Jump to content


Aprilia Sr 50 2006


60 replies to this topic

#21 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 08 June 2016 - 21:33

Slikaj ovo kada skines deklu prenosa



sreca pa patim od toga da sve uglavnom slika ;)

tako da eto slucajno imam sliku,ali mozda ne iz bas pravog ugla,u svakom slucaju,proceni sam da li odgovara ako ne,skidanje dekle opet :)

Posted Image

za svaki slkucaj evo i zadnji deo ako zatreba

Posted Image

a evo i slike creva koji ide u AB i koji hladi pretpostavljam sistem za prenos (to crevo ne verujem da je fabricki takvo

Posted Image


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sad, ako si ti zadovoljan krajnom brzinom i potrosnjom, nema prostora niti potrebe bilo sta dirati

za sada ono sto mi je najbitnije jeste da dovedem motor u stanje u koje je bilo pre nego sto sam promenio prirubnicu i ocistio karb...a za ostalo cemo da posetimo deo sa tuningom....ali nista kazem ne pipam dok ne resim gas





Piaggio inace pravi to od kavlitetnih materijala pa je nalegannje gotovo idealno, nema potrebe za silikonom izmedju vitona i gume. Nalezu na blok od aluminijuma, obavezno je da se ocisi povrsina pre naleganja. Srafovi nisu originalni, obavezno promeni bas da ne bi morao da koristis te sajbnice zbog kojih se krivi alu postolje prirubnice pa je moguce da ce kasnije da uvlaci vazduh. Srafovi se stezu na 8-10nm (0,8-1 kg) mereno kljucem sa priteznim momentom.

trudio sam se da ocistim sto sam bolje mogao,sad odakle znam dal sam to odradio bas hiruski....srafovi nisu original vec su od mitsubishi eclipse ;) kvalitetni su i ne rdjaju....a kazem nisam ni ja imao originalne torks srafove sa rupom,tj nisam imao alat za njih,pa sam morao da ih zamenim.
mislio sam da ce bolje biti sa tim ajbnicama ali ako mislis da ce biti problem,lako cu ih skinuti i staviti druge.
sto se stezanja tice,na zalost radim odokativno jer nemam kljuc sa momentom stezanja.
ako uvlaci tu falsh vazduh,da li je moguce da na leru radi lepo kao sat?


Najbolje bi bilo da snimis video klip, da vidimo i cujemo sta te tacno muci, moze da bude veoma prosto a moze da zavisi od vise faktora. Video klip treba da bude takav da se izmedju ostalog vidi i polozaj ruke na gasu u trenutku kada se to desava u voznji i naravno da bude snimano gde ima sto manje saobracaja i bez vetra ako je moguce, jer se tada zvuk masine cuje idealno i moze da se razlikuje od zvuka iz prenosa ispod dekle.

opet ja i moje snimanje...nazalost video klip nemam ali imam zvuk heheh....
cuje se lepo polazak iz mesta,to nikad ne omane kako god i koliko god da mu odvrnes gas a u 19-oj sekundi se cuje kako se zaglavi dok ne probija...bukvalno kao da ima neku blokadu,neznam kako da se izrazim koja polako popusta i onda odjednom prima ga do daske

http://www.mediafire...oice_160605.3gp



Ja predpostavljam da ce uroditi plodom samo podizanje igle za jedan zub (seger na igli na sredinu) ali vrlo je moguce da je prenos dosta zapusten pa ti mozda problem prave remen-rolnice-centrlna opruga-oprugice...

sliku prenosa imas,nadam se.....ako na to mislis ako ne odradicemo dodatne fotke :)
a sutra cu prvo podici iglu odnosno spustiti seger na sredini....

opet eto da napomenem da je motor radio besprekorono pre nego sto sam mu ocistio karb i stavio prirubnicu.....
(promenio sam mu i sundjer za vazduh jer nije imao original vec je prethodni vlasnik to seko makazama od nekog sundjera....ali se motor ponasa isto i sa tim sundjerom i bez njega kako sam vec naveo)

#22 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 08 June 2016 - 21:47

View PostDepe, on 08 June 2016 - 21:19, said:

Dok sam ja kucao sve ovo Aco ti je dosta rekao. Sa ovom postavkom karburatora sada ti je potrosnja najmanja sve sto budes radio i menjao ovu postavku karburatora neminovno ce doci do povecanje potrosnje, koja ce narasti u gradu i do 5L.

