Tek sam jucer uzeo felnu a i subframe, drear je sredio profi i disk i sve strafovi su pasirali od zadnji disk, subframe VlatX je zavario staru sipku i dodao i L flak sve lepo zavareno, letos cemo praviti skroz novi frame od novo jos bolji ovaj ako traje ostace na polici kako god.
Izmedju magneta i senzora ima nekih sta znam mozda 1mm moze da prodje mastercard mislim taman je, sve sam izmerio setirao kilometrazu,nego guram ko blesav u garazu 0 pa nece da pokaze, uzeo kacio ga svrtim tocak radi dobro je haha. 93430779_180319196384885_2467308355810937121_n.jpg49.6K27 downloads
Od ponedeljak vozim pa videcu kako je, rolnice od malossi 3,8gr pise a stavimo na vagu 4gr mislim ono komedija "malossi made in italy" , odradili smo ih na 3,71gr bar tacno znam koliko su a ova 3,5 sto vozim sada ko zna koliko su.
Zaboravio sam da napisem da sam i gumu odneo da je vrate na staro, bas me interesira dali ce da trese sada ako ne izgleda moracu da kupim novu gumu ili pa dali da nosim da je balansiraju ....neznam stvarno.
Danas je bila test voznja, gumu izdisio sam doma pred da krenem, jer vulkanizer napumpao sigurno jedno 3 bara je bila, krenuo sam da vozim zagrejem ga i spucam ga pun gas drzim samo da proverim smesu nadvor 22C, EGT kaze 609C nije mrdnuo bukvalno perfekt, posle dobio ga na strafu odma javio se lepo sve, inace evo koliko je bilo na satu 118kmh dok sam radio to. 94132349_983002782119090_4614248143185514931_n.jpg107.22K19 downloads
Nakon toga sam probao start znaci kvacilo mi ne klizi lupne negde mislim 12 000 da je bilo, motor ni podize tocak nisto bukvalno perfekcija kako zelim natepas gas i poletis. Posle toga sam pokusao da snimim video malo u pocetku dao pa popustio pa natepam pun gas evo kako razvija, tacno se cuje kako padnu obrtaju i ne ide, ja mislio sam da je pao na 13 500 sad kuci gledam eto ga na 13 200....katastrofa.
Sutra cu da se vozim necu nista da pipam u prenosu, moram da nabavim vagu tad cu da izvadim ove 3,5 rolne da vidim koliko su tacno pa cu ih olaksati da bi vrteo 13 800-900 ubrzanje i to ce biti to, jedino mozda ce trebati malo kvacilo da se namali posle toga
Na kraju sam otisao da sipam benzin napuni mi do gore nikako nemogu staviti ulje, sta cu uzmem odvrtim straf dole na karbu pa ispustam gorivo..... i tako 10min na benzinsku stavljam ulje ispustam benzin hahaha, posle toga idem da pumpam gume prednja 0.6, a zadnja 1.7 bila. Sa ovakvim gumama teske rolnice i ovako fino puni kilometre. Gumu stavio 2.0 napred vozio sam do kuci uopste nije tresla znaci bilo je zbog toga sto sam je stavio obrnuto bar to sredjeno nece me nervirati, inace kilometraz mi je 1:1 sa gps om i to sam proveriovao.
Sve u svemu sve je super za sada samo rolnice ubosti kad ih premerim i to je to
Nije bas lepo ide mnogo bolje kad je nad 13 500, idem sutra ceo grad cu da svrtim samo da nadjem da kupim vagu nemam mira nemogu da cekam, a sad planiram ga voziti pa ako se desi nesto popravljacemo .... imam kariku novu u steku za sada samo to
Da da znam ali u toplim danima bice bolje, nego problem je sto sam prosle sezone izgubio dizne 142 145 148, pa kad je pod 20C napolju nemogu da vozim, onaj prosli filter je bio celi prskan sa uljem pa je trazio malo manje dizne od ovaj novi, kad se ugreje bice bogatiji, bitno da sredim rolnice da izvadim maks to hocu i necu voziti toliko mnogo, ipak lepo kazes treba se cuvati HE.
