Pozdrav svim ucesnicima teme, i gostima .. Posle duzeg perioda odlucih se na kupovinu maxi sqtera ,izbor mi se sveo na ova dva modela, pa bih molio iskusne drugare sa foruma da mi malo pojasne ova dva modela kakva su njihova iskustva sa ova dva modela, prednnosti ,jednog na drugi.. jednostavno,jedan kupac sta bi trebao da zna, na sta da obrati paznju,uopsteno sve..kako bih lakse odabrao, onog pravog.. prostije receno boljeg... eto tako ..hvala puno svima na lepom doceku pri clanstvu na forum,pozdrav .
1
Honda Silverwing600 i Suzuki Burgman650
Started by vladmo, May 06 2016 05:18 AM
5 replies to this topic
#1
Posted 06 May 2016 - 05:18
#2
Posted 06 May 2016 - 21:53
Vidim da si se opredelio za 2 najveća maxi skutera! Bukvalno oba su lađe od skutera...Verujem da planiraš duža putovanja čim si ih odabrao?
Teško je lošu reč reći za Hondu i Suzuki...Imao sam prilike da probam Silwervinga i to je jedno udobno krme koje ima sasvim dovoljno snage za sve...Za jednog, za dvoje, za kraći i duži put...ma kako god hoćeš...
verujem da je ista situacija i sa Burgmanom!
Gradska vožnja nije dečja igra upravo zbog njihovih gabarita...Potrošnju očekuj preko 5lit, s obzirom da je kod Master Piaggiovih agregata od 500cc oko 4.5lit..
Rezervni delovi su papreno skupi, kao i registracija koja je duplo skuplja od recimo 500cc...Ja sam za Atlantica 500cc plaćao oko 12.000din. dok sad već za Stroma 650cc plaćam 24.000din...Neverovatna razlika!
Ja bih se između ova 2 opredelio za Silverwinga, nekako mi je dopadljiviji i skladniji od prasca zvanog Burgman,.Ipak odluku trebaš doneti ti...
Teško je lošu reč reći za Hondu i Suzuki...Imao sam prilike da probam Silwervinga i to je jedno udobno krme koje ima sasvim dovoljno snage za sve...Za jednog, za dvoje, za kraći i duži put...ma kako god hoćeš...
verujem da je ista situacija i sa Burgmanom!
Gradska vožnja nije dečja igra upravo zbog njihovih gabarita...Potrošnju očekuj preko 5lit, s obzirom da je kod Master Piaggiovih agregata od 500cc oko 4.5lit..
Rezervni delovi su papreno skupi, kao i registracija koja je duplo skuplja od recimo 500cc...Ja sam za Atlantica 500cc plaćao oko 12.000din. dok sad već za Stroma 650cc plaćam 24.000din...Neverovatna razlika!
Ja bih se između ova 2 opredelio za Silverwinga, nekako mi je dopadljiviji i skladniji od prasca zvanog Burgman,.Ipak odluku trebaš doneti ti...
#3
Posted 06 May 2016 - 23:41
da svidjaju mi se bas iz tog razloga, za duze staze, i taj njihov izgled, svestan sam i za delove da su skupi ,nego jesi vozio po gradu ,nesto od ova dva zvuci mi da je jako ozbiljna voznja sa njima kroz grad ? i interesuje me za delove (jel ima kod nas neki ovlasceni servis) ili je tanko za njih sto se tice delova??? i kakvi su po izdrzljivosti , mislim (sta su jednom i drugom mane, slabe tacke) na sta najvise obratiti paznju prilikom kupovine?? nesto ,ostatak ekipe nije aktivan, dal su lenji,ili jednostavno nisu imali iskustva sa burgmanom i silverwing..?? hvala puno na odgovoru ! ziv bio!
#4
Posted 07 May 2016 - 09:52
Pozdrav. Tema je sve vise aktuelna, rekao bih da je sve vise maxi skutera, pogotovo na ulicama Beograda.
I ako nas forum nosi naziv "svet skutera", mi smo vise onako tehnicki orjentisani, svako od clanova ima nekog svog ljubimca a neki i vise njih. Poenta foruma je deljenje znanja, kroz prezentovanje svojih skutera ili motocikala u temama projekti. Primetio si u projektima, 90% nas je zaljubljenika u 2t masine, ima dosta clanova koji voze i 4t, medjutim malo je clanova koji voze maxi skutere velikih kubikaza, pa otuda i slab odziv na tvoje pitanje.
Dakle, sve pise u temama, forum i zato sluzi, da se cita, kao jedna velika riznica necijih radova, resenih problema ili tuninga-povecavanja performansi.
Kazem, tehnicki smo forum, pa su clanovi orjentisani ka preciznim informacijama, niko ti nece deliti iskustva za nesto sto nije vozio ili odrzavao. Mogli bi da nagadjamo i savetujemo kroz poredjenje sa na primer piaggio/gilera grupacijom (jer su na nasem trzistu najbrojniji) ali te vrste brzih i sturih odgovora spadaju u domen nekih drugih drustvenih mreza.
