Jump to content


Aprilia sr 70 r factory



390 replies to this topic

#141 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 22 April 2017 - 22:26

Original airbox ne iskorištava cele površine filtera, jer je usus TPS na samom početku airboxa. Sve što je airboxa izad amortizera sigurno ne radi posao, zato je bio prvi plan samo skratiti taj dio.

Taj mali airbox je lukavo odrađen i ima usis TPS sasvim u centru filtera i iskorištava celi filter.

Zanimivo da purejt najbolje radi, kad sam na malom airboxu glavno rupo samnjio na 20 mm iz 22 mm. Stavio sam onaj najuži dio sa serijskog. A original 16 mm ga guši.

Attached Files



#142 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 April 2017 - 23:20

Ako se dobro sećam, ti si razbušio TPS sa 18 na 20?

#143 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 24 April 2017 - 06:13

Postoje dva tipa airbox-a za pj eserku ?

#144 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 24 April 2017 - 17:00

Mario. Mislim da na pia bio samo takav, kao što imamo ja i Gogi. A stara SRka imala sličnog novoj SRki sa pia sa karbom ali 100% paše.

Attached Files



#145 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 April 2017 - 17:03

Nrg mc4 PJ i Gilera Runner PJ nose ovaj koji si ti sada montirao. Takodje ih nose i karb modeli.

#146 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 24 April 2017 - 17:03

Gogi da ima proširen TPS na 20mm i na kraju je proširen u difuzor.

Attached Files



#147 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 24 April 2017 - 17:17

Na ovom malom airbox je naviše impresivno sto je guma iz TPS/karb puno veča nego kod originala. slika 1 je mali airbox a slika 2 original.

Attached Files



#148 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 24 April 2017 - 17:20

Greška. Slike su obrnute. Slikaču obadvije zajedno, da se vidi. Imaj još po jedan par tih airboxa.

#149 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 24 April 2017 - 17:28

Razredni hvala za informaciju. Mora da su onda malo preradili, jer sa karba meni nije pasao, jer je izpod airboxa kopresor pa ne sjedne. trebao sam napraviti mjesto u airboxu za crjevo i kompresor.

Attached Files



#150 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 April 2017 - 19:20

View PostRazredni, on 24 April 2017 - 17:03, said:

Nrg mc4 PJ i Gilera Runner PJ nose ovaj koji si ti sada montirao. Takodje ih nose i karb modeli.
Ima i treći..ili četvrti tip, na NRG mc4 i Runnerima.
Attached File  piaggio__nrg_50_power_purejet_injection_2006_2_lgw.jpg   73.65K   21 downloadsAttached File  piaggio__nrg_power_50_purejet_2010_3_lgw.jpg   101.13K   22 downloads
Attached File  gilera-runner-50-sp-80-cm3-prvi-vlasnik-oprema-kao-slika-27676888.jpg   78.17K   19 downloads

#151 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 April 2017 - 19:34

Da u pravu ste, ovo sto sam ja video je izgleda neko budžio, biće da je taj manji samo za karb.

#152 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 24 April 2017 - 20:11

Evo obečao sam slike. Na strani airboxa je drastično širi.

Attached Files



#153 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 30 August 2017 - 22:58

Od zadnjeg javljana sve radi OK. Bilo malo igranja oko svečice, malo spušten pritisak na Polini bowlu za više temperature zraka jer se videlo na svečici, da je smjesa prejaka. I sa smanjenim pritiskom na 35 stupnjeva zraka dobijam 3 km/h višu brzinu na testnoj stazi nego sa više pritiska i nižim temperaturama zraka. Ubrzavanje je malo izpod 9000 a prije 8600 rpm i po ravnom sa lahkočom diže na 10000 rpm. Prenos se nije dirao.

A danas je dobila ovo...

Attached Files



#154 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 30 August 2017 - 23:51

Oko svječica za 70 BBK purejet moja iskustva.

NGK ZMR7AP najbolje radi kad je razmak elektrode 0.75 i time se skoro reši trokiranje izpod 5000 rpm kad je hladna. Tvorničko je preporučen razmak 0,9 elektrode ali ima puno više trokiranja izpod 5000 rpm kad je hladna, ali kad je zagrijana radi super i puno bolje ide nego sa 0,75 razmaka elektrode.

NGK CPR8E skoro nema razlike koliko je podešena elektroda i ima jako malo trokiranja izpod 5000 rpm ali se čini, da ne ide tako dobro kad je zagrijana kao NGK ZMR7AP na 0,9 razmaka elektrode.