Da da, ja sam dugo vozio masniju i nikad problem, kako sam krenuo da izvodim sa power jet-kom odmah havarija.. a vrteo mi se 77 team sa popravljanim nikasilom bez problema
Rolnice 3,5 su bile 3,7 hahaha malossi naravno, napravio sam ih 4,478gr, i izgleda jako malo sam ih promasio za nekih 100-200rpm ako gledamo do koske, evo kako se vrti sa njima,uporedite ovo i onaj snimak prethodni..... sa njima sam defintivno u spic u centar izbija kad dam full gas, danas sto sam vozio od toliko seckanja kad dam full gas boli me kicma jer me non stop previtka..... pomalo je bolest ovaj HighEnd ali lepa bolest hehe.
Nego danas pre da podjem da proverim rolnice, uzmem da promenim akumulator otikine mi se - pa trcim uzmem zalemim, idem napumpam gume, napolje 29c bogat na full gasu rekoh ajde rolnice su dobre da probam top speed. Kvacilo i dalje visoko hvata cak i proklizi siguran sam da klizi, a namalio sam ga dve crte namalicu jos posto nemogu ovde naci tvrdji feder nigde.
Prvo sam proverio svecku na full gasu nekih 300metara evo kako izgleda.
Nakon toga me drugar snima evo kako proletim i na kraju kilometraza, on je prestao da snima hahaha posle opet pustio i kako kaze njegova reakcija haha, i nakon toga me gleda i kaze mi dali si ti normalan sta radis
Inace ovo u dzebu na kraj sam snimao sa race renderom i gps signal je brljavio, a mislio sam da sam izvadio 130 kad kuci gledam da je signal bio los. Znam ja gledao sam sa ulysse kilomteraz mi nije ukrao ni 1kmh nemoze sada od jednom da krade 3kmh. Znaci 133kmh na 14,600rpm i to snemao sam puta na kraju a bilo je nekih 800metara ovde gledao sam na google maps sada, to sam snimio samo posto ima nekih kako kazu da je fejk ovo ono ne veruju pa eto im i race renderom snimak
Defintivno idem na autoput ovih dana da ispucam do kraj ako ne izvadi 140 bice blizu sigurno, kako god brutala kako ide, kad je svrteo 130 131 132 133 jako ih je brzo vrteo imao je nije bilo ono da stane uspori.
Motor sam vozio sa jednom rukom jer moram sa drugom da drzim kacigu nagore posto mi preklopi oci, i cak i na 130 motor nema nikakvih tresenja ili bilo sto bukvalno spije na asfaltu, i na kraju sam tacno zakocio na vreme pred krivinu, da sam drzao jos jedan sekund sigurno bi izleteo i nebih mogao da svrtim
I za kraj zaboravio sam da kazem malo sam tjuzan i razocaran, koliko se ja god trudio eto nemogu ni 140 da izvadim, kako cu da dogonim one sr-ke kod nas sa full kitom i reverse om koji idu 140 neznam nemam sanse, ipak je apirilia aprilia izgleda, sta da se radi probao sam
Naravno ispod 13 500 nije to to dosta sam vozio osetio sam znam, sad mozda sam omasio 100-150rpm po mom mislenju ali neznam nemam dyno, videcu kad ga ispucam do kraj ako svrti 15 onda je to to ..... ako mogu da dogovorim nekako ovde u drzavi ima samo jedan dyno za motore/skutere i to nekoristi covek vise, ako dogovorim odnecu ga da izmerim.
Probaj ga blokirati sa piksom od 3mm pa ces sa teskim rolicama u prevrtavanju osjetiti di je masina najjaca.Kasnije kroz ubrzanje ciljas te okretaje i tjt.
13 900-14000 je najjaci udar, ali i na 14 200 300 kida isto nema tu mora dyno, ako me nemrzi i skupim volje olaksacu druge nove rolnice za te obrtaje pa uporedim snimke opet, sto se mene tice skuter je ustelovan jos probati kvacilo namaliti, ako ne nabavim tvrdji feder, i ovako je skuter furija sta ce mi i tih 2-5% vise
C21 voli nijansu više obetaja, ali i on preko 14500 slabi, tako da za više krajnje mora još malo finalnog prenosa.. Eto samo da dam osvrt overrange prenosi su kraći od stoka u kraju, bukvalno remen ne upadne više od 70mm u prečniku u remenicama.. Namerno je tako konstruisano zbog upotrebe na visokim obrtajima
Uradicu Mario ovih dana i stavicu, od ovog run-a sa race renderom ispadam 9.85-9.9sec od kad sam krenuo do 200m mada je gps brljavio malo, dali je uhvatio brze ili sporije ko zna. Inace probacu ga i sa tezim rolnicama na 14k i idem na autoput videcu sta cu da izvucem, premericu 0-201m sa ovim rolnicama i posle opet sa tim i krajnu opet sa tim, imao je snage ja sam se cudio jer na 120 negde sam podigo glavu nagore gledam put malo, spustim opet kad vidim 129 130 131 132 133 i malo se zbunio i odma poceo da kocim.