Sad moze on dosta dobro da ide i sa ovom postavkom karburatora ako pregledas i ustelujes Variomatski prenos, dobices dobro ubrzanje i krajnju oko 75 a potrosnja ne bi smela da predje 4L u gradu i 3.5L na otvorenom. Naravno ako je motor u dobrom stanju dobra kompresija.

Probaj pronaci polovan auspuh SC08 on je dosta dobar i jeftin za ovaj motor, ja sam ga nasao za 30E doduse morao sam da ga peskiram i farbam ali to je bilo jos 8E. Svi ostali auspusi su dosta skuplji i traze dosta iskustva za podesavanje karburatora ali i daju dosta vise snage dobrom motoru.

ma neka dovoljno je i ovih 60km/h ne mora vise...klinac ima 14 god za njega je to dovoljno.
potrosnja je bas mala,iskreno malo me i zacudilo u odnosu na prethodnog cpi powera koji je trosio dosta vise od ovog.

opet kazem,sve sto u ovom momentu zelim jeste da proradi kao sto je radio do sada...posle cemo lako oko tuniranja i ostaloga.

cela zajebancija garant lezi u necemu sto sam rascackao a to su za sada karburator,prirubnica,filter vazduha...ostalo nisam nista dirao.

guma na airboxu koja vodi iz AB u karb je isto sva ispucana ali sam je zatvorio rukom i duvao u nju da vidim dal popusta i nije popustala...ukoliko ima neko na forumu da prodaje tu gumu rado bih je kupio cisto da i nju skinem sa dnevnog reda.

#23 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 08 June 2016 - 21:55

Dobro ti stoji uljna pumpa crta na crtu, a ta creva za usisavanje vazduha su fabricka original i zvono kvacila ti je serijsko OR piaggio. Tebi je na motoru sve serijsko osim skinutih blokada.

Ta guma hoce da propadne ja sam danas kupio ceo airbox sa tom gumom nasao sam na Kupujem Prodajem. Zasebno guma nema kod nas da se kupi a u inostranstvu je skupa ko otrov.

Ako ti vozi klinac od 14 godina ostavi sve tako veruj mi ova moja sada koja nije tjunirana isto je sve serijala osim uradjene generalne pa je malo veci precnik klipa ali to je neznatno i povecane dizne u karburatoru i auspu Sc08 ide kao mecava skazaljka zakuca u 80 a on jos ubrzava merio sam sa GPS-om kilometar sat laze za 5km/h

#24 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 08 June 2016 - 22:06

verovatno tvoja i trosi malo vise onda?
ovo stvarno malo trosi....ja kupio 80 litara benzina neznam dal je do sada potrosio dva rezervoara od kad sam mu ga kupio.

a i kazem,samo bih voleo da uz pomoc vas uspem da resim ovo gusenje...ostale prohteve nemam.

jel si skinuo zvucni fajl da cujes kako blokira gas?

#25 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 June 2016 - 22:09

Uljna pumpa je ok, dakle na fabrickim normama je, crtice se poklapaju sto je u sinhronizaciji za fabricku diznu. Znaci da je svacica zdrave boje za pun gas. Samo jedna stvar, koja je tacno svecica, koji model?

Sto se tice prenosa, zvono je za zamenu, porumenelo je od temperature, zbog klizanja kvacila. Vidim da je matica zvona kvacila strucno skidana, u odnosu na sve ostale srafove (uljna pumpa, mala deklica reduktora) na njoj se vide tragovi kljuca, neko je vec nesto radio, pa pretpostavljam da su menjane oprugice kvacila jer po audio zapisu se cuje da kvacilo odvaja na malo visljim obrtajima.. kvacilo definitivno klizi. Remen ne stoji idealno i vide se resice na ivici iznad kancanih ojacanja, to je vec pitanje kvaliteta i stanja remena. I remen u mnogome utice na rad motora prilikom starta a i prilikom voznje na brzo zavrtanje rucice gasa. Treba da izmeris remen, 18,5mm je nov, na 17,5 se menja. Dobar remen nije ispod 20eura, sve ostalo je bacena para.

