Jump to content


Baotian Falcon 50R



937 replies to this topic

#621 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 29 March 2018 - 21:42

Jeste Aca , sam sam crtao prvo stock mapu i onda merio polako doradivao uglavnom dignut izduv na 19,8mm i rasirio sam 1,5mm skoro 2sata sam crtao, na kraju ispalo je bas kako zelim cak mislim i da spustim izduv na 20mm.

Edited by Damjan66, 29 March 2018 - 21:47.


#622 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 March 2018 - 22:08

To u teoriji 30ks i nema veze sa praksom. Nije poenta samo da crtas izduv, moras da uklopis pritiske na kojim ce raditi taj cilindar. Vidis gore na slici za koliko se razlikuju plavi i crvini grafik, ti si sad doveo izduv da radi u spektru od 16000 do 18000rpm. Planiras da vozis na tim obrtajima?

#623 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 29 March 2018 - 22:13

To sam video sa grafikom i teorija 30 znam da nije toliko na tocku naravno haha , obrtaje planiram voziti na 14-14,5k, Vlatko moze da portuje samo izduv to i samo radim ali nije ova finalna kako sto sam rekao probacu jos neke varijante.

#624 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 March 2018 - 22:27

Nisi me razumeo. 30ks u teriji po analizeru moze da bude 20-22ks na tocku i to je ok.

medjutim, ako ne mozes da uskladis pritiske izmedju prelivnih i izduvnih kanala u nekom normalnom opsegu do 200psi, nema poente podizati izduv da on radi na 18k rpm.
Ovaj cilindar ima smo 5 prelivnih usisnih kanala i ne moze da isprati veliku povrsinu izduva.

u praksi su se takvi cilindri pokazali kao extremno ne vozivi, razroki, a to znaci da se strasnno tesko steluje da radi ispod projektovanih vrednosti gde si najjaci. Ispod rezonance nece imati snage. A ovde po mapi snaga je u rasponu od 16000 do 18000rpm.

A sta kaze analizer, sta se desava na recimo 9, 10 ili 12000rpm?




#625 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 29 March 2018 - 22:40

Jasno mi je da se teze steluje i ne radi ispod odredene obrtaje ,ne zelim ja nesto za niz gradu al dobro ipak treba da je uskladjeno , inace evo sta kaze na 9k i 12k.

Attached File  Capture3.JPG   385.66K   38 downloads Attached File  Capture44.JPG   384.69K   56 downloads

Takodje zaboravio sam da dodam da sam nasao i overrange malossi remenicu ovaj vikend cu je proveriti ako je sve uredu kupicu je , inace decko je busio remenicu .... zbog "bolje hladnjenje".... nadam se da nije kriva jer ovde kod nas da se nadje remenica overrange to je ko igla u senu.

Attached File  29746877_1397646813715186_876497766_o.jpg   182.08K   53 downloads Attached File  29633251_1397647317048469_444109514_o.jpg   357.67K   46 downloads

#626 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 March 2018 - 18:32

Damjan wrote:

"Ee Aca hvala sto si mi pojasnio koliko treba pritisci jer i to samo mi nije bilo jasno koliko je potrebno normala , evo sa 1mm sirenje koliko ispadaju pritisci , osven ostaje da probam 0,5mm sirenje i druge ideje nemam al tako ce biti malo hp, ako imas ideju kako da probam slobodno predlozi mi jer vise nemam ideje hocu nekih 21-22 na tocku ali sa ovim kitom ispada nemoguce..."


da, problem je ako nisi u mogucnosti da uradis prelivne kanale (povrsinu usisa) kako bi uskladio radne pritiske. Ovaj kit ima 5 prelivnih kanala od kojih je jedan centralni transfer boost.
Primetio sam da u programu koristis iste vertikalne uglove uprskavanja, a to sigurno nije tacno. Najmanji vertikalni ugao boosta ce ti doneti nejvecu snagu i drugacije obrtaje, obavezno premeri uglomerom svoj cilindar tacno da bi znao na cemu si.

Poenta je u skladnoj povrsini izmedju usisa i izduva odnsno izmedju Time-Area transfer-a i exhoust-a. Prosto ako mnogo povecavas povrsinu izduvnih kanala onda to moras da ispratis i sa prelivnim. Recimo "obican" MHR ima dosta male povrsine 6 transfera pa je i tu muka uskladiti sa prepravljanim izduvnim kanalima, zato recimo MHR 7t ima vece mogucnosti i naravno zato je i jaci na kraju krajeva.