Izmericu sa ovim programom koji je rade rekao gore, nego nasao sam centralnu oprugu od piaggio stock pa cu se igrati izgleda sa prenosom jos probati neke kombinacije, zelim da ubije start jer sada propadne kais malo osetim i onda otkine.
Uradicu Mario ovih dana i stavicu, od ovog run-a sa race renderom ispadam 9.85-9.9sec od kad sam krenuo do 200m mada je gps brljavio malo, dali je uhvatio brze ili sporije ko zna. Inace probacu ga i sa tezim rolnicama na 14k i idem na autoput videcu sta cu da izvucem, premericu 0-201m sa ovim rolnicama i posle opet sa tim i krajnu opet sa tim, imao je snage ja sam se cudio jer na 120 negde sam podigo glavu nagore gledam put malo, spustim opet kad vidim 129 130 131 132 133 i malo se zbunio i odma poceo da kocim.
Izmericu sa ovim programom koji je rade rekao gore, nego nasao sam centralnu oprugu od piaggio stock pa cu se igrati izgleda sa prenosom jos probati neke kombinacije, zelim da ubije start jer sada propadne kais malo osetim i onda otkine.
Damjane,po vašem zakonu ti sa skuterom ne smeš na autoput,osim ako se ne vodi na kategoriju više.
Bolje neki magistralni put,da te čika policajci ne jure 😉
Znam vlayco da nesmem haha, bice provereno pre da izadjem a bas sam mislio neki put tako 1,5km al nikako da mi tekne nema ovde, ovaj ovde gde merim je novi pravili ga prosle leto pista je ali eto nisam dostigo do kraja, mozda jedino da pocnem skroz od gore mozda ispadne neki 1,2km ali trebacu da uletim u krivinu malo na pocetku. Videcu ovih dana sta cu kako cu kako kazu ovi nikad u rizik
Ni 140 da uhvatiš?! Razočaran?! Ti to nas malo ložiš....hhaha...Pa 300cc skuteri ne idu toliko a ti bi sa 70cc...
Motor ide kao praćka, ja ne znam šta je to sa tim Baotianima, svaki u High Endu ide nezdravo...imali smo tu jednog u NS-u...
Damjan i Boki681 se znaju.. predpostavljam po brandu..
Ja izvukao 129,7 sa eserkom, onda ima logike da bude vise, obzirom da sam ja bio 120kg tada, malo tezine, malo aerodinamike i wto rezultata...
Ja sam se zanosio sa 140 ali iskreno mislim da je to jako veliki pomeraj, na toj brzini je potrebno enormno vise znage za tih 10km.u kraju, pričam za svoj slučaj
Kod mene na ovih 133 nije bilo zanosenje a skuter je isao, inace sto se tice otopra defintivno ima stvarno jak otpor zato i posle slabo probija, skuter je dosta visi nego li neki sportski motor, realno meni aerodinamika mi nije sjajna jer mi je napred iza tocka otvoreno skroz iseceno zbog hladnjake i tu gubim dosta aerodinamike....ako ustanes bez zaleganje i vozis tako na 120 bas se oseca prejak otpor, iskreno mislim da cu 135 izvaditi sigurno po moju procenku kako je hvatao do 133, a za vise neznam videcemo, inace bas sam se merio pre 3 dana imam sada ja 76kg a motor mi ima negde 100-105kg otprilike.
Realno 133kmh je profi brzina za nekih 21-22ks na tocku nego se zezam malo ironija, posto kod nas su ti skoro sve full kitove(malossi sport) sr-ke sa reversom 140 ili pa u stock varijanti samo rolnice,federi,reverse ili rekord 110 brzi momci veoma, aprilia najbolja ostalo sve nevalja, to je neka druga planeta ovde kod nas neznate vi za to .