Jump to content


Sprint Filly 50cc 4t


154 replies to this topic

#101 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 29 October 2016 - 14:08

Sad mi je jasnije, ja sam mislio nesto slicno kao ravnanje glave zbog naleganja cilindra. Onda cu to verovatno da uradim cim odradim optimizaciju usisnog grla i karburatora, da svedem sve to na istu meru. Zanima me kako je najbolje proveriti dihtovanje ventila? Sipanjem benzina pa proverom da li curi? Da odradim i slajfanje ventila ako je potrebno pre sklapanja.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#102 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2016 - 18:52

Mozes bilo kojom tecnoscu, sipanjem u kanale dok je glava u uspravnom polozaju.

Ventile nije na odmet skinuti i ocistiti od garezi, a slajfovanje mozes uraditi u sam samo ti je potrebna polir pasta. Stablo ventila koje trci kroz vodjicu ne diraj, samo prebrisi. Mozes zameniti i uljobrane (gumice) po potrebi.

#103 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 30 October 2016 - 08:37

A kojim sistemo radim slafanje, posto sam video oni gumenim nastavkom hvataju pecurku i tako slajfaju.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#104 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 October 2016 - 09:00

Ne, stablo ventila se uvuce u vodjicu, da sedne ventil na svoj sic ali bez opruge i sesirica, tako da bude slobodnog hoda i rotacije. U bronzanu vodjicu stavis kap masinskog ulja. Izmedju sica i pecurke se nanese pasta za poliranje ventila a sa zadnje strane na stablo ventila mozes da navuces recimo crevo za gorivo (posto su slicnih precnika) u duzini 15ak cm da bi dobio na duzini alatke koju ces rukama da okreces. Crevo navuces maksimalno pa je ujedno i granicnik da bi pri okretanju ventila pecurka ostala na sicu. Mozes da koristis i srafilicu ili busilicu ukoliko imaju brzine jer je potrebna mala brzina obrtanja.

#105 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 30 October 2016 - 09:07

Hvala ti na objasnjenju, sada mi je sve jasno sto se tice sredjivanja glave. Cim sredim kanale bacam se na sredjivanje ventila ukoliko bude potrebe. Razmisljam i o A9 bregastoj, nasao sam na Aliu povoljno, pozitivne ocene, pa razmisljam o tome.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#106 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 30 October 2016 - 17:58

Skinuo sam ventile uz pomoc okastog kljuca i magneta. Ispod ventila sam podmetnuo unutrasnju gumu od bicikla da ne bi doslo do deformacije pecurke usled pritiska.
Posted ImagePosted Image
Posted ImagePosted ImagePosted Image
Probacu da prosirim usisni kanal na meru karburatora koji je kod mene 19mm, pa da slajfujem ventile i sklopim nazad sa novim gumicama. Provericu i zapreminu glave ne bi li nasao koji je kompresioni odnos. Ne znam koji je stock konpresioni i koliki je prag za povecavanje kompresionog odnosa kod 4t agregata?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#107 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 31 October 2016 - 09:48

Oduvek me muci pitanje veceg tocka na ovom skuteru. Ima nov levi blok koji prima kais 729 umesto mog sadasnjeg 669, pretpostavljam da tu mogu staviti 12" felnu. Zanima me da li ce onda moci moj desni blok do magneta ili isto novi da kupim. Ili najbolje da jurim neki polovan blok na koje mozda i mogu 13" tockovi.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#108 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 01 November 2016 - 13:58

Koji obrtomer moze da se kupi kod nas ili aliu a da radi sa 4t jednim cilindrom?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#109 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 09 November 2016 - 22:47

Koliko je sigurno da ova dva postojeca amortizera skinem i umesto toga stavim jedan kvalitetniji i skinem suport arm takodje? Znaci tocak ostaje samo na osovini kao sto je na skuterima sa jednim amortizerom?

Edited by Reloaded, 09 November 2016 - 22:47.


