Jump to content


Keeway F-act 70 - Vladimir


143 replies to this topic

#1 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 25 May 2016 - 22:47

Pozdrav svima.

Evo da predstavim i ja moj skuter, kupio sam ga prije 4 god i bio je mrtva serijala imao blokadu na 45 km/h. I posto sam vidjeo a i cuo za te tjunirane skutere odlucio sam da i ja pokusam nesto da napravim, prvo sam se konsultovao sa malo boljim tjunerima da vidim sta oni kazu i kako sta treba da se radi. I odlucio sam se da idem odmah na midrace stage6 sport pro mk2, dok sam ga pravio bilo je velikih problema, prvo sam ga vozio na mikuni 16mm pa mi je zalijepila karika... Posle sam stavio karb ali nisam htjeo da diram lamelice jer sam mislio da mogu i ove da nece nista da bude, ali ipak nije bilo tako... Pukla mi je lamelica i napravila havariju...Ali posle toga sam uzeo opet isti kit i napravio ga. Sada sam mnogo zadovoljan sa njim, treba mu jos malo finese uraditi i to je to.

Slike cu postaviti kasnije jer sam polupao tel.

Setup:

Cilindar: Stage6 sport pro mk2
Radilica: Naraku racing HPC i uz nju lezajevi
Auspuh: Stage6 pro replica
Variomat: Malossi multivar
Remenica: Stage6 CNC
Remen: Malossi x special 17.5x8x808
Kvacilo: RMS stelujuce 107mm
Zvono: Malossi racing 107mm
Opruga: Malossi bijela
Oprugice: Plave uz kvacilo stigle
Rolnice: malossi 4.2 gr
Karburator: Dellorto 21 PHBG 92 dizna igla sto je dosla uz njega ( treba ga prestelovati )
Usis: Seriski
Usisne lamelice: Malossi
CDI: Naraku racing
Bobina: Naraku racing

Sta vi predlazete da se moze ubaciti da ide jos bolje?
Hvala unaprijed.

#2 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 May 2016 - 22:59

Daj koju sliku da vidimo masinu.

#3 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 May 2016 - 23:02

Pozdrav.
Gledaj da slike postavis u naredna 3-4 dana, u protivnom tema ide na brisanje. Takodje ne bi bilo lose da tacno navedes u tekstu koji skuter je u pitanju. Gledaj da ova tvoja tema bude uzor nekom drugom pocetniku kada bude citao.
Buduci da se trudimo da budemo ozbiljan forum, gdje se iskljucivo barata preciznim informacijama, mogao bi nam opisati malo taj proces prelaska na 70cc cilindra iz tvog ugla, kako si stelovao prenos i karburator, koji su tvoji utisci i zakljucci, buduci planovi, slike radova, video snimci, koju maksimalnu brzinu ostvaruje po GPS-u, itd.

Ti nazivi "midrace" i slicno ne prolaze olako na forumu. Postoje sekcije na forumu (Base, Midrace i High-end) u kojima je definisano sta jedan skuter treba da zadovoljava da bi bio svrstan u jednu od tih sekcija.
Evo recimo sta je potrebno jednom skuteru da zadovoljava da bi usao u midrace 70cc sekciju na forumu:

Quote

- TUNING modifikacije na motoru
1. modifikacije timinga na cilindru ili aplikacija aftermarket cilindra sa agresivnijim portovima
2. modifikacije na karburatoru i filteru vazduha
3. modifikacije na variomatskom prenosu i kvačilu
4. modifikacije na izduvnom sistemu, iskorišćenost efekta rezonancije
5. modifikacije na sistemu paljenja , optimizovan ugao predpaljenja za ciljane obrtaje
6. modifikacije na finalnom prenosu

- STYLING modifikacije na karoseriji i ciklistici
1. ispravnost kočnica
2. modifikacije na izgledu

- REZLUTAT meren GPS-om i prikazan videom u temi
1. ravnomerno ubrzanje
2. krajnja brzina preko 100Kmh
3. funkcionalnost obe kočnice

Dakle ima tu dosta stavki da se zadovolji, pa vise i prostora za unapredjenje na skuteru. :) Iz tog razloga ime teme je promijenjeno na Keeway F-act 70 - Vladimir.

#4 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 May 2016 - 23:02

Fin setup, dosta zahtevan za stelovanje.

Osnova svega je dobro nastelovan karburator i prenos.

