Damjan i Boki681 se znaju.. predpostavljam po brandu..
Ja izvukao 129,7 sa eserkom, onda ima logike da bude vise, obzirom da sam ja bio 120kg tada, malo tezine, malo aerodinamike i wto rezultata...
Ja sam se zanosio sa 140 ali iskreno mislim da je to jako veliki pomeraj, na toj brzini je potrebno enormno vise znage za tih 10km.u kraju, pričam za svoj slučaj
Za te brzine pričamo o 1000-1500e skupljim setupima koji imaju dosta više snage...Roost havoc,LMR,Otto Punto uno (8.1),polini Big evo 94ccm na 44hodu,itd...
Ali da se ne zanosimo previše,sve preko 120gps brzine treba zaustaviti,a to je dodatnih bar 300-400€ ulaganja u kočnice.
Naravno ti setupi i brze uhvate, ako se i priblizim 140 sa 70cc to je brutalno, nego sto se tice kocnica kopaju ove dobro ali rekao sam nekoliko postova unazad da ce da ide 4klipa sepa i napred i pozadi, i napred cu preci od 220mm sada na 260mm disk, i novi kocioni cilindri, najverojatnije cu to ovo leto gledati da odradim, a defintivno sam odlucio i takav setup sloziti Bidalot WR96 ili 2Fast 100 pa i to da iskusim to je vrhunac sto se kaze nema dalje, samo ce to biti za dve sezone tako nesto, kostace to dosta para najpapreni ce biti karburator koji planiram al ajde da ne pricam sada nista rano je, prvo ide auto pa onda opet budzenje ovu malu zverku.
Sve je to super za vikend voznje po kvartu,malo se iznateravat i pospremiti.Meni osobno treba skuter koji ide pristojno,a u stanju je napraviti 500+ km u danu.
Nedavno sam si i ja slozio Powera midrace,za zafrkanciju po kraju i eventualno 30-40km u komadu.Sve preko toga mi je nepouzdano,al da je fora vidjeti 70cc kako ide i dernja se kao sotona je...
Rade,tu si 200% u pravu,kako prelazim dnevno po 80km,sve sam bliže Base setup u...
Airsal koji sam vozio je zadovoljavao potrebe,ali je znao da ostane bez daha po vrelim letnjim danima i po ogromnim gradskim gužvama.Mada sve su to voznjice na vrh gasa,vrlo malo deonica gde se može oprziti pun gas...
Videćemo ovo leto sa athenom kako ona podnosi maltretiranje,ako ne uvek je opcija BB na malom ramu 😉
Prosle nedelje sam vozio skuter do ducana jer smo radili fotkanje za reklamu, evo neka slika, napolju je bilo 32-35C pa sam stelao karbic inace trokira svuda za sve pare IMG_9153 f.jpg3.6MB42 downloads
Uzeli smo tester za akumulatore, pa sam uzeo moj fabricki da testiram, do septembar ce biti ovaj akumulator 7 godina a stanje mu je odlicno, svako se cudi kad mu kazem, nikada ga nisam ni odrzavao niti vadio u zimo, a evo 3godina ga vozam sa selettrom non stop praznenje i punenje, izgleda pogodio se bas, akumulator je Yuasa YTX7L-BS. 103959553_678591429367639_137730980334248370_n.jpg62.08K46 downloads
Zverka se vozi 1-2 puta nedeljno dal do ducana vamo tamo, danas bio niz grad i uzeo sam kameru od Vlatko evo jedan video. Toplo vreme radna temperatura 68C i cini svoje bogat na pilotki pa i na full gas i mora da se vozi na sec.
Nego sam primetio da rolnice su perfekt kad je hladnije napolje, na toplije sada motor na 14 000 nije to to, kad zavrsi prenos i svrti 14 200-300 onda poludi to se desava na 110 ima na klipu bas da vidite sta radi posle 110 ujeda, uvek malo kad stegnem full gas mi je 120-125 lagano bez mucenja, u hladnije vreme su dobre rolnice al na 35 ugrejan prenos i bogata smesa 14k, sporiji je za oko jednu sekundu do 100, nemam vremena da olaksavam za 15-20mg, okey je meni ovako, jedino mogu da sredim glavnu diznu sutra ako uhvatim vreme, mislim da ovaj EGT laze neverno mi je da je 550-600C a deluje bogat a i po boji je tako.
Malo me nervira temperatura kao i uvek, jeste da je normalno da stize 68-70C u ovim vrucim danima i guzvama, mislio sam da smenim drugi hladnjak, da ubacim neki mnogo veci mesto njega, al mislim dal bi uopste dobio tako nesto , kad je malo svezije motor nemoze da krene vise od 55C ovako sa ova dva.
Inace pratite coveka sa apriliom atlantic neznam dali je bila 250 ili 500, pridje covek na semaforu i pita me koliko ide klasika.
Kad napravim oko 1500km planiram otvoriti cilindar da premerim sve i promenim ako treba nesto.
Verovatno i je 125 jer je bio dosta spor, nisam ni znao da ima 125 atlantic, ja sam prvo mislio neki kinez nisam zagledao posle kad je otiso pred mene vidim aprilia, posle 100 ne bi me dobili bas kad nalegnem, posle 125-130 sigurno me dobiju, al dobro nema sporedbe to su skuteri za druge namene, interesno je highend niz gradu samo da nema ovako auta kao u klipu, bas me izbaksuzirali nemogu da przim, sto sam vozio ovo nanerviro sam se malo, jedan zakoci nezna sta radi gde ide, drugi vozi 20 itd....
