


#221
Posted 24 May 2018 - 07:57

#222
Posted 24 June 2019 - 20:30

#223
Posted 24 June 2019 - 23:08
#224
Posted 23 July 2019 - 15:52
#225
Posted 23 July 2019 - 20:22
#226
Posted 02 May 2020 - 13:00
#227
Posted 02 May 2020 - 13:34
#228
Posted 22 June 2022 - 21:17
Reših da ga skockam, registrujem i ide na more, a tamo i ostaje.. pa kako ćemo obnavljati videćemo, ali definitivno treba zujalica dole...
Posle pranja i sušenja ide test, .. akumulator je u radionici u kondiciji, povremeno se punio pa je on za njegove godine ok, ima nekih 70% kapaciteta...
Naspem 1L novog goriva, povučem vakum ustima i krenem.. Malo sastavi po neki takt, ali vrlo jadno.. Nastavim kurblom.. isto.. dok ima sauga tu i tamo poradi, kasnije mrtvilo...
Ajd sačekam da se bimetal vrati 10ak minuta i ponovo.. Sećam se da je i ranijih godina bila gimnastika, valda će proterati staro gorivo iz lončeta.. Upali, radi.. ali gas ne pipaj, ide na leru, kako se saug isključi kraj, nema sile...
Naredni dan kupih novo gorivo, iz rezervoara istočim sve, mada ja ostavljam uglavnom prazno ili sasvim puno preko zime.. ovog puta prazno.. naspem pun rezervoar svežeg goriva i isto... ajd pomislih isključiću napajanje za bimetalni saug pa će ići malo duže, ali nije to rešenje... jasno je da je problem u karbu, ili je voda ili neka skrama...
I danas rasklopim ovu 24-ku, haos koje đubre



Sve je usrano, i atomizer i glavna i pilotka i igla, samo je saug bacao goriva...
Evo igle i igličastog ventila



Ajde idemo sve u čišćenje i odpušavanje, najteže mi je bilo pilotku da otvorim, jer je ona neka 20 ili 30 a nemam igle tako male, msm da su mi vrhovi od dve najtanje toliki, pa je bilo bože pomozi malo sa jedne malo sa druge strane, a da je ne raskopam... i uspeo sam... nju samo ustima mogu da prepoznam da li je prohodna ili ne..
I zagledah se u ovaj mali ventil sa gornje strane, ovde je preko Y račve isto dolazilo gorivo, ajd i njega da otvorim počistim


Kad imam šta da vidim, ovde je isto mala membrana na koju delujemo spolja, a sa unutrašnje strane pritiska ovaj mali ventil, koji je od plastike i sa oprugom na unutrašnjoj strani



E majstore moj, ovde ide vakum, koji deluje na membranu koja je preko ventila i opruge na kanalu sa unutrašnje strane velike membrane... dobro sam to vezao bio...
Ajd sad Y račva na vakum, pa dalje vakum prema ventilu, a dolazi iz prirubnice...
Nikako na gorivo

Sklopio, navukao goriva, upalio iz prve.. ide lepo, malo sam poštelovao ekstra vazduh mada mi se ne sviđa baš reakcija, nije odlučan (mislim na šraf za vazduh)... Provozao krug po ulici...
Sutra ide menjanje svih ulja, popravka desnog stop ptekidača, kontrola kočnica, blokada na 45 i rega... Nakon toga balansiranje felni i može da putuje....
#229
Posted 22 June 2022 - 22:00
Ee spremi se tek sutra na stanje kocionog sistema

#230
Posted 22 June 2022 - 23:42
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#231
Posted 15 August 2022 - 13:30
Ns moru sam, skuter je ovde sa mnom, doneo sam ga kombijem, nisam ništa rasklapao.. bože sačuvaj kineske plastike su već pokrpane...

Pre svega prenos mi je banana, pretežak, 7,5g rolnice i stock opruga, koja ume malo da se opusti na temperaturi.. ne značajno
Bridgestone Batlax SC21 sam nabavio u mtbk, imaju samo 120-70-12 ako se ne varam, a ovde mi to taman pije vodu.. Dobro drže, stravičan grip, ostaje malo da ih požuljam


Krenuli smo odmah prvo jutro u nabavku, pekara, voda, meso za ručak... ide sve ok, međutim sa dvoje je mrtav, mnogo mu je 200kg vozača plus shoping..



