TROLLCHE, on 12 April 2016 - 13:50, said:
Takodje kad ostane oko 0.5l goriva pocne da glavi gas nenormalno da trokira da secka itd.
Ne glavi gas, vec manjkom goriva se osiromasuje smesa, verovatno je na tom karburatoru podesena na malo bogatije, pa kad ponestaje goriva motor prodise na momente i sam podize obrtaje, a opet ako dodas gas i time otvoris leptir/siber na karburatoru, dodajes jos vise vazduha za koji sada nema goriva i krece seckanje, cimanje i pucanje... dvotaktne masine su malo specificne i veoma nezne, svaki detalj je bitan i jako vazan za pravilan rad.
Sto se tice ubrzanja i krajnje brzine, oni su proporcionalni snazi motora odnosno krajnjim obrtajima, pa opet polazimo od karburatora, koji ako nije dobro nastelovan (a kod tebe definivno nije jer je potrosnja svemirska) nema ni snage u motoru da ostvari ciljeve koje si zamislio.
Dakle, osnova je dobro stelovanje karburatora, zatim prenosnog mehanizma (variomat sa rolnicama, remen, remenice i kvacilo sa centralnom oprugom i oprugicama kvacila), jer sve utice na sve i tematika je dosta kompleksna. Ako si bas laik, recimo da je dovodjenje skutera u stanje ispravnosti, optimuma (variomatski prenos) mnogo zahtevnije i komplikovanije od ofrzavanja nekog motocikla sa menjacem na brzine i lancem i lancanicima. Moras se edukovati i dobro procitati teme koju su ti preporucene. Naravno, sta god da zapne, pitaj, tu smo.