Jump to content


Piaggio Vespa ET4- Gulf Editon



205 replies to this topic

#101 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 08 February 2017 - 10:40

17/44 polini primar

#102 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 08 February 2017 - 10:43

Hvala! Proveravam veceras..

#103 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 08 February 2017 - 13:43

ma gdi je jos vecer :D


Posted Image

#104 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 13 February 2017 - 11:21

Nedelju smo izdvojili za odabir komponenti za prednju vilu, kao i ugrubo ciscenje bloka motora.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Zatim na red je doslo I rastavljanje vila:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#105 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 13 February 2017 - 11:25

Posto sam se odlucio za vilu I amortizer od LX-a uzeo sam da ocistim I prekontrolisem amortizer.
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Ostalo je da sredim oprugu pa da ga sklopim, tako da je poslata prva tura delova na peskiranje..


Posted Image

#106 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 February 2017 - 13:45

to se trazi,treba se delati..

#107 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 27 February 2017 - 15:24

Stigla prva tura sa peskiranja:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#108 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 27 February 2017 - 16:11

Kvarcni pesak Batajnicki put?

#109 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 February 2017 - 17:44

Da da, ja sam prezadovoljan, majstor perfektno radi i upoznat je sa npr alu felnama, zna zanat.

#110 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 February 2017 - 17:49

Odlično izgleda

#111 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 27 February 2017 - 18:01

Prepoznajem rad
;)
Odlicni su

#112 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 27 February 2017 - 19:54

Kako je dobro kad imas nekoga da odradi to peskarenje valjano. Skratis muku sebi i dobijes savrsenu podlogu da se dalje igras kako hoces. Jedva cekam da vidim kako ce da izgleda kad sve sklopis!

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk



#113 francuz69

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 443 posts
  • MestoBeograd
  • VozimKymco Downtown 300

Posted 27 February 2017 - 20:17

To mogu i ja odma da kazem. Izgledace sve pod konac, pedanterija. Ma cista pizdarija.

#114 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 February 2017 - 22:40

Super radite momci, to se traži!!!
Lepo je urađeno peskarenje, divota za videti....

#115 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 25 March 2017 - 22:35

Kasnim i sa pisanjem i sa radovima, pocela je sezona za mnoge, pa se uvek prvo rade tudji motori, Vespica je na zalost u drugom planu..

ispeskirana plastika prednja:

Attached File  IMG_20170222_180205.jpg   1.82MB   25 downloads

gume su skinute sa felni i cekaju peskiranje:

Attached File  IMG_20170322_181544.jpg   3.86MB   27 downloads

sto se tice mehanike pribavljena je alu remenica od beverly-a

Attached File  IMG_20170225_173311.jpg   2.41MB   26 downloads

Attached File  IMG_20170225_173301.jpg   2.42MB   26 downloads

Takodje poliniju se pridruzio i malossi multivar, pa nakon testa cu videti koji mi vise odgovara.

Attached File  IMG_20170317_224453.jpg   2.2MB   27 downloads

stigla je bela desna plastika, ali me je kurir obradovao sa pazljivim dostavljanjem:

Attached File  IMG_20170323_183722.jpg   2.41MB   27 downloads

Attached File  IMG_20170323_175022.jpg   2.15MB   28 downloads

pribavljena i crna leva plastika:

Attached File  IMG_20170307_211849.jpg   1.82MB   28 downloads

Attached File  IMG_20170307_211857.jpg   1.85MB   27 downloads

Posto mi je kaseta i patosnica crna, razmisljam se da li da bocne ove ostavim crne ili da ih prefarbam u plavo?

Takodje sam u potrazi za plastikom oko fara, posto sav hrom ide u mat, pokusavam da nadjem gumeni "S" keder, koji ide oko kasete, da ne kupujem nov hromirani pa da ga farbam ili plastidipujem...

#116 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 26 March 2017 - 00:16

Imas nedeljom autopijacu kod Bubanj potoka,ima dosta prodavaca koji prodaju kedere,a moze se i kod njih naruciti kakav zelis.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#117 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 26 March 2017 - 10:05

Bio sam zato se i zalim :P slao sam I gumatiku mere, nisam nista bolje prosao..

#118 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 07 April 2017 - 21:46

Krecemo sa sklapanjem masine, prva na tapetu je glava:

Bregaste: imali smo vise bregastih vratila na raspolaganju za igru, te smo se odlučili za umerenu varijatu tuniranja, odnosno podbrijavanje osnovnog luka kružnice za 0,1mm na usisnom i na izduvnom bregu, na taj način dobili smo nešto veći lift i nešto veće uglove otvaranja i zatvaranja ventila. Na slikama se vidi jasna razlika u merama:

Attached File  IMG_20170312_132220.jpg   2.19MB   25 downloads

Attached File  IMG_20170312_132248.jpg   1.87MB   25 downloads

Attached File  IMG_20170312_132238.jpg   1.88MB   23 downloads

Attached File  IMG_20170312_132206.jpg   1.99MB   24 downloads

Svetlija bregasta je "nova", spremna za ugradnju posle tretmana obrade.