Ja nisam stekao utisak da je problem nastao posle tvog rada, mislio sam da je to oduvek.. moguce da imas provlacenje vazduha izmedju prirubnice i piramide, pa ako nemas uslova da ispitas vakuum pumpicom pritisak, namazi diht masu.
Pisao sam vec, smesa mora da bude idealna ili priblizna 14:1 pa sve ima svoj uticaj, pa tako i ta razlika u propusnoj moci materijala filtera za vazduh. Ocigledno da si ubo ok postavku za tu doznu na punom gasu ali i dalje posle preslusavnja audio zapisa ne mogu sa sigurnoscu da kazem ka je samo do karba problem.

To sto ja cujem na 19oj sekundi moze da bude da ti drzis pun gas a on stuca, sto ce aludirati da ispod powerbanda (obrtaja gde je motor najjaci) fali goriva, pa se muci sve dok mu prenos ne dozvoli da obrtaji porstu i motor utrci u rezonancu, gde vec na glavnoj dizni ima dovoljno goriva i radi kako treba. Cuje se kasnije zdrav porast obrtaja. Resenje je u dodavnju goriva na igli, znaci podizanjem igle se dodaje gorivo.

A ako na snimku ti rukom brzo pumpas gas, rekao bih da je karb blizu dobro podesenog ali agregat nema snage da dodje do powerbanda usled neke nepravilnosti u radu variomatskog prenosa. Recimo da kvacilo zalepi na 4 - 4,500 obrtaja i vozis se u tom nekom spektru ispod 6000 i tu ne osecas snagu, nema ubraznja taman drzao pun gas ili ga varao na rucici. Tek kada se dovuce do nekih 7000 i "probije" oseti se ubrzanje i pkrast obrtaja.. krivac su umorna centralna opruga, lose podesen remen i kvacilo..

Zato kazem, uz zvuk, trebalo bi da se vidi kako se ponas skuter u voznji, da se dobije osecaj prostora zbog slike ubrzanja i da se vidi sta se desava sa rucicom gasa u tom momentu.. ako bides snimao, probaj vise varijanti sa rucicom gas u tom momentu kad nece da ide..

Tebe malo sad buni to sto se kao ponasa isto sa i bez filtera, ali to sigurno nije tako, verovatno si samo upalio na leru ili ga kratko provozao dok je elektricni sauh bio aktivan a i taj limic blokada cini svoje pa je osecaj takav. Inace, da si vozio duze bez filtera, recimo 2-3km na pola gasa ili punom gasu, doslo bi do havarije.

Posle svakog ciscenja karba, ciscenja i uljenja filtera, bilo kakve prepravke na motoru koja moze da utice na smesu, protok vazduha ili slicno, potrebno je fino podesavanje karburatora na srafu za smesu-vazduh i tu se moze korigovati kultivisanost rada motora. Zvuci ok i na leru i na gasu, ali kazem, bilo bi dobro da vidimo da se uverimo.
Za pocetak, namazi diht masu da budes siguran i podigni iglu za jedan zub, da vidimo jel ima razlike.

#26 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 08 June 2016 - 22:21

Moja trosi u gradu 4.8L na otvorenom 4.1L ali sad sam nabavio ovaj dobar airbox pa sam uspeo konacno da dobijem boju svecice kako treba pa racunam da cu i potrosnju smanjiti

#27 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 08 June 2016 - 22:55

Samo jedna stvar, koja je tacno svecica, koji model?

za sad ti samo mogu reci da je NGK nisam gledao koji je model ako pise na njoj.pogledacu i to nije mi problem


Sto se tice prenosa, zvono je za zamenu, porumenelo je od temperature, zbog klizanja kvacila. Vidim da je matica zvona kvacila strucno skidana, u odnosu na sve ostale srafove (uljna pumpa, mala deklica reduktora) na njoj se vide tragovi kljuca, neko je vec nesto radio, pa pretpostavljam da su menjane oprugice kvacila jer po audio zapisu se cuje da kvacilo odvaja na malo visljim obrtajima.. kvacilo definitivno klizi. Remen ne stoji idealno i vide se resice na ivici iznad kancanih ojacanja, to je vec pitanje kvaliteta i stanja remena. I remen u mnogome utice na rad motora prilikom starta a i prilikom voznje na brzo zavrtanje rucice gasa. Treba da izmeris remen, 18,5mm je nov, na 17,5 se menja. Dobar remen nije ispod 20eura, sve ostalo je bacena para.

ok,znaci trebalo bi promeniti to zvono i kvacilo?

sto se remena tice mislim da je slika losa....cini mi se da sam i napisao da je precnik 18.3 ili 18.4mm a marka je dayco valjda ako postoji takva marka :) ne pamtim ni ja bas sve.

gde kupiti originalne delove?ili ne mora original....nisam upucen u skutere.



