Nikako, nego ostavi fabricki airbox.
Sta mislis da na serijali dobijes sa otvorenim filterom?
Sent from my C5503 using Tapatalk


SR50R Factory 2015
Started by Nemanja91, Jul 02 2016 01:45 PM
129 replies to this topic
#121
Posted 12 July 2016 - 15:34
#122
Posted 12 July 2016 - 15:35
Nista mislio sam da probam prakticno je bio dzaba pa reko da stavim da istestiram
#123
Posted 12 July 2016 - 15:37
Nemoj stavljati, napravices problem i vrlo vjerovatno zalepiti klip i ode garancija...
Nema apsolutno potrebe za otvorenijim filterom, nećeš nista dobiti osim glavobolje.
Sent from my C5503 using Tapatalk
Nema apsolutno potrebe za otvorenijim filterom, nećeš nista dobiti osim glavobolje.
Sent from my C5503 using Tapatalk
#124
Posted 12 July 2016 - 15:38
Ako tako kazes onda uvazavam.
#125
Posted 12 July 2016 - 19:50
Agregat radi na vazduh i benzin, u idealnoj razmeri od 14,7 jedinica vazduha naspram 1 jedinice goriva, to zovemo stihiometrijski odnos. Odnos od 13:1 i manji je deblja ili masnija smesa (vise goriva) a odnos 16:1 i veci je tanja ili siromasnija smesa (vise vazduha). Od viska goriva u radu, motor gubi nesto snage, trokira i povecava potrosnju. Od viska vazduha ima jos drasticniji pad snage, gusi se ili popularno nazvano "muče", pregreva se i u 99% slucajeva zariba
(zalepi) usled nedovoljnog hladjenja i podmazivanja.
Postavljanjem protocnijeg filtera vazduha ili jos protocnije pecurke taj odnos dovododis u debalans, previse vazduha dodajes, pa ako si spreman da visak kompezijes adekvatnom stelovanju karburatora zamenom glavne dizne i igle onda je to ok zarad neke zelje za probom, medjutim razlike koje se dobiju su zanemarive na serijskom agregatu, sem naravno, povecane potrosnje goriva.
Dakle, "probe" tipa postavim ili odvrnem cisto da vidim sta ce da se desi donose sigurno unistavanje cilindra i klipa, zaboravi ih. Nema nikakve magije, nece agregat ici bolje nikakvima cudima, tuning je cista fizika i matematika.
Prouci teme o stelovanju karburatora i variomatskog prenosa a prelistaj teme u sekcijama "base, "midrace" i na kraju "high end", cisto da imas neku predstavu koliko sta kosta i koliko truda i znanja treba da se ulozi u setup koji donosi podizanje snage, bolje ubrzanje i na kraju vecu krajnju brzinu.
Sent from my GT-I9192
(zalepi) usled nedovoljnog hladjenja i podmazivanja.
Postavljanjem protocnijeg filtera vazduha ili jos protocnije pecurke taj odnos dovododis u debalans, previse vazduha dodajes, pa ako si spreman da visak kompezijes adekvatnom stelovanju karburatora zamenom glavne dizne i igle onda je to ok zarad neke zelje za probom, medjutim razlike koje se dobiju su zanemarive na serijskom agregatu, sem naravno, povecane potrosnje goriva.
Dakle, "probe" tipa postavim ili odvrnem cisto da vidim sta ce da se desi donose sigurno unistavanje cilindra i klipa, zaboravi ih. Nema nikakve magije, nece agregat ici bolje nikakvima cudima, tuning je cista fizika i matematika.
Prouci teme o stelovanju karburatora i variomatskog prenosa a prelistaj teme u sekcijama "base, "midrace" i na kraju "high end", cisto da imas neku predstavu koliko sta kosta i koliko truda i znanja treba da se ulozi u setup koji donosi podizanje snage, bolje ubrzanje i na kraju vecu krajnju brzinu.
Sent from my GT-I9192
#126
Posted 12 July 2016 - 20:16
Molim da se Acin post prekopira u temu karbosi... zahvaljujemo
#127
Posted 12 July 2016 - 20:32
