Jump to content


Keeway Focus 70ccm


162 replies to this topic

#41 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 05 May 2016 - 22:05

View PostMario, on 05 May 2016 - 21:12, said:

a kanali na poluremenici su linearni ?
Da. Zbog toga sam je i kupio. Ima tri linearna kanala.

#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 05 May 2016 - 22:11

od pezojca jet force, ili tako nekog,, al kako si uklopio jbt

#43 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 06 May 2016 - 22:51

View PostMario, on 05 May 2016 - 22:11, said:

od pezojca jet force, ili tako nekog,, al kako si uklopio jbt
Eeee bilo je tu dosta mudrovanja. Pročitao sam negde u nekom tvom postu da si imao sličan problem gde je torque driver bio duži pa ti je pri stezanju blokiralo celo kvačilo sa remenicama. E i ja sam imao sličan problem. Obrusio sam navoj kvačila zajedno sa šrafom onim velikim 2mm. Nisam smeo previše jer je i onako dosta tanak. Sreća da je Mina kvačilo pasent leglo. Malossi žutu centralnu sam proširio sa jedne strane na fi 50 da bi idealno legla na o-ring remenice, sa druge strane standard fi 45 na kvačilo, ali ni to nije bilo dovoljno jer su nutovi od "pežojca" dovoljno dugački ali ne može se nabaciti na primarnu mina osovinu, ima više nutova.
Tu sam onda ubacio šajbnu 1mm na prsten ležaja, jedva sam našao idealnu da ne bi oštetio ležaj i probao ali nije bilo dovoljno. Onda je usledila još jedna šajbna 1mm na osovinu, korpa mina je legla. Sve sam dobro stegao, probao, nigde ne kači, extra, međutim nisam primetio da je onaj zadnji šraf koji steže korpu prešao 1mm preko ležišta gumice na koju naleže ležaj koji je u dekli. Odvio sam šraf, obrusio taj 1mm i sve je leglo kao iz fabrike. Dekla lepo legne. Po gumici vidim da ne vrši preveliki pritisak, nije deformisana. Sve je tako sklopljeno i eno ga radi ne čuje se u vožnji dok kada sam ga kupio nešto mi je zujalo oko kvačila, ja sam mislio da je ležaj u dekli odsvirao svoje.
Eto na primer to je bio zahvat koji sam ja sam osmislio i uradio iz nekog našeg Balkanskog inata jer sam iste te remenice kupio u servisu skutera gde su mi rekli da džabe bacam pare jer su oni već probali da iskoriste te remenice na mina agregatu i da je neizvodljivo. Mislim se ja u sebi kad sam video linearne kanale, ma daj ti to ovamo ima da ga nabacim makar proveo nedelju dana u garaži :)
Eno ga radi kao sat. Jedino mi je zvono ostalo viška, ako nekome bude zatrebalo neka se javi daću mu bez problema. :)

#44 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 06 May 2016 - 22:56

Pa zar nije bilo jednostavnije kupiti polovnu (15-20 eur) remenicu od Morini agregata precnika 123mm sa linearnim kanalima koja je 99% plug&play? Dobio bi linearnu remenicu veceg precnika uz dosta manje muke i budzenja.

