Jump to content


Huatian HT50QT-28


151 replies to this topic

#41 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 06 December 2016 - 19:52

Skuter je bio na bočnoj nožici. Odvrnuo sam čep za diferencijal,nisam ga ni celog skinuo i ulje je procurelo. Cenim da ima ulja. Jel taj semering postoji od kvalitetnijih proizvođača,ili samo kinesko?

Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока



#42 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 December 2016 - 23:28

Semerinzi postoje razlicitih proizvodjaca, ali se prvo mora tacno utvrditi sta je razlog te masnoce ispod remenica.

Rupa na deklu ne bi trebala da postoji, cini mi se da je to neko naknadno busio da bi zamenio lezaj. Voda koja udje isprace lezaj pa ce i krace trajati...

Kais fino stoji u remnicama, sto je za pohvalu ali bih rekao sa slike da je dobio resice, odnsno da je za zamenu, premeri sirinu obavezno.

Nemoj da cenis odokativno, istoci ulje na sraficu u najnizoj tacki u neku casu, posudu i premeri, pise na bloku koliko tacno ulja ide u reduktor, a ako vec nisi menjao, dobro je da i to uradis.

#43 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 07 December 2016 - 07:59

Može biti da je zbog zamene ležaja. Na slici se vidi da i sam ležaj nije u centru rupe. Probao sam šrafcigerom da ga skinem,bezuspešno. Što se rupe tiče,kupiću drugu deklu,samo me interesuje da li tražim baš za Huatian,ili je dovoljno 2t minarelli,duži blok?
Kaiš je izgleda fabrički,Bando,evo slike.
Posted Image
Ulje je promenjeno letos,promenio mi je majstor kad sam ga kupio,al mi je dosta tamno pod prstima,tako da mogu da ga zamenim. Koje je najpreporučljivije za njega?
Video sam na bloku da piše koliko ide,ali zaboravih broj. Pogledaću.

Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока



#44 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 13 December 2016 - 17:12

Danas je stigao kaiš. Tražio sam u Motobike-u 788 17 28 i bilo je 3 opcije:
1.Bando kopija,kineski za 700 dinara
2. Mitsuboshi za 1700 dinara
3.Japanski Bando za 2000 dinara.
Odlučio sam se za Mitsuboshi. Međutim,kad je stigao,na računu piše 797x16.6x30. Pozvao sam Motobike,kažu da je to to,da neće biti problema,da je to zamenski za dimenziju koju sam tražio.
Šta mi preporučujete,da li da montiram,hoće li biti sve ok? S obzirom da je sve standardno.
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#45 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 13 December 2016 - 20:41

Na kineze u fabričkoj postavci dolaze dve vrste remenova, Bando 788 i Mitsuboshi 792 ili 797..

Te dimenzije se razlikuju od proizvođača do proizvođača, mada ti bi trebao sam da proceniš koji ti daje najbolje performanse,...

Sto se trgovine tice njima je zamenski prosle godine bio i Bando 782.. ok radi to ali je taj 782, a ne 788 kao stock...

Ti proceni i odluči kako tebi odgovara...

#46 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 13 December 2016 - 20:49

Ako sam dobro razumeo,kad je kraći remen,motor slabije ide? To znači da ovaj kojeg sam kupio ne bi trebalo da umrtvi mktkr,čak štaviše možda za nijansu i živne sa njim jel?

Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока



Izvinjavam se za greške,htedoh gore da iskucam ,,motor".

Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока



#47 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 13 December 2016 - 21:13

Ako ostajes na serijali, onda ti je bolji taj duzi remen, trebo bi motor bolje startati jer ce remen iza bit skroz na vrhu polutka i bit motor malo zivlji, ali zato nece ici remen do kraja u polutke, sto tebi i ne treba jer masina ionako nema snage za obaranje brzinskih rekorda.


Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#48 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 December 2016 - 21:15

Mitsuboshi je kvalitetan, nisi pogresio, mada je mala razlika u ceni i za originalni bando...

Ti sad imas nedoumicu, zbog razlike u cifrma. Duzene ce biti iste, razliciti proizvodjaci razlicto obelezavaju, (bando uvek pise manje cifre kao da je kraci) ali kada ih premeris, bice isti po obimu. Sto se tice sirine i ugla remena remena, mitsuboshi je uzi i manjeg ugla sto ce u praksi znaciti da ce se spustiti na bolcnu nize i dobices malo jaci start i dobro ubrzanje. Krajnja ne bitrebalo da se promeni, moguce cak da ces u pocetku imati i nesto sitno vecu krajnju brzinu jer ce uzi remen malo dublje upadati u rasirene remenice, medjutim, kako se bude vremenom trosio sve teze ce biti variomatu da ga izbaci ka vrhu pa ce vremenom i krajnja brzina opadati. Realno, pricamo o 3-4000km, a i na stok skuteru, tesko je oceniti tih 3-5km/h... bolji start ce se svakako osetiti.