Pogledaj u temi analize takmicarskih cilindara kako je to Mario odradio na MHR 6t i recimo analizu MHR 7t od clana Bojan681, dosta toga moze da se nauci samo citanjem :)

#627 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 30 March 2018 - 19:15

Da da gledao sam to i citao , proverice vlatko premerice pa videcemo , hvala za pomoc :)

#628 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 March 2018 - 23:45

Ako ne možeš da ispratiš sa prelivnima onda bolje ne diraj.. Inače Aca ima MHR T6 AC koji je fabrički promašen i zaključio je u praksi isto..

#629 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 31 March 2018 - 00:09

Ma moja greska u pocetku nisam imao mnogo poznavanje sa ovim jacim cilindrima al mislio sam malo da se cacne dobice se ali video sam da nemoze, radio sam jos neke varijante dobio sam bolje pritiske 174psi @13,9k sa nekih 19-20 na tocku, videcemo kad izmerimo uglovi na uprskavanje unecu u mape koje sam radio, bar blizu 20ke ako uspemo, ovako je mnogo slab ne bih ni ubacivao.

Jos da vas pitam sta kazete o FAG lagerima , germanski su, dvodelni ce biti NJ204 pa mi je Vlatko predlozio da uzmem i polamid FAG C4 jel su kvalitetni dali ce da tera na ovaj setup ? Trenutni lager je NTN C4 metalni.

#630 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 March 2018 - 07:23

Taj FAG NJ204 sam i ja stavio prosle sezone prvi put ns strani variomata. Tu je najveće opterećenje i na tom mestu takav ležaj vredi staviti, dok sa strane magneta stavi poliamidni C4, u proverenom brand-u, SKF, Koyo ili FAG

#631 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 31 March 2018 - 13:26

Da tako sam i mislio uraditi , hvala Mario.

#632 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 March 2018 - 14:30

Uzmi pa izkompariraj mape s6 racing-a mk1 i mk2 pa će ti biti sve jasno.. Pogotovo obrati pažnju na prelivne kanale, hvala bogu pa imamo sve razvijeno i analizirano na forumu...

#633 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 02 April 2018 - 13:55

Momci kaisnicu sam uzeo sve je super samo je skratio na 124m, da je uzmem da mu smalim cenu ili da je vratim?

Sent from my Xperia XZ Premium using Tapatalk



#634 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 02 April 2018 - 21:28

High end tuneri ajde da vas pitam sta mislite dali ce 160 dizna biti dovoljna ili ne , trenutno imam 132-160 ako ne bude za malo onda cu trebati da cekam i dizne jos 30dana , od sc attack su mi javili da treba da cekam 4 nedelje zbog samo dihtunge ako me zajebe i dizna onda cu da se iznacekam dali da porucim i dizne sad od 162-190. Kaisnicu sam kupio sa novim lagerima je .

#635 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 02 April 2018 - 22:43

Svida mi se super samo nisi trebao uzeti tu remenicu, bolje uzmi novu nego tu busenu i skracivanu. Kad vec slazes high end neka bude sve tip top

#636 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 02 April 2018 - 23:51

Toliko sam imao sad para a i ne nalazis overrange kod nas , uzecu ja 128cu ubuduce , bolje ovu da vozim nego li stock, sve je okey sa ovom samo eto sto je skratio na 124mm gubim start ....

#637 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 April 2018 - 08:25

zamisli da si uzeo 2Fast cilindar kako si planirao, kako bi tek onda izdržale 124 kaišnice... sreća pa opet voziš s6 racing

#638 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 03 April 2018 - 09:48

Damjane,skupi pare za prave kaisnice,nemoj budziti jedan od vitalnih delova prenosa.High end kao i midrace ne oprastaju greske kao ni budzenja.
Sto se dizni tice,ja bi uzeo do 220

#639 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 03 April 2018 - 16:52

Onda ne bi ni uzeo ove , al kaisnica je nova sve je u redu i sa novim lagerima jedino je kracena i izbusena nece prestavljati to problem, i naravno ne planiram ovu da cuvam vise od jednu sezonu.

#640 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 03 April 2018 - 19:54

A kako ćeš znati da je ta remenica u centru ? Na nekim mjestima ima više rupa, na nekima manje znači nije ista težina skinuta na svim stranama. A i kažeš kako je skinuta na 124 mm, tako možeš i Morini 123 uzeti (ako ti uopće odgovara?)

Edited by fantom, 03 April 2018 - 19:55.






14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users