#45 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 06 May 2016 - 23:35

Konačno je stigao set varijatora. Ja sav srećan ulazim u garažu, uzimam ključeve i krećem sa radom kad ono problem za problemom, poludeo sam. Oprugice kvačila plave-iste tvrdoće kao fabričke-razočarenje ali ajd" nebitno imam druge tvrde u pm. Rolnice različite gramaže 3x3-nezadovoljan-ne volim da ugrađujem tri lakše, tri teže, ne troše se ravnomerno- ajd" i to nebitno, ubacio sam moje RMS 4g i onda je usledio glavni problem-štelovanje prenosa. Kada sve lepo spakujem, ubacim bolcni, nabacim remen i odmah primetim da remen neću moći da uštelujem da legne na bolcni jer je kratak. Nabacim šajbnu 2mm fali još malo. Dodam još jednu šajbnu 1mm, postavim ventivar, remen leži lepo sve super, ali prc... Nabacim zvezdu i vidim da na radilici nema mesta za krunicu kurble. Poludeo sam. Telefon zvoni svakih dva minuta, došlo mi da ga zapalim benzinom. I tako ja skinem jednu šajbnu onu od 1mm sve sklopim na brzaka jer ovaj uporan zove telefonom kao da mu je konj stao na nogu, upalim motor ono zvrekeće katastrofa. Skidaj deklu ponovo, skidaj drugu šajbnu od 2mm vratim ovu od 1mm i sklopim sve ponovo. Upalim motor, ništa ne zuji, nigde ne zakačinje, mislim dobro je. Sednem ja na motor i imam šta da primetim. Opruge kvačila hvataju čim sam pipnuo ručicu gasa-klasična serijala, a remen stoji toliko visoko u prednjim polutkama da kreće iz druge, totalni "down". Ide tako nekako 20-ak metara dok ne uhvati zalet i tek onda naglo ubrzanje, ulazi u rezonancu i krajnja brzina se znatno povećala, skuter poludeo, ali šta mi to znači kad po gradu, na semaforu, tu i tamo muče i kilavi jer nemam prvu brzinu. Ispada da treba da kupim neki remen 16mm. To mi se uopšte ne sviđa.
Ako neko ima neki predlog kako da rešim ovaj problem...?

#46 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 06 May 2016 - 23:38

View PostLauda, on 06 May 2016 - 22:56, said:

Pa zar nije bilo jednostavnije kupiti polovnu (15-20 eur) remenicu od Morini agregata precnika 123mm sa linearnim kanalima koja je 99% plug&play? Dobio bi linearnu remenicu veceg precnika uz dosta manje muke i budzenja.
Ma slučajno sam uleteo u servis da kupim sasvim petu stvar i vidim remenicu kako stoji na pultu u uglu i kad sam već tu uzeo sam i nju iako mi nije bila ni na kraj pameti.

#47 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 May 2016 - 07:57

molim te za ilustracije, da i tvoja tema ne bi bila kao nekima, "pornić na radiju"

#48 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 May 2016 - 08:14

View PostKeta, on 06 May 2016 - 23:35, said:

Konačno je stigao set varijatora. Ja sav srećan ulazim u garažu, uzimam ključeve i krećem sa radom kad ono problem za problemom, poludeo sam. Oprugice kvačila plave-iste tvrdoće kao fabričke-razočarenje ali ajd" nebitno imam druge tvrde u pm. Rolnice različite gramaže 3x3-nezadovoljan-ne volim da ugrađujem tri lakše, tri teže, ne troše se ravnomerno- ajd" i to nebitno, ubacio sam moje RMS 4g i onda je usledio glavni problem-štelovanje prenosa. Kada sve lepo spakujem, ubacim bolcni, nabacim remen i odmah primetim da remen neću moći da uštelujem da legne na bolcni jer je kratak. Nabacim šajbnu 2mm fali još malo. Dodam još jednu šajbnu 1mm, postavim ventivar, remen leži lepo sve super, ali prc... Nabacim zvezdu i vidim da na radilici nema mesta za krunicu kurble. Poludeo sam. Telefon zvoni svakih dva minuta, došlo mi da ga zapalim benzinom. I tako ja skinem jednu šajbnu onu od 1mm sve sklopim na brzaka jer ovaj uporan zove telefonom kao da mu je konj stao na nogu, upalim motor ono zvrekeće katastrofa. Skidaj deklu ponovo, skidaj drugu šajbnu od 2mm vratim ovu od 1mm i sklopim sve ponovo. Upalim motor, ništa ne zuji, nigde ne zakačinje, mislim dobro je. Sednem ja na motor i imam šta da primetim. Opruge kvačila hvataju čim sam pipnuo ručicu gasa-klasična serijala, a remen stoji toliko visoko u prednjim polutkama da kreće iz druge, totalni "down". Ide tako nekako 20-ak metara dok ne uhvati zalet i tek onda naglo ubrzanje, ulazi u rezonancu i krajnja brzina se znatno povećala, skuter poludeo, ali šta mi to znači kad po gradu, na semaforu, tu i tamo muče i kilavi jer nemam prvu brzinu. Ispada da treba da kupim neki remen 16mm. To mi se uopšte ne sviđa.
Ako neko ima neki predlog kako da rešim ovaj problem...?

daj slike tog variomata, i slike kako ti stoji nazad i napred remen...


