

#161
Posted 05 May 2015 - 21:12
edit: pročitao sam treba mi ALU primer
#162
Posted 05 May 2015 - 21:29
#163
Posted 05 May 2015 - 21:34
#164
Posted 05 May 2015 - 21:36
#165
Posted 05 May 2015 - 21:48
#166
Posted 07 June 2015 - 21:01
1. Naraku fi 52 u prevodu 90cc, zaista zahvalan kit, moram priznati ide za sve pare, u kombinaciji sa ovom oštrijom bregastom ume veselo da se zavrti u obrtaje, nije sad to kad tako kažem kao na 2T već ga ima i na 8000 i na 9000, dok recimo jednu stock bregastu možda ne bi mogao toliko izvrteti odnosno takav moment na tim okretajima dobiti... U mojoj situaciji se to vidi kada ponestane prenosa mašina nakrpi obrtajima još dosta krajnje,.. ako sve saberemo otpor vazduha, moja težina, ide on lepo tih 80 GPS-a, možda i više sa lakšim vozačima i za to mu ne treba mnogo goriva.. Mogao bi se opušteno spakovati manji karburator...
2. Karburator 24mm, sa 150cc-a, šta ja znam, nisam nešto preterano zadovoljan, dosta često dolazim u taj raskorak, da mi je na igli dobar, na glavnoj bogat.. ili ako spakujem dobru glavnu onda mi na igli nije ni tamo ni ovamo, trebalo bi mi još komponenata za njega.. ovaj S6 drag filter je bezveze, muče i dere se,, smeta kod odvrtanja malo jačeg gasa, sad svako po svome ukusu, ja nisam više za te varijante da mi se motor nešto dernja pogotovo da ne muče, fino je to kad se prodere rezonanca usisa, ali ovde toga definitvno nema... imam neki utisak da mi kadica udara kod jačih rupa u gornji poklopac karburatora, sve je to na tesno, i sve visi o dva brezona preko one plastične podloške i gumene prirubnice o glavu cilindra... u vožnji sam par puta seo na zadnje sediše, kako bih malo ispružio noge, a tada sam i višlji veći je otpor vazduha... za divno čudo motor krene bolje, kako se spustim motor opet oslabi, dakle kada ga napne sediše onda negde povuče falš vazduh i dobije malo snage jer je debela dizna.. pa eto za razmišljanje je kako to preduhitriti... ona plastična zaptivka - stock koju sam lepio ima u temi ranije je vrv zato i pukla,... dakle ovde se treba čuvati falša, sreća pa neće odmah da zalepi kao 2T
3. auspuh... nekako mi je stock auspuh bolji od onog bulet touring-a u nižem spektru, možda je zatvoreniji, izduvne cevke su identične dužine i debljine, za lonac ne znam šta ima u sebi.. onaj ume da se izvrti malo više u obrtaje, dok je stock malo jači dole, opet u mojoj kombinaciji istera lepo cager skoro do patosa... definitvno traži manju diznu, manje goriva, karb mi je setovan za onaj spuh, i za neko prelazno vreme... žao mi je što nemam 100e da izdvojim za jedan originalni aftermarket GY6 auspuh, recimo Leo Vince ili Technigas, ta materija je još neispitana do kraja,...
4. setovanje i temperatura... nema problema sa vožnjom, mašina ima neku radnu temperaturu i može dugo da se vozi punim gasom, međutim do te radne temperature, dosta sporo dolazi, ili postavimo stvari ovako.. za po gradu je dovoljno 10-ak sekundi saug-a, možda zimi 15.. to se podešava isto saug je na zavrtanje... ako namestim da mi posle sauga u neko kratko vreme motor bude spreman za vožnju, to znači da će posle recimo 3-5km punog gasa postati prebogat, i tada nemam taj kraj na ručici gasa.. ako pak podesim da to bude tako dobro, i da se motor u svojoj radnoj temperaturi ponaša odlično na svim otklonima, onda je neupotrebiv u gradu, žena bukvalno ne može da krene sa njim... muče tri ulice od kuće i ne ide.. mogao bih da namestim da se saug zadrži i ceo 1 min, ali to opet nije dobro jer posle kada zastaneš recimo ispred prodavnice, opet ciljam vozi ga žena, nema šanse da se upali, jer se saug tako jako otvori za kratko vreme, a motor ostane recimo topao, pa onda ide matematika, pali sa ovrnutim gasom, a znamo da je ovde karb sa membranom, pa to odrvtanje gasa znači samo leptir do prvog vakuma koji će podići klipić... dakle nije direktno već indirektno... dakle stalno je potrebno podešavati karburator u nekoj jeb**j zlatnoj sredini, važnije je da ga ima po gradu, saug mora biti kratak, al onda je malo prebogat kada se jako ugreje... rešenje bi bilo staviti hladnjak za ulje, kao na ovim liberty 125-kama, video sam da i švabe za ovaj tuning to pakuju, valda je onda radna temp motora niže, ponavaljam se nije problem u performansi, odnosno ja ne znam da li je , mislim da nije,.. već u setovanju karburatora.. ogromne su razlike između hladnog i potpuno toplog motora...
