Ne ne na slici nije plasticni, onaj plasticni sluzi kako blokator taj je drugi, meni tacno ovaj treba od metala, pricao sam sa Vlatkom decki koji rade kaze da su profi tako da odlucio sam da odradimo, sad kad bi porucivao mnogo vremena bi proslo i tako je otislo pola leto, sredice nam ovaj spacer od ponedeljka do tada ja cu da sredim sajlu i amortizere sve da spremim.
Posto je stigla koronica lagano a nema sta da se radi malo da napisem u temi sta se desavalo, za ljude koje prate citaju i interesira i naravno za potajno malo ljubomorne i spione
Od kad sam izgubio spacer ovaj ,resio se naruciti original i jos neke stvari sa njim jednostavno nisam hteo da ga pravim porucio se novi filter i te neke sitnice.
Nakon toga kupio novu sajlu montirao novu rucku gasa ocistio prenos komplet, nabacio sve sa 3,5 rolnice koje su bile sa fabrickim zupcanicima i promenio i rotaciju na gumu kako treba pravilno.
Ocistio ceo skuter komplet naravno vlazna maramica i krpica ko zna zna kako je sa HE i cistenje
Molim admine da izbrisu post #828 jer sam nisam mogao pre full editor i dok sam pisao isteklo vreme za edit ........................
Skuter sam onda sutra dan istero za prvi probu prvo sto sam primetio da kvacilo pomalo slajfuje i uhvata na 12k, nakon toga sam proverivao boju i pucao ga nekoliko puta EGT je bio na oko 550stepena ako se secam dobro i pucao sam ga nekih 130kmh i nesta sitno do 14,180obrtaja, vrtio mi je jako nisko 13200 bile su kao teske rolnice a i malo kao da sam bio siromasan kad sam gledao svecku,to je bio prvi dan probe i osecala se brzina ko luda kako grabi ja sam se cudio. Nego nakon toga se javio drugi problem sa gumom kad se ugrejala prednja pocela malo da trese i jako me nervira. Sledeci dan smo bili na nekom humanitarnom skupu evo i klip gde sam testirao i malo od skupa jedan deo.
Nakon toga sam gledao da ispeglam prenos probao prvo drugi ugao, namalio kvacilo to sredio, ubrzanje nevalja nista opet vrtimo nisko, ubacio 3grama i eto ga 14 110 200 ipak mozda jako malo previse ali je isao ko blesav mnogo bolje. Nakon toga se i zavrsila sezona motor je otisao na spavanje. Preko zime sam porcuio sat pa sam to povrzivao Ovo je klip pred garaziranje.
Sat sam povrzao sve osven senzor i magneti jer sam trebao da radim drugi drzac i da probusim disk da bi ubacio magnete. I prosle nedelje lepo vreme odlucio isterati skuter sa postavkom od lani, i tako krenem ja prvi utisak gledam kako przi ko blesav dali mala dali full gas karb u 0, i tako prosam skoro ceo dan na njemu kroz grad svuda na mm gasu je vrtio 13 800 profi ide na full vrtio je 15soma sad od lani ove rolnice prelagane znaci, ali me cudio kako i na 15soma ima snagu da uhvata brzinu. Bio sam i kod Vlatko da olaksamo jedne rolnice ali nismo stigli pa se vratio tako kuci sa ove, prosao sam nekih 60km taj dan minimum a potrosio oko 3,5-4L gorivo sto me zacudilo koliko je ekonomican. Voznja kroz grad je jako bila interesanta bukvalno na mm gasu vozis lagano potrebe nema od full gasu jer non stop letis i ovako, sa temperature nemam problema od 62 nije presla na semaforu dobar je po tom pitanju sada.
Posle toga sledeci dan sam opet vozio samo je bilo mnogo hladnije i bio sam na granici siromasne smese oko podne a posle def siromasan, promenio sam rolnice na 3,5 i izvadio rotor od selettre i sad vrti 13 900 14 bukvalno ubija, probao sam na nekoliko sekundi samo jer sam bio tanak na smesi odma dize temp egt, i ceko sam lepo vreme danas ili sutra da vozim da vidim kako ce vrtiti kad je perfekt na fullu.
I tako posto nemam sta da radim resio juce da sredim disk i senzor uzmem uradio izbusio disk stavio magnete, i jucer da izvadim da promenim disk jer sam imao noviji od zadnji tocak, i pocnem da pustam strafove pusti prvi ali druga dva se skinu i izvadio komplet felnu ccak i na kraju vidim da disk napred i pozadi totalno razliciti kod ovih baotiana dzaba busio taj disk. I samo sam sinoc uradio drzac za senzora. Danas sam trebao ici drearu da mi izvadi strafove i izbusi disk ali nisam stigao nadam se da cu sutra srediti i preko sutra voziti opet.
Naravno i guma ide na balansiranje posto me uzasno nervira a ako se ne sredi kupujem novu. I rucke su mi prelabave do nekih 80 90 jer je skuter non stop podignut a nemam mesta gde staviti bilo sta napred nekih 10-15kg.
