Jump to content


Rieju Toreo 50 -> 90 4T



245 replies to this topic

#121 Amer

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 4 posts

Posted 16 June 2013 - 00:43

Veliki pozdrav za vas,pratim ovu temu jer posedujem jedan 4t skuter marke Symply 50,posle razrade odmah sam ga pojacao na 80cc kupio novi cd,stavio teze rolnice,sportski filter i vecu diznu na karburatoru medjutim ja imam 100kg i skuter nece nikako preko 60 da ide sa mnom,ko je laksi zakucava jedan drugar mi daje ideju da mu stavimo karburator od skutera 150cc,zanima me jeli to dobro i mogul da napravim neku stetu motoru ?

#122 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 16 June 2013 - 10:24

evo ova merenja što vidiš , su sa vozačem od 120 Kg, tako da je kategorija tuning-a ekvivalentna ...B)

vidi rolnice nije sigurno da treba da su teže,... treba pronaći odgovarajuću težinu adekvatnu snazi motora, tvrdoći centralne opruge i težini vozača.., a sve to u sprezi nekih obrtaja na kojima želiš da se motor vrti u međuubrzanju..

evo meni su neki do juče bile 6g, a sada sam stavio 7g za probu, na kontra malossi beloj centralnoj i čini mi se de je motor više raspoloživ i da može sa manje gasa da se vozi u nekom srednjem spektru brzine..

tako da to moraš probati... vrati za početak fabričke i probaj,... one su ako se ne varam 6,2 ili 6,7g...

ostalo je stvar podešavanja, karburator mora biti podešen pravilno da bi motor imao snage, ni presiromašna, a ni prebogata smeša nisu dobre.. tako da te priče uvrni 5 brojeva veću diznu jer je stavljan kit, ne vrede... karburator mora da se podesi prema zahtevu mašine...

na kraju treba obratiti pažnju na remen i na njegovu izlaznost...

#123 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 28 June 2013 - 10:00

pisao sam ranije da mi je malo problem sajla koja propada u ugaonu metalnu košuljicu na ulazu kod karburatora.. problem je nastao kada sam posekao ono pertlovanje bužira sajle, jer sam bužir skratio... 24 karb traži dužu sajlu odnosno kraći bužir...

ovo sam rešio jednom malenom feder platnom M4...

Posted Image Posted Image


bitno je da joj spoljašnji i unutrašnji prečnik odgovaraju da prođe sajla a da zapne u prem u košuljici slika dole

Posted Image Posted Image

Posted Image


funkcioniše odlično

Posted Image

#124 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 28 June 2013 - 10:04

izmerio sam potrošnju agresivnije vožnje

Posted Image Posted Image
Posted Image



3,86l/100Kmh

#125 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 28 June 2013 - 10:06

i nakon toga malo dodao vazduha na šrafu.. pa ćemo videti da li je potrebno i glavnu diznu spuštati...
apsolutni rekorder u štedljivoj vožnji je ipak ćerka koja vozi strogo do 75Kmh


Posted Image Posted Image
Posted Image


3,01l/100Kmh

#126 Mljih

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 3 posts

Posted 03 July 2013 - 16:34

Jel može samo informacija gde si kupio i koliko si platio kit naraku, bregastu i karburator? Tnx

Ja imam Agility City 50 sa gy6 motorom, a mislim da ovo isto paše i kod mene.

I svaka čast na detaljnim upustvima, i pogotovo na pedantnosti.

Edited by Mljih, 03 July 2013 - 16:35.


#127 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 04 July 2013 - 10:47

pozdrav... može nije problem, vidim da ti je ovo prvi post i da si se zbog ovoga registrovao...

ako želiš da budeš deo naše zajednice moraš se prvo predstaviti ovde

http://forum.pyrothe...ljanje-clanova/

#128 Mljih

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 3 posts

Posted 04 July 2013 - 16:25

Done :D

I da, kako odprilike treba da izgleda svećica kad štelujem smešu? Predpostavljam da se razlikuje za 2t i 4t?

#129 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 July 2013 - 17:28

View PostMljih, on 04 July 2013 - 16:25, said:

Done :lol:

I da, kako odprilike treba da izgleda svećica kad štelujem smešu? Predpostavljam da se razlikuje za 2t i 4t?
Pa ima razlike...ovo sto je ovde "best" je ipak vise za 4t...ja bi se "prepao" da vidim takvu boju svecice kod mene :D
http://www.dansmc.co...gs_catalog.html

#130 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 05 July 2013 - 00:15

u principu svećica je samo kontrolnik onoga što radiš... nije ta boja toliko verodostojna, koliko snaga koju dobijaš menjanjem dizne i time pomeranje smeše vazduha i goriva koju karburator sprema...

dakle oseti se na mašini da li je prgavija ili slabija... sad ako imaš vremena onda polako možeš da testiraš i otklone na šrafu za pilotku, jedino je potreban mir i neki slobodan put bez uspona i jakih saobraćaja...

ono što je cigla boje to je u načelu ok,, ali recimo da je boja bele kafe ona koja je najverodostojnija nekoj idealno podešenoj smeši.. recimo da tada motor može i najveće obrtaje da razvije.. ali na nižim obrtajima gde se uglavnom eksploatiše snaga biva malo manja nego kada je smeša za nijansu bogatija.. to su neka moja iskustva...

termogrupu možeš da kupiš i kod nas u motobike shop-u, a može i da se poruči iz onostranstva, recimo preko skuter mreže sa racing planet-a, konkretno ova moja je sa scooter centra, tada smo radili sa tom veleprodajom..

imaš više vrsta, ova što se prodaje sa glavom je najveća u ponudi GY6, tu je spakovan klip fi 52, i ta kombinacija ne može da se upregne sa fabričkom glavom..