5. variomatski prenos i kvačilo i uopšte prenos--- trenutno vozim multivar koji radi za sve pare.. .zaista je odličan i upotrebljavam taj naraku remen za kratki minareli koji je 738x16.8 jeste malo uži ali je i duži i izlazi do samo kraja.. što se prenosa tiče ajmo reći tu sam zadovoljan kakav spektar imam, obzirom da je ovo najduža kineska postavka od ovog više nema, dosta dobar odnos imam... međutim ovde ima snage za još malo... sa druge strane znam šta znači voziti 100km rasklopljen variomat, mnogo trpe slideri, mnogo trpi čaura bolcne, mnogo trpe i rolnice, kakve god stavili u tom krajnjem položaju se brzo skockaju.. mislim da bi najbolje bilo produžiti primarni ili sekundarni za nekih 10% ne više... to je taman koliko da ovaj kit pogura lakše vozače, a da se u mojoj situaciji rad variomata uskladi uslovima puta i trenutnoj snazi motora nešto ranije pre samog kraja... u nekim trenutcima sam malo osetio vibracije na primarnoj, nije strašno, ali javilo se.. opet sada vozim remenicu kvačilo centralnu i samo zvono od SF2, stavio sam da probam kako mi je stock remenica popustila, i sve radi besprekorno, inače sam od prvih dana vozio zvono sa kymco super 9, jer je sve fuill kompatibilno.. malo je ovde tvrđa centralna nego što je bila na gy6, i sreća moja pa mi se to svidelo, nijansa je u pitanju taman toliko je trebalo, stock centralna je ovde premekana, istina motor može da se vozi na manjim obrtajima i sa nešto manje gasa ali je ovako bolje raspoloživ... razmisliću kako je ovde najbolje, mislim da ću pojuriti neke SF2 ili Kymco remenice po otpadima, nove GY6 sigurno neću stavljati, vrlo je loš kvalitet, i to mi ne uliva poverenje...
6. varijabilno paljenje moram testirati, čitao sam sve i svašta, do toga još nisam došao...
7. ciklistika-- ljudi ovo je teško sra**e, imam osećaj da su mi silen blokovi na nosačima motora po treći put propali, video sam kada je Gogi ispred mene vozio da se točak u rupama lagano uvija, to samo jedno znači, sileni su opet gecrkt.. sreća pa imam 120-ku zadnju gumu te amortizer ne češe inače bi bila ista priča kao i prošle godine, prinudno kočenje... dalje podnica je previsoko, ovo definitivno nije za mene, nemam mesta za noge, i duži putevi postaju baš naporni.. kočnice su kako tako sređene, međutim ne rade ni blizu jako kao na brendovima tipa kymco, peugeot, o brembo kočnicama ne smem ni da pišem,.. rox je zakon svoh zakona.. ja ovde imam TRW pločice, čelično crevo-lajtung, dot 5.1 ulje i radi to sve ali ništa spektakularno... dalje osećam da su mi prednje vile premeke, tačnije previše federi, mislim da fali ulja... sipao sam 7ml a ustanovio sam da kinezi taže 9 ili čak 10ml...plastike, opet je neki nosač negde pukao, kineska plastika posle x godina postaje krta.. u rupama čujem neko kljucanje, pa moram to potražiti... sediše je sranje,.. tvrdo i klizavo, presvučeno onom glackavom imitacijom... jednostavno kliziš, ne dao ti bog da naneseš malo silikona pa da se razmaže... svetla su ok.. ovde ima kratko far sa nekom halogenkom, i posebni far sa sočivom za dugo... sad bez zajebancije ovo svetli baš kulturno, kada je i dobro podešeno.. recimo da bi to dugo vozio u paru sa kratkim a ne samo dugo, jer se po ukljulčenju tog sočiva pogubi do prvih 15m svetlo, sve neposredno ispred bude u mraku...
eto ljudi... raspisao sam se malo i zbog sebe a i zbog vas... umem ja da pročitam svoje zabeleške posle par godina, jer čovek pozaboravlja... mogao bi se kupiti i jedan 125cc ali znam da moji ukućani neće nikad polagati za A, pogotovo što je ovo sad malo nenormalno postalo.. Mislim da bi ovom Toreu trebalo dati noge, sa 50cc, i uraditi neku malo ozbiljniju osnovu, recimo Kymco Agility ili slično... za po gradu je ok, ali za neki put 30-50km je već naporan barem meni.. dok sa druge strane, ovako koncipirana mašina stvarno ume da imrpesionira.. 3,54/100 mi je potrošnja juče bila,, a mislim da tu brzinu, toliko dugo sa jednim 2T motorm, nije jednostavno držati.. trebala bi mi baš ozbiljna postavka...



