Mario, on 05 May 2016 - 21:12, said:


Keeway Focus 70ccm
#41
Posted 05 May 2016 - 22:05
#42
Posted 05 May 2016 - 22:11
#43
Posted 06 May 2016 - 22:51
Mario, on 05 May 2016 - 22:11, said:
Tu sam onda ubacio šajbnu 1mm na prsten ležaja, jedva sam našao idealnu da ne bi oštetio ležaj i probao ali nije bilo dovoljno. Onda je usledila još jedna šajbna 1mm na osovinu, korpa mina je legla. Sve sam dobro stegao, probao, nigde ne kači, extra, međutim nisam primetio da je onaj zadnji šraf koji steže korpu prešao 1mm preko ležišta gumice na koju naleže ležaj koji je u dekli. Odvio sam šraf, obrusio taj 1mm i sve je leglo kao iz fabrike. Dekla lepo legne. Po gumici vidim da ne vrši preveliki pritisak, nije deformisana. Sve je tako sklopljeno i eno ga radi ne čuje se u vožnji dok kada sam ga kupio nešto mi je zujalo oko kvačila, ja sam mislio da je ležaj u dekli odsvirao svoje.
Eto na primer to je bio zahvat koji sam ja sam osmislio i uradio iz nekog našeg Balkanskog inata jer sam iste te remenice kupio u servisu skutera gde su mi rekli da džabe bacam pare jer su oni već probali da iskoriste te remenice na mina agregatu i da je neizvodljivo. Mislim se ja u sebi kad sam video linearne kanale, ma daj ti to ovamo ima da ga nabacim makar proveo nedelju dana u garaži

Eno ga radi kao sat. Jedino mi je zvono ostalo viška, ako nekome bude zatrebalo neka se javi daću mu bez problema.

#44
Posted 06 May 2016 - 22:56
#45
Posted 06 May 2016 - 23:35
Ako neko ima neki predlog kako da rešim ovaj problem...?
#46
Posted 06 May 2016 - 23:38
Lauda, on 06 May 2016 - 22:56, said:
#47
Posted 07 May 2016 - 07:57
#48
Posted 07 May 2016 - 08:14
Keta, on 06 May 2016 - 23:35, said:
Ako neko ima neki predlog kako da rešim ovaj problem...?
daj slike tog variomata, i slike kako ti stoji nazad i napred remen...
Keta, on 06 May 2016 - 22:51, said:
Tu sam onda ubacio šajbnu 1mm na prsten ležaja, jedva sam našao idealnu da ne bi oštetio ležaj i probao ali nije bilo dovoljno. Onda je usledila još jedna šajbna 1mm na osovinu, korpa mina je legla. Sve sam dobro stegao, probao, nigde ne kači, extra, međutim nisam primetio da je onaj zadnji šraf koji steže korpu prešao 1mm preko ležišta gumice na koju naleže ležaj koji je u dekli. Odvio sam šraf, obrusio taj 1mm i sve je leglo kao iz fabrike. Dekla lepo legne. Po gumici vidim da ne vrši preveliki pritisak, nije deformisana. Sve je tako sklopljeno i eno ga radi ne čuje se u vožnji dok kada sam ga kupio nešto mi je zujalo oko kvačila, ja sam mislio da je ležaj u dekli odsvirao svoje.
Eto na primer to je bio zahvat koji sam ja sam osmislio i uradio iz nekog našeg Balkanskog inata jer sam iste te remenice kupio u servisu skutera gde su mi rekli da džabe bacam pare jer su oni već probali da iskoriste te remenice na mina agregatu i da je neizvodljivo. Mislim se ja u sebi kad sam video linearne kanale, ma daj ti to ovamo ima da ga nabacim makar proveo nedelju dana u garaži

Eno ga radi kao sat. Jedino mi je zvono ostalo viška, ako nekome bude zatrebalo neka se javi daću mu bez problema.

- ne znam na koji navoj kvačila misliš
- kako si proširio centralnu oprugu sa 45mm na 50mm
- pežojac popularni sleng sa Peugeot
- šajbnu ispod kog ležaja , sa koje strane
#49
Posted 08 May 2016 - 16:22
Mario, on 07 May 2016 - 07:57, said:

