Jump to content


Piaggio Nrg mc3 50 - treći purejet



43 replies to this topic

#41 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 September 2016 - 18:02

Bolje slika naopacke nego da mi komentarises nesto protiv purejeta :D :D :D

Slikati cu ponovno ovaj put sam izvisio naopacke...


PS stize novo skuterce danas, Beverly 250 i.e.

Vidicemo da li je steef u pravu, moram se licno uvjeriti :D

#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 16 September 2016 - 19:21

Ja lično ne razumem to pisanje velikim slovima i naglašavanje nečega mnogo puta kroz različite teme. Za mene je to već spam, i za jednu temu koja bi trebalo da predstavi jedan pj deluje pomalo neozbiljno.. To samo hvalisanje isto tako ume da osvoji negativna mišljenja kod čitalaca.

Ok svako ima svoj skut, i predpostavljam da je svakom svoj najdraži, ali dođe onaj trenutak kada više nema rezultata boljih i napredak posustaje.. Nakon toga je već uzaludno ponavljati istu ploču i u nedostatku novih interesantnih argumenata kreće pisanje velikim slovima..

Zaključićemo da mi, čitaoci, nismo ni gluvi ni slepi, mi koji sve teme pročitamo i većinu detalja popamtimo nismo za repeat stare ploče. Ovim apelujem svim autorima tema, kao i Dajtech-u da razmotre dinamiku i način pisanja, ostalima manje cinizma i humor u razumnim granicama...

hvala

#43 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 September 2016 - 20:06

Mora se malo naglasiti da purejet nije uopce los kako ispisuju mase internetskih stranica, ljudi mi nisu verovali pa eto za svaki slucaj da se ponovim, da se ne zaboravi tako lako :D


Upravo zbog takvih losih objava ja nisam takodjer prihvacao ovaj agregat godinama dok nisam resio da probam.


Novina moze biti, samo sto sam resio da ne ulazim vise u crne rupe.


Naravno ima tu nesto cinizma i humora kako bi poruka bila jaca, ali nista vise od sale posto sam i sam mnogo toga prosao pa ide i na moj racun :)


Kad se malo oduzme od nabildovane poruke, ovaj agregat i dalje ostaje broj 1 za mene, jednostavno odnosi najvise pluseva nakon svih mogucih skutera...




Naravno, apel cu ispostovati, posto znam da sam pretjerao u naletu odusevljenja, i isprika ako sam bilo kome naudio na bilo koji nacin :)







I samo da okacim jedan frisak video od prije 45min, kako 2 purejeta mogu da voze istovremeno jedan iza drugog, posto je to nemoguce za vidjeti:


#44 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 January 2017 - 21:06

Purejet, to bi mogao objasniti na vise nacina: nema odrzavanja, nema setovanja kad jednom odradis poso, sve pod konac ostaje, nema novosti niti iznenadjenja. Kad hoces zanimaciju u hronicnom nedostatku neocekivanih situacija, pazaris bilo sta drugo.
Sjedi, pali-vozi, i zaboravi da ga imas, na zalost tako je, slusa ko isprogramiran i samo ga palis ili gasis.


E ovo da ga zaboravis da imas je najveci problem, setup sam vec zaboravio, niti me mnogo ne sekira, cim ide za Oskara nema tu cackanja (za karbosa vredi "Snaga se oseca", a za PJ "Sila se oseca"), a po zimi moram da pazim ako se ne vozi, da ne stoji dugo, jer bolje je da masina radi nego da dugo stoji.



A i po prvi put sam istjerao PJ masinu na sneg, malo da isprskam karter sa svezim uljem iznutra, a orosim izvana, pozitivnim gasiranjem. Inace za ove prilike koristim samo vazdusare i oni su najbolji u tome jer za ostalo ih ne priznajem, dok sa PJ moram priznati da konacno imam neki problem ako hocu da blanjam.

Nisko smjestena gomila obrtnog momenta, ujeda vec na 4k rpm i pocinje da blanja, i onda je problem zavrtiti u okretaje jer kad treba otpustiti kotac, on i dalje vrti posto mu dugo treba da otpusti zbog nisko podesenog kvacila, tako da se ne snalazim bas najbolje za sad.


Inace dok je bilo malo manje surovo ladno i dok nisu poceli soliti puteve, ova masinerija je svakodnevno u pogonu od A do B za coveka kojeg uopste ne isteresuje da ista dira, dakle treba mu nesto najbolje i sto ga nece iznevjeriti, a vec 6 hiljada km uziva taj luksuz. Inace masina ima 40 i nesto hiljada km, bez otvaranna osim kad sam izmjenio karike na 21tkm preventivno jer tada nisam znao dokle to vozi na tom agregatu.


Soljavi putevi, a ako brzo vozim produvace me, nemam drugog izbora nego malo razraditi masinu na ovakvoj povrsini:


Ovakvog snimka nema nigdje da PJ blanja, moze se primetiti kako na jako niskim rpm okrece tocak






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users