Jump to content


Aprilia Sr 50 2006


  • This topic is locked This topic is locked
60 replies to this topic

#1 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 04 June 2016 - 13:44

pozdrav,

evo da predstavim i ja ljubimca moga sina (naravno kad kad ga i ja ukradem :) )

moj ljubimac je onaj levo :)

dakle

aprili sr 50 2005 carb


Posted Image


Posted Image

Posted Image


Posted Image

e sad....kao i svaki skuter i ovaj ima svoju manu....manu ljudskog faktora....neko je iskidao flat na displeju,zato je displej pokazivao samo do pola informacije....
kad ga lepo uklopim u zicke on proradi ceo,nazalost to traje kratko.

pokusao sam da ga lemim pod mikroskop (cistim rimske novcice tako da mi preciznost i ruka bolja strana) ali nikako nece da prihvati kalaj,cim stavim licno spadne odmah....da ne zalazim u tu tematiku previse,mene zanima da li neko zna gde bih mogao da kupim drugi displej (samo displej) ili mozda ima nekog ko moze da mi resi ovaj flet....

eventualno ako neko zna,da li bih mogao da koristim displaj (samo displej) sa ditech verzije (onu sa obrtajima) i usadim taj displej u moje kuciste...da li bi to funkcionisalo?

jer na mom karb verziji sa leve strane je kilometraza a na ditech je obrtaj tu...a i samo pokazivanje na displeju je razlicito.

Posted Image


Posted Image

#2 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 04 June 2016 - 14:28

Ne moze kilometar sat sa diteka on vecinu podataka dobija sa komjutera tako da i ako su fizicki istih dimenzija ne odgovara. Imas na kupujem prodajem dosta delova polovnih tamo sam ja nasao sve za moju istu apriliju.
Doduse mozda samo displej moze ali ko ce to rasparivati

Edited by Depe, 04 June 2016 - 14:30.


#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 June 2016 - 18:24

Taj trakasti bi mogao premostiti sa onim izvodima za zvucnike , tu imas spiralne licne, ili sa licnsma iz kabela za telefonsku slusalicu, ta je sa nekim najlonima ili pamukom tako nesto...

Posle toga moras armirati sa nekom mrezicom i ulepiti nekim silikonom da imas ipak neku armaturu i elasticnost..

Sat od Pure Jet-a se u mnogome razlikuje.. tako da juris istu tablu ako ces menjati

#4 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 June 2016 - 20:55

Table od PJeta i karb verzije su samo spolja istih dimenzija, ništa drugo nije isto pa tako od tog nema ništa. Kupiš lepo drugu polovnu tablu od nekog najmlađeg skutera zbog kilometraže jer je ukupna pređena km upisana u memorijski čip i to se neda obrisati, pa će "nova" tabla pokazivati onoliko pređenih kilometara koliko je stvarno prešla. Ili prosto kupiti tablu pa samo preseliti displej, ali to je vrlo pipljiv posao, ako kilometraža nije puno veća na zamenskoj, ja bih to tako ostavio i vozio.

#5 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 04 June 2016 - 21:28

View PostDepe, on 04 June 2016 - 14:28, said:

Ne moze kilometar sat sa diteka on vecinu podataka dobija sa komjutera tako da i ako su fizicki istih dimenzija ne odgovara. Imas na kupujem prodajem dosta delova polovnih tamo sam ja nasao sve za moju istu apriliju.
Doduse mozda samo displej moze ali ko ce to rasparivati

pretrazio sam sve zivo sto se pretraziti moze i na zalost nista ne mogu naci.....kako sam bio baksuz pa ne uzeh kad mi covek ponudio nije ni meni jasno....al kjazem sve je ispalo problem oko nesporazma oko tog flet kabla jer mi je prodavac rekao da se samo zabode a majstor mi reko da je liven.....da ne bih kupio nesto sto nije to to,ja odlozim kupovinu u medju vremenu stavim novi android u telefon i izgubim bro prodavca...preksinoc nadjem u oglase opet broj od tog lika (u viber mi se pojavila ona prva slika njegova koju sam upamtio,dok je u oglasima druga) medjutim,na zalost,covek prodao....mozda sam i pisao ovo u prvom postu,nisam ni pogledao.