Ovu sezonu ce samo dobiti novo kvacilo i jaci feder 2fast crveni, i izgleda da ce trebati novi kevlar trebam premeriti ovaj. Od skutera sam jako zadovoljan i nije me izdao ona dva dana na duze relacije kao sto sam mislio uvek da ce da se desi nesto jer je HE, za ovu je sezonu takav plan i naravno utrositi jedan klip
Zaboravio sam da dodam i da mi je doslo do ideje staviti one winglets, prvo sam mislio poruciti od ali expressa one male pa so u to vreme prezentirali novi Ducati Superleggera V4 i resio sam sam da uradim u 3D i da isprintam, evo kako su ispali trebam samo da nadjem da mi isprintaju neznam ni koliko ce kostati gornji je dugacak 18,5cm a dole 12,5cm.
Dobrodosao nazad,vristi agregat za sve pare...
Zar nisi imao opciju da stavis magnete u srafove diska,ovako na samom disku mi je bas ne lagodno,ne smem ni da zamislim da ispadne jedani zaglavi na celjustima kocnice...
Uputi nas malo,cemu sluze ti winglets I ?
Radi se i vozi hehe sad me ovo zeznulo sa diskom ali sredicu, inace magnete su doslu u taj oklop ima od druge strane osigurac da ubacis nemogu da ispadnu nigde, sad kad razmislim mozda sam trebao poruciti one sto se stavljalju u strafove diska ali je sada prekasno za to.....
Wingleti su da bi stvarali downforce meni iskreno se svidja kako stoje na motoru, kad ih uradim videcu dali ce biti neke razlike male ipak oni od ducatija su profesionalci znaju sta rade sve proracunato, kod mene ce biti zbog izgleda .
Cekam sad da sredim disk i bacam se odma u finesarenje rolnica i snimicu vam neki klip obavezno, bice spremna pila, nadam se da cu moci ove godine doci na drag da se druzimo.
Auuuu i MotoGP krilca ćeš da zbudžiš, pa ovo još do sada niko nije imao...Služe za potiskivanje prednjeg kraja-točka ka asfaltu. U MotoGP-u su ih uveli jer je to bio pravi odgovor na držanje prednjeg kraja dole, jer na odvrtanju gasa naravno skače prednji kraj a sa krilcima elektronika može manje da se meša i oduzima snagu na odvrtanju gasa..
Ne znam koliko će imati uticaj na skuteru jer nemaš velike brzine i strujanje vazduha, a na 100+ brzine ti se prednji kraj i ne podiže na odvrtanje gasa...
Nisam stigao da merim, kako je ovo vreme cudno pre 2 dana 20stepena posle toga padne sneg bipolar af, da se opravi vreme pa pravim felnu, kad ga sredim perfekt mericu i sa race render, skinuo sam i ovaj drag racer izmericu i posnimacu obavezno.
Jucer zvao opet dreara za sigurno kaze donesi u sredu, ok idem danas da ubacim felnu sa diskom za svaki slucaj da proverim gde treba da busim disk i dali sam odradio dobro drzac kad ono ovaj drzac nevalja, takav je layout da nemoze sve je zbutano senzor je na povrsinu gde hvataju plocice nemoguce je ubaciti tamo, okey uzmem trazim kako da preradim na kraju ovde kod rupicu za branika preradio prefarbao i evo kako je obelezio sam i gde treba da se busi. Takodje sam i kurblu prefarbo sprejom da osvezim. IMG_20200407_220508_855.jpg25.14K23 downloadsIMG_20200407_220511_184.jpg38.35K24 downloadsIMG_20200407_220514_283.jpg24.58K24 downloadsIMG_20200407_214709_869.jpg163.44K38 downloads
Onda uzmem da smenim pilot i da pocistim karb da proverim sve onako nema sta da radim, ubacio sam mu 36pilot sve sredio, i kad pogledam subframe odvaren..... a mislio sam da su bufere jer leva strana malo stojala nakrivljeno jos prosle sezone, bas sam spominjao Vlatku da kupim da upresamo nove, a to sam planirao sledecu nedelju. Cak sam i mislio ako ne sredim felnu da vozim sutra prekosutra da stelam bez predjnu kocnicu i sa takvom gumom kao petarda.
Kako je moguce da u krivinu drzi dobro i na brzine velike ma sve je bilo okey nemozes da primetis da se odvario, ne kapiram stvarno odvario se malo var gore izgleda i posle skinula se sipka, a primetio sam ja kako sam stavio ne dize tocak ali ubija kako slajfa i baca u stranu non stop na start i dize amortizere napred al na jednim tockom ne ide a bas se poradovao jer sam to i hteo.
Imao sam srecu ja kako mi se nije nista desilo, sutra da ostavim felnu da srede, kupujem bufere ovih dana i idem kod Vlatko da upresamo bufere i prevarimo frame i ima da ga ojacam max u fullu koliko moze da se ne bi desilo opet ova stvar.
Da i meni je pukao s6 isto, vibracije od HE, preseku mesta gde je materijal okaljen, a to bude negse pored varova uglavnom.. Sad plus ova glupost da se ide ka lakšim i tanjim materijalima zbog ukupne težine, pa te tanane cevke u toj aftermarket izbedbi odmah popuste.. bukvalno 2 stote na radilici na 13-14k odseče sve to...