#167
Posted 07 June 2015 - 23:43
Ciklistika je tipična kineska, ali nije baš toliko loša kako mislimo, samo smo se obezobrazili navikom na bolje od ovih jakih brendova pa kinez deluje loše. Mislim da bi se vremenom navikao, iako je i meni malo tesan, nekako mi je preblizu volan, no i to je stvar navike, takav je bio i Falcon što se tiče ciklistike samo što je Falcon ipak gabaritno veći pa samim tim i komforniji.
Bilo kako bilo, za ono za čega služi je sasvim ok.
#168
Posted 31 August 2015 - 23:58
Od tada sam menjao remen, stari je vec đubre i mnogo je oscilacija doneo, i uvrnuo sam 7 brojeva manju diznu onako odokativno i setovao pilotku...
Stock auspuh je još uvek na njemu i dobio sam fino međuubrzanje kao i raspoloživost punog otklona ručice gasa...
Sad sam se vratio iz Sente i vozio sam ga punim gasom, naravno mašina patosira cager i nabere jos malo obrtaja... Moja procena je oko 85GPS-a, bez razmišljanja na ovim tempetaturama vazduha moju težinu ispuca i to je apsolutni kraj ovog prenosa sa ovim opterećenjem...
E sad ono zbog čega sam počeo da pišem je sledeće... Supruga i ja smo doneli odluku da 4T ide na doboš. Razlog prodaje je taj da bi voleli neki veći skut sa kojim možemo da se provozam i do NS-a ili dalje zajedno, a za svaki dan će nam ostati SF2 koji zauzima mesto prevoznog i mladje ćerke i nas..
Pitanje je sledeće ... da li da ga prodajem ovako, ili da ga vratim u stock i tuning komponente ponudim posebno...?
iskren da budem već mi ga je žao, ali odluka je ta, pa jbg život ide dalje....
dajte komentare slušam...
#169
Posted 01 September 2015 - 00:39
Znači, u serijskom stanju ćeš dobit nešto manje para nego u trenutnom, a razliku vratiš prodajom dijelova zasebno, čak i budeš u plusu.
Ali, toga si vjerojatno i sam svjestan, da će se ti dijelovi dugo prodavati i kad nešto prodas, te pare će bit taman za potrošit na ćevape i sl., znači nikakva bas značajna svota previše.
Usput ćeš izgubit i jedan radni dan za dovest ga u serijsko stanje, pa i to ulazi u računicu.
Na kraju krajeva, sam moraš donijeti zaključak kako ti se najbolje isplati i vremenski i financijski.
#170
Posted 01 September 2015 - 01:03
Ako se niko ne pronadje u toj racunici, uvek se moze vratiti u predjasnje stanje. Trziste je bogato gy6 agregatima, moguce je delove zasebno rasprodati..
Dobar marketing je majka ekonomije i trgovine

#171
Posted 01 September 2015 - 01:11
S druge strane, taj Toreo stvarno dobro ide. Imao sam prilike da probam masinu malo i mislim da ce se prodati lako - posebno iz razloga sto malo trosi, a dobro ide. Dakle onaj ko bude trazio skuter za grad ovo ce mu biti idealna prilika. To je moje misljenje...
Neka je sa srecom prodaja, pa da dodje nesto vece i bolje u garazu