View PostMario, on 04 June 2016 - 18:24, said:

Taj trakasti bi mogao premostiti sa onim izvodima za zvucnike , tu imas spiralne licne, ili sa licnsma iz kabela za telefonsku slusalicu, ta je sa nekim najlonima ili pamukom tako nesto...

Posle toga moras armirati sa nekom mrezicom i ulepiti nekim silikonom da imas ipak neku armaturu i elasticnost..


uh stvarno ne razumem kako to mislis....ako sam dobro shvatio da kompletno izbacim ovaj flet kabal?


View Postgoggyso, on 04 June 2016 - 20:55, said:

Kupiš lepo drugu polovnu tablu od nekog najmlađeg skutera zbog kilometraže jer je ukupna pređena km upisana u memorijski čip i to se neda obrisati, pa će "nova" tabla pokazivati onoliko pređenih kilometara koliko je stvarno prešla. Ili prosto kupiti tablu pa samo preseliti displej, ali to je vrlo pipljiv posao, ako kilometraža nije puno veća na zamenskoj, ja bih to tako ostavio i vozio.

ja ako nadjem sat od drugog ja sam odmah resio problem,jer cu ja iz te table izvuci samo displej i to je to....ne zanima me resto od table jer je moja tabla sasvim uredu i nemam razloga da je izbacim.preseliti displej nije nikakav pipljiv posao,samo se izvadi flet kabal i ubaci se u svoje "kuciste"....ne lemi se nista i ne prepravlja se nista jer je on fabricki napravljen tako da mozes da ga izvuces iz table i da ga ubacis,koliko puta hoces.liven je samo na displeju...vidi se jasno na slikama.

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 June 2016 - 22:47

Mislio sam da nastavis, al vidi ideju mogao bi ga celog iznenjati imas te trakaste tanke, samo konektor da resis

#7 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 04 June 2016 - 22:51

ako,ne padne neki displej na oglasu,moracu i to probati,druge nema na zalost :(

#8 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 04 June 2016 - 23:24

jos jedno pitanje kad vec otvorih temu,

danas sam ga detaljno sve ispregledao i sredio,ocisto karb,itd...na kraju otvorih i deklu da pogledam kajis (18,3mm),malo stavio tovatnu mast u lager i na osovinicu,i cisto masnim prstima preso preko bendixa (mozda sam tu pogresio).....sklopio sve nazad.

motor sad pali bukvalno cim dodirnes prekidac na mikrosekundu,i pre je palio na zub al sad bolje i od toga :) medjutim primetio sam,kad mu dam gas i sam momenat pre nego sto stigne da krene kao da zatrese malo zadnji deo.....ne znam kako bih to objasnio nesto u smislu hvata-ne hvata,hvata-ne hvata (jako brzo)....dok deklu nisam otvorio,tako nesto mi se nije desavalo....a i klinac kaze da nikad to nije spazio......to je jedno

drugo kad mu nabodem gas odjednom ne uvek ali ponekad (koliko sam ga danas istestirao) kao da se gusi.....desilo mi se da mu zabodem iz mesta gas i on krene nije to gusenje nego kao blokada,neznam kako da docaram i on onda kao mili mili mili i odjednom krene ko lud.....i posle mu radis jos 20 puta tako i nista.....a dva puta sam i u voznji primetio kad mu zavrnem do kraja kao prvo uspori na 2 sekunde i krene naglo.

a trece (mozda zato sto sam napucao 98kg) krajnja brzina po gps danas bila 61km/h cini mi se da je isao mnogo brze....kolika je njima fabricki krajnja brzina?

#9 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 05 June 2016 - 11:45

Fabricka krajnja brzina ti je 45 ako ima sve blokade. Bez blokada serijska ladno ide 80. Sve te zajebancije oko gasa i primanja ne primanja uglavnom su vezane za karburator, mora sve da bude cakum pakum da bi radilo OK.