#110 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 23 February 2017 - 16:20

Posto mi je trenutno stanje PRC racing kvacila odlicno sem lufta koje ima caura, zanima me da li je izvodljivo da majstor na strugu obradi novu bronzanu cauru koju bi upresovao u variomat ili mozda obezbedio od ispadanja segerom na jednom kraju. Ako bi se to moglo uraditi za neke razumne pare vredi pokusati, jer mi je izlaznost kaisa sa ovim variomatom bila odlicna, brisao je marker skroz do kraja sa potrosenim kaisem na 17.5mm. Staze su dosta dobro projektovane. Znaci uradio bi to, kupio bolje rolnice i slidere pa njega vratio u masinu.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#111 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 February 2017 - 16:33

View PostReloaded, on 23 February 2017 - 16:20, said:

Posto mi je trenutno stanje PRC racing kvacila odlicno sem lufta koje ima caura, zanima me da li je izvodljivo da majstor na strugu obradi novu bronzanu cauru koju bi upresovao u variomat ili mozda obezbedio od ispadanja segerom na jednom kraju. Ako bi se to moglo uraditi za neke razumne pare vredi pokusati, jer mi je izlaznost kaisa sa ovim variomatom bila odlicna, brisao je marker skroz do kraja sa potrosenim kaisem na 17.5mm. Staze su dosta dobro projektovane. Znaci uradio bi to, kupio bolje rolnice i slidere pa njega vratio u masinu.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Jel pises o kvacilu ili variomatu?

#112 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 23 February 2017 - 17:20

Opa, citao sam neke tekstove o kvacilu pa sam pisajuci tekst pogresio. Mislim na variomat.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#113 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 27 February 2017 - 16:06

Stigla i instalacija za skuter. Ovo je od nekog Boatian modela, ali je dosta kvalitetnije u odnosu na Sprintovu, deblje zize i kompletna izrada same instalacije. Posted Image

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#114 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 February 2017 - 17:37

Oho, bice igrarije :)

Da se nadovezem samo na variomat, naravno da je sve moguce uraditi, odnesi strugaru u vario i bolcnu, neka izgura staru cauru i nek napravi novu, nije to problem. Seger zaboravi, ne trebaju ti takvi problemi na pomicnim rotirajucim delovima. Citam da si zadovoljan zato sto brise marker do vrha sa 17,5mm sirinom. Izmeri razmak izmedju vrha variomata i ventilvara u sklopljenom i rasiranom stanju pa uporedi sa unutrasnjom (uzom) sirinom tog remena. Ja bih rekao da tu i treba da ide 17,5sirina remena (kad je nov).

#115 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 27 February 2017 - 17:58

Bice bice, otoplilo je pa se vratila zelja za cackanjem. Merio sam sve to, mislim da sklopljen u gornjem delu ima nesto jace od 16.5mm. Fabricki je za njega 669x18 dimenzija. Inace gde bih moga da iskopam sirinu unutrasnjeg kanala Malossi slajdera, da vidim da li bih kupovinom novih slajdera moga da resim pitanje loka izmedju trenutnih slajdera i zidova po kojem klize. Na ovu dimenziju mislim. Posted Image

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Edited by Reloaded, 27 February 2017 - 18:02.


#116 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 February 2017 - 18:21

Pitanje je koji su malossi slajderi i za koji model variomata, ima ih mnogo. U principu, ta unutrasnja mera je manje vise slicna kod vecine (recimo za variomate sa rolnicama 16x13) ali se razlikuju spoljne dimenzije slajdera, po dubini i po obliku takodje.

#117 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 27 February 2017 - 18:37

Onda mi je najbolje resenje kupovina naraku variomata za gy6, sa njim dobijam rolnice 5g, sve novo i kvalitetnije od ovog variomata. A za ovaj vario bih morao onda menjati cauru, kupovati nive kvalitetnije rolnice i slajdere, sto mu dodje nesto mizerno manje nego cena novog Naraku variomata.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk



#118 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 February 2017 - 18:56

Slazem se, u dobrom pravcu razmisljas. Stari ostavi na policu i kada budes bio u prilici napravi mu cauru, neka stoji za nedaj boze :)

#119 Reloaded

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • VozimSprint Filly

Posted 27 February 2017 - 19:01

Tako ce i biti, sad nesto trazim po netu, i gledam da li bi mi odgovarao Naraku vario za kumco masinu, ne znam da li oni nose iste dimenzije kao gy6 139qmb. Posto na Motobike-u trenutno ne vidim Naraku variomate. Malo sam se i pozabavio sa hladjenjem prenosa, jer je proslu sezonu nemoguce bilo drzati ruku na dekli prenosa posle 15-ak minuta voznje. Za sada otvaram rupu kod kvacila, i sa prednje strane busim rupe za hladan vazduh. Posted ImagePosted Image

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Edited by Reloaded, 27 February 2017 - 19:02.


#120 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 February 2017 - 19:05

Ok su naraku varionati, solidan kvalitet za manje para, da kymco 2T odgovara na gy6





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users