Mada osetim na gasu da je življi, u njemu je 102 dizna koja je kući pokazivala blago bogate simptome, ovde je vazduh vlažniji, prepun kiseonika, setih se da je tako bilo i sa eserkom..
I neki naredni dan skinem rolnice na 6.9g , poneo sam nešto alata, dizne i neke komplete rolnica, kao i udarni akumulatorski.. Međutim nemam sajlu Kmh sata, pukla mi je dan pred polazak, te sam ulepio navigaciju i pravac na test deonicu
Blaga uz uzbrdica, oko 500m puta


To je 57 GPS-a do tog puta desno za selo Žvinje, start od ležećeg.... Hah ništa spektakularno, eserka replika je tu radila 77, sad ne znam koliko manje od gps-a ali najviše 2 ili isto, trebalo bi da prelistam...
Evo video čisto da se prisetimo iz 2019g (ovo je Aprilia 2T, sa 70cc Due+ , ima u njenoj temi)
#232
Posted 15 August 2022 - 13:58


I vratih prvo 6.9g rolnice da budem siguran, i daa, mrtvo magare, pogotovo sa dvoje, nema ni onog specifičnog zvuka kada je smeša ubodena, kao da ključa voda ispod neke šerpe, imaš osećaj da će sad da izleti klip napolje na punom gasu...
I vratih 102 diznu, namerno nisam išao na 2 broja da bih osetio bolje, a imam i 100-ku, međutim noob, izmenjam diznu i rolnice u kompletu... ehh

Vratila se snaga, šraf za vazduh sam podesio na najvišljem obrtaju, ali na dobro ugrejanom agregatu... i ajmo vožnja .. ( to je kao na snimku gore ).. sa jednim ide super, sa dvoje mu je malo teško.. radi prenos sve ok, drži obrtaje na uzbrdici prenos se menja na kraće.. ok je variomat, međutim nije to to...

Ta ruta do marketa je merodavna, imam oko 2km i dosta uspona i spusta, ali ne preteranog saobraćaja..
I rešim sa izmešam 6 i 6.9g da bih dobio 6.45g.. e to je sad već sasvim okej, ali mi još fali onog kretanja na malom gasu, tipa otklon 5mm ručice, agregat vrti lepo srednje obrtaje i da se kreće nekih 30-40 za po gradu, ali da ne pogubim energiju na usponu sa dvoje...
Dakle uvek kompromis... i za kraj dodam 1/4 kruga na šrafu goriva, odnosno umanjim vazduh da se na tom malom otklonu lepo javi agregat.. Ovde sam u vožnji ustanovio da se odvrtanjem posle nule ili posle jačeg za trenutak javi knedlica.. jako je zajeban jer ti ptaktično odvrćeš leptir, a klipić diže i spušta vakum, pa je on retroaktivan nakon zadate količine vakuma, te ume da prevari kod podešavanja, nije trenutni stadijum kao na 2T karbovima...
Međutim zaj****e njega bili

I dodam 0,2g na rolnicama, tako da sam sada na 6.63g (miks 8 i 5.3) što je taman i za vožnju sam, i za po gradu na 5mm otklona, i da napržiš uzbrdo sa suvozačem...
Ima naravno malo gubitaka kada se jako ugreje i kada se centralna malo odpusti, rekao bih 0.1g na prenosu i možda 2 broja na dizni, ali ok.. to je to..
Posnimaću ga još jednom u vožnji...
#233
Posted 16 August 2022 - 08:53
#234
Posted 16 August 2022 - 19:39
Mario, on 22 June 2022 - 21:17, said:
Reših da ga skockam, registrujem i ide na more, a tamo i ostaje.. pa kako ćemo obnavljati videćemo, ali definitivno treba zujalica dole...
Posle pranja i sušenja ide test, .. akumulator je u radionici u kondiciji, povremeno se punio pa je on za njegove godine ok, ima nekih 70% kapaciteta...
Naspem 1L novog goriva, povučem vakum ustima i krenem.. Malo sastavi po neki takt, ali vrlo jadno.. Nastavim kurblom.. isto.. dok ima sauga tu i tamo poradi, kasnije mrtvilo...
Ajd sačekam da se bimetal vrati 10ak minuta i ponovo.. Sećam se da je i ranijih godina bila gimnastika, valda će proterati staro gorivo iz lončeta.. Upali, radi.. ali gas ne pipaj, ide na leru, kako se saug isključi kraj, nema sile...
Naredni dan kupih novo gorivo, iz rezervoara istočim sve, mada ja ostavljam uglavnom prazno ili sasvim puno preko zime.. ovog puta prazno.. naspem pun rezervoar svežeg goriva i isto... ajd pomislih isključiću napajanje za bimetalni saug pa će ići malo duže, ali nije to rešenje... jasno je da je problem u karbu, ili je voda ili neka skrama...
I danas rasklopim ovu 24-ku, haos koje đubre



