

Sprint Filly 50cc 4t
#21
Posted 06 July 2016 - 19:31
#22
Posted 06 July 2016 - 19:39
#23
Posted 13 July 2016 - 19:21
Attached Files
#24
Posted 14 July 2016 - 17:32
Attached Files
#25
Posted 14 July 2016 - 19:20
Na trzistu trenutno imas 3.00-10 - to mu dodje nesto kao 80/100-10, zatim 3.50 -10, to je kao 90/110 -10, zatim 90/90-10, 100/80-10, 110/80 -10, 120/70 -10 130/70 -10 i dve balonke (sa dubokim zidovima) 120/90-10 i 130/90-10.
Dakle, nece toliko biti problem sirina felne koliko kompletan obim ukoliko zelis da predjes na neku siru sa vecim obimom.
3.50-10 ces uspesno zameniti sa 100/80 -10, dobices nesto vizuelno siru gumu ali malkice manjeg obima, jer je plica.120/70 -10 je jos sira ali je istog obima kao i 100/80.
Balonke su prevelikog obima, 120/90 -10 je po obimu vrlo slicnaI 130/60-13! Pitanje je da li moze da stane na tvoj blok 13ica... ogranicavajuci faktor za sirinu zadnja gumu je blok do amortizera i sam amortizer, a za obim su usice malog bloka do bocnog nosaca auspuha.
Za prednju gumu, ogranicenje je razmak izmedju cizama u visini semeringa, tu su obicno cizme malo sire.
Ja sam na 2,5 jota sirinu felne montirao 130 sirinu gume, verujem da ti bez problema mozes i 120 da montiras na 2,15 jota.
Sent from my GT-I9192
#26
Posted 14 July 2016 - 19:27
#27
Posted 14 July 2016 - 20:11

A realno, neces puno ni dobiti, gumica je toliko plitka (nizak zid) izgleda kao spljostena gumica za brisanje (pelikan) a i udobnost u voznji je bas takva.
Dakle, slobodno furaj 120/70 -10 pozadi, dobices i na udobnosti i na upravljivosti. Napred staju 100/80 -10 (staju i pozadi), to smo isprobali, i to je najcesca dimenzija na trzistu, svi proizvodjaci je prave i cena je skroz pristupacna!
Jedine nus pojave su sto montirana napred, lagace km sat dodatnih 3ilometara vise a montirana pozadi skracujes prenos. Na stok setupu mozes da izgubis na krajnjoj 3-5km/h a na nekom jacem koji voli da se vrti mozda i ne osetis razliku...
Dobra alatka za racunanje razlike obima pneumatika i sirine felni je
http://www.willtheyfit.com
pa se poigraj sa dimenzijama

Sent from my GT-I9192
#28
Posted 14 July 2016 - 21:00
#29
Posted 14 July 2016 - 21:25
Rolnice jede iskljucivo temperatura, kada se dodirne tacke usijaju a rolnice stoje u istom polozaju neko vreme, recimo kada se vozis na otvorenom putu konstatnom brzinom..
Svakako nije dobro da budu 3 i 3 razlicite tezine zbog moguceg debalansa, ali gledaj to sa vedrije strane, imas ustedu u vidu rolnica koje dolaze za probu i mozes da pravis kombinacije bez da dokupljujes jos 3 ili 4 seta razlicitih gramaza dok ne ubodes odgovarajuce. Kada ocenis koja ti gramaza odgovara, kupis set kvalitetnijih (malossi, polini, athena, top) rolnica ili ih sam napravis od kombinacije teflona i unutrasnjeg tega (metal-legura) i miran si.
Sent from my GT-I9192
#30
Posted 15 July 2016 - 07:30
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
#31
Posted 15 July 2016 - 17:57
Drugo te oprugice su najverovatnije od lošeg kineskog čelika koji će da se opusti posle mesec dana temperature i upotrebe..
Kako god poenta je koliko je variomat kvalitetan, stubovi, staze, slideri, čaura u koju bolcna ulazi itd... njegov vek trajanja je onaj koji se plaća naravno pored performansi...
#32
Posted 15 July 2016 - 22:19
#33
Posted 16 July 2016 - 10:00
#34
Posted 16 July 2016 - 10:19
Slobodno slikaj sta god da radis, da i drugima bude jasnije. Takodje, pitanja usko vezana za tvoj skut mozes i u svojoj temi...
120 sirina gume nije bas striktno 120mm, varira to od proizvodjaca do proizvodjaca i naravno u mnogome zavisi od sirine felne. Recimo, za 120 sirinu je preporucna sirina felne 3 jota i tada bi trebalo da bude u najsirim tackama oko 120mm. Mozes je montirati i na 4jota felnu ali i na 2 jota i tada ce ukupna sirina gume biti manja..
100/80-10 je najjeftinija dimenzija na trzistu i probali smo na kinareli 2t kratkom bloku, tu staje, trebalo bi i kod tebe ali moras premeriti bas tu gumu koju zelis da kupis i uporediti sa stvarnim stanjem.
Sent from my GT-I9192
#35
Posted 16 July 2016 - 10:23
Attached Files
#36
Posted 16 July 2016 - 10:33
#37
Posted 16 July 2016 - 12:31
od sada sve što imaš vezano za njega slobodno ovde piši
#38
Posted 16 July 2016 - 14:33



