu toleranciju izmedju klipa i hilzne, da ne bi doslo do pregrevanja, samim tim se gubi na snazi ali i na dugovecnosti agregata. Mislim da je to neopravdano skupa investivcija, recimo da ce te izaci obrada 100-150 eura sa klipom karikama dihtunzima.. za 150-200 eura mozes da biras extra dobre kit-ove od 70ccm...

#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 April 2016 - 21:20

polako, originalni cilindar je nikasiliran, najverovatnije se nije nista utrosio, ove ostale kineske nemoj ni da pomišljaš da kupuješ...

prvo merenje stock cilindra mikrometrom i subitorom, pa posle odluka, najverovatnije samo klip i karike treba da menjaš

#25 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 16 April 2016 - 18:46

Mario upravu si podpunosti cilindar je jos dobar bio sam kod majstora izmerio je sve i upisao mere.
Posto su specificne dimenzije za ovaj skuter rekao mi je da ce da pogleda ako ima samo karike ako ne morace karike i klip kompletno
On predlaze Meteor klip zbog cene a predlozio mi je Prox jeste da je skuplji ali je dosta kvalitetniji
Nisam imao vreme da slikam plastike zbog obaveza

#26 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 April 2016 - 20:07

Kao sto rekoh, nikasil je tvrd i fabricki cilindar je kud i kamo bolja solucija od bilo koje na nasem trzistu.

E sad,meteor, malo je bolji od rms-a, a video si sta nikasil radi nekvalitetnim karikama...
Prox ili nesto jos kvalitetnije iz inostranstva!

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 April 2016 - 21:02

koje dimenzije klipa juriš ?

#28 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 17 April 2016 - 10:03

Evo neke od plastika kako su ispele meni se svidjaju 😁
Ne znam tacnu dimenziju zaboravio sam da pitam majstora mislim da je izmerio 39,9
Ali kad je merino negde je bilo za stotinku vise manje

#29 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 17 April 2016 - 10:13

Evo

Attached Files



#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 April 2016 - 09:26

klip se meri u suknjicama, na osi vertikale, tamo je naširi ... i ta mera mora da je za oko 6/100 (stotih) manja od najmanje mere košuljice cilindra koja se isto nekada ovalno utroši...

svi klipovi na PUG mašinama su za 40mm otvor u stock-u a oni koji su za potrošene se deklarišu slovima

A, B, C, D..... gde je svko slovo + 1/100 ,

pa je tako A = 39,94mm , B = 39,95mm, C=39,96mm itd....

dakle nemaš tu specijale i mere za po pola milimetra kao god gusanih, nikasil je tvrd materijal i on se veoma sporo troši...

kada ciljaš koji klip ti treba obavezno je merenje mikrometrom i subitorom,.. ova merenja šublerom padaju u vodu....

imaš da kupiš klipove A,B,C,D,E,F,G ja mislim i to su sve za određene mere cilindra,,, preko toga mislim da već nema smisla jer je nikasil košuljica debljine oko 1/10 (deset stotih) i preko toga je cilindar za đubre, osim ako nećeš da ti spakuju hilznu....

#31 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 18 April 2016 - 09:52

E ovako predhodni majstor mi je rekao da je specijalne dimenzije e sad ja kontam da je to rekao kako bi mi uzeo malo vise para i naplatio mi je dihtunge koji nisu zamenjeni ostali stari.. Nemam reci uzeo mi je 100e za zamenu karika i lamelicu
Isao sam kod novog majtora koji je najbolji u okolini odlicno se znamo ondeo sam mu cilindar izmerio tacno u milimetar i rekao da se nije mnogo istrosio i da moze da se ubaci standarni klip od 39,9 i 40mm
Treba da naruci ja sam mu reko neki kvalitetniji klip da uzme

#32 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 23 April 2016 - 20:10

Momci imam jedan problem zamenio sam klip i karike i motor je upalio i pustim ja da se on zagreje i kad vidim ulje iz pumpe ne ide pogledam malo bolje ne vidim lepo pa skinem crevce i na pumpicu nista ne izlazi odmah sam ugasio motor da ne bi zaribao
Spricem sam ubacio malo ulja e sad sta da radim sa pumicu za ulje

#33 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 April 2016 - 20:51

Imas skuter koji ne dozvoljava nikakve zamjenske dijelove, mora se znati sto se radi, od igre na srecu nema pomoci.

Pumpica za ulje bi se morala pokrenuti kada dodas gas do kraja pa upalis kontakt i nastavis drzati gas, na desetoj sekundi bi uljna pumpa morala raditi.


Zanima me kako si vidio da ulje iz pumpe ne ide? Zar je crijevo bilo prazno od ulja, pa ga nije uljna napunila ili si jedbostavno istekao pa cekao da izbaci kap?

#34 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 23 April 2016 - 22:33

Crevo za ulje je bilo prazno onda sam skinuo i cekao da iscuri bar kap ali nista
Skuter je tad radio na leru

#35 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 April 2016 - 23:22

O jbt, pa tsdi dok napuni crijevo ulja ima da se sasuse lezaji radilice, a cilindar i karike ima da se ispotpisuju. Probaj ovo sto sam ti rekao i vidi jel radi uljna pumpa, ako izbacuje onda je sve dobro.

#36 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 24 April 2016 - 12:11

Resio sam problem dzek nije lepo ubacen 😊
Sad imam drugi problem skuter nece da ide dam gas do kraj i ne radi uopste lepo ne znam kako to da objasnim trokira secka puca...

#37 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 April 2016 - 13:02

Mnogo ti se zakompliciralo, malo ti je radila masina na suvo, dakle klip cilindar, karike, lezaji, a radio je i kompresor. To su svakako vitalni dijelovi za pravilan rad motora koji moraju zadovomjavati odredjenu kompresiju, i pritiske.

S druge strane moze biti da ti naliva, da je svijecica probila.

I naravno nesto trece, a tesko je ovako pomoci kad se u pravilu nerijetko dese banalni propusti, kao sto nisi ustekao do kraja dzek, dakle odma x 10^3 potencijalnih problema. I najgore od svega sto malo ko moze reci sa 100% sigurnoscu da je nesto onako kako treba biti. Jer meni svi kazu sve sam isprobao, sve provjerio, i opet ne radi. A kod mene svaki proradi.


Dakle, pozeljno je izmjeriti kompresiju motora, izmjeriti pritisak kompresora u radu, uvjeriti se da svijecica ne probija sa strane, provjeriti jel ima benzina u casici, provjeriti pritisak goriva...

#38 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 24 April 2016 - 14:01

Nije cilindar ostao bez ulja nalivao sam spricem.
Zezao me je isto ovako kao i sad sad je malo gore mislio sam da je kompresija stavio sam nov klip i karike i upalio normalno i kad dam gas vise od pola secka trokira i puca na auspih i nece da me povuce.
Sad na njemu je svecica sa dva pipka a kad stavim sa jedan ona obicna on nece da upali



#39 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 24 April 2016 - 14:22

Jesi li stavio novu svijecicu s 1 pipkom kako kazes, koja je tocno svijecica u pitanju?

Injection najbolje radi sa svijecicama koje imaji izbacenu elektrodu, tipa NGK cpr8e, a ako je agtegat i sistem ubrizgavanja u izvrsnom stanju onda ce raditi i sa uvucenim svijecicama dugo.

#40 Mladen95

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 24 April 2016 - 14:31

Ova levo to je stara i na njoj pali a ova desno je nova i na njoj nece samo vergla

Attached Files







2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users