NGK CR10EK je ekvivalent Denso U31ETR koju preporučuje Malossi za 70 BBK. Ova svječica je najbolji kompromis od svih. Skoro ništa trokiranja izpod 5000 rpm kad je hladna i kad se zagrije ide jako dobro. I još cena izpod 6€ (30% rabata) je jako dobra.

Testirao sam i orientiranje elektrode u cilindu, da je elektroda okrenuta prema injektoru, da zaštiti iskru. To su neki na drugim američkim forumima pravili ekspertize a je nisam osjetio nikakve promjene.

Svi testovi su se pravili na temperaturi zraka izmađu 35 i 38 stupnjeva i mrzla svječica se testirala tako, da je skuter stao preko noči i prvi krug se odvozio po identičnoj stazi.

Zaključak
sama radnja kroz sve režime upotrebe
1. mesto NGK CR10EK
2. mesto NGK ZMR7AP sa 0,75 razmaka i NGK CPR8E bilo koji razmak između 0,6 i 0,9
3. mesto NGK ZMR7AP se 0,9 razmaka

performans
1. mesto NGK CR10EK i NGK ZMR7AP se 0,9 razmaka
2. mesto NGK CPR8E bilo koji razmak između 0,6 i 0,9

Attached Files



#155 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 31 August 2017 - 06:36

Odličan test rada sa raznim svećicama i rastojanjima elektroda.. Trebalo je strpljenja sve to osetiti, zabeležiti i testirati.

Mene zanima kakav je utisak sa bitubo amortizerom u odnosu na stock amort ?

#156 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 31 August 2017 - 09:00

Treba probati NGK CR8EKB dvokraku, evo meni već sezonu ipo radi bez problema, na moje opšte iznenađenje, nisam imao baš nikakva očekivanja, a eto ispostavilo se da je pun pogodak za PJ, barem na mojoj postavci mašine. Ranije sam stalno imao muke sa svećicama, redom, Denso N24 EXRB, NGK CPR8E i ZMR7AP. Mada, da ne zaboravim i ona BRISK četvorokraka je radila zadovoljavajuće.

#157 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 31 August 2017 - 22:40

Mario Bitubo je super. Moj amortizer mislim da nije radio više kao nov, jer je več malo mastio, a ne kritično. U tom stanju je bio ko katapult na ležečim i glavni razlog za investiciju u Bitubo. Ako nisam dignuo guzicu izpred ležečeg, katapultiralo me iz sedišta. Neznam kako je radio kao nov ali mislim, da ne mnogo bolje. Bitubo na prvi osječaj deluje tvrđi i kot samog starta skuter ne spušta guzice i čini se kao boji start. Na ležečim ne teba mi više dignut guzice i preko njih ide glatko bez katapultiranja iz sedišta. Podešen je sada negde na pola tvrdoče i odgovara mojim 85kg. Da bi bio u harmoniji sa prednjima vilama sa 15w uljem prema tvrdoči, skoro bi trebao mrcicu na mekše. Na raznim rupama i neravninama hoda amortizera 2-3 cm deluje mnogo mekši a iznad tog hoda je znatno tvrđi. Sve ukupno pravi vožnju udobniju nego prije.

Gogi super znati i to. Čini se, da je tvoj izbor dvokrake svečice malo topliji nego moj. "(NGK spark plugs’ heat range goes from 2 (hottest) to 11 (coldest))". Ali bitno da radi.

Edited by zigas, 31 August 2017 - 22:40.


#158 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 01 September 2017 - 05:39

Hvala za info

#159 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 September 2017 - 07:47

Zadnji amort od SRke mk3 je u fabričkom stanju tvrd ko beton, itekako katapultira na grbama poput ležećeg policajca, to me je i nateralo da potražim neki drugi amort pa sam kupio YSS koji opet na RP se vodi za pia a donji prihvat je bio uži za Mina blok tako da nisam imao šanse da ga isprobam i uporedim sa originalom.

#160 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 02 September 2017 - 11:29

Evo par podataka o fabričkom zadnjem amortizeru. Mere pokazuju da ima neopterečen hoda do bumpstopa samo 4 cm. Kad je opterečen sjedne za cca 2 cm. Zbog premekane upruge ga stalno sabija i čini se tvrd.

Bitubo ima neopterečen hoda 6 cm, opterečen sjedne kad je podešen negde na pola za 1.5 cm. To mu daje puno više aktivnog rada nego tvornički amort.

Čini mi se da je za ono što je tvorniči amortizer pravljen, to je za vozača do 65 kg OK, za vozača oko 85 kg premekan i za vozača iznad 100 kg trd ko kamen jer ima možda samo 1 cm radnog hoda.

Attached Files







9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users