Ja nisam stekao utisak da je problem nastao posle tvog rada, mislio sam da je to oduvek.. moguce da imas provlacenje vazduha izmedju prirubnice i piramide, pa ako nemas uslova da ispitas vakuum pumpicom pritisak, namazi diht masu.
Pisao sam vec, smesa mora da bude idealna ili priblizna 14:1 pa sve ima svoj uticaj, pa tako i ta razlika u propusnoj moci materijala filtera za vazduh. Ocigledno da si ubo ok postavku za tu doznu na punom gasu ali i dalje posle preslusavnja audio zapisa ne mogu sa sigurnoscu da kazem ka je samo do karba problem.


nije bio oduvek,jer i klinac kaze da se tako nije ponasao a vozio sam ga i ja nekoliko puta....i zajsta ovako "zaglavljivanje" nisam nikad spazio.
diht masu nemam,kupicu prvom prilikom kad odem u grad i videcu da namazen tj da skinem prirubnicu i ponovo je postavim.

molim te postavi mi link gde mogu da vidim kako to radite uz pomoc pumpice za merenje pritiska.

inace cini mi se da nisam pisao,danas sam ugrejao motor dobro....zatim sam ga ugasio,zatvorio sam mu smesu skroz i odvrnuo 3 kruga,upalio sam motor i pustio ga da radi mozda minut da se lepo smiri,zatim sam ler gas podigao sta ja znam nesto manje nego kad bi krenuo tocak da se sam okrece...mozda izmedju 2000-3000 obrtaja...onda sam poceo polako da vracam unazad smesu za po cetvrtinu....kad sam stiga na 2 cela i 1/4 motor je poceo da gubi gas,pa sam vratio za 1/4 unazad i dobio da otprilike na 2.5 kruga radi najbolje.....zatim sam ler gas vratio na ono sto je za moje uvo normalno.....

e sad ja neznam kako se to tacno odredjuje 14:1 al sam voljan sve da naucim.


To sto ja cujem na 19oj sekundi moze da bude da ti drzis pun gas a on stuca, sto ce aludirati da ispod powerbanda (obrtaja gde je motor najjaci) fali goriva, pa se muci sve dok mu prenos ne dozvoli da obrtaji porstu i motor utrci u rezonancu, gde vec na glavnoj dizni ima dovoljno goriva i radi kako treba. Cuje se kasnije zdrav porast obrtaja. Resenje je u dodavnju goriva na igli, znaci podizanjem igle se dodaje gorivo.

da na 19 sekundi se cuje to "zaglavljivanje" stvarno neznam kako da nazove...pa polako se pojacava a onda odjednom probije ko lud tj ko pre....pre problema.
sutra prebacujem seger kao sto sam vec rekao na srednju rupu i javicu rezultat!
daj boze da je to.


A ako na snimku ti rukom brzo pumpas gas, rekao bih da je karb blizu dobro podesenog ali agregat nema snage da dodje do powerbanda usled neke nepravilnosti u radu variomatskog prenosa. Recimo da kvacilo zalepi na 4 - 4,500 obrtaja i vozis se u tom nekom spektru ispod 6000 i tu ne osecas snagu, nema ubraznja taman drzao pun gas ili ga varao na rucici. Tek kada se dovuce do nekih 7000 i "probije" oseti se ubrzanje i pkrast obrtaja.. krivac su umorna centralna opruga, lose podesen remen i kvacilo..

na snimku se cuje ako mislimo na isto PRE 19e sekunde moje pumpanje,to nemoj da slusaj.....u 19oj sekundi ja mu zabodem gas do daske znaci do kraja rucice.....i onda tacno mozes da cujes taj zastoj pa sve dok kao ne probije.
ako ti je zbunjujuce evo isekao sam snimak od momenta kad mu rucicu odvrcem skroz do kraja pa poslusaj....ali mislim da si razumeo i bez ovoga.



ponekad cuje se kao malo skripa iz tog zadnjeg dela....kao nesto zaskripi na kratko ali bas ponekad se to cuje.

