

#121
Posted 16 June 2013 - 00:43
#122
Posted 16 June 2013 - 10:24

vidi rolnice nije sigurno da treba da su teže,... treba pronaći odgovarajuću težinu adekvatnu snazi motora, tvrdoći centralne opruge i težini vozača.., a sve to u sprezi nekih obrtaja na kojima želiš da se motor vrti u međuubrzanju..
evo meni su neki do juče bile 6g, a sada sam stavio 7g za probu, na kontra malossi beloj centralnoj i čini mi se de je motor više raspoloživ i da može sa manje gasa da se vozi u nekom srednjem spektru brzine..
tako da to moraš probati... vrati za početak fabričke i probaj,... one su ako se ne varam 6,2 ili 6,7g...
ostalo je stvar podešavanja, karburator mora biti podešen pravilno da bi motor imao snage, ni presiromašna, a ni prebogata smeša nisu dobre.. tako da te priče uvrni 5 brojeva veću diznu jer je stavljan kit, ne vrede... karburator mora da se podesi prema zahtevu mašine...
na kraju treba obratiti pažnju na remen i na njegovu izlaznost...
#123
Posted 28 June 2013 - 10:00
ovo sam rešio jednom malenom feder platnom M4...


bitno je da joj spoljašnji i unutrašnji prečnik odgovaraju da prođe sajla a da zapne u prem u košuljici slika dole



funkcioniše odlično

#126
Posted 03 July 2013 - 16:34
Ja imam Agility City 50 sa gy6 motorom, a mislim da ovo isto paše i kod mene.
I svaka čast na detaljnim upustvima, i pogotovo na pedantnosti.
Edited by Mljih, 03 July 2013 - 16:35.
#127
Posted 04 July 2013 - 10:47
ako želiš da budeš deo naše zajednice moraš se prvo predstaviti ovde
http://forum.pyrothe...ljanje-clanova/
#128
Posted 04 July 2013 - 16:25

I da, kako odprilike treba da izgleda svećica kad štelujem smešu? Predpostavljam da se razlikuje za 2t i 4t?
#129
Posted 04 July 2013 - 17:28
Mljih, on 04 July 2013 - 16:25, said:

I da, kako odprilike treba da izgleda svećica kad štelujem smešu? Predpostavljam da se razlikuje za 2t i 4t?

http://www.dansmc.co...gs_catalog.html
#130
Posted 05 July 2013 - 00:15
dakle oseti se na mašini da li je prgavija ili slabija... sad ako imaš vremena onda polako možeš da testiraš i otklone na šrafu za pilotku, jedino je potreban mir i neki slobodan put bez uspona i jakih saobraćaja...
ono što je cigla boje to je u načelu ok,, ali recimo da je boja bele kafe ona koja je najverodostojnija nekoj idealno podešenoj smeši.. recimo da tada motor može i najveće obrtaje da razvije.. ali na nižim obrtajima gde se uglavnom eksploatiše snaga biva malo manja nego kada je smeša za nijansu bogatija.. to su neka moja iskustva...
termogrupu možeš da kupiš i kod nas u motobike shop-u, a može i da se poruči iz onostranstva, recimo preko skuter mreže sa racing planet-a, konkretno ova moja je sa scooter centra, tada smo radili sa tom veleprodajom..
imaš više vrsta, ova što se prodaje sa glavom je najveća u ponudi GY6, tu je spakovan klip fi 52, i ta kombinacija ne može da se upregne sa fabričkom glavom..
#131
Posted 10 November 2013 - 02:49

konkretnije sa lakšim vozačem mašina se uspela izvrteti do 88,2Kmh

dok je sa mojom težinom, što je ustvari i relevantno u svim tuning merenjima meni, dostigla nekih 84,5-85,5 Kmh u zaviosnosti od vetra...


#132
Posted 10 November 2013 - 03:04
po nekoj inerciji da mali GY6 sa 10" točkovima ima duži prenos, pošto je jedan bio u radionici na izmeni semering-a primarne osovine, reših da proverim kakva je situacija i prenosni odnos, i da uporedim sa velikim GY6 blokom..
evo kompleta primarnih i sekundarnih zupčanika velikog GY6

evo i uporednih slika primarnih osovina, prenosnika i komplet svih zupčanika velikog i malog GY6 bloka



ehh situacija je sledeća , primar 16/51 , sekundar 15/51..

dakle kinezi su upakovali identičan prenos, mali je malo kraći zbog obima malih točkova, a otuda i činjenica da 50-ka na velikom bloku baš nije u stanju da izbaci remen do kraja, taman i sa stock variomatom.. Ranijih godina sam ubacivao prsten da bih blokirao variomat jer mi se najveća brzina manifestovala kada motor nije opterećen variomatom, koji svakako nije imao izlaznost i bez blokade od nekih 10-12mm pred kraj, a to nije bilo uslovljeno samo nedostatkom staza već i nedostatkom snage motora..
Pošto imam od Kymco motora fabrički primarni prenos odlučio sam za kraj i njega da uporedim, jer je i on neki od Hondinih projekata, međutim razlika je očigledna, a prenos za 4% lošiji...
tačnije Kymco nosi fabrički primar 15/53, a pošto je GY 15/51 posumnjaćemo i na udaljenost primarne osovine od prenosnika, pošto je veliki zupčanik 51 u oba slučaja....

dakle ništa od ovih pokušaja.. idemo dalje...
#133
Posted 10 November 2013 - 03:54
http://www.scooter-c...NTRIEB_GETRIEBE
Nego, neznam jel ja krivo nešto tu računam(računam pješke), ali taj sekundar smanjuje duljinu getribe?
No uglavnom šta ti hoću reći, pogledaj pod popis skutera na koje sve paše, pa možda sa nekog od navedenih skutera serijski sekundar će ti odgovarati, a lako se nađe.
Edited by Grale, 10 November 2013 - 03:56.
#134 Guest_Milanče_*
Posted 10 November 2013 - 11:57
uzmi ovo. ja ga imam. za moj setup jest možda predug prenos i nemože da ga izgura, ali bolje uzmi to pa možeš da kemijaš sa kračim primarom. npr primar 15 zubi ili 14 zubi sa sekundarom 17 zubi.
http://www.gy6-motor...9-139QMA-139QMB
#135
Posted 10 November 2013 - 14:33
. očekivao sam da će sad ovaj naraku sa oštrijom bregastom ići bog zna kako u obrtaje, međutim nije tako.. upravo zato želim videti kako radi sa još nekom vrstom auspuha, i eventualno proveriti koju maksimalnu može izgurati, na ovim 7500 obrtajima gde se sada najbolje poklazao, sa dužim prenosom...
#136
Posted 10 November 2013 - 15:11
Izgubilo bi se na momentu, ali zbog okretaja bi se mogla izvući veća krajnja.
Ali i to je izdatak ako bi se uzimala neka provjerena roba, tipa leovince.
#137
Posted 10 November 2013 - 15:37
#138
Posted 10 November 2013 - 15:58

#139 Guest_Milanče_*
Posted 10 November 2013 - 19:06
#140
Posted 10 November 2013 - 20:42
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users