Vazi, postavicu slike da izbegnemo pornic samnom u glavnoj ulozi

-Navoj kvacila, tj polu remenice, onaj siroki koji drzi celo kvacilo i kontrast oprugu
-prosirenje opruge sa 45 na fi50. Malo tovatne masti i jaaaak pritisak uz uvijanje na konusnu cev
-Ih bre Mario sta te snadje da mi objasnjavas naziv >pezojac< Naravno da znam sta si mislio. Pogresno si me razumeo.
-sajbnu, u stvari dve preko lezaja poluremenice. Lezaj na koji naleze zvono kvacila.
Postavicu slike nikakav problem. Nisam hteo da postavljam slike radova da me neko ne bi pogresno shvatio, a i sinoc sam negde na forumu procitao nesto zbog cega sam promenio misljenje o pojedinim clanovima jer pratim forum vec duze vreme.
Naime, radi se o tome gde jedan clan objasnjava kako je resio neki problem na svom skuteru i citajuci redove vidim da se zaista potrudio i da taj rad ima smisla dok na kraju kaze "eto to bi bilo to od prilike. Ne bih da otkrivam sve, neka se malo pomuci ko bi hteo da uradi ovo kao sto sam ja". I sta sad, mi koji se trudimo da detaljno objasnimo svoje i pomognemo drugima u njihovim radovima ispadamo budale. Ne znam sta da kazem. Ja cu se potruditi da svima pomognem ako treba i do najsitnijih detalja.
Mario, kazes daj slike radova. Nema problema, sve cu detaljno slikati i objaviti, ali bilo bi fer da i ostali clanovi idu tim koracima da bi nam svima bilo lakse da shvatimo kako je ko resio neki problem jer cilj foruma i jeste razmena iskustava koliko sam ja shvatio. Nadam se da me necete pogresno shvatiti.
#50
Posted 08 May 2016 - 16:39
#51
Posted 08 May 2016 - 16:55
Nije poseban problem da nema te podloske izmedju variomata i bendiksa, odnosno tog "kvacila paljenja" ako su variomat i zadnja remenica u osi. Dakle ta podloska, u sustini, sluzi da pomjeri variomat tako da bude u osi sa zadnjom remenicom inace remen ima da strada brzo.
E sad, bitno je da remen lezi na bolcni ali da ne proklizuje i takodje je bitno da se ne pretjera sa podloskama zbog izlaznosti remena na variomatu. Tu se mora naci dobar balans.
P.S Ti ako si voljan da pomazes drugima kroz tvoju temu to je za pohvalu. Nismo svi isti, neko hoce da pomogne u vecoj mjeri, neko u manjoj, itd. Bilo bi ok da zaista postavljas vise slika od radova, ovako je bas tesko pratiti kroz gomilu teksta, a i broj pitanja bi se smanjio jer bi sve bilo jasnije na slikama.
#52
Posted 08 May 2016 - 20:51
Lauda, on 08 May 2016 - 16:55, said:
Nije poseban problem da nema te podloske izmedju variomata i bendiksa, odnosno tog "kvacila paljenja" ako su variomat i zadnja remenica u osi. Dakle ta podloska, u sustini, sluzi da pomjeri variomat tako da bude u osi sa zadnjom remenicom inace remen ima da strada brzo.
E sad, bitno je da remen lezi na bolcni ali da ne proklizuje i takodje je bitno da se ne pretjera sa podloskama zbog izlaznosti remena na variomatu. Tu se mora naci dobar balans.
P.S Ti ako si voljan da pomazes drugima kroz tvoju temu to je za pohvalu. Nismo svi isti, neko hoce da pomogne u vecoj mjeri, neko u manjoj, itd. Bilo bi ok da zaista postavljas vise slika od radova, ovako je bas tesko pratiti kroz gomilu teksta, a i broj pitanja bi se smanjio jer bi sve bilo jasnije na slikama.
Što se tiče varijatora, kupio sam DLH set jer mi je trenutni budžet za ulaganje u motor prilično skroman pa ću za sada morati da se zadovoljim sa njim. Po fabričkom manualu iza varijatora ide šajbna 2mm da bi remen bio u osi, ovako kao što kažeš remen će brzo odsvirati svoje. Moraću to da rešim nekako.
#53
Posted 08 May 2016 - 21:06