Sve je usrano, i atomizer i glavna i pilotka i igla, samo je saug bacao goriva...
Evo igle i igličastog ventila



Ajde idemo sve u čišćenje i odpušavanje, najteže mi je bilo pilotku da otvorim, jer je ona neka 20 ili 30 a nemam igle tako male, msm da su mi vrhovi od dve najtanje toliki, pa je bilo bože pomozi malo sa jedne malo sa druge strane, a da je ne raskopam... i uspeo sam... nju samo ustima mogu da prepoznam da li je prohodna ili ne..
I zagledah se u ovaj mali ventil sa gornje strane, ovde je preko Y račve isto dolazilo gorivo, ajd i njega da otvorim počistim


Kad imam šta da vidim, ovde je isto mala membrana na koju delujemo spolja, a sa unutrašnje strane pritiska ovaj mali ventil, koji je od plastike i sa oprugom na unutrašnjoj strani



E majstore moj, ovde ide vakum, koji deluje na membranu koja je preko ventila i opruge na kanalu sa unutrašnje strane velike membrane... dobro sam to vezao bio...
Ajd sad Y račva na vakum, pa dalje vakum prema ventilu, a dolazi iz prirubnice...
Nikako na gorivo

Sklopio, navukao goriva, upalio iz prve.. ide lepo, malo sam poštelovao ekstra vazduh mada mi se ne sviđa baš reakcija, nije odlučan (mislim na šraf za vazduh)... Provozao krug po ulici...
Sutra ide menjanje svih ulja, popravka desnog stop ptekidača, kontrola kočnica, blokada na 45 i rega... Nakon toga balansiranje felni i može da putuje....
Pozdrav ako sam dobro shvatio na onaj slobodan prikljucak na karbu treba dovesti vakum sa usisa?Imam jedan 4t skuter koji polako vracam u zivot za komsiju i posto nisam nesto mnogo oko njih radio nisam znao cemu sluzi taj prikljucak posto nema nikakvog creva na njemu samo ono sto dovodi gorivo naravno karburatoru.
#235
Posted 17 August 2022 - 00:43
#236
Posted 17 August 2022 - 12:16
Druga situacija je da ja ovde imam produžen prenos, ok je to za ravnicu gde su trase za vožnju duge, a uzbrdica malo, tako je promena ugla na torque drive-u jača i osetnija kada je prenos produžen. Isto tako spektar rada variomata je manje precizan kada je prenos produžen, ali ok.. Za duge nizbrdice je savršen..
Jako je bitno da na malim otklonima bude raspoloživ, sada je potaman, u prohladnim noćima blago osetim da propada ali to pripisujem i preotvorenom filteru vazduha. Iskreno mogao bi biti neki airbox koji malo homogenizuje ulazni vazduh i manje muče na punom gasu. Nekako je kroz grad previše alarmantan kada je potrebno navrnuti gas, tipa uzbrdo ili kretanje sa nagibom itd..
Što se ciklistike tiče, odradio sam prednje vile sa 10W uljem, po 100 ml, taman je, semerinzi mi nisu neki fenseraj, ali izvuku se par sezona. Zadnji amort YSS mi je na predposlednjem od najtvrđeg i to je sada nekako u sinhronu. Prednja guma je na 1.6 zadnja na 1.9 ili 2.0 bar-a. Kočnice su ok, napred su mi TRW semi sinter pločice, i to sa novim uljem koje sam odradio pred polazak Ipone Xtreme, i čeličnim opletenim teflonskim crevom radi zadovoljavajuće. Nije bog zna kako jako, ali nije slabašno kao što je stock bilo, može lepo da se prikoči. Pakne nazad su mi isto neka modifikacija, ali koči.. Mislim da bi bolje bilo kada sajla ne bi išla preko zakrivljene poluge, pisalo se ranije o tome...
Sediše je užas, ta kineska pena je tanka, neudobno je, pogotovo za suvozača, skaj je klizav, nemaš nikakvu kontrolu iz kuka non stop je neko klizanje, to moram presvući. Kadica je slaba kapacitativno, i za kacigu je samo za malu, ništa full face, a i za pakovanje je plitka, dobro bi došao jedan kofer manji.. onaj metalni leptir nazad na koji se kofer pričvrsti se bukvalno koristi do polovine za sedenje za suvozača...
Platforma za noge, tacna je isto užas, da ga jb** kinez koji ga je osmislio, kada vozim sam mogu da smotam noge nazad do mesta za noge suvozača i spakujem kolena unutra, tada mi je i kontrola naginjanja bolja, nalik nogistupima na mopedima, međutim kada je suvozač prisutan onda mi vire kolena sa strane, jedino ako se baš ne upakujem do nogu suvozača.. Msm mali skuter za male ljude...
Gledam kako se zadnja guma troši, i vidim da ipak malo žulja više levu stranu, dakle ceo agregat se lagano uvija u levo ako gledamo od nazad, neovisno što sam stavio poliuretane u silen blok, i dalje se blago uvija.. da podsetim nekada mi je žuljala guma u oprugu amorta, ima u temi ranije..
To je to, potrošnja je ok, ne bih znao da dam precizan sud jer nemam Kmh sat, ako se vozi na vrh gasa, a tamo i reaguje karb, onda je sve u granicama normale, inače potvrđujem stav da je nepotreban 24 karb za 90ccm aplikaciju, 18-21 bi bio potaman.. Merač goriva sam rekalibrirao