#172
Posted 01 September 2015 - 01:50
Bolje bi ga bilo prodati u ovakvom stanju, samobojim se da ce retko ko to ceniti...
Rasturiti ga pa delove posebno a stock skuter isto tako, mozda ces izvuci nesto vise para...ne znam
U svakom slucaju stavljaj ga u oglase za neku cifru dok je jos sezone pa ces razmisliti u medjuvremenu ako se ne proda za cenu koja te zadovoljava!!
#173
Posted 01 September 2015 - 02:02
#174
Posted 01 September 2015 - 06:18
Najbolje je da izađe u ovakvom svetlu, sada je baš unikatan i značajno jači od bilo kojeg konkurenta u maloj gy6 postavci...
#175
Posted 28 June 2016 - 20:31
Pre montaže rešio sam da rasklopim i ubacim grafitne masti kako dolikuje, kad imam šta da vidim. Kinezi su uspešno prekopirali Polini patent štift-ova sa prstenovima ..

Za sada se ponovo kotrlja, planiram da se spustim na stock 18mm karb i airbox, zatim imam da povarim neke plastične nosače, to je postalo krto sa godinama a vibracije su ih stresle.. I naravno moram ponovo menjati silene na mašini, ovi iz mtbk su đubre, moram kupiti nešto kvalitetnije ....
#176
Posted 29 June 2016 - 20:44
#177
Posted 29 June 2016 - 23:59
#178
Posted 18 August 2016 - 20:59
Posle neuspeha sa SR-kom u Subotu oko 19h sam zatvorio garažu i samo doneo odluku vozim žutu osu.. U mašini nova remenica, kvačilo i kymco zvono, sve kao i gore iz prethodnih postova, neke teže rolnice, imam ih sad posle Pug setup-a.. Ide na malim obrtajima, dosta niže nego što je planirano do nekih 65-70 i tu je kraj prenosa za te obrtaje, ali mašina dalje izvuče krajnju obrtajima do patosa cagera.. Nije to dobro znam, jer se na dužim putovanjima i uopšte van grada remen skoro uvek nalazi u kraju variomata i tu ostavlja otisak... Iz tog razloga a i iz razloga radoznalosti kupio sam najduži sekundar koji sam našao na RP-u 18% -Jasil, ali nisam stigao da ga ugradim, kao i nove silene, doduše octane 101, bolje nisam našao, mtbk kinu više ne stavljam.. Ako me budu izdali Kymco sileni odgovaraju pa ide to..
Vozio sam u kraj prenosa na nekim nižim-srednjim obrtajima, to je 75-80 po satu, po potrebi puknem 85 posle malo spustim itd.. sve se odvija na 3-4mm otklona gasa.. dobro mi je setovan karb, na punom gasu viče

U NS-u su me kolege organizatori navukli na ekskluzivu.. dakle ja otvaram 4T poglavlje i trkam se sa 200cc protivnikom.. Ok nije meni problem gubitak, ali znam da ova mašina bolje startuje kada je dobro pogođena, sve u svemu moja vremena su za base 50 cvajke konkurentna i to je meni sada onako pomalo deprimirajuće, do sada o tome nisam razmišljao a evo sada počinjem, mada nema smisla, ovo je odlična krstarica, samo da je karoserija meni malo udobnija...
Prešli smo oko 300km, ja sam zadovoljan, na doboš najverovatnije neće ići jer je na belim tablicama na ime supruge pa nema potrebe još komplikovati, a žao mi je da rasklapam mašinu koja odlično ide... za sledeću sezonu ide kontrola zazora ventila, još poneki test i naravno još unapređenje kočnica... MC-16 na njemu od pre 2g me odlično služe i ja ću ovde reći da nisam ovim gumama zadovoljan, ne bih ih sigurno maloj na pug-a kupovao...
Eto... vrti se gy6 lepo, dobro služi, poneo sam alat ali mi na sreću nije trebao...
#179
Posted 18 August 2016 - 21:26
#180
Posted 18 August 2016 - 21:42
Meni je drago da jedan 4t kao mali potrosac ostaje u kuci!
Vremena sa draga stvarno nisu merilo, potpuno je nepravedno porediti razlicite kubikaze a jos nepravednije porediti sa cvajama.
Generalno, treba se posvetiti tim selenima zbog uvijanja zadnje ose agregata i tocka, i onda voznja i samo voznja. To je ona sigurica koja uvek stoji kod kuce

4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users