

Peugeot Jet Force TSDI
Started by Mladen95, Apr 11 2016 04:49 PM
54 replies to this topic
#41
Posted 24 April 2016 - 14:32
Sa jednim pipkom je nova
#42
Posted 24 April 2016 - 15:22
Ja ne znam da li si primetio, ali ni jedna od ovih scecica nije odgovarajuce toplotne vrednosti za tvoj agregat. Dajteh ti je gore naveo, cpr8e je fabricka toplotna vrednost, 7-ica je pretopla, 9-ka je prehladna, odnosno,moguce je da se 7ica usija pa motor nepravilno radi, a sa 9kom kao hladnom nece ni da upali... kako ti to mesas svecice, jel imas neki katalog ili neki savet kojim se vodis?
#43
Posted 24 April 2016 - 16:04
Ne kupujem ja svecice narucujem preko majstora koji radi sa motorima znaci izgle da i da on ne znA
#44
Posted 24 April 2016 - 17:05
Ovu 7 icu s 2 elektrode nisam nikada probao, pa ne znam sta se desava s njom. S gornjom 8 icom ne radi tako lijepo, kao sa cpr8e. Imas i alternativu od Densa N24EXRB.
Moras biti oprezan ako ces uzeti odgovarajucu svijecicu, ako ne bude dobro radio u prvih par sekunda, odustani, jer imas problem s nalivanjem.
Moras biti oprezan ako ces uzeti odgovarajucu svijecicu, ako ne bude dobro radio u prvih par sekunda, odustani, jer imas problem s nalivanjem.
#45
Posted 25 April 2016 - 09:17
Momci ovako sinoc sam bio toliko iznerviran i razocanar zbog skutera i tako sam legao i zaspa ujutru lezim citam sta ste mi pisali razmislim malo i setim se da imam jednu staru svecicu bas koju ste rekli zasrafim je ja prekrstim se motor upali variraju malo obrtaji ali mislim da je to okej bilo je hladno e sad ajde da probam gas dobro prima brze bolje trazim sediste da stavim sednem i okrenem jedan krug do prodavnice lepo vuce i lepo ide
Testiracu ga jos nadam se da ce sve okej biti
Hvala vam momci od sad vas pitam za savet 😊😊
Testiracu ga jos nadam se da ce sve okej biti
Hvala vam momci od sad vas pitam za savet 😊😊
#46
Posted 25 April 2016 - 09:27
Heh, dobro je da radi. Nezne su to sprave, mora se postovati sve do najsitnijeg detalja... posto je nov klip i karike, treba ispostovati razradu.
Po nekom pravilu trebao bi da predjes bar 100 km bez velikih naprezanja motora, znaci do polovine gasa, lagane voznje, recimo do 40ak na sat.
Prvo, pustiti ga da radi u mestu. Pola sata rada, 15 minuta hladjenja. Tako moze da odradi 2 ciklusa samo prati temperaturu motora, mislim da pug nema ventilator na hladnjaku. Posle toga lagana voznja, prvih 100km
Po nekom pravilu trebao bi da predjes bar 100 km bez velikih naprezanja motora, znaci do polovine gasa, lagane voznje, recimo do 40ak na sat.
Prvo, pustiti ga da radi u mestu. Pola sata rada, 15 minuta hladjenja. Tako moze da odradi 2 ciklusa samo prati temperaturu motora, mislim da pug nema ventilator na hladnjaku. Posle toga lagana voznja, prvih 100km
#47
Posted 25 April 2016 - 09:47
Odradeo sam pola sata u mestu i evo sad 100m voznje.
Sad cu polako da stavim plastike i lagana voznjica 😊
Sad cu polako da stavim plastike i lagana voznjica 😊
#48
Posted 25 April 2016 - 15:59
Ajde super da si stavio odgovarajucu svijecicu.
Iako to ne mora biti garancija da ce potrajati...
jer, na injectionu ako je u top stanju rade i one svijecice koje ne bi trebale,
ali, ako je nesto malo van tolerancije, onda nece niti jedna potrajati.
Jednom kada dotraje ili se zalije svijecica, neces je vise dobiti.
Kod svijecice je najbitnije da je izbacen vrh, ta je najsavrsenija trenutno na trzistu, i da nije izlozen direktnom prskanju iz dizne. Zato se ground elektroda okrece prema injektoru kako bi se smanjilo direktno uprskavanje svijecice.
Iako to ne mora biti garancija da ce potrajati...
jer, na injectionu ako je u top stanju rade i one svijecice koje ne bi trebale,
ali, ako je nesto malo van tolerancije, onda nece niti jedna potrajati.
Jednom kada dotraje ili se zalije svijecica, neces je vise dobiti.