View PostKeta, on 06 May 2016 - 22:51, said:

Eeee bilo je tu dosta mudrovanja. Pročitao sam negde u nekom tvom postu da si imao sličan problem gde je torque driver bio duži pa ti je pri stezanju blokiralo celo kvačilo sa remenicama. E i ja sam imao sličan problem. Obrusio sam navoj kvačila zajedno sa šrafom onim velikim 2mm. Nisam smeo previše jer je i onako dosta tanak. Sreća da je Mina kvačilo pasent leglo. Malossi žutu centralnu sam proširio sa jedne strane na fi 50 da bi idealno legla na o-ring remenice, sa druge strane standard fi 45 na kvačilo, ali ni to nije bilo dovoljno jer su nutovi od "pežojca" dovoljno dugački ali ne može se nabaciti na primarnu mina osovinu, ima više nutova.
Tu sam onda ubacio šajbnu 1mm na prsten ležaja, jedva sam našao idealnu da ne bi oštetio ležaj i probao ali nije bilo dovoljno. Onda je usledila još jedna šajbna 1mm na osovinu, korpa mina je legla. Sve sam dobro stegao, probao, nigde ne kači, extra, međutim nisam primetio da je onaj zadnji šraf koji steže korpu prešao 1mm preko ležišta gumice na koju naleže ležaj koji je u dekli. Odvio sam šraf, obrusio taj 1mm i sve je leglo kao iz fabrike. Dekla lepo legne. Po gumici vidim da ne vrši preveliki pritisak, nije deformisana. Sve je tako sklopljeno i eno ga radi ne čuje se u vožnji dok kada sam ga kupio nešto mi je zujalo oko kvačila, ja sam mislio da je ležaj u dekli odsvirao svoje.
Eto na primer to je bio zahvat koji sam ja sam osmislio i uradio iz nekog našeg Balkanskog inata jer sam iste te remenice kupio u servisu skutera gde su mi rekli da džabe bacam pare jer su oni već probali da iskoriste te remenice na mina agregatu i da je neizvodljivo. Mislim se ja u sebi kad sam video linearne kanale, ma daj ti to ovamo ima da ga nabacim makar proveo nedelju dana u garaži :)
Eno ga radi kao sat. Jedino mi je zvono ostalo viška, ako nekome bude zatrebalo neka se javi daću mu bez problema. :)

- ne znam na koji navoj kvačila misliš
- kako si proširio centralnu oprugu sa 45mm na 50mm
- pežojac popularni sleng sa Peugeot
- šajbnu ispod kog ležaja , sa koje strane

#49 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 08 May 2016 - 16:22

View PostMario, on 07 May 2016 - 07:57, said:

molim te za ilustracije, da i tvoja tema ne bi bila kao nekima, "pornić na radiju"
Hahaha :)
Vazi, postavicu slike da izbegnemo pornic samnom u glavnoj ulozi :)
-Navoj kvacila, tj polu remenice, onaj siroki koji drzi celo kvacilo i kontrast oprugu
-prosirenje opruge sa 45 na fi50. Malo tovatne masti i jaaaak pritisak uz uvijanje na konusnu cev
-Ih bre Mario sta te snadje da mi objasnjavas naziv >pezojac< Naravno da znam sta si mislio. Pogresno si me razumeo.
-sajbnu, u stvari dve preko lezaja poluremenice. Lezaj na koji naleze zvono kvacila.
Postavicu slike nikakav problem. Nisam hteo da postavljam slike radova da me neko ne bi pogresno shvatio, a i sinoc sam negde na forumu procitao nesto zbog cega sam promenio misljenje o pojedinim clanovima jer pratim forum vec duze vreme.
Naime, radi se o tome gde jedan clan objasnjava kako je resio neki problem na svom skuteru i citajuci redove vidim da se zaista potrudio i da taj rad ima smisla dok na kraju kaze "eto to bi bilo to od prilike. Ne bih da otkrivam sve, neka se malo pomuci ko bi hteo da uradi ovo kao sto sam ja". I sta sad, mi koji se trudimo da detaljno objasnimo svoje i pomognemo drugima u njihovim radovima ispadamo budale. Ne znam sta da kazem. Ja cu se potruditi da svima pomognem ako treba i do najsitnijih detalja.
Mario, kazes daj slike radova. Nema problema, sve cu detaljno slikati i objaviti, ali bilo bi fer da i ostali clanovi idu tim koracima da bi nam svima bilo lakse da shvatimo kako je ko resio neki problem jer cilj foruma i jeste razmena iskustava koliko sam ja shvatio. Nadam se da me necete pogresno shvatiti.