Da bi mogli da procenimo da li i moze bolje, trebalo bi da vidimo kako ide.. neki video klip ubrzanja?
Slike su obavezne.

Kako po tebi ide? Sta te muci?

#5 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 25 May 2016 - 23:06

Nije problem za slike, sutra cu ih postaviti pa cu ubaciti i klip ubrzanja, po meni karburator treba prestelovati jer na punom gasu i pola gasa nema nikakve razlike samo se vise cuje karburator i filter.

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 May 2016 - 07:46

vidiš sad i sam kako je kad te veliki tuneri savetuju da ideš odmah na "midrace"

u principu što jači setup praviš, to je potrebno više znanja da imaš i naravno više komponenata da ispratiš.. ne kaže se uzalud serijala-blokada-base-midrace... jer se vlasnik praktično nauči tim putem kako je i koliko potrebno za određeni stepen uložiti, podesiti, ispratiti i na kraju i voziti...

recimo npr.. "dođe meni sad neki čiča i kaže,,.. ja bih sinko oma u midrace, da mi skuter prži 95, dosta mi je sinko bilo ovi traktora i kamiona po putu, svi se mrcvare, a ja ne mogu obići, ne mogu u brdo sa babom da povuče itd...
ok kažem ja čiči dobro de, to ti je 800e da uložiš donesi skuter i pare i dobićeš... i vidi sad spakujem ti ja sve to, on dođe, sedne... gas kad ono kida beton.. auuu sinko ala ide... to je ta.. zahvali se i ode...
kad eto ti njega posle nedelju dana, i kaže... sinko meni troši 6,5/100... sinko meni kad kad povuče kad kad neće, jerbo kada sednem sa babom mrcvari se u brdo... dobro de ja mu još malo olakšam prenos, i pojasnim da je potrošnja normalna al eto... i ode
evo ga posle 10 dana sav poderan u licu, sinko meni je proklizio u šoderu i ja se našao na zemlji... dobro de kupimo mi najbolje racing gume i deda ode..
evo ga posle 10 dana ... i tako u krug... dok deda shvati da nije za njega midrace jedva ostade živ, a novčanik mu prazan..."

ovo je sve samo primerna priča, pobrisaću je da ti tema ne bude spamovana, kroz koju sam hteo da ti dočaram da je ušteda odmah preći na midrace ustvari bačena para, jer se kao prvo ti nisi naučio, a pritome si uništio jedan cilindar... a mašina ti još uvek ne ide kako treba...

i mikuni 16 može fino da se našteluje da ide taj MK2, a za PHBG21 ti već treba dva fakulteta, tu su se i malo veći majstori usr**i, mada može naravno da se uhvati ali treba opreme, dizne-igle-pilotke...

ajd kad postaviš slike nastavljamo... živeo

#7 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 27 May 2016 - 09:13

Evo i slike od skutera.

Uskoro ide i video ubrzanja

Posted Image



Posted Image


Posted Image

#8 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 27 May 2016 - 09:15

Evo i slika od cilindra.

Posted Image

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 May 2016 - 10:09

evo i tebi analize i slike tog cilindra

http://forum.pyrothe...-sport-pro-mk2/

#10 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 27 May 2016 - 21:19

Hvalaa, citao sam vec detaljno i znacilo mi je mnogo.

#11 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 30 May 2016 - 17:34

Pozdrav.

Napokon sam uzeo i polutke linearne 123mm, e sad remen je 17.5x8x808, da li treba duzi ili je ovaj dobar?

#12 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 May 2016 - 17:54

Sa kojeg agregata je ta linearna remenica?
808x8x17.5?? Koji remen je u pitanju?
Duzina (ako je tacna) je dovoljna, za sirinu ces vec vidjeti.

#13 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 31 May 2016 - 07:16

Ja sam pitao covjeka od kog sam uzeo kaze da je sa aeroxa,
A remen je malossi x special.

#14 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 May 2016 - 07:22

Aerox (minareli) agregat ne nosi linearne 123mm remenice.
Jedino ako je taj covjek mijenjao farbricku roxovu remenicu za Morini 123mm...
Daj nam neke slike remenice, da ne slusamo radio.

P.S Slike skutera koje si okacio nisu vidljive. Zamolio bih te da ne koristis linkove slika sa socijalnih mreza, jer su to "cache" linkovi koji se azuriraju (mijenjaju) svaka 72h.
Imas opciju postavljanja slika na forum.