#10 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 05 June 2016 - 17:16

otvorio sam karb jos dva puta danas i ista prica,kad krenem iz mesta sve super...kad sam u kretanju (2-3km/h) i onda ga turiram par puta i dam mu do daske zabode se i posle 2 sekunde krene....bem ga vise sta da mu radim.....probao sam smesu gore dole ali opet nista,izvukao mu filter vazduha nista i dalje....na leru radi besprekorono!

probao ga,samnom ide 61km/h (jos dva puta probao danas i pratim gps,ne njegovu kilometrazu)

iskreno ni neznam gde su mu te blokade da bih znao dal su skinute ili ne

#11 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 05 June 2016 - 17:44

Blokade su na grani od auspuha ima jedna mala cevcica "slepo crevo" koja se odsece i rupa se zavari, na Variomatu ispod kaisa ima jedan plastican prsten koji ne dozvoljava da se variomat skupi i istera kais do vrha, za to sa gasom moras dati malo vise podataka o karburatoru koje su dizne u njemu koja je igla i koji je karburator pa ce ti verovatno Acapostar dati analizu. Za pocetak proveri i kakva ti je boja svecice na pola gasa i na punom gasu da bi imali malo vise podataka.
Imas ovde dosta o karburatoru http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/

#12 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 07 June 2016 - 21:55

neko ce zajsta morati samnom polako kroz ovu tematiku,nisam bas neki majstor.....svaki motor mogu u sraf da rasklopim i ponov sklopim i nigde ne pogresim,ali me to ne cini majstorom ;)

sto se karba tice,znam da je delorto.....e sad ako za njega treba jos neki podatak,zajsta neznam,jedino da mi kazete sta treba da pogledam i gde,evo slika ako nesto znace:


Posted Image


Posted Image

#13 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 07 June 2016 - 22:34

Koliko vidim glavna dizna je 53 prema tom broju ti verovatno imas sve blokade na motoru. Sa tom diznom morao bi da imas na ulazu vazduha u karburator i mesingani lim koji pokriva ceo ulaz u karb i ima par rupa na sebi. Sa tom diznom i ne moze brze od 60 i to je dosta sve preko bi bilo rizicno za lepljenje klipa. Moras prekontrolisati i boju svecice jer ce ti ona pokazati da li je sa tom postavkom karburator dobro nastelovan. Jos jedna od stavki ti je precnik lule na ulazu vazduha u kuciste filtera vazduha sa tom diznom trebalo bi da je 14mm. Ta lula moze da se izvadi pa postoji mogucnost da je izvadjena pa je rupa ulaza od 20mm prevelika za diznu 53. Ako nemas mesingani lim probaj da stavis diznu 65, ali opet ponavljam kljucna stvar je da proveris boju svecice na 1/2 i na punom gasu.
Ta manja dizna pored glavne je pilot dizna i verovatno je 34. Kad si izvadio klip iz karburatora na njemu imas iglu koja moze da se izvadi tek kad skines sajlu sa klipa, i ona ima mogucnos podesavanja ima na sebi zeger osigurac i 5 kanalica u koje se taj zeger ubacuje tako kad osigurac pomeras prema siljatom delu igle dobijas bogatiju smesu od 1/4 do 3/4 gasa i obratno osiromasujes smesu kad zeger dizes na gore. Na toj igli imas urezano slovo A i broj NPR kod mene je A22.
Slikaj karb sa druge strane gde tacno pise koji je karb PHVA 17.5 ili PHBN 17.5

Attached Files



#14 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 07 June 2016 - 22:52

Kais 18.3mm je OK nov je 18.5mm i vozi se do 17.5mm kad je za zamenu. To stosi namastio bendiks nema nikakvih problema samo ne mastiti variomat i zadnju remenicu gde ide kais.
To tresenje na kretanju tipa hvata ne hvata je najverovatnije do kvacila koje radi na principu centrifugalne sile pa verovatno na tim obrtajima koje ti das gasom ono pocinje polako da hvata pa ako zvono a i samo kvacilo nisu bas u dobrom stanju moze doci do toga.
Jos jedno ja sam sve ovo naucio citajuci forum i analizama i savetima kolega forumasa i radom na mojoj Apriliji
http://forum.pyrothe...r/page__st__380

#15 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 08 June 2016 - 13:53

Posted Image

Ako mislimo na isto onda bi trebalo da je to to,sto se blokade tice?