#49 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 13 December 2016 - 21:29

Razumem vas. Bitno mi je da se ne olenji još gore. Hvala na odgovorima.

Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока



#50 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 03 January 2017 - 21:09

Da se javim,skuter je pauzirao nekih 10ak dana zbog posla,pa je opet vraćen u pogon. Remen je zamenjen pre sat vremena, provozao sam se par km,lakse mi ubrzava,za sad sam zadovoljan dobijenim efektom. Uz to,u šteku je i prajmer,boja i lak za felne,da se preko zime ofarbaju. Evo par slikaPosted Image
Posted Image

#51 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 03 January 2017 - 21:30

E da,zaboravih,motor je dobio i nove prekidače za sirenu,migavce i dugo svetlo,zajedno sa nosačem. Stari se bio raspao,takvog sam ga kupio,pa se okretao oko kormana i sirena nije radila.

Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока



#52 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 18 January 2017 - 07:33

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Ovih dana sam nabavio neke delove, pa počinje rasklapanje skutera.
Plastike idu kod majstora na farbanje(još da boju odlučim,hoće li metalik crna ili metalik crvena).
Felne ja farbam u zlatno i poliram rubove,ali za plastike ne bih sprejeve da koristim.

Kad smo kod plastika,na donjoj plastici koja ide ispod nogu,su polomljene žabice.
Da li to može da se navari? Naravno,žabica nema uopšte,dakle trebalo bi da se naprave.

Prednje vile idu na remont,moram i T nosač vila da zamenim,pošto je ovaj kriv.
Sve u svemu zanimljiva zima.

#53 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 18 January 2017 - 10:04

Zabice na plastikama mogu da se naprave i navare samo moras da vodis racuna da plastika od koje pravis nove nosace za zabice bude od iste vrste plastike da bi operacija bila uspesna.
Ako je plastika ABS to moze da se uradi extra da bude kao sto je i bilo, ako je PP ili PE to je vec malo teze ali opet izvodljivo treba iskustva sa varenjem te vrste plastike.

#54 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 18 January 2017 - 19:58

Posted Image
Posted ImagePosted Image
Evo u kakvom je stanuu to korito,ispod patosa. Od 8,polomljeno je 4 žabice.
Pošto se u plastiku ne razumem,poslaću je na varenje kod ljudi koji se time bave profesionalno.
Inače,stanje na današnji dan je
Posted Image

Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока



#55 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 23 January 2017 - 07:19

Oklopi su u kompletu skinuti,danas počinje priprema za farbanje.
Ono što me buni jeste što ne mogu da utvrdim zbog čega prednji trap vuče ulevo. Mislio sam da je nosač vila,jer je motor udaren bio kod prethodnog vlasnika. Međutim,ne vidim neku nepravilnost u nosaču. Jedino što sam primetio je da levi amortizer(kad gledam motor spreda) je 4 mm niže uhvaćen u nosaču od desnog. Evo par slika. Da li neko može da mi objasni kako najlakše mogu da utvrdim uzrok problema?
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#56 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 January 2017 - 08:03

Popusti te šarke u T račvi i dopusti da štapovi sednu do kraja.. U tom odlivku imaš graničnike tako da štapovi tačno mogu da sednu i posle samo pritegneš ..

Nadam se da su ti leva i desna strana originlni štapovi, jer od kineza do kineza ima sitnih razlika, tačnije ima 3-4 generacije pa da nije slučajno neki raspar, tipa udaren pa daj prvi sa otpada...

#57 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 January 2017 - 08:06

Ahh vidim šta je, izvadi levi štap, odvrni taj veliki šraf gore, ubaci ponovo bez šrafa u T račvu i posle sa gornje strane stavi šraf natrag...

#58 Dokic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • MestoDonji Milanovac
  • VozimHuatian

Posted 23 January 2017 - 08:25

Evo sad ću to da probam,pošto danas nastavljam pripremu plastika za farbanje. Pa javljam. Hvala.

Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока



#59 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 January 2017 - 09:34

ovako treba da stoje

Posted Image

#60 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 January 2017 - 09:37

i ovde baci pogled

http://forum.pyrothe...7757#entry37757





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users