Jump to content


Piaggio Vespa ET4- Gulf Editon



205 replies to this topic

#201 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 10 October 2017 - 20:59

U 4t klasi 125-300 smo imali samo 4 ucesnika:

Model- kubikaza- (najbolje vreme na 200metara)

Piaggio Beverly -300ie (11,68)
Gilera Runner vxr -200 (11,44)
Gy6 -200Ac (13,92)
Vespa Et4 -200Ac (12,40)


Kompletan video amaterskog merenja vremena:

(4t klasa je na 4:07)

I onboard video:



Takodje sam screenshotovao par slika:

Attached File  Drag.JPG   443.43K   42 downloads

Attached File  Drag 2.JPG   338.97K   43 downloads

Attached File  drag 3v1.JPG   322.35K   43 downloads

Attached File  drag 5.JPG   518.59K   44 downloads

Attached File  drag 6.JPG   340.88K   42 downloads

Suma- sumarum zadovoljan sam prvim malko duzim putem sa Vespicom. Na dragu iako ne bi trebalo,ali zbog puta sam ipak ostavio produzenje prenosa od 15% merenjem pomocu obrtaljke sam utvrdio da na brzini od 95-100 po satu sam na 7400 obrtaja dok bez produzenja je ta cifra iznosila 9600 tako da sam veoma zadovoljan ucinkom i rasterecenjem masine pri vecim brzinama, sada mi preostaje da pribavljam sledece delove, u planu je da zamenim prednji amortizer, posto mi je premekan napred, kada zamenim amortizer tada cu staviti i 11' felnu, ceka me kupovina nekog manjeg kofera pozadi i stelovanje prenosa i karburatora.. toliko u ovom javljanju!

#202 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 30 October 2017 - 11:02

zaboravio sam da se dopišem kod tebe, moram Vam priznati da ste jako lepo utegli Vespu, tiha, neupadljiva, veoma dobro grabi...

nisam tačno došao do zaključka koji je ovo variomat na kraju, pollini ili malossi, pisao si da si imao oba na raspolaganju, definitivno je neophodan za bolju akceleraciju, dok sa druge strane produženjem prenosa nešto gubiš na startu i to ti najbolje znaš koliko.

pogledao sam sve video zapise više puta, imao sam prilike na žalost, vidim da si hvatao uvek unutrašnju traku, mi smo pogrešili što to nismo merili i posebno start obeležili sa tim razmakom koji se dobija odnosno gubi po pređenom putu, ali nema veze.. u komparaciji sa vxr-om si podobro zaostao, interesuje me šta kažete na to, ipak je 200-200cc-a, aftermarket vario na oba setupa ?

čestitke za Vespu, vrlo lep i dobar primerak imaš...

#203 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 30 October 2017 - 11:59

Hvala, Polini je variomat, gubi se sa produzenjem naravno, nije bilo vremena ni za skidanje njega,fini stel karburatora ( sonda nije stavljana) takodje ni prenosa posto smo imali svega par seta rolnica a nije stavljen ni stejdz six obrtomer

Poredjenje 200ac sa cca 13-14konja I 2 ventila protiv 200lc-a sa cca 20 konja I 4 ventila mislim da nema tu sta da se poredi tako da sam prilicno zadovoljan kako se pokazala tj da me nije ostavio duplo vise od toga..

Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk



#204 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 October 2017 - 12:56



View PostMario, on 30 October 2017 - 11:02, said:

moram Vam priznati da ste jako lepo utegli Vespu,

nisam tačno došao do zaključka koji je ovo variomat na kraju, pollini ili malossi, u komparaciji sa vxr-om si podobro zaostao, interesuje me šta kažete na to, ipak je 200-200cc-a, aftermarket vario na oba setupa ?

Hvala za pohvale, ali me čudi da nisi pratio temu.

Polini variomat je za 125ccm leader i od Malossija za VXR (leader 200cc) je manji u prečniku za 2mm - 119mm Polini, 121mm Malossi.
U principu ne gubi se niti donosi nešto izbor nekog od ovih za samu trku ubrzanja, prečnik je bitan za krajnju brzinu a polini je dosta kvalitetnije izrade pa je zbog toga Polini izabran za svakodnevnu upotrebu. Primarna osovina je donela nekih 15% produzenja ugrubo i najveci je dobitak krajnja brzina ali i putna brzina. Nije se Acika ni nadao nekom rezultatu na dragu pa je produzenje ostalo zbog samog puta do NS-a.

Sto se tice agregata, meni je zaista krivo sto nisi ispratio temu.
Acina vespa je leader AC 200ccm sa dva ventila i sa 26mm karbom koja u stoku ima 12ks na 7000rpm. Ajd da kažemo da smo preradama uspeli da izvučemo 13-14ks na stepenu 10,5:1 i vrtimo je na nekih 7500rpm...

Vxr nosi leader vodeno hladjeni od 200ccm, 4 ventila glavu, 30mm karb. Fabricka snaga na K stepenu 11,5:1 je 20ks na 9300rpm.

Obzirom da su oba skutera vrlo slicnih masa sa sve vozačima, Vespa je 115kg + Aca 90kg, VXR je 128kg + lagani Saby, i nije za neko poredjenje, ali oke, sporija je Vespa naravno.

#205 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 30 October 2017 - 14:41

da da jasno je, kada nešto ne radiš u životu onda i ne registruješ to toliko duboko.. razumljivo je da je onaj LC 200 novije generacije i drugog koncepta, imao sam prilike da probam Beverly 200 sa 20KS-a..

totalno mi je promaklo da ste na AC agregatu, mada iskren da budem ovo za duple ventila nisam ni znao...

#206 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 30 October 2017 - 19:58

meni se cini da fali veapi okretaja jos malo :D





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users