Zato kazem, uz zvuk, trebalo bi da se vidi kako se ponas skuter u voznji, da se dobije osecaj prostora zbog slike ubrzanja i da se vidi sta se desava sa rucicom gasa u tom momentu.. ako bides snimao, probaj vise varijanti sa rucicom gas u tom momentu kad nece da ide..

mogu da snimam kako god zelis ali docaravam ti pravu sliku....
znaci polazak iz mesta,otvaranje rucice do kraja,skuter povlaci ko avion i nema zastoja,ma koliko puta krenuo iz mesta.

u voznji (kada se tocak NE okrece pomocu gasa vec je tako reci u leru a skuter ide ulicom brzina,sad lupam gluposti,mozda 5kmh,) prilikom odvrtanja rucice do kraja kao sto je na snimku dolazi do tog zastoja
(na snimku gde se cuje pumpanje gasa,to ja zapravo okrecem skuter u drugm smeru na ulici,a ja ga pumpam u leru)


Tebe malo sad buni to sto se kao ponasa isto sa i bez filtera, ali to sigurno nije tako, verovatno si samo upalio na leru ili ga kratko provozao dok je elektricni sauh bio aktivan a i taj limic blokada cini svoje pa je osecaj takav. Inace, da si vozio duze bez filtera, recimo 2-3km na pola gasa ili punom gasu, doslo bi do havarije.

mene to ne buni,ja sam samo vama hteo da pojasnim malo sliku da budem sto detaljniji,ali potpuno si u pravu,vozio sam ga mozda kilometar ili manje....i vratio se u dvoriste.sad kad razmislim,kad sam mu zatego skoro do kraja smesu kao da je za malu nijansu bilo bolje...ali opet mozda je to meni samo delovalo tako jer sam napravio jedan krug u dvoristu....a tako se ne moze nista uraditi.


Posle svakog ciscenja karba, ciscenja i uljenja filtera, bilo kakve prepravke na motoru koja moze da utice na smesu, protok vazduha ili slicno, potrebno je fino podesavanje karburatora na srafu za smesu-vazduh i tu se moze korigovati kultivisanost rada motora. Zvuci ok i na leru i na gasu, ali kazem, bilo bi dobro da vidimo da se uverimo.
Za pocetak, namazi diht masu da budes siguran i podigni iglu za jedan zub, da vidimo jel ima razlike.


diht masu trenutno nemam ali cu kupiti nadam se za dan dva cim odem u grad,a za jedan zub cu jos sutra podici iglu.
samo da li bi on imao na leru lep gas kada bi vukao fals vazduh na prirubnici???

View PostDepe, on 08 June 2016 - 22:21, said:

Moja trosi u gradu 4.8L na otvorenom 4.1L ali sad sam nabavio ovaj dobar airbox pa sam uspeo konacno da dobijem boju svecice kako treba pa racunam da cu i potrosnju smanjiti

ne razumem,zasto tvoj box nije bio dobar ako je fabricki?
koji si uzeo,postavi sliku.

#28 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 08 June 2016 - 23:01

ja se izvinjavam,neznam zasto je link iz mediafajera prepravio u zvucni fajl za forum....kod mene ne radi.
ako kod vas radi ok ako ne,evo odavde moze da se skine,ponovo sam konvertovao u 3gp i uploadovao na mediafajeru


http://www.mediafire...0605_mp3cut.3gp

#29 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 June 2016 - 23:03

Aham, ti si odvio sraf smese bas dobrano... i tako se isto osiromasuje smesa, kao i kad se spusta igla. Moze da bude i do toga, sad su to varijacije ali treba probati.

Ne vredi da se slikovito objasnjava, mora se videti.
Skripu proizvodi kvacilo.

Promaklo mi je to za remen, dayco je ok za sadasnju postavku.