Attached File  IMG_20170312_132258.jpg   2.25MB   23 downloads

Stok prirubnica karba je modifikovana za toliko koliko je površinski potrebno da se isprati prečnik difuzora Walbro Wvf 26,5 karba:

Attached File  IMG_20170312_144230.jpg   2.33MB   23 downloads

Glava cilindra je pretrpela značajnije izmene, pored postavljanja novih vodjica koje su 3mm kraće, trudili smo se da što više dobijemo na prostoru "plafona" i "poda" svakog kanala. Uspeli smo da grbu - odlivak preko vodjice smanjimo na minimalne mere i time omogućimo pravilan protok smeše. Sama komora je pretpela minimalne modifikacije zbog 0,5mm većeg poluprečnika ventila.

Attached File  IMG_20170312_144657.jpg   2.09MB   23 downloads

Attached File  IMG_20170312_145724.jpg   2.32MB   23 downloads

Otvor usisnog kanala je doradjen metodom kopiranja preko prirubnice, uparivanjem idelanog naleganja:

Attached File  IMG_20170313_184051.jpg   1.86MB   22 downloads

Attached File  IMG_20170312_145758.jpg   2.2MB   23 downloads

Uspeli smo da pronadjemo ventile odgovarajuće dužine sa stablom 5mm tačno za 1mm većeg prečnika. Novi ventili su 8 grama teži od stok, shodno tome pribavljene su i nešto tvrdje ali kraće opruge ventila. Dužinu opruga rešili smo podmetanjem 0,8mm sajbnica na dosed opruga:

Attached File  IMG_20170312_151923.jpg   2.59MB   23 downloads

Naravno, uz kompletno sredjivanje došle su i nove gumice ventila:

Attached File  IMG_20170312_161444.jpg   2.13MB   23 downloads

Veliko hvala Dimitriju (tati Ace Razrednog) na donaciji ventila i opruga kao i pomoći u proračunu obrade bregste, frezenkovanju siceva glave u mašinskoj radionici :)



Edited by: Razredni

#119 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 07 April 2017 - 21:51

Priprema bloka i struganje starog dihtunga

Attached File  IMG_20170326_132529.jpg   2.42MB   22 downloads

Za novi dihtung, zbog nemogućnosti ravnanja nikasil cilindra sa gornje strane zarad dobijanja većeg stepena kompresije, smo se odlučili na najtanji dihtung iz seta - 0,4mm

Attached File  IMG_20170326_135747.jpg   2.1MB   23 downloads

Attached File  IMG_20170326_135752.jpg   2.34MB   23 downloads

Attached File  IMG_20170326_140205.jpg   2.36MB   23 downloads

Attached File  IMG_20170326_140221.jpg   2.43MB   23 downloads

Priprema cilindra:

Attached File  IMG_20170312_144723.jpg   2.25MB   23 downloads

Attached File  IMG_20170312_145606.jpg   2.83MB   24 downloads

Posto je klip unapred očišćen podmazan i karike postavljene, prelazimo na spuštanje klipa u cilindar pomoću velike šelne:

Attached File  IMG_20170312_160418.jpg   2.56MB   24 downloads

Attached File  IMG_20170312_160424.jpg   2.64MB   24 downloads

Attached File  IMG_20170326_140553.jpg   2.44MB   25 downloads

#120 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 07 April 2017 - 21:58

Postavljanje cilindra na blok:

Attached File  IMG_20170326_140603.jpg   2.22MB   25 downloads

Attached File  IMG_20170326_140658.jpg   2.57MB   27 downloads

Attached File  IMG_20170326_140716.jpg   2.45MB   26 downloads

Attached File  IMG_20170326_141045.jpg   2.39MB   26 downloads

osiguraci bolcne:

Attached File  IMG_20170326_141302.jpg   2.48MB   25 downloads

Attached File  IMG_20170326_141904.jpg   2.38MB   25 downloads

merenje c parametra:

Attached File  IMG_20170326_142021.jpg   2.68MB   25 downloads

dihtung glave 0,3mm

Attached File  IMG_20170326_142151.jpg   2.42MB   26 downloads

Osvežene vodjice izmedju cilindra i glave:

Attached File  IMG_20170326_142400.jpg   2.39MB   26 downloads

Attached File  IMG_20170326_142624.jpg   2.38MB   26 downloads

Za ovakvu konstalaciju smo se odlučili prvenstveno što iz radioničkih knjiga imamo podatke da agregat od 125ccm (gusani cilindar) nosi fabrički stepen kompresije od 10,5:1 dok aluminijumski cilindar od 200ccm koji ima istu glavu nosi stepen K od 9 - 9,5:1

Sa izmenjenim dihtiznima i poravnatim glavom cilindra za 0,3mm dobijamo stepen kompresije 10,85:1 sto ce biti i vise nego dovoljno za dugotrajnu krstaricu...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users