#41
Posted 07 August 2016 - 17:33
Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
#42
Posted 07 August 2016 - 17:44
Hvala skuter mrezi na delovima!!!
#43
Posted 07 August 2016 - 18:19
Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
#44
Posted 07 August 2016 - 21:54
#45
Posted 08 August 2016 - 13:13
Sent from my iPhone using Tapatalk
#46
Posted 08 August 2016 - 14:17
a ova narancasta je uzas kakva nakarada,ahahaha
btw,zali boze tih rms rolica kad nevaljaju kurca i tope se po variomatu
#47
Posted 08 August 2016 - 17:40
Rms je kvalitet -1, medjutim, odgovara mi recimo da koristim njihove slajdere, izdrze 1 sezonu, cca 5k km, a pri tom ne pogule zidove variomata, sto je bolje nego da menjam vario koji je visestruko skuplji a slajderi su 3kom 1,5euro.
Rolnice su bas djubre, ali ovde smo razmisljali o tuningu i ne znamo sta ce nam trebati.. prvenstveno, u variomatu sam zatekao 19,5x16,5 nazivna mera 20x17, a quasari nose 21x17. Poznato je da na leaderu vario nema izlaznost do kraja ukoliko se postavi sajbnica 0,7-0,8mm kada se montira novi remen, pa cu probati da sa vecim precnikom rolnice nateram variomat da remen ide vislje.
Takodje, liberty 200 seriski nosi 12grama a mi nemamo pojma gde cemo biti sa jacinom i obrtajima pa smo uzeli ovu najjeftiniju varijanu rms za probu, i naravno lakse mi je teze rolnice olaksavati pomalo biaxom nego ih otezavati
Svakako, kada se pronadjemo uzecemo origigi jer su stvarno najizdrzljivije pa cemo ih lako prilagoditi potrebnoj gramazi.
Steeef treba mi tacan podatak o razlikama u varimatima i remnicama, video sam da su za leader i quasar isti slajderi a razlicite rolnice, kvacila i zvvona su ista a remenice drugacije izgledaju... ima li sta kompatibilno a da donosi konkretan boljitak sa quasara ili mozda leadera lc?
#48
Posted 08 August 2016 - 17:53
leader 200 lc ima rolice 10.7gr 20.5*17,sirina remena je 21.5mm a sajbica izmedju ventilvara i bolcne je 1mm debljine
125 i 150 imaju iste dimenzije rolica ko i 125 lc,vjerujem da je i remen isti (22mm sirine kad je nov i orginalan),tezina je 7.3gr i sajbica izmedju bolcne i ventilvara je 1.4mm (tak je na novijim lc masinama,na starijima je bila duza bolcna variomata na 125 nego na 200)
variomati su identicni na svim leaderima,razlike su u sajbicama i tezinama i dimenzijama rolica..
noviji leaderi imaju ko i quasari alu polutke koju imaju nest ostriji kut od starijih limenih.
svaki 125 i 200 leader koi sam radil izbacival je remen do kraja variomata
#49
Posted 08 August 2016 - 18:02
Ima li razlike u remenicama, sem fizickog izgleda?
#50
Posted 16 August 2016 - 21:11
Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
#53
Posted 17 September 2016 - 20:29
#54
Posted 17 September 2016 - 20:45
E sad ono najteze, biranje boje, posle mnogo trazenja sam naleteo na par slika i odmah sam se zaljubio na prvi pogled, prvenstveno sam hteo tamnu sivu metalic, mislim da je bilo pomena perla bele i jos ko zna koliko boja..
tako da je uzeta i boja, za boju sam poneo unutrasnjost od mog Rekorda cisto da budu u istom tonu..
#55
Posted 17 September 2016 - 22:24
Koliko vidim priprema je pedantno odrađena tako da se lepi rezultati farbanja mogu očekivati...Ovo je neverovatan osećaj kad završiš pripremu i znaš da je sledeća farba na redu...neopisivo dobar osećaj uz pozitivan strah kako će ispasti!!
Samo napred...gde farbate?
#56
Posted 18 September 2016 - 08:54
Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
#57
Posted 18 September 2016 - 09:15
#58
Posted 18 September 2016 - 12:21
#59
Posted 18 September 2016 - 16:21
jedino sam ovu video sa prugama ali mi se ne svidja bok kako je uradjen..
#60
Posted 18 September 2016 - 19:36
Aco, na prednjem blatobranu je isto ok ali ako neće biti u ravni sa prugom preko prednje maske nisam siguran da će biti baš dobro..?! Opizdi onda preko celog skuta po sredini, blatobran-prednja maska-nazad do štopa...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users