Prva je usica na bloku koja sluzi kao prihvat suport armu, druga sam suport arm, previse su blizu gumi. Cak usica smeta pri vadjenju tocka sa osovine tako da sam morao gumu da izduvavam nebi li je provukao kraj usice, ili ja ne znam za neku foru kojom se skida ovaj tocak?

Usput sam ocistio pakne i kuciste i proverio da li ima lufta na osovini tocka kao i u lezajevima u suport armu jer tocak po malo seta. Osovina je dobra, ali lezajevi su za menjanje, dimenzije su im 6203 zatvoreni i imaju semeringe sa po obe strane.

Sad ne znam sta mi je ciniti, koju dimenziju naruciti, suport arm mozda i mogu mali odmaci ali usice su tu kao ogranicenje ukoliko ide neka balonka a nju sam hteo da ne bi smanjivao precnik tocka koji je ionako malen.
Malo sam se i posvetio dekli, pa sam rasklopio kvacilo ocistio i podmazao sta treba, ocistio blok koji je bio prepun masne prasine, i opiljaka slajdera kojih vise i nema u variomatu, tako da se u utorak nadam se montira DLH vario pa ce skuter biti spreman za voznju.

#39
Posted 19 July 2016 - 21:44


Varijator se vidi da je kineski kvalitet, rolnice grubo uradjenje, staze malo grublje, slideri imaju malo lufta ali osovinica i ne toliko, taman koliko treba u odnosu na stari koji se klackao u variomatu.



Stari od proslog otvaranja izdrzao 200km i sada je u katastrofalnom stanju, slajdera nema, rolnice zbrusene na sve strane
U variomat stavljenje rolnice od 5 i 7grama znaci 6g medjuvrednost, oznacen markerom, sklopljen. Ljudi ovo je neverovatna promena u odnosu na stari, ubrzanje nestvarno, do 50km kazaljka se penje nenormalno brzo, do 60km samo malo sporije, posle dobro ubrzava nabira brzinu polako i gps je izmerio 70km. Polozaj kaisa je kao i pre, tu nema promene, trag markera nigde, nema, kais je skroz na vrhu. ja sam prezadovoljan, ovoliku promenu nisam ocekivao. Kao da sam seo na 2t masinu. Da li su samo lakse rolnice doprinele tome ili komplet variomat ne znam, ali za ove pare ja sam prezadovoljan.



Jedini problem koji je ostao je da opet ne pali na dugme. Prosli automat je zujao a ovaj nista. Kada dam kontakt na dugmetu on nema struje u onom dzeku koji se spaja sa automatom pa mislim da je do njega.
#40
Posted 19 July 2016 - 21:57
Послато са 6039Y уз помоћ Тапатока
Edited by jovan139, 19 July 2016 - 21:58.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users