125 i 200 ccm³ su se pravili sa tom bojom.. 15 i 19ks, oko 170kg.
250 i 300ccm imaju drugaciju deklu vodene pumpe.
500ccm potpuno drugaciji motor drugaciju deklu variomata.
Dobro ide Baotian!
Kako ga vozim cesce jos vise mi se vozi, i dosao danas u 6 rekoh ajde da vozim, hladnije malo valjda ce biti taman, uzmem 100oktana gorivo, krenem iglu jedan rez za svaki slucaj, mesam ulje ubacio i oktan booster, presmetao koliko sta trebalo bi da je nekih 105-108oktana, i sve ovo uradim u trk na brzaka.
Pojdem da vozim veter duva ubija, i nece skuter nikako da hvata brzinu ne mrda zar je moguce toliko da me vetar usporava neznam, stvara mi trip da je pocela polako da ide karika kao da nema snage a znam da je nova i puca od snage a tripujem se, pre nekoliko dana kad sam vadio auspuh da stavljam teflon i prestegnem flanshu, gledao sam klip kao sto je stavljen isto je sveti ceo, nema ni da je duvao ni malo pod karike bukvalno nov.
Na pravcu kad sam ga spucao gde sam ga merio zadnji put, vidi se kako sam otisao skroz u drugu lentu odneo me vetar skroz, ja ga drzim al dzabe nosi me zato sam i pustio gas jer otiso sam u drugu lentu.
Inace temperatura danas super to je jer mi je ovaj drugi akumulator pun, prosli video mi je bio 12,3V zato i je dolazila 70C, ovaj sam uzeo od druga od hayabuse KAGE AGM 9Ah, on ga je uzeo pre mesec dana ali hayabusa je spremana za trke ima jacu neku pumpu za benzin, i kad ukljuci da je pali primer 6-7 puta za redom, padne pod 10V i nece odma da zapali posle 1-2sec verglanja, porucio sam mu nov 12Ah a ovaj mi ostao pa sam ga uzeo. Inace hayabusa neznam ni ja sta ima znam da ima nitro, power comanderi neke elektronike,auspuh yoshimura,shifter trista cuda pricao mi tamo nemam pojma, bolesna stvar.
Da se vratim na moje cudo, svecicu nisam imao vreme da proverim danas ali egt mi kaze 550 kako neznam, a vrti 13 800 opet nesto hahahahah jao, na kraju kad sam stigao kod drugara skrenuo je egt pokaze 1000stepeni kad sam izgasio, pa onda nista ne pokaze skrenuo skroz dali je zbog agm akumulatora al mislim da nema veze, verovatno toliko mu je vek.
Sada jednu nedelju cu da kuliram jer poznajem sebe, ako uzmem da vozim motor ce zavrsiti rastaven na astalu i bice porucen bidalot, i tako mi dolaze 2 V-Force 4R sto sam porucivao za gileru, uzeo sam ono za banshee 350 u paketu dve idu, tako da usis ce da ima za bidalot, ali pare mi nisu sad planirane za to sada, zato kuliram i porucujem novi centralni, brisk racing svecica koja baca 2 do 3 iskre umesto jednu kao standard svecice i ide novi kevlar polini opet.
A ovo malossi federce crveno hahahahahaha, kad mi samo stigne novi, ima da uzmem brusalku i da ga posecem na 500parceta i snimicu klip i staviti na youtube, ima na klipu probao start nema veze nece, kvacilo je maksimalno namaleno dzabe ne drzi ovaj feder sa 25%, i to je nov 500km ima.
I verovatno sam smorio sa ovim referatima, pisem da znam ponekad zaboravljam, da ne duzim i smaram evo klip
Imam jos jedan klip posle kad sam vozio, stavicu sutra spuco sam ga 128km/h na povratak.
Mislis na centralni crveni feder? Ona izdrzi 500km i to je to. Ja sam preso na polini plavu deluje jaca. Dobro ide baotian. Pazi na musice znaju da zajebu. Je li to musica neka zaglavila u kacigi na oko 7:00 u klipu?
Jeste musice su kao dobar dan, a otvoris vizir na sekund odma uleti i pikne se kao ninja. Ima gledao sam polini jedna crna mislim da je bila ta im je najjaca za minarelli i to sam nasao prosli mesec i nikako da se javim kod nas ovde zaboravim totalno, bas cu sutra da pitam dal imaju na lager, dobro je sto si spomenuo.
Pa sto smo pisali na forumu i sto sam citao Cvele sto je pisao, od 600-650 je perfekt, vec kad dodje 700 je sirmomasna, ja kad sam merio onaj top speed bio mi je egt 650 a svecica mi je bila bogata boja, dal ovo ulje previse baca na tamnu boju, tada mi je isao najbolje kidao je i do 100 i posle 100, moracu ovu nedelju da ispecam to po boji i onda vidim EGT pa javicu, samo mi je nedelja slobodan dan inace sredio bih odma.
Kod mene Vlatko je merio za senzor mislim da je ispalo 12 ili 15cm od klipa ne secam se, dal mi je jos dalje pa tako pokazuje malo, plus imam onu traku al sta ona nemoze da utice na temperaturu nisto.
Bas sam i mislio da i to ima uticaj a ne samo vetar samo nisam napisao, eto hvala ti sto si pojasnio video sam ja nesto mi cudno skroz, a ovako u leru na doziranje primeti se glas je drugaciji sa octane boosterom, malo vise reze dublji zvuk.