Danas sam u velikoj guzvi a gledam i da ponovo otvorim kar i da odgovorim na prethodni post.

Trenutno me zanima ako je neko online da li da stavim motul 510 ili bardal scooter injection?upravo sastavljam motor,pa bih napunio bocu.
Citao sam da ne valja puna sintetika za ovaj skuter.
Unapred hvala.

Veceras pisem u vezi karba.
Hvala van na pomoci.

#16 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 June 2016 - 15:31

Sasvim je sve jedno kada su u pitanju kvalitetna brendirana ulja. Piaggio preporucuje punu sintetiku.

#17 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 08 June 2016 - 19:36

uh,konacno nasao vremena da sednem za pc :)

idemo redom:


View PostAcaPostar, on 08 June 2016 - 15:31, said:

Sasvim je sve jedno kada su u pitanju kvalitetna brendirana ulja. Piaggio preporucuje punu sintetiku.

aco,koliko sam ukapirao,sintetika (full) ide u skutere odnosno 2t masine koje idu preko 12.000 obrtaja.....ako se to stavi u motor koji ne prelazi u 12.000 obrtaja onda stvara cadz....zato se u njih stavlja polusintetika...naravno uvek prihvatam da me neko ispravi i nauci...nisam od onih sto ne vole da uce :)


-------------------------------------------------------------------------


Koliko vidim glavna dizna je 53 prema tom broju ti verovatno imas sve blokade na motoru.


prilozena je slika auspuha u gornjem postu,pa mozes pogledati sta je sa tim "slepim crevom" da li ga je neko vec isekao ili sta vec i da li je ta blokada "skinuta ili nije" ako jeste,javni mi da znam i ja.


Sa tom diznom morao bi da imas na ulazu vazduha u karburator i mesingani lim koji pokriva ceo ulaz u karb i ima par rupa na sebi.


tako je,imam taj lim,nisam ga poslikao ali je identican slici iz tvog posta.



Sa tom diznom i ne moze brze od 60 i to je dosta sve preko bi bilo rizicno za lepljenje klipa.

kao sto sam vec napisao iz znatizelje sam izmerio do sada vise puta i motor bukvalno na istom putu ne prelazi 61 km/h po gps-u...kilometrazu ne gledam mada iskreno i ona pokazuje negde oko 65km/h (ali je i to mnogo mozda 63)


Moras prekontrolisati i boju svecice jer ce ti ona pokazati da li je sa tom postavkom karburator dobro nastelovan.


odmah da prilozim i sliku,motor je ugrejan lepo,zatim pod punim gasom vozen malo jace od kilometar ugasen i izvucena svecica pa uslikana (samo da napomnem da pre toga nije ociscena vec duze vremena izaslo mi je iz glave da je prethodno ocistim sve lepo...ali ako treba ponovicu test


Posted Image

Posted Image



Jos jedna od stavki ti je precnik lule na ulazu vazduha u kuciste filtera vazduha sa tom diznom trebalo bi da je 14mm. Ta lula moze da se izvadi pa postoji mogucnost da je izvadjena pa je rupa ulaza od 20mm prevelika za diznu 53. Ako nemas mesingani lim probaj da stavis diznu 65, ali opet ponavljam kljucna stvar je da proveris boju svecice na 1/2 i na punom gasu.


neznam na koju lulu mislis,ako mislis na crevo to je sve original,nista nije dirano,a u boxu ima jos jedna krivina gumena,sve jedno iz boxa sam izvukao sundjer i tu lulu i motor se isto ponasa...nista bolje...onda sam vrati tu lulu u box,vratio sundjer i cini mi se nema nikakve promene.
slike svecice su iznad,boja je cigle ili kafe vidi se lepo...a nazalost nisam video da trebam to da uradim i sa pola gasa :( promaklo mi je