AcaPostar, on 12 July 2016 - 19:50, said:
Agregat radi na vazduh i benzin, u idealnoj razmeri od 14,7 jedinica vazduha naspram 1 jedinice goriva, to zovemo stihiometrijski odnos. Odnos od 13:1 i manji je deblja ili masnija smesa (vise goriva) a odnos 16:1 i veci je tanja ili siromasnija smesa (vise vazduha). Od viska goriva u radu, motor gubi nesto snage, trokira i povecava potrosnju. Od viska vazduha ima jos drasticniji pad snage, gusi se ili popularno nazvano "muče", pregreva se i u 99% slucajeva zariba
(zalepi) usled nedovoljnog hladjenja i podmazivanja.
Postavljanjem protocnijeg filtera vazduha ili jos protocnije pecurke taj odnos dovododis u debalans, previse vazduha dodajes, pa ako si spreman da visak kompezijes adekvatnom stelovanju karburatora zamenom glavne dizne i igle onda je to ok zarad neke zelje za probom, medjutim razlike koje se dobiju su zanemarive na serijskom agregatu, sem naravno, povecane potrosnje goriva.
Dakle, "probe" tipa postavim ili odvrnem cisto da vidim sta ce da se desi donose sigurno unistavanje cilindra i klipa, zaboravi ih. Nema nikakve magije, nece agregat ici bolje nikakvima cudima, tuning je cista fizika i matematika.
Prouci teme o stelovanju karburatora i variomatskog prenosa a prelistaj teme u sekcijama "base, "midrace" i na kraju "high end", cisto da imas neku predstavu koliko sta kosta i koliko truda i znanja treba da se ulozi u setup koji donosi podizanje snage, bolje ubrzanje i na kraju vecu krajnju brzinu.
Sent from my GT-I9192
(zalepi) usled nedovoljnog hladjenja i podmazivanja.
Postavljanjem protocnijeg filtera vazduha ili jos protocnije pecurke taj odnos dovododis u debalans, previse vazduha dodajes, pa ako si spreman da visak kompezijes adekvatnom stelovanju karburatora zamenom glavne dizne i igle onda je to ok zarad neke zelje za probom, medjutim razlike koje se dobiju su zanemarive na serijskom agregatu, sem naravno, povecane potrosnje goriva.
Dakle, "probe" tipa postavim ili odvrnem cisto da vidim sta ce da se desi donose sigurno unistavanje cilindra i klipa, zaboravi ih. Nema nikakve magije, nece agregat ici bolje nikakvima cudima, tuning je cista fizika i matematika.
Prouci teme o stelovanju karburatora i variomatskog prenosa a prelistaj teme u sekcijama "base, "midrace" i na kraju "high end", cisto da imas neku predstavu koliko sta kosta i koliko truda i znanja treba da se ulozi u setup koji donosi podizanje snage, bolje ubrzanje i na kraju vecu krajnju brzinu.
Sent from my GT-I9192

#128
Posted 12 July 2016 - 22:13
Covek se uci dok je ziv, hvala Sensei 
Sent from my GT-I9192

Sent from my GT-I9192
#129
Posted 12 July 2016 - 22:29
A Aco svaka čast...vrlo jasno i precizno objašnjeno!!! Copy/paste copy/paste za sve koji probavaju gljive i pečurke!!
#130
Posted 12 July 2016 - 23:07
Kopirao sam u glavnu temu o karbu, da sluzi kao referenca.
Aca je fino napisao u sitne detalje sta se to sve dobije (citaj gubi) na serijali sa "pecurkicom"...
Imas sve napisano Nemanja, slobodno se konsultuj prije nego uradis nesto u sta nisi siguran, a sto moze nastetiti masini.
Sent from my C5503 using Tapatalk
Aca je fino napisao u sitne detalje sta se to sve dobije (citaj gubi) na serijali sa "pecurkicom"...
Imas sve napisano Nemanja, slobodno se konsultuj prije nego uradis nesto u sta nisi siguran, a sto moze nastetiti masini.
Sent from my C5503 using Tapatalk
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users