#131 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 10 November 2013 - 02:49

upoznati ste da sam radio testove sa Bullet GY6 auspuhom i da sam dobio bolje rezultate nego sa kineskim originalnim auspuhom..

Posted Image

konkretnije sa lakšim vozačem mašina se uspela izvrteti do 88,2Kmh



Posted Image

dok je sa mojom težinom, što je ustvari i relevantno u svim tuning merenjima meni, dostigla nekih 84,5-85,5 Kmh u zaviosnosti od vetra...

Posted Image

Posted Image

#132 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 10 November 2013 - 03:04

Pošto je tu kraj prenosa i pošto multivar već sada izvacuje remen do kraja, maksimalna brzina je uslovljena samo još obrtajima koje motor može da nagura preko maksimalnog prenosa, a pošto se međuubrzanje već ciljalo na obrtajima gde je motor najbolje raspoloživ, u mojoj situaciji težine i opterećenja, tih obrtaja preko najvišeg stepena prenosa i nema nešto posebno, ako ne zalegnem nema ih uopšte...

po nekoj inerciji da mali GY6 sa 10" točkovima ima duži prenos, pošto je jedan bio u radionici na izmeni semering-a primarne osovine, reših da proverim kakva je situacija i prenosni odnos, i da uporedim sa velikim GY6 blokom..

evo kompleta primarnih i sekundarnih zupčanika velikog GY6

Posted Image

evo i uporednih slika primarnih osovina, prenosnika i komplet svih zupčanika velikog i malog GY6 bloka

Posted Image Posted Image Posted Image


ehh situacija je sledeća , primar 16/51 , sekundar 15/51..

Posted Image


dakle kinezi su upakovali identičan prenos, mali je malo kraći zbog obima malih točkova, a otuda i činjenica da 50-ka na velikom bloku baš nije u stanju da izbaci remen do kraja, taman i sa stock variomatom.. Ranijih godina sam ubacivao prsten da bih blokirao variomat jer mi se najveća brzina manifestovala kada motor nije opterećen variomatom, koji svakako nije imao izlaznost i bez blokade od nekih 10-12mm pred kraj, a to nije bilo uslovljeno samo nedostatkom staza već i nedostatkom snage motora..

Pošto imam od Kymco motora fabrički primarni prenos odlučio sam za kraj i njega da uporedim, jer je i on neki od Hondinih projekata, međutim razlika je očigledna, a prenos za 4% lošiji...

tačnije Kymco nosi fabrički primar 15/53, a pošto je GY 15/51 posumnjaćemo i na udaljenost primarne osovine od prenosnika, pošto je veliki zupčanik 51 u oba slučaja....

Posted Image


dakle ništa od ovih pokušaja.. idemo dalje...

#133 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 10 November 2013 - 03:54

Jesi gledao ovaj sekundar od naraku-a?
http://www.scooter-c...NTRIEB_GETRIEBE

Nego, neznam jel ja krivo nešto tu računam(računam pješke), ali taj sekundar smanjuje duljinu getribe?

No uglavnom šta ti hoću reći, pogledaj pod popis skutera na koje sve paše, pa možda sa nekog od navedenih skutera serijski sekundar će ti odgovarati, a lako se nađe.

Edited by Grale, 10 November 2013 - 03:56.


#134 Guest_Milanče_*

  • Guests

Posted 10 November 2013 - 11:57

za kineza primar 16x52 i sekundar 15x51 je najduži prenos što se tvornički stavljo na njih. ovaj naraku smanjuje krajnju.

uzmi ovo. ja ga imam. za moj setup jest možda predug prenos i nemože da ga izgura, ali bolje uzmi to pa možeš da kemijaš sa kračim primarom. npr primar 15 zubi ili 14 zubi sa sekundarom 17 zubi.

http://www.gy6-motor...9-139QMA-139QMB

#135 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 10 November 2013 - 14:33

hvala za info, video sam da ima u prodaji na inostranim shop-ovima, međutim nije mi bio neophodan do sada taj izdatak od cca 50e..

. očekivao sam da će sad ovaj naraku sa oštrijom bregastom ići bog zna kako u obrtaje, međutim nije tako.. upravo zato želim videti kako radi sa još nekom vrstom auspuha, i eventualno proveriti koju maksimalnu može izgurati, na ovim 7500 obrtajima gde se sada najbolje poklazao, sa dužim prenosom...

#136 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 10 November 2013 - 15:11

Možda probat s nekim otvorenijim auspuhom.
Izgubilo bi se na momentu, ali zbog okretaja bi se mogla izvući veća krajnja.
Ali i to je izdatak ako bi se uzimala neka provjerena roba, tipa leovince.

#137 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 November 2013 - 15:37

slabo se kod nas tuninguju 4T skuteri 50cc, a i u Hrvatskoj isto tako...ja verujem da tu leži ogroman potencijal sa izborom pravih tuning komponenti...Bilo bi dobro da ima nekih polovnih 4T auspuha po oglasima za cca 50tak eura pa uzeti da se proba...ipak za nov treba izdvojiti i preko 100eur

#138 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 10 November 2013 - 15:58

Tuninguje se, ali ne kineski blokovi :D

#139 Guest_Milanče_*

  • Guests

Posted 10 November 2013 - 19:06

nisam cito cijelu temu, da te pitam koji variomat imas gore?

#140 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 10 November 2013 - 20:42

Malossi multivar





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users