Ta manja dizna pored glavne je pilot dizna i verovatno je 34. Kad si izvadio klip iz karburatora na njemu imas iglu koja moze da se izvadi tek kad skines sajlu sa klipa, i ona ima mogucnos podesavanja ima na sebi zeger osigurac i 5 kanalica u koje se taj zeger ubacuje tako kad osigurac pomeras prema siljatom delu igle dobijas bogatiju smesu od 1/4 do 3/4 gasa i obratno osiromasujes smesu kad zeger dizes na gore. Na toj igli imas urezano slovo A i broj NPR kod mene je A22.
Slikaj karb sa druge strane gde tacno pise koji je karb PHVA 17.5 ili PHBN 17.5



evo slike karba...nisam uspeo da spazim to PHVA ili PHBN ali 17.5 pise

Posted Image

sto se igle tice pise A22

Posted Image

Posted Image



jos nesto da dodam sto moze mozda biti bitan faktor,zamenio sam i ovo crevo neznam kako se zove jer je prethodni vlastik premazao sve nekakvim slikonom,pretpostavljam da je guma propala a on nije imao alat za otvaranje torksa sa rupom pa je nasao jeftino resenje (silikon).....

Posted Image

e sad on je stavio silikon i izmedju tegume i tamo na glavi motora ili kako se vec zove gde ona uleze,a ja nisam stavio nikakav silikon,samo sam stegao srafove

znaci on je ovde razmazao sve silikonom i stavio na svoje mesto

Posted Image


a ja sam stavio ovako bez ikakvog silikona

Posted Image



trudim se najopsirnije da odgovaram kako bih svima olaksao muke

#18 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 June 2016 - 20:46

Ehh, odakle poceti :)

Sto se tice ulja, teoretski a i kroz exploataciju sve je tacno kako si naveo, medjutim tacno je i da u service manualu stoji da se koristi agip-selenia syntetic. Moja iskustva su da je to zbog podmazivanja i povecane temperature, bez obzira sto je tvoj skuter ogranicen blokadama pa se ne vrti visoko, zbog tih blokada se proizvode malo vece temperature gasova u samom cilindru.

Blokada slepog creva na auspuhu je odstranjena, medjutim ostje blokada u vidu tog fabrickog auspuha koji u sebi ima catalysator... takodje taj limic na ulasku u karburator je blokada snage, uz njega i ide odgovarajuca velicina glavne dizne.

2t motor je extremno osetljiv i jedino zdravo i pravo radi kada je stihiometriski odnos smese vazduha i goriva 14:1. Nemoj nikada paliti motor bez filtera ili bez lulice (creva na ulasku u airbox) jer time dodajes vise vazduha nego sto je ranije bilo, a kod 2t motora se to manifestuje siromasnom smesom i nedovoljnoim podmazivanjem, pregrevanjem i zaribavanjam (lepljenjem klipa za zid cilindra).
Jedini nacin da nam 2t kaze sta mu fali ili smeta (posto nije moguce koristiti lambda sondu) je boja svecice. Tvoja svecica izgleda idealno na punom gasu, sto ce reci da za trenutnu postavku vazduha ( precnik lulice, prolusnost filtera, limic blokada) ova 53 glavna dizna idelna. Iglom (polozajem segera na igli) regulises smesu u stadijumu rucice gasa od 0 do recimo 3/4 od punog gasa.

Boja svecice ume da zavara, prvenstveno ako je neko pojacavao (naspanovao) uljnu pumpu, pa onda samo ulje malo vise ofarba svecku.

Slikaj ovo kada skines deklu prenosa

Attached File  uploadfromtaptalk1465414056327.jpg   261.01K   11 downloads

Karburator je model phva 17,5 ID, znaci fabricki je i koliko sam uspeo da vidim sve u njemu je fabricko.