Ovako, vrati ti sraf za smesu na 1,5krugova od skroz zatvorenog, iglu ne diraj ako je i ranije tako stajala paprobaj. Ukoliko se bude bunio u leru, podigni malo ler na sraf i ne obaziri se za prvo deljenje, da dobijemo prvo pravilan odziv na gas u voznji, pa cemo lako za ostalo..

#30 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 08 June 2016 - 23:26

Kupio sam isti airbox samo koji ima sve delove i dobru gumu, moj stari je bio isti samo je bio slomljen pa varen i lepljen i nije imao original gumu nego neka namestena od drugog skutera i zalepljena pa je na sve strane vukao fals vazduh na airboxu.

Ta diht masa sto se pominje ti je ustvari silikon za dihtunge "Gasket maker" uzmi Victor Reinz malo je skuplji kosta oko 600din tuba kao pasta za zube to ima za 100 skutera

#31 abrams

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 128 posts

Posted 09 June 2016 - 06:39

View Posteclipse4, on 08 June 2016 - 22:55, said:



znaci polazak iz mesta,otvaranje rucice do kraja,skuter povlaci ko avion i nema zastoja,ma koliko puta krenuo iz mesta.

u voznji (kada se tocak NE okrece pomocu gasa vec je tako reci u leru a skuter ide ulicom brzina,sad lupam gluposti,mozda 5kmh,) prilikom odvrtanja rucice do kraja kao sto je na snimku dolazi do tog zastoja


Mekana centralna opruga?

#32 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 09 June 2016 - 17:53

View PostAcaPostar, on 08 June 2016 - 23:03, said:

Aham, ti si odvio sraf smese bas dobrano... i tako se isto osiromasuje smesa, kao i kad se spusta igla. Moze da bude i do toga, sad su to varijacije ali treba probati.

Ne vredi da se slikovito objasnjava, mora se videti.
Skripu proizvodi kvacilo.

Promaklo mi je to za remen, dayco je ok za sadasnju postavku.

Ovako, vrati ti sraf za smesu na 1,5krugova od skroz zatvorenog, iglu ne diraj ako je i ranije tako stajala paprobaj. Ukoliko se bude bunio u leru, podigni malo ler na sraf i ne obaziri se za prvo deljenje, da dobijemo prvo pravilan odziv na gas u voznji, pa cemo lako za ostalo..

ne verujem da ce funkcionisati,jer je motor radio sa tim zastojem pre nego sto sam uopste ista cackao na ler gasu ili na smesi...ali eto pokusacu i to.
sad sam stigao iz rumunije tako da danas nisam nista uradio.
tj vratio sam smesu kako si i rekao ali jos nije testirano.

#33 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 10 June 2016 - 20:46

juce sam morao za rumuniju,pred sam polazak zategao sam sraf za smesu i odvrnuo ga 1.5 kruga i reko sinu da ga testira....kako mi je rekao,motor se ponasa mnogo bolje,od kaze pedesetak testiranja samo par puta je doslo do zastoja.

ali da ne bi pricali na pamet,moracu ja da ga istestiram i sumiram rezultat.kupio sam i silikon za temperaturu.nisam uspeo naci taj koji ste mi preporucili ali sam uzeo neki ABRO,kazu da je dobar.pa cemo i to probati.

#34 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 13 June 2016 - 20:16

da ne bude da sam samo svratio i otisao :)

motor jos nisam testirao,jos uvek sam u nekoj guzvi,sin ga vozi i kaze mnogo bolja sitiacija,kao sto sam i naveo ali i dalje se kad kad gusi.

Aco,jel mi mozes reci sta sve dfa narucim za motor da zamenim,sto se prenosa tice? i odakle?

unapred hvala.

#35 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 16 June 2016 - 12:03

Evo konacno vremena da dovrsimo pricu.
Dakle,izvukao sam ponovo karb i prirubnicu,na blok motora sam stavio crveni silikon,pa sam ubacio lamelice u svoje leziste (utisno u silikon),zatim sam preko gume lamelica stavio ponovo silikon a onda sam stavio prirubnicu i stegao srafove,mislim da sam stavio malo vise silikon jer je prilikom stezanja izlazio i vani.
Zatim sam namestio ganc novu gumicu na air boxu izmedju airboxa i karba sto ide,pa sam i po predlogu ace prebacio seger na igli za jedno leziste nize,znaci igla pomerena na gore.
Sad motor ponovo ide ko i pre ko sumanut i bez ikakvog gusenja!