#15 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 31 May 2016 - 07:38

Pa vjerovatno je i on mijenjao,
Idu danas nove slike od skutera i remenice.

#16 Vladimir

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 69 posts
  • MestoBijeljina
  • VozimKeeway F-act 70cc

Posted 01 June 2016 - 08:34

Attached File  11081356_775262965875549_7160378667382984609_n (1).jpg   95.13K   30 downloads

Attached File  13275694_1708347259419116_1874287501_n.jpg   36.05K   37 downloads


Attached File  13282453_1708347229419119_1288154284_o.jpg   176.38K   34 downloads

Attached File  13288636_1708347232752452_511818261_o.jpg   224.08K   36 downloads

Attached File  13323852_1708347246085784_291465042_o.jpg   268.26K   34 downloads


Evo slike, uskoro i od remenice.

#17 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 01 June 2016 - 10:12

Pozdrav druže i od mene. Imaš jako lep i atraktivan skuter. Vidim u poslednje vreme sve više Keeway skutera na ulicama. Tvoj model je jedan od najboljih iz serije sa 2t agregatom. Jesi li probao možda sa 4g ili 3,8g rolnicama kako se ponaša kada si ga radio i da, da li sam sređuješ skuter ili imaš svog majstora?

#18 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 01 June 2016 - 10:21

View PostMario, on 26 May 2016 - 07:46, said:

vidiš sad i sam kako je kad te veliki tuneri savetuju da ideš odmah na "midrace"

u principu što jači setup praviš, to je potrebno više znanja da imaš i naravno više komponenata da ispratiš.. ne kaže se uzalud serijala-blokada-base-midrace... jer se vlasnik praktično nauči tim putem kako je i koliko potrebno za određeni stepen uložiti, podesiti, ispratiti i na kraju i voziti...

recimo npr.. "dođe meni sad neki čiča i kaže,,.. ja bih sinko oma u midrace, da mi skuter prži 95, dosta mi je sinko bilo ovi traktora i kamiona po putu, svi se mrcvare, a ja ne mogu obići, ne mogu u brdo sa babom da povuče itd...
ok kažem ja čiči dobro de, to ti je 800e da uložiš donesi skuter i pare i dobićeš... i vidi sad spakujem ti ja sve to, on dođe, sedne... gas kad ono kida beton.. auuu sinko ala ide... to je ta.. zahvali se i ode...
kad eto ti njega posle nedelju dana, i kaže... sinko meni troši 6,5/100... sinko meni kad kad povuče kad kad neće, jerbo kada sednem sa babom mrcvari se u brdo... dobro de ja mu još malo olakšam prenos, i pojasnim da je potrošnja normalna al eto... i ode
evo ga posle 10 dana sav poderan u licu, sinko meni je proklizio u šoderu i ja se našao na zemlji... dobro de kupimo mi najbolje racing gume i deda ode..
evo ga posle 10 dana ... i tako u krug... dok deda shvati da nije za njega midrace jedva ostade živ, a novčanik mu prazan..."

ovo je sve samo primerna priča, pobrisaću je da ti tema ne bude spamovana, kroz koju sam hteo da ti dočaram da je ušteda odmah preći na midrace ustvari bačena para, jer se kao prvo ti nisi naučio, a pritome si uništio jedan cilindar... a mašina ti još uvek ne ide kako treba...

i mikuni 16 može fino da se našteluje da ide taj MK2, a za PHBG21 ti već treba dva fakulteta, tu su se i malo veći majstori usr**i, mada može naravno da se uhvati ali treba opreme, dizne-igle-pilotke...

ajd kad postaviš slike nastavljamo... živeo
Slatko se nasmejah izjutra za babu i dedu. Vrh situacija. Kao iz filma majstorska radionica :D

#19 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 June 2016 - 10:30

Iako djeluje smijesno, to je zapravo ozbiljna i tacna konstatacija...
Jbg tako je to kad se odmah krene u jace vode, dosta muke bude.

Ovo je neki noviji model facta koliko vidim. Koje je godiste?

Sent from my C5503 using Tapatalk



#20 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 01 June 2016 - 16:07

Kako vidim to uopste nije Keeway Fact, nego nekakav Explorer Race 50 GT ili su samo plastike prebacene sa njega...

Edited by sinisa93, 01 June 2016 - 16:08.






5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users