Sad, ako si ti zadovoljan krajnom brzinom i potrosnjom, nema prostora niti potrebe bilo sta dirati, medjutim ako zelis malo vise otvaraa se nova problematika i novcanik se polako prazni.. sve utice na sve, pa ce tako recimo za 80km/h morati da se promeni auspuh i da se kupi set dizna za stelovanje karburatora, set oprugica za natezanje kvacila, rolnice razlicitih gramaza, pa za narednih 10 kmh vise vec treba menjati delove prenosa (varimat, remen) a to sve pod uslovom da je agregat u idelnom, zdravom stanju.

Sto se tice nedoumica oko prirubnice i usisne piramide (deo koji je bio mazan silikonom), originalni su prevljeni od kvalitetne gume -prirubnica, a piramida od vitona, pa dugo i traju. Guma obicno ispuca od starosti i benzina, postane porozna pa provlaci fals vazduh... majstori ili vlasnici se snalaze i zakrpe to silikonom, sto je naravno, kratkotrajno i nekvalitetno resenje..
Piaggio inace pravi to od kavlitetnih materijala pa je nalegannje gotovo idealno, nema potrebe za silikonom izmedju vitona i gume. Nalezu na blok od aluminijuma, obavezno je da se ocisi povrsina pre naleganja. Srafovi nisu originalni, obavezno promeni bas da ne bi morao da koristis te sajbnice zbog kojih se krivi alu postolje prirubnice pa je moguce da ce kasnije da uvlaci vazduh. Srafovi se stezu na 8-10nm (0,8-1 kg) mereno kljucem sa priteznim momentom.


Ono sto je najbitnije, sto tebe muci (zabod na gas) je malo neshvatljivo, zbog jezickih termina :)

Najbolje bi bilo da snimis video klip, da vidimo i cujemo sta te tacno muci, moze da bude veoma prosto a moze da zavisi od vise faktora. Video klip treba da bude takav da se izmedju ostalog vidi i polozaj ruke na gasu u trenutku kada se to desava u voznji i naravno da bude snimano gde ima sto manje saobracaja i bez vetra ako je moguce, jer se tada zvuk masine cuje idealno i moze da se razlikuje od zvuka iz prenosa ispod dekle.

Ja predpostavljam da ce uroditi plodom samo podizanje igle za jedan zub (seger na igli na sredinu) ali vrlo je moguce da je prenos dosta zapusten pa ti mozda problem prave remen-rolnice-centrlna opruga-oprugice...


#19 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 08 June 2016 - 20:59

Ja cu ti reci sto ja znam.

To je skinuta blokada sa auspuha bilo je i malo cudno da motor 2005 ima blokadu. Jos jedina mehanicka blokada koja postoji na tom motoru je prsten na variomatu ali je verovatno i on skinut jer sa njim bas nece ni preko 50 . Variomat ti je prednja remenica na radilici i njega je tesko odviti bez pneumatskog ili elektricnog odvijaca svako drugo blokiranje ili kocenje ventilvara onog dela prednje remenice koji ima zube za bendiks je rizicno za krivljenje radilice. Unutar varijatora kad ga otvoris nalaze se rolnice cijom se tezinom podesava rad istog. Fabricke rolnice su 6.5grama, ja sam kod mene stavio 6gr ali mi ni varijator nije fabricki vec zamenski sa vecim precnikom. Zadnja remenica se podesava tvrdocom velike centralne opruge koja regulise brzinu spustanja kaisa u zadnjoj i dizanja u prednjoj remenici naravno u saradnji sa tezinom rolnica. I zadnja remenica se odvija sa vazdusnim ili elektricnim odvijacem mada ona moze i da se ukoci alatom za skidanje filtera na autu onog sa kaisem ne sa lancom koji se postavlja na zvono kvacila. Kad toodvijes videces i u kakvom ti je stanju zvono i lalele na kvacilu koje na sebi ima tri opruge sa kojima se podesava tvrdoca kvacila odnosno stavljanjem tvrdjih oprugica povecava se broj obrtaja na kojima motor krece i tako se dobija silovitiji start ali po meni najbolje je da zadrzis serijske opruge koje hvataju na oko 4000 obrtaja i sa njima je voznja laksa po gradu. Kupovina sportskih i skupih kvacila je po meni za gradsku voznju nepotrebna. Premeri precnik tvog kvacila trebalo bi da bude 105mm ispod 104 razmisli o zameni. Zvono kvacila ti je kao i dobos kod kola njegov unutrasnji precnik treba da je 107mm i da nije mnogo izrisovano i da nije poplavelo odnosno promenilo boju od pregrejavanja prilikom proklizavanja lamela. Isto ti vazi i za zvono serijsko je vise nego dobro za voznju. Sad dosta ovoga imas dokumentovano slikama na forumu i u mom postu.

