#121
Posted 19 March 2017 - 16:26
#122
Posted 19 March 2017 - 19:13
#123
Posted 20 March 2017 - 19:30
Mereno je na kraju ručice.
Ako ti je ručica predaleko je jednostavno rešenje malo skratiti dio ručice, kde ide na onaj mali bat od hidraulike. Tako je bar kod mene.
#124
Posted 20 March 2017 - 19:52
#125
Posted 20 March 2017 - 20:11
#126
Posted 20 March 2017 - 20:20
#127
Posted 20 March 2017 - 23:40
Attached Files
#128
Posted 30 March 2017 - 23:00
Na stylingu sada trebam nešto poduzeti sa tim airboxom, a na tuningu sa zadnjim amortizerom.
Attached Files
#129
Posted 03 April 2017 - 21:52
#130
Posted 04 April 2017 - 06:54
#131
Posted 04 April 2017 - 08:34
Sad mi je žao što sam iskasapio ono crevo sa metalnom oplatom koje je bilo na SRki kad sam je kupio, nepoderivo je.
#132
Posted 07 April 2017 - 22:35
Sada sa profi monometrom tek zanam, da je u leru 5,2 bara a kinez kazao stalno malo izpod 6 bara. Na lagano dodavanje gaza diže se na 5,5 bara a kinez ga dizao prema 7 bara. Dobro da se razpao, da sada znam realno stanje kompresora, koji je sasvim ok.
Attached Files
#133
Posted 08 April 2017 - 05:47
#134
Posted 08 April 2017 - 08:29
#135
Posted 22 April 2017 - 13:58
Attached Files
#136
Posted 22 April 2017 - 14:01
Attached Files
#137
Posted 22 April 2017 - 14:14
1. Taj mali airbox nije rađen za purejet sa air kopresorom i treba mu malo prerade, da se dobiva mjesto za njega.
2. Treba prebaciti separator na drugo mjesto.
3. Preraditi blatobran, koji je sada opet original a sa Malossi filterom sam imao več drugi, koji opet ne paše.
Attached Files
#138
Posted 22 April 2017 - 14:26
Ja sam sretan, jer je sad tih in dosta mali da mi ne smeta.
Malossi gliva je ok, ali se ga čuje previše za moje pojme. Dobijo je mjesto na usisu ventivara.
#139
Posted 22 April 2017 - 15:47
#140
Posted 22 April 2017 - 21:35
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users