Razredni, on 27 September 2016 - 19:05, said:
#81
Posted 27 September 2016 - 19:06
#82
Posted 27 September 2016 - 19:13
#83
Posted 27 September 2016 - 20:03
Razredni, on 27 September 2016 - 19:13, said:
#84
Posted 29 September 2016 - 18:00
#85
Posted 29 September 2016 - 20:17
Vidi, ja sam se pogubio u informacijama samo dok sam procitao sta sve imas da radis, a kamoli da ti sve uradim od jednom. Osnovno pravilo je da radis i menjas jednu po jednu stvar, da bi probao samo tu jednu stvar koju si promeni, da bi znao da li je bolje ili losije.
Prvo, prvo se steluje karburator, ajd, za to jos nisi spreman, nemas dizne, ali nisi jos ni isprobao sve kombinacije od ovih sto imas. Ako se secam, trebalo je da probas najvecu diznu sa spustenom iglom da ubalzis trokiranje? Sto nisi probao do sada? Prvo to probaj. Dalje, nadam se da si citao temu na forumu o stelivanju karba, malo na osecaj (zvuk i snaga) a malo vise probas i gledas svecicu.
Ajd recimo kao da si nastelovao karburator, sledeca stvar je prenos. Prvo, stavljas kvacilo sa najmeksim olrugicama koje imas u setu na najmanju poziciju (neka hvata i na 3500 obrtaja), nien bitno, bitno je da ne klizi da bi znao da odmeris rolnice prema obrtajima.
Opredelis se za neku srednju tvrdocu centralne opruge ( jer ti cilindar nije jak) i kreces da testiras rolnice od tezih ka laksim. Kada pronadjes koje rolnice najbolje odgovaraju tvom setupu (cilindar-karb-auspuh) prelazis na stelovanje kvacila tako sto ces te oprugice natezati na malo jace, pa ako treba jos bolji start onda prealzis na sledece iz seta deblje koje imas ali oper na prvi polozaj-zarez, pa ako start jos nije dobar, opet te iste natezes na sledeci zares itd..
Znaci jedno po jedno, ali prvo karburator. A to znaci set dizni i igli.
To sto si ti mislio da probas odjednom, ja recimo stelujem 7 dana!
#86
Posted 29 September 2016 - 20:20
#87
Posted 29 September 2016 - 21:12
#88
Posted 29 September 2016 - 21:51
Samo polako i promisljeno, mi smo tu ako zapnes i cekamo rezultate
#89
Posted 30 September 2016 - 17:40
Sent from my D5103 using Tapatalk
#90
Posted 30 September 2016 - 20:46
Nemas potrebe za full sintetikom. Polusintetika radi posao na serijali, base-u pa cak i slabijem mid-race...
#91
Posted 30 September 2016 - 22:08
Lauda, on 30 September 2016 - 20:46, said:
Nemas potrebe za full sintetikom. Polusintetika radi posao na serijali, base-u pa cak i slabijem mid-race...
Edited by Damjan66, 30 September 2016 - 22:10.
#92
Posted 01 October 2016 - 18:14
Edited by Damjan66, 01 October 2016 - 18:18.
#93
Posted 02 October 2016 - 19:32
DSC_0323.JPG 2.93MB 24 downloads
Na kraju sam zavrsio sa drugi rez od gore ,mm gas povuce pa spusti na 6000 i tu sedi,nisam stavljao na najsiromasno iglu tako uopste nema minimum gas ali pola i puna gas se razlikuje.
DSC_0324.JPG 2.4MB 25 downloads DSC_0325.JPG 2.44MB 29 downloads
Na kraju pranje
DSC_0326.JPG 2.24MB 31 downloads DSC_0327.JPG 2.39MB 32 downloads DSC_0328.JPG 1.47MB 31 downloads
#94
Posted 04 October 2016 - 13:24
Sent from my D5103 using Tapatalk
#95
Posted 04 October 2016 - 13:56
#96
Posted 04 October 2016 - 14:56
Sent from my D5103 using Tapatalk
#97
Posted 04 October 2016 - 15:40
#98
Posted 04 October 2016 - 16:17
Nema potrebe da vozis tako siroku gumu napred iz mnogo razloga.. prvo, radi bolje ciklistike, uvek ide uza guma napred a sira pozadi, drugo, zbog otpora kotrljanja i tezine, manja ce biti potrosnja a i veca krajnja brzina sa uzom gumom. Cak ni pozadi nemas potrebu za sirom gumom, sem zato sto ti je lepse za oko.
Ako motocikli od 600 i 1000 kubika mogu da voze napred 110 ili 120 sirinu mozes i ti sa skuterom od 50ccm
#99
Posted 04 October 2016 - 17:19
Sent from my D5103 using Tapatalk
#100
Posted 04 October 2016 - 18:14
Damjan66, on 04 October 2016 - 17:19, said:
Sent from my D5103 using Tapatalk
Sve se bojim koliko ce moj tek trosit..
23 user(s) are reading this topic
0 members, 23 guests, 0 anonymous users