#50 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 08 May 2016 - 16:39

Ugradio sam nekako varijator. Bice slika, sinoc sam kasno radio. Obrusio sam malo varijator, malo ventivar, malo krunicu, malo propeler ventivara jer je kacio i sve je leglo ok. Izmedju varijatora i ventivara sam morao da nabacim sajbnu 2mm da bi remen legao idealno i kretao iz prve. E sad "pitanje". Izmedju varijatora i bendiksa nemam sajbnu. Morao sam da je izbacim da bi remen legao na bolcni. Da li smem ovako da vozim??? Moze li doci do nekih ostecenja? Znaci varijator direktno na bendiks, bez sajbne izmedju. Inace motor pali, radi normalno, krece iz prve, ide, nema nikakvih cudnih zvukova.

#51 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 May 2016 - 16:55

Mozda nisam upratio od gomile suvog teksta ali koji si variomat kupio? Nije mi jasno sta si morao da brusis na variomatu? Gdje tacno kacio ventilvar perajama? Jel to variomat za Keeway/CPI masine ili je opet nesto budzio?
Nije poseban problem da nema te podloske izmedju variomata i bendiksa, odnosno tog "kvacila paljenja" ako su variomat i zadnja remenica u osi. Dakle ta podloska, u sustini, sluzi da pomjeri variomat tako da bude u osi sa zadnjom remenicom inace remen ima da strada brzo.
E sad, bitno je da remen lezi na bolcni ali da ne proklizuje i takodje je bitno da se ne pretjera sa podloskama zbog izlaznosti remena na variomatu. Tu se mora naci dobar balans.

P.S Ti ako si voljan da pomazes drugima kroz tvoju temu to je za pohvalu. Nismo svi isti, neko hoce da pomogne u vecoj mjeri, neko u manjoj, itd. Bilo bi ok da zaista postavljas vise slika od radova, ovako je bas tesko pratiti kroz gomilu teksta, a i broj pitanja bi se smanjio jer bi sve bilo jasnije na slikama.

#52 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 08 May 2016 - 20:51

View PostLauda, on 08 May 2016 - 16:55, said:

Mozda nisam upratio od gomile suvog teksta ali koji si variomat kupio? Nije mi jasno sta si morao da brusis na variomatu? Gdje tacno kacio ventilvar perajama? Jel to variomat za Keeway/CPI masine ili je opet nesto budzio?
Nije poseban problem da nema te podloske izmedju variomata i bendiksa, odnosno tog "kvacila paljenja" ako su variomat i zadnja remenica u osi. Dakle ta podloska, u sustini, sluzi da pomjeri variomat tako da bude u osi sa zadnjom remenicom inace remen ima da strada brzo.
E sad, bitno je da remen lezi na bolcni ali da ne proklizuje i takodje je bitno da se ne pretjera sa podloskama zbog izlaznosti remena na variomatu. Tu se mora naci dobar balans.

P.S Ti ako si voljan da pomazes drugima kroz tvoju temu to je za pohvalu. Nismo svi isti, neko hoce da pomogne u vecoj mjeri, neko u manjoj, itd. Bilo bi ok da zaista postavljas vise slika od radova, ovako je bas tesko pratiti kroz gomilu teksta, a i broj pitanja bi se smanjio jer bi sve bilo jasnije na slikama.
Lauda slažem se sa tobom. Biće slika. Većinu radova sam uradio pre nego što sam se učlanio na forum pa je malo glupo da sada rasklapam sve samo da bih slikao ali uskoro će biti nekih dorada, moraću da skidam kvačilo pa ću tada sve ilustrovati.
Što se tiče varijatora, kupio sam DLH set jer mi je trenutni budžet za ulaganje u motor prilično skroman pa ću za sada morati da se zadovoljim sa njim. Po fabričkom manualu iza varijatora ide šajbna 2mm da bi remen bio u osi, ovako kao što kažeš remen će brzo odsvirati svoje. Moraću to da rešim nekako.

