

Huatian HT50QT-28
#41
Posted 06 December 2016 - 19:52
Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока
#42
Posted 06 December 2016 - 23:28
Rupa na deklu ne bi trebala da postoji, cini mi se da je to neko naknadno busio da bi zamenio lezaj. Voda koja udje isprace lezaj pa ce i krace trajati...
Kais fino stoji u remnicama, sto je za pohvalu ali bih rekao sa slike da je dobio resice, odnsno da je za zamenu, premeri sirinu obavezno.
Nemoj da cenis odokativno, istoci ulje na sraficu u najnizoj tacki u neku casu, posudu i premeri, pise na bloku koliko tacno ulja ide u reduktor, a ako vec nisi menjao, dobro je da i to uradis.
#43
Posted 07 December 2016 - 07:59
Kaiš je izgleda fabrički,Bando,evo slike.

Ulje je promenjeno letos,promenio mi je majstor kad sam ga kupio,al mi je dosta tamno pod prstima,tako da mogu da ga zamenim. Koje je najpreporučljivije za njega?
Video sam na bloku da piše koliko ide,ali zaboravih broj. Pogledaću.
Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока
#44
Posted 13 December 2016 - 17:12
1.Bando kopija,kineski za 700 dinara
2. Mitsuboshi za 1700 dinara
3.Japanski Bando za 2000 dinara.
Odlučio sam se za Mitsuboshi. Međutim,kad je stigao,na računu piše 797x16.6x30. Pozvao sam Motobike,kažu da je to to,da neće biti problema,da je to zamenski za dimenziju koju sam tražio.
Šta mi preporučujete,da li da montiram,hoće li biti sve ok? S obzirom da je sve standardno.



#45
Posted 13 December 2016 - 20:41
Te dimenzije se razlikuju od proizvođača do proizvođača, mada ti bi trebao sam da proceniš koji ti daje najbolje performanse,...
Sto se trgovine tice njima je zamenski prosle godine bio i Bando 782.. ok radi to ali je taj 782, a ne 788 kao stock...
Ti proceni i odluči kako tebi odgovara...
#46
Posted 13 December 2016 - 20:49
Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока
Izvinjavam se za greške,htedoh gore da iskucam ,,motor".
Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока
#47
Posted 13 December 2016 - 21:13
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#48
Posted 13 December 2016 - 21:15
Ti sad imas nedoumicu, zbog razlike u cifrma. Duzene ce biti iste, razliciti proizvodjaci razlicto obelezavaju, (bando uvek pise manje cifre kao da je kraci) ali kada ih premeris, bice isti po obimu. Sto se tice sirine i ugla remena remena, mitsuboshi je uzi i manjeg ugla sto ce u praksi znaciti da ce se spustiti na bolcnu nize i dobices malo jaci start i dobro ubrzanje. Krajnja ne bitrebalo da se promeni, moguce cak da ces u pocetku imati i nesto sitno vecu krajnju brzinu jer ce uzi remen malo dublje upadati u rasirene remenice, medjutim, kako se bude vremenom trosio sve teze ce biti variomatu da ga izbaci ka vrhu pa ce vremenom i krajnja brzina opadati. Realno, pricamo o 3-4000km, a i na stok skuteru, tesko je oceniti tih 3-5km/h... bolji start ce se svakako osetiti.
#49
Posted 13 December 2016 - 21:29
Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока
#50
Posted 03 January 2017 - 21:09


#51
Posted 03 January 2017 - 21:30
Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока
#52
Posted 18 January 2017 - 07:33



Ovih dana sam nabavio neke delove, pa počinje rasklapanje skutera.
Plastike idu kod majstora na farbanje(još da boju odlučim,hoće li metalik crna ili metalik crvena).
Felne ja farbam u zlatno i poliram rubove,ali za plastike ne bih sprejeve da koristim.
Kad smo kod plastika,na donjoj plastici koja ide ispod nogu,su polomljene žabice.
Da li to može da se navari? Naravno,žabica nema uopšte,dakle trebalo bi da se naprave.
Prednje vile idu na remont,moram i T nosač vila da zamenim,pošto je ovaj kriv.
Sve u svemu zanimljiva zima.
#53
Posted 18 January 2017 - 10:04
Ako je plastika ABS to moze da se uradi extra da bude kao sto je i bilo, ako je PP ili PE to je vec malo teze ali opet izvodljivo treba iskustva sa varenjem te vrste plastike.
#54
Posted 18 January 2017 - 19:58



Evo u kakvom je stanuu to korito,ispod patosa. Od 8,polomljeno je 4 žabice.
Pošto se u plastiku ne razumem,poslaću je na varenje kod ljudi koji se time bave profesionalno.
Inače,stanje na današnji dan je

Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока
#55
Posted 23 January 2017 - 07:19
Ono što me buni jeste što ne mogu da utvrdim zbog čega prednji trap vuče ulevo. Mislio sam da je nosač vila,jer je motor udaren bio kod prethodnog vlasnika. Međutim,ne vidim neku nepravilnost u nosaču. Jedino što sam primetio je da levi amortizer(kad gledam motor spreda) je 4 mm niže uhvaćen u nosaču od desnog. Evo par slika. Da li neko može da mi objasni kako najlakše mogu da utvrdim uzrok problema?




#56
Posted 23 January 2017 - 08:03
Nadam se da su ti leva i desna strana originlni štapovi, jer od kineza do kineza ima sitnih razlika, tačnije ima 3-4 generacije pa da nije slučajno neki raspar, tipa udaren pa daj prvi sa otpada...
#57
Posted 23 January 2017 - 08:06
#58
Posted 23 January 2017 - 08:25
Послато са SM-N910H уз помоћ Тапатока
#59
Posted 23 January 2017 - 09:34

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users