Klasična kopija Koso varijatora od 25 evra
Utisak:
-9rolnica 3x3 različite gramaže. To sam odmah bacio u kutiju jer ne ugrađujem role 3x3 nikada. Trenutno su po 5g ali trebaju malo lakše.
-Opruge 1,8mm, klasična serijala, samo ih obojili u plavo.
-Bolcni ok, ali prekratak.
-Ublaživači ni "G" od gume. Obična plastika. Ugradio sam svoje, nove.
-Poklopac varijatora ok, radi posao.
-Varijator opšte poznat sa kanalima. Iznenadila me samo mesingana biksna fi20 sa osiguračem. Očekivao sam gore...
#54
Posted 08 May 2016 - 21:22
Na kakve "ublaživače" misliš? Ako pišeš o slajderima onda oni i jesu od plastike.
Interesuje me i dalje ono iznad sto sam pitao, zbog čega si morao da brusis variomat, koji dio?
Sent from my C5503 using Tapatalk
#55
Posted 08 May 2016 - 21:29
Zašto bi kupovao vario za Keeway/CPI kada ga već imam. Kupio sam jedini sa produženim kanalima koji odgovara mom skuteru sa pristupačnom cenom a to je 16x20 15zuba. Ne znam šta tu može da se "budži". Ventivar može kačiti samo na jednom mestu na dekli i napisao sam da sam problem rešio tako da nije ni bitan. Obrusio sam tamo gde sam i napisao tako da ni to nije bitno. Postavio sam pitanje vezano za šajbnu iza varia, odgovorio si mi i hvala ti na tome ali nemaš razloga da budeš toliko sarkastičan, ženu već imam. Volim da diskutujem sa ljudima dobre volje...
#56
Posted 08 May 2016 - 21:35
Lauda, on 08 May 2016 - 21:22, said:
Na kakve "ublaživače" misliš? Ako pišeš o slajderima onda oni i jesu od plastike.
Interesuje me i dalje ono iznad sto sam pitao, zbog čega si morao da brusis variomat, koji dio?
Sent from my C5503 using Tapatalk
#57
Posted 08 May 2016 - 22:01
Vidi, slajderi imaju svoju ulogu i proizvodjaci ne bi dzaba stavljali plastiku da je guma bolja opcija. Uostalom ne mozes tek tako ubaciti komad neke gume na mjesto klizaca.
Nisam nigdje u tekstu procitao specifican razlog brusenja variomata, nego si za polozaj remena konkretno pisao o ubacivanju 2mm podloske izmedju variomata i ventilvara zato sam i pitao, no dobro...
Primjetio sam da kada god ti se postavi neko pitanje koje trazi pojasnjenje tvog rada ili uputi neki vid primjedbe na nesto, postajes drzak na odgovorima.
Nama na forumu nije cilj da se raspravlja i prepire niti da se drsko neko ponasa. Ako se vec razbacujes tehnickim pojmovima onda ih obrazlozi detaljno i razloge zbog cega si ti to uradio.
Vec smo pisali da se trudimo da budemo sto precizniji tehnicki potkovan forum, pa u cilju toga i zahtjevamo preciznim informacijama - zbog cega je nesto uradjeno i sta se time dobija odnosno gubi.
Sent from my C5503 using Tapatalk
#58
Posted 08 May 2016 - 22:24
AcaPostar, on 30 April 2016 - 10:49, said:
Keta, on 08 May 2016 - 16:22, said:
Naime, radi se o tome gde jedan clan objasnjava kako je resio neki problem na svom skuteru i citajuci redove vidim da se zaista potrudio i da taj rad ima smisla dok na kraju kaze "eto to bi bilo to od prilike. Ne bih da otkrivam sve, neka se malo pomuci ko bi hteo da uradi ovo kao sto sam ja". I sta sad, mi koji se trudimo da detaljno objasnimo svoje i pomognemo drugima u njihovim radovima ispadamo budale.
Mi jesmo tehnicki forum. Da obrazlozim. Primetio si da sve teme koje zasluzuju (radom i objasnjnjem, slikama, postignutim rezultatima) budu od strane moderatora premestene u projekte. To znaci da je autor teme bio jasan i da je tema edukativna, da se jasno vidi resavanje problema ili upucivanje u cari tuninga. Sa druge strane, teme koje ne zavredjuju paznju ili su autori u svom izlaganju promasili forum ( slike tipa fejsbuk ili sakrivanje radova uz hvalospeve o rezultatima) ostaju bez podrske ostalih clanova u citanju i komentarisanju pa engine forum po automatizmu neaktivnosti takve teme zaključa u moj skuter sekciji gde se i tema i njihov autor vrlo brzo zaborave...
Sto se tice poslednjeg posta upucenog administratoru, takvo ponasanje je nedopustivo, pogotovu prema kolegi Lauda koji je najumereniji i najprijatniji u komunikaciji. Imao si u vise navrata opomene i upucivanje u rad foruma, ponavljam da ovakav vid komunikacije nije prikladan!
#59
Posted 08 May 2016 - 22:31

Moj drug Raša je posvetio malo vremena i obradio serijski cilindar za rezervu. Sledi malo turpijanja pa ćemo videti kako će se pokazati.
Skinuo je 2mm iako je bilo mesta za još 0,5 ali nismo hteli da preterujemo.
#60
Posted 08 May 2016 - 22:48
Lauda, on 08 May 2016 - 22:01, said:
Vidi, slajderi imaju svoju ulogu i proizvodjaci ne bi dzaba stavljali plastiku da je guma bolja opcija. Uostalom ne mozes tek tako ubaciti komad neke gume na mjesto klizaca.
Nisam nigdje u tekstu procitao specifican razlog brusenja variomata, nego si za polozaj remena konkretno pisao o ubacivanju 2mm podloske izmedju variomata i ventilvara zato sam i pitao, no dobro...
Primjetio sam da kada god ti se postavi neko pitanje koje trazi pojasnjenje tvog rada ili uputi neki vid primjedbe na nesto, postajes drcan na odgovorima.
Nama na forumu nije cilj da se raspravlja i prepire niti da se drsko neko ponasa. Ako se vec razbacujes tehnickim pojmovima onda ih obrazlozi detaljno i razloge zbog cega si ti to uradio.
Vec smo pisali da se trudimo da budemo sto precizniji tehnicki potkovan forum, pa u cilju toga i zahtjevamo preciznim informacijama - zbog cega je nesto uradjeno i sta se time dobija odnosno gubi.
Sent from my C5503 using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users