#53 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 08 May 2016 - 21:06

Attached File  CAM01276.jpg   1.55MB   12 downloads
Klasična kopija Koso varijatora od 25 evra
Utisak:
-9rolnica 3x3 različite gramaže. To sam odmah bacio u kutiju jer ne ugrađujem role 3x3 nikada. Trenutno su po 5g ali trebaju malo lakše.
-Opruge 1,8mm, klasična serijala, samo ih obojili u plavo.
-Bolcni ok, ali prekratak.
-Ublaživači ni "G" od gume. Obična plastika. Ugradio sam svoje, nove.
-Poklopac varijatora ok, radi posao.
-Varijator opšte poznat sa kanalima. Iznenadila me samo mesingana biksna fi20 sa osiguračem. Očekivao sam gore...

#54 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 May 2016 - 21:22

To je nažalost klasični kineski variomat. Može se reći da je čak u rangu serijskog...
Na kakve "ublaživače" misliš? Ako pišeš o slajderima onda oni i jesu od plastike.

Interesuje me i dalje ono iznad sto sam pitao, zbog čega si morao da brusis variomat, koji dio?

Sent from my C5503 using Tapatalk



#55 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 08 May 2016 - 21:29

Lauda, ukoliko ti je moj tekst previše "suv" ne moraš ga ni čitati. Ima ovde još dosta članova koji imaju probleme sa skuterima pa meni taj tvoj sarkazam samo odmaže.
Zašto bi kupovao vario za Keeway/CPI kada ga već imam. Kupio sam jedini sa produženim kanalima koji odgovara mom skuteru sa pristupačnom cenom a to je 16x20 15zuba. Ne znam šta tu može da se "budži". Ventivar može kačiti samo na jednom mestu na dekli i napisao sam da sam problem rešio tako da nije ni bitan. Obrusio sam tamo gde sam i napisao tako da ni to nije bitno. Postavio sam pitanje vezano za šajbnu iza varia, odgovorio si mi i hvala ti na tome ali nemaš razloga da budeš toliko sarkastičan, ženu već imam. Volim da diskutujem sa ljudima dobre volje...

#56 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 08 May 2016 - 21:35

View PostLauda, on 08 May 2016 - 21:22, said:

To je nažalost klasični kineski variomat. Može se reći da je čak u rangu serijskog...
Na kakve "ublaživače" misliš? Ako pišeš o slajderima onda oni i jesu od plastike.

Interesuje me i dalje ono iznad sto sam pitao, zbog čega si morao da brusis variomat, koji dio?

Sent from my C5503 using Tapatalk
To na žalost JESTE klasičan Kineski varijator ali za razliku od serijskog ima produžene kanale zbog čega sam dobio na brzini nekih 5-10km/h. Klizači koje sam ugradio su od jaaako tvrde gume koja će tri puta nadživeti običnu plastiku. I kao što rekoh, obrusio sam vrh varijatora da bi remen sišao dole i skuter kretao iz prve jer je stajao previše visoko, nisi pratio ranije postove.

#57 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 May 2016 - 22:01

Ok. Dobio si mozda vecu izlaznost u kanalima ali vjerovatno ne i pravo linearno ubrzanje. Poenta, zelim da kazem da ne ocekujes cuda od tog variomata.
Vidi, slajderi imaju svoju ulogu i proizvodjaci ne bi dzaba stavljali plastiku da je guma bolja opcija. Uostalom ne mozes tek tako ubaciti komad neke gume na mjesto klizaca.
Nisam nigdje u tekstu procitao specifican razlog brusenja variomata, nego si za polozaj remena konkretno pisao o ubacivanju 2mm podloske izmedju variomata i ventilvara zato sam i pitao, no dobro...

Primjetio sam da kada god ti se postavi neko pitanje koje trazi pojasnjenje tvog rada ili uputi neki vid primjedbe na nesto, postajes drzak na odgovorima.
Nama na forumu nije cilj da se raspravlja i prepire niti da se drsko neko ponasa. Ako se vec razbacujes tehnickim pojmovima onda ih obrazlozi detaljno i razloge zbog cega si ti to uradio.
Vec smo pisali da se trudimo da budemo sto precizniji tehnicki potkovan forum, pa u cilju toga i zahtjevamo preciznim informacijama - zbog cega je nesto uradjeno i sta se time dobija odnosno gubi.