Boja svecice ti je po meni OK mozda malo bogatija javice se druge kolege sa vise prakticnog iskustva.

Dobro je sto si promenio tu gumu na karburatoru. To mazanje silikonom svi mi radimo iz predostroznosti da nedodje do uvlacenja fals vazduha koji zna da bude poguban po klip jer osiromasuje smesu i dodje do havarije lepljenja klipa. Da li vuce fals vazduh ispituje se nabijanjem pritiska u motor onom malom pumpicom sa aparata za merenje pritiska imas ovde na forumu kako su to kolege radile pregledaj Mariove postove.

Sto se tice karburatora nije kao moj PHVA 17.5 ED tvoj ima vodeno grejanje Acapostar po slici tacno zna koji je pa ce ti reci.

Igla je kao moja A22 i po polozaju zegera je postavljena za jedan zub od skroz potopljene ili ti manje goriva na polozaju gasa od 1/4 do 3/4 dizna 53 ti je zaduzena za pun gas sto je po boji svecice kod tebe dobro.

Ja sam na mojoj apriliji sipao motul 510 trebalo bi da je OK.

To sto sa filterom i bez filtera ide isto moalo mi je cudno ali ce to iskusnije kolege prokomentarisati.

Ta lula sto ti pominjem je spolja na kucistu filtera gde ulazi ono savijeno gumeno crevo na slici obelezeno brijem 21.

Sad ako bi zeleo da ide brze probaj staviti vecu glavnu diznu NPR 64 do 66 i skini taj lim sa karburatora. Moja SRka ide kao mecava sa diznom 66. Ako i sa povecanjem dizne naravno i podesavanjem karburatora ne budes dobio na brzini i ubrzanju moras prekontrolisati Vaiomatski prenos (rolnice, oprugu oprugice i lamele na kvacilu).

Jos jedna stavka za slabu brzinu motora je i auspuh. Serijski auspuh je OK i sa njim moze da ide jako dobro ako je prohodan odnosno nije se zapusio od rada i garezi. Na tom serijskom auspuhu ima katalizator koji hoce da se zapusi i moze da se izvadi radikalnom metodom odnosno secenjem auspuha negde pri vrhu, ako na auspuhu primecujes da je na vrhu pre one savijene cevcice secen i varen onda ti je katalizator izvadjen.

Toliko od mene malo je opsirno ali sam znam kako je bilo meni kad sam sredjivao moju SR-ku zeljan znanja da sve razumem kako radi. Za precizno podesavanje svih sklopova potrebno je i malo prakse ali ces u toku radova i pokusaja steci i sam.

Attached Files



#20 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 08 June 2016 - 21:19

Dok sam ja kucao sve ovo Aco ti je dosta rekao. Sa ovom postavkom karburatora sada ti je potrosnja najmanja sve sto budes radio i menjao ovu postavku karburatora neminovno ce doci do povecanje potrosnje, koja ce narasti u gradu i do 5L.

Sad moze on dosta dobro da ide i sa ovom postavkom karburatora ako pregledas i ustelujes Variomatski prenos, dobices dobro ubrzanje i krajnju oko 75 a potrosnja ne bi smela da predje 4L u gradu i 3.5L na otvorenom. Naravno ako je motor u dobrom stanju dobra kompresija.

Probaj pronaci polovan auspuh SC08 on je dosta dobar i jeftin za ovaj motor, ja sam ga nasao za 30E doduse morao sam da ga peskiram i farbam ali to je bilo jos 8E. Svi ostali auspusi su dosta skuplji i traze dosta iskustva za podesavanje karburatora ali i daju dosta vise snage dobrom motoru.





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users