Ehh, odakle poceti
Sto se tice ulja, teoretski a i kroz exploataciju sve je tacno kako si naveo, medjutim tacno je i da u service manualu stoji da se koristi agip-selenia syntetic. Moja iskustva su da je to zbog podmazivanja i povecane temperature, bez obzira sto je tvoj skuter ogranicen blokadama pa se ne vrti visoko, zbog tih blokada se proizvode malo vece temperature gasova u samom cilindru.
Blokada slepog creva na auspuhu je odstranjena, medjutim ostje blokada u vidu tog fabrickog auspuha koji u sebi ima catalysator... takodje taj limic na ulasku u karburator je blokada snage, uz njega i ide odgovarajuca velicina glavne dizne.
2t motor je extremno osetljiv i jedino zdravo i pravo radi kada je stihiometriski odnos smese vazduha i goriva 14:1. Nemoj nikada paliti motor bez filtera ili bez lulice (creva na ulasku u airbox) jer time dodajes vise vazduha nego sto je ranije bilo, a kod 2t motora se to manifestuje siromasnom smesom i nedovoljnoim podmazivanjem, pregrevanjem i zaribavanjam (lepljenjem klipa za zid cilindra).
Jedini nacin da nam 2t kaze sta mu fali ili smeta (posto nije moguce koristiti lambda sondu) je boja svecice. Tvoja svecica izgleda idealno na punom gasu, sto ce reci da za trenutnu postavku vazduha ( precnik lulice, prolusnost filtera, limic blokada) ova 53 glavna dizna idelna. Iglom (polozajem segera na igli) regulises smesu u stadijumu rucice gasa od 0 do recimo 3/4 od punog gasa.
Boja svecice ume da zavara, prvenstveno ako je neko pojacavao (naspanovao) uljnu pumpu, pa onda samo ulje malo vise ofarba svecku.
Slikaj ovo kada skines deklu prenosa
uploadfromtaptalk1465414056327.jpg 261.01K
11 downloads
Karburator je model phva 17,5 ID, znaci fabricki je i koliko sam uspeo da vidim sve u njemu je fabricko.
Sad, ako si ti zadovoljan krajnom brzinom i potrosnjom, nema prostora niti potrebe bilo sta dirati, medjutim ako zelis malo vise otvaraa se nova problematika i novcanik se polako prazni.. sve utice na sve, pa ce tako recimo za 80km/h morati da se promeni auspuh i da se kupi set dizna za stelovanje karburatora, set oprugica za natezanje kvacila, rolnice razlicitih gramaza, pa za narednih 10 kmh vise vec treba menjati delove prenosa (varimat, remen) a to sve pod uslovom da je agregat u idelnom, zdravom stanju.
Sto se tice nedoumica oko prirubnice i usisne piramide (deo koji je bio mazan silikonom), originalni su prevljeni od kvalitetne gume -prirubnica, a piramida od vitona, pa dugo i traju. Guma obicno ispuca od starosti i benzina, postane porozna pa provlaci fals vazduh... majstori ili vlasnici se snalaze i zakrpe to silikonom, sto je naravno, kratkotrajno i nekvalitetno resenje..
Piaggio inace pravi to od kavlitetnih materijala pa je nalegannje gotovo idealno, nema potrebe za silikonom izmedju vitona i gume. Nalezu na blok od aluminijuma, obavezno je da se ocisi povrsina pre naleganja. Srafovi nisu originalni, obavezno promeni bas da ne bi morao da koristis te sajbnice zbog kojih se krivi alu postolje prirubnice pa je moguce da ce kasnije da uvlaci vazduh. Srafovi se stezu na 8-10nm (0,8-1 kg) mereno kljucem sa priteznim momentom.
Ono sto je najbitnije, sto tebe muci (zabod na gas) je malo neshvatljivo, zbog jezickih termina
Najbolje bi bilo da snimis video klip, da vidimo i cujemo sta te tacno muci, moze da bude veoma prosto a moze da zavisi od vise faktora. Video klip treba da bude takav da se izmedju ostalog vidi i polozaj ruke na gasu u trenutku kada se to desava u voznji i naravno da bude snimano gde ima sto manje saobracaja i bez vetra ako je moguce, jer se tada zvuk masine cuje idealno i moze da se razlikuje od zvuka iz prenosa ispod dekle.
Ja predpostavljam da ce uroditi plodom samo podizanje igle za jedan zub (seger na igli na sredinu) ali vrlo je moguce da je prenos dosta zapusten pa ti mozda problem prave remen-rolnice-centrlna opruga-oprugice...