Kod svijecice je najbitnije da je izbacen vrh, ta je najsavrsenija trenutno na trzistu, i da nije izlozen direktnom prskanju iz dizne. Zato se ground elektroda okrece prema injektoru kako bi se smanjilo direktno uprskavanje svijecice.
#49
Posted 26 April 2016 - 19:10
Presao sam 50km i skuter je stao na semaforu verglao sam i nece da upali skinem svecicu stavim drugu ma nista skinem opet svecicu ona suva nigde traga goriva
Samo vergla ne daje nikakve znake da ce da upali
Pomoc!!!
Samo vergla ne daje nikakve znake da ce da upali
Pomoc!!!
#50
Posted 26 April 2016 - 20:06
Pa jel radi pumpa goriva, jel cujes da zuji kad das kontakt? Jel mirise benzin oko motora, da ne curi na crevu ili slicno? Pregledaj sve osigurace, mozda je rele pumpe ostao bez napona.
#51
Posted 26 April 2016 - 20:22
Psiguraci dobri cuje se zvuk pumpe gorivo nigde ne curi pogledao sam creva
Posle tolikog verglanja mora baram malonimati goriva a ovo nista kao da je zapuseno
Posle tolikog verglanja mora baram malonimati goriva a ovo nista kao da je zapuseno
#52
Posted 26 April 2016 - 20:50
Ok, eliminisali smo pumpu, sledeca stavka je benzinska dizna..
#53
Posted 26 April 2016 - 21:38
Kako nju da proverim
Za maler motor mi je ostao 3km od kuce
Sutra idem sa bekim alayom da vidim ako ne moracu da guram
Za maler motor mi je ostao 3km od kuce
Sutra idem sa bekim alayom da vidim ako ne moracu da guram
#54
Posted 04 May 2016 - 18:53
Evo ja opet 2 godine zaredom meni motor nece lepo da radi za sezonu
Motor je kod majstora izmerena kompresija 1 a klip i karike zamenjene predjeno 50km
Motor je kod majstora izmerena kompresija 1 a klip i karike zamenjene predjeno 50km
#55
Posted 04 May 2016 - 21:59
Ako AC pumpa zuji to ne znači da pravi pritisak. Prvo treba mehaničkim manometrom sa mernom skalom do 10 bara izmeriti pritisak benzina između AC pumpe i kućišta dizni, ako nema pritiska vazduha na crevu između air kompresora i kućišta injektora, AC pumpa samo na davanje kontakta treba da postigne 2,5 bara koliko reguliše regulator pritiska bez učešća pritiska iz air kompresora. Ako toga nema, AC pumpa ne radi ispravno.
Dalje, ako ima 2,5 bara, pri verglanju taj pritisak treba da se povećava sve do 7,5 bara, jer air kompresor treba pri verglanju da dostigne oko 5 bara, nekad malo manje ako air kompresor nije u savršenom stanju. Znači ako pri verglanju postoji pritisak benzina 7,5 bara, AC pumpa i Air kompresor rade ispravno. Nakon "skidanja" kontakta, pritisak bi trebao da stoji na istoj vrednosti ukoliko je sve ispravno, ali čak i ako pomalo opada, nije neki problem.
Ako ni u toj situaciji neće da upali, tek onda treba proveriti benzinsku i air diznu, ako je konstatacija da je svećica suva. Ali prvo treba odraditi dijagnostiku, verovatno je ECU zabeležio grešku, pa nakon dijagnostike proveriti grešku koja je memorisana, benzinska ili air dizna. U kolu dizni je i rele koje se aktivira na davanje kontakta kao i osigurači, moguć je loš spoj na štekerima.
Dalje, ako ima 2,5 bara, pri verglanju taj pritisak treba da se povećava sve do 7,5 bara, jer air kompresor treba pri verglanju da dostigne oko 5 bara, nekad malo manje ako air kompresor nije u savršenom stanju. Znači ako pri verglanju postoji pritisak benzina 7,5 bara, AC pumpa i Air kompresor rade ispravno. Nakon "skidanja" kontakta, pritisak bi trebao da stoji na istoj vrednosti ukoliko je sve ispravno, ali čak i ako pomalo opada, nije neki problem.
Ako ni u toj situaciji neće da upali, tek onda treba proveriti benzinsku i air diznu, ako je konstatacija da je svećica suva. Ali prvo treba odraditi dijagnostiku, verovatno je ECU zabeležio grešku, pa nakon dijagnostike proveriti grešku koja je memorisana, benzinska ili air dizna. U kolu dizni je i rele koje se aktivira na davanje kontakta kao i osigurači, moguć je loš spoj na štekerima.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users