E sad,moja je greska sto nisam radio to sve jedno po jedno,tada bih verovatno uocio gde je problem lezao ali bi i opravka sigurno trajala duze.

Koliko sad utice ova igla sto sam je podigo za jedan rez na gore na potrosnju mora?

#36 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 June 2016 - 14:37

Nisam razumeo pitanje u vezi narucivanja delova?

Igla sluzi da optimizuje kolicinu goriva u odnosu na odvrnutost rucice gasa. Protok goriva iskljucivo regulises diznom, ovde je bila poenta da za odredjen polozaj rucice gasa imas idelanu smesu vazduha i benzina.

Motor najmanje trosi kada ide najbolje, pun snage moze da se vozi i na 1mm rucice gasa. Igla nece bitno uticati na potrosnju ali moram da ti kazem da je najbitnije da motor zdravo radi a fabricka potrosnja je moguca jedino sa blokadama, kada ne prelazis 45kmh.

#37 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 17 June 2016 - 18:54

ovo je sto si napisao u jednom postu gore:

"Sto se tice prenosa, zvono je za zamenu, porumenelo je od temperature, zbog klizanja kvacila. "

zato sam hteo da te pitam,sta sve treba tu menjati,odakle da kupim i koji bredn (kvalitet)?

#38 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 June 2016 - 19:03

Trebalo bi da rasklopis kompletan prenos, premeris kvacilo, zvono, sirinu remena, debljinu zica na oprugicama kvacila, slikas sve da znamo o cemu se radi pa cemo se dalje lakse posavetovati. Odlicna tema je od kolege Depe (isti skuter kao tvoj), on je svoju aprilju kompletno sredio i postavio na noge pa tu moze mnogo da se vidi. Prodavaca i prodavnica ima mnogo...

Sent from my GT-I9192



#39 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 26 June 2018 - 00:18

uhhhh ohhhh odakle krenuti???

s obzirom da sam se sa kolegom depem ili depetom vec cuo na viber na kratko,dobio nere savete itd ne bih odmah sad zalazio u to....nego da idemo dalje a posle se vracamo na pocetak.

skuteru sam delimicno resio problem promenom rolnica sa 6gr na 5.5gr.....sad malo bolje izvlaci taj nedostatak penjanja uzbrdice i oduzimanje gasa pa ponovo davanje (verovatno ga ne ubacuje u prvu vec nastavlja drugom,ali ajd o tome kasnije.

sad je ovaj problem:

https://vocaroo.com/i/s0EQyUxjZlyx

dakle skuter krene lepo povlaci super i kad stigne u zadnju trecinu glasa krene da seca (ne bih ja to zvao trokiranje) cuje se kao neko zveketnje,cvokotanje,cuje se jasno na snimku jer sam probao da izolujem sto bolje zvuk.
ne bih znao kako da definisem to zveketanje nesto poput da je ispala neka sajbna negde ili mozda kao kad struja napravi neki spoj......

karburator ociscen komplet,dva puta.....hajde...ako je potrebno opet cu ga ocistiti ako neko predlozi.

kad resimo ovo vracamo se na drugu problematiku.

naravno,jer znam da ce usledeti i to pitanje,svercica je na tom gasu odnosno punom kao boja cigle,skuter vozen oko 2km na ful gas i ugasen u roku od 2-3 sekunde.

ono sto sam primetio jeste da osovina na kojoj je varijator ima lufta malo kad se mrda rukom gore dole itd....ali malo lufta nista preterano.

imam razne slike,sve sto zanima kacim odmah.

hvala svima

#40 eclipse4

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 26 June 2018 - 00:22

posto ne mogu da editujem post,to zveketanje ili zvuk pocinje jasno da se cuje od negde 15-17 sekunde dok je pred kraj na oko 35 sekunde bas izrazenije.....na kraju skroz ja oduzimam gas skuter odnosno u 47oj sekundi.
kad krene to yveketanje osecaj je kao da te neko hvata rukom od pozadi i zadrzava pa kad prestane taj zvuk motor ubrzava ko da te pusta,pa opet tako.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users