Sent from my C5503 using Tapatalk

#58 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 May 2016 - 22:24

View PostAcaPostar, on 30 April 2016 - 10:49, said:

Prepucavanje ne podrzavamo, imas dosta znanja i nasu podrsku da nastavis u tuniranju, bez srdzbe.



View PostKeta, on 08 May 2016 - 16:22, said:

Nisam hteo da postavljam slike radova da me neko ne bi pogresno shvatio, a i sinoc sam negde na forumu procitao nesto zbog cega sam promenio misljenje o pojedinim clanovima jer pratim forum vec duze vreme.
Naime, radi se o tome gde jedan clan objasnjava kako je resio neki problem na svom skuteru i citajuci redove vidim da se zaista potrudio i da taj rad ima smisla dok na kraju kaze "eto to bi bilo to od prilike. Ne bih da otkrivam sve, neka se malo pomuci ko bi hteo da uradi ovo kao sto sam ja". I sta sad, mi koji se trudimo da detaljno objasnimo svoje i pomognemo drugima u njihovim radovima ispadamo budale.

Mi jesmo tehnicki forum. Da obrazlozim. Primetio si da sve teme koje zasluzuju (radom i objasnjnjem, slikama, postignutim rezultatima) budu od strane moderatora premestene u projekte. To znaci da je autor teme bio jasan i da je tema edukativna, da se jasno vidi resavanje problema ili upucivanje u cari tuninga. Sa druge strane, teme koje ne zavredjuju paznju ili su autori u svom izlaganju promasili forum ( slike tipa fejsbuk ili sakrivanje radova uz hvalospeve o rezultatima) ostaju bez podrske ostalih clanova u citanju i komentarisanju pa engine forum po automatizmu neaktivnosti takve teme zaključa u moj skuter sekciji gde se i tema i njihov autor vrlo brzo zaborave...



Sto se tice poslednjeg posta upucenog administratoru, takvo ponasanje je nedopustivo, pogotovu prema kolegi Lauda koji je najumereniji i najprijatniji u komunikaciji. Imao si u vise navrata opomene i upucivanje u rad foruma, ponavljam da ovakav vid komunikacije nije prikladan!

#59 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 08 May 2016 - 22:31

Attached File  CAM01288.jpg   1.86MB   15 downloads
Moj drug Raša je posvetio malo vremena i obradio serijski cilindar za rezervu. Sledi malo turpijanja pa ćemo videti kako će se pokazati.
Skinuo je 2mm iako je bilo mesta za još 0,5 ali nismo hteli da preterujemo.

#60 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 08 May 2016 - 22:48

View PostLauda, on 08 May 2016 - 22:01, said:

Ok. Dobio si mozda vecu izlaznost u kanalima ali vjerovatno ne i pravo linearno ubrzanje. Poenta, zelim da kazem da ne ocekujes cuda od tog variomata.
Vidi, slajderi imaju svoju ulogu i proizvodjaci ne bi dzaba stavljali plastiku da je guma bolja opcija. Uostalom ne mozes tek tako ubaciti komad neke gume na mjesto klizaca.
Nisam nigdje u tekstu procitao specifican razlog brusenja variomata, nego si za polozaj remena konkretno pisao o ubacivanju 2mm podloske izmedju variomata i ventilvara zato sam i pitao, no dobro...

Primjetio sam da kada god ti se postavi neko pitanje koje trazi pojasnjenje tvog rada ili uputi neki vid primjedbe na nesto, postajes drcan na odgovorima.
Nama na forumu nije cilj da se raspravlja i prepire niti da se drsko neko ponasa. Ako se vec razbacujes tehnickim pojmovima onda ih obrazlozi detaljno i razloge zbog cega si ti to uradio.
Vec smo pisali da se trudimo da budemo sto precizniji tehnicki potkovan forum, pa u cilju toga i zahtjevamo preciznim informacijama - zbog cega je nesto uradjeno i sta se time dobija odnosno gubi.

Sent from my C5503 using Tapatalk
Ma gde sam ubacio tamo neku gumu. Umesto ovih plastičnih sugradio sam serijske klizače koji su jako dobrog kvaliteta. Nešto između gume i plastike. Ima tu tvrdoću ali i elastičnost za dugo trajanje. Mnogo čudan materijal, teško ti mogu objasniti, dok su ovi DLH ubi bože, krta plastika. Malo jači stisak rukom i polomio bi ga. Šta znam.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users