Hondu silverwing sam video jednom uzivo, u salonu. Nemam iskustava.
Burgman 125 i 400 sam provozao par puta i ne mogu da iznosim neke vece zakljucke iz tako kratkog druzenja, ni jedan mi nije bio na servisu..
Mislim da ti je Pita odgovorio dobrim delom za koncepciju i namenu ta 2 teskasa (google kaze da su teski oko 270kg), jednostavno nisu pravljeni za manevrisanje kroz grad.
Predpostavljam da razmisljas o kupovini polovnjaka, jer je cena novih tako fina da se mogu kupiti 2 nova brendirana skutera od 50ccm i pride jedan polovan motocikl za kruz.
Polovnjaci su uvek macka u dzaku, bez obzira na model i tip prevoznog sredstva. Veci i skuplji skuteri su i veca kocka bas zbog nedostupnih i skupih rezervnih delova.
Pri kupovini, vaze pravila kao i za bilo koji skuter, postoji tema na forumu na sta sve treba da se obrati paznja, prelistaj.
Iskreno, nisam upoznat da li imamo ovlascene servise (googlaj), mozda bi bilo dobro da se raspitas kod njih za cene delova i mane u exploataciji.
Nadam se da razumes da se ne radi o "lenjosti" clanova...
I ako nas forum nosi naziv "svet skutera", mi smo vise onako tehnicki orjentisani, svako od clanova ima nekog svog ljubimca a neki i vise njih. Poenta foruma je deljenje znanja, kroz prezentovanje svojih skutera ili motocikala u temama projekti. Primetio si u projektima, 90% nas je zaljubljenika u 2t masine, ima dosta clanova koji voze i 4t, medjutim malo je clanova koji voze maxi skutere velikih kubikaza, pa otuda i slab odziv na tvoje pitanje.
Dakle, sve pise u temama, forum i zato sluzi, da se cita, kao jedna velika riznica necijih radova, resenih problema ili tuninga-povecavanja performansi.
Kazem, tehnicki smo forum, pa su clanovi orjentisani ka preciznim informacijama, niko ti nece deliti iskustva za nesto sto nije vozio ili odrzavao. Mogli bi da nagadjamo i savetujemo kroz poredjenje sa na primer piaggio/gilera grupacijom (jer su na nasem trzistu najbrojniji) ali te vrste brzih i sturih odgovora spadaju u domen nekih drugih drustvenih mreza.
Hondu silverwing sam video jednom uzivo, u salonu. Nemam iskustava.
Burgman 125 i 400 sam provozao par puta i ne mogu da iznosim neke vece zakljucke iz tako kratkog druzenja, ni jedan mi nije bio na servisu..
Mislim da ti je Pita odgovorio dobrim delom za koncepciju i namenu ta 2 teskasa (google kaze da su teski oko 270kg), jednostavno nisu pravljeni za manevrisanje kroz grad.
Predpostavljam da razmisljas o kupovini polovnjaka, jer je cena novih tako fina da se mogu kupiti 2 nova brendirana skutera od 50ccm i pride jedan polovan motocikl za kruz.
Polovnjaci su uvek macka u dzaku, bez obzira na model i tip prevoznog sredstva. Veci i skuplji skuteri su i veca kocka bas zbog nedostupnih i skupih rezervnih delova.
Pri kupovini, vaze pravila kao i za bilo koji skuter, postoji tema na forumu na sta sve treba da se obrati paznja, prelistaj.
Iskreno, nisam upoznat da li imamo ovlascene servise (googlaj), mozda bi bilo dobro da se raspitas kod njih za cene delova i mane u exploataciji.
Nadam se da razumes da se ne radi o "lenjosti" clanova...
#5
Posted 07 May 2016 - 10:32
Vladmo, definitivno ti ova 2 skutera nisu pogodna za grad. Veliki su i nezgrabni i provlacenja sa njima izmedju auta mozes da zaboravis...
Skupi su delovi,mogu se nabaviti ali ako ce ti ih neko servisirati to ce te jos dodatno kostati...Trose nepotrebno puno za grad i po meni su isplativi samo u slucaju ako ces ih voziti 60%grad 40%van grada...
U slucaju da planiras vise voznje po gradu gledaj neki od 500cc..Sto zbog manevrisanja, registracije, potrosnje i rezervnih delova...
Skupi su delovi,mogu se nabaviti ali ako ce ti ih neko servisirati to ce te jos dodatno kostati...Trose nepotrebno puno za grad i po meni su isplativi samo u slucaju ako ces ih voziti 60%grad 40%van grada...
U slucaju da planiras vise voznje po gradu gledaj neki od 500cc..Sto zbog manevrisanja, registracije, potrosnje i rezervnih delova...
#6
Posted 07 May 2016 - 11:46
hvala drugari na odvojenom vremenu i na tako finom i opsirnom odgovoru !!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users