Jump to content


SR50R Factory 2015


129 replies to this topic

#121 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 July 2016 - 15:34

Nikako, nego ostavi fabricki airbox.
Sta mislis da na serijali dobijes sa otvorenim filterom?

Sent from my C5503 using Tapatalk



#122 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 12 July 2016 - 15:35

Nista mislio sam da probam prakticno je bio dzaba pa reko da stavim da istestiram

#123 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 July 2016 - 15:37

Nemoj stavljati, napravices problem i vrlo vjerovatno zalepiti klip i ode garancija...
Nema apsolutno potrebe za otvorenijim filterom, nećeš nista dobiti osim glavobolje.

Sent from my C5503 using Tapatalk



#124 Nemanja91

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSr 50 r, 2015

Posted 12 July 2016 - 15:38

Ako tako kazes onda uvazavam.

#125 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 July 2016 - 19:50

Agregat radi na vazduh i benzin, u idealnoj razmeri od 14,7 jedinica vazduha naspram 1 jedinice goriva, to zovemo stihiometrijski odnos. Odnos od 13:1 i manji je deblja ili masnija smesa (vise goriva) a odnos 16:1 i veci je tanja ili siromasnija smesa (vise vazduha). Od viska goriva u radu, motor gubi nesto snage, trokira i povecava potrosnju. Od viska vazduha ima jos drasticniji pad snage, gusi se ili popularno nazvano "muče", pregreva se i u 99% slucajeva zariba
(zalepi) usled nedovoljnog hladjenja i podmazivanja.

Postavljanjem protocnijeg filtera vazduha ili jos protocnije pecurke taj odnos dovododis u debalans, previse vazduha dodajes, pa ako si spreman da visak kompezijes adekvatnom stelovanju karburatora zamenom glavne dizne i igle onda je to ok zarad neke zelje za probom, medjutim razlike koje se dobiju su zanemarive na serijskom agregatu, sem naravno, povecane potrosnje goriva.

Dakle, "probe" tipa postavim ili odvrnem cisto da vidim sta ce da se desi donose sigurno unistavanje cilindra i klipa, zaboravi ih. Nema nikakve magije, nece agregat ici bolje nikakvima cudima, tuning je cista fizika i matematika.

Prouci teme o stelovanju karburatora i variomatskog prenosa a prelistaj teme u sekcijama "base, "midrace" i na kraju "high end", cisto da imas neku predstavu koliko sta kosta i koliko truda i znanja treba da se ulozi u setup koji donosi podizanje snage, bolje ubrzanje i na kraju vecu krajnju brzinu.

Sent from my GT-I9192



#126 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 July 2016 - 20:16

Molim da se Acin post prekopira u temu karbosi... zahvaljujemo

#127 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 12 July 2016 - 20:32

View PostAcaPostar, on 12 July 2016 - 19:50, said:

Agregat radi na vazduh i benzin, u idealnoj razmeri od 14,7 jedinica vazduha naspram 1 jedinice goriva, to zovemo stihiometrijski odnos. Odnos od 13:1 i manji je deblja ili masnija smesa (vise goriva) a odnos 16:1 i veci je tanja ili siromasnija smesa (vise vazduha). Od viska goriva u radu, motor gubi nesto snage, trokira i povecava potrosnju. Od viska vazduha ima jos drasticniji pad snage, gusi se ili popularno nazvano "muče", pregreva se i u 99% slucajeva zariba
(zalepi) usled nedovoljnog hladjenja i podmazivanja.

Postavljanjem protocnijeg filtera vazduha ili jos protocnije pecurke taj odnos dovododis u debalans, previse vazduha dodajes, pa ako si spreman da visak kompezijes adekvatnom stelovanju karburatora zamenom glavne dizne i igle onda je to ok zarad neke zelje za probom, medjutim razlike koje se dobiju su zanemarive na serijskom agregatu, sem naravno, povecane potrosnje goriva.

Dakle, "probe" tipa postavim ili odvrnem cisto da vidim sta ce da se desi donose sigurno unistavanje cilindra i klipa, zaboravi ih. Nema nikakve magije, nece agregat ici bolje nikakvima cudima, tuning je cista fizika i matematika.

Prouci teme o stelovanju karburatora i variomatskog prenosa a prelistaj teme u sekcijama "base, "midrace" i na kraju "high end", cisto da imas neku predstavu koliko sta kosta i koliko truda i znanja treba da se ulozi u setup koji donosi podizanje snage, bolje ubrzanje i na kraju vecu krajnju brzinu.

Sent from my GT-I9192
Potpis. Imam samo jednu mikro zamerku. Stehiometrija je pravilan naziv. :respect:

#128 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 July 2016 - 22:13

Covek se uci dok je ziv, hvala Sensei :)

Sent from my GT-I9192



#129 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 12 July 2016 - 22:29

A Aco svaka čast...vrlo jasno i precizno objašnjeno!!! Copy/paste copy/paste za sve koji probavaju gljive i pečurke!!

#130 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 July 2016 - 23:07

Kopirao sam u glavnu temu o karbu, da sluzi kao referenca.
Aca je fino napisao u sitne detalje sta se to sve dobije (citaj gubi) na serijali sa "pecurkicom"...
Imas sve napisano Nemanja, slobodno se konsultuj prije nego uradis nesto u sta nisi siguran, a sto moze nastetiti masini.

Sent from my C5503 using Tapatalk







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users