Za svaku pohvalu je što ovde na više mesta ima parkiga za motore i skutere. Nije frka, može se prići svim destinacijama i ostaviti bez problema, dovoljno je zaključati volan, lanac je nepotreban ako neće baš prenoćiti, a i kome treba tamo neki žuća.. ima bolje ponude..
#237
Posted 18 August 2022 - 00:22
#238
Posted 31 July 2023 - 11:12

Akumulator je mrtav, gazda mi je javio da je uzaludni pokušaj paljenja.. da tako je mrtav totalno početni napon 9,6v, videćemo šta će od njega biti, mada doneo sam novi za svaki slučaj ctbx 5 gel, standardno..
Stari ako se izvuče ostaje u rezervi

Ali ima još sr****a, gazda je i kurblao, a ovde je dekla već varena, užas je ovde kinez ostavio tanko i slabašno..

I tako nije dosadno, taktove još nemam, sledi ispuštanje iz karba i novo gorivo...
#239
Posted 02 August 2023 - 12:25

Ali predao se i filter vazduha, popustio poklopac od sunđera stage6 posle 10g, tri skutera je promenio... i neka neko proba da kaže da stejdž ne valja

Njega sam improvizovao sa poklopcem balona vode 5L i jednom vezicom, sad ulazi vazduh samo sa strane

što naravno nije pokazalo neke posebne mane, osim što se na igli lagano oseto višak goriva.. 4T je to, proguta boga i oca, ali.da oseti se da nije žilet, pa sam za tu zgodu dan kasnije uronio iglu za jedan zub i ponovo setovao šraf za vazduh... ovako subjektivno rekao bih da je ovaj karb za ovu količinu vazduha bolji, ali videćemo kroz eksploataciju šta kaže...
Nadalje isprao sam karb i nasuo novo gorivo, uvrnuo novu denso 22 svećku i idemo pali radi, vozi....
#240
Posted 02 August 2023 - 12:39



Ostalo sve znate, provukoh sajlu na najbolje mesto sa što manje krivina, i potražio sam šta mi lupka na rupama oko fara i nađoh požuljanu farbu na sireni, malo sam i nju pokrivio da se ne dodiruje i sklopio...


Subjektivno PRVI DAN
Kočnice su žešće sranje, totalno sam se odvikao od kineza, prednji disk, novo ulje, relativno nove pločice trw, opleteno crevo, i ništa.. jadno je to
Zadnje pakne isto užas blagi, kada ste dvoje na skutu, ne daj bože u nekoj koloni, ovde taksisti koče kao na takmičenju, ljudi izleću na pešačke a i gde nema na put... nema kroz grad peglanja, a kočnice ... ruke da ti otpadnu... ili ulećeš u gepek taksiju " dobro veče " što bi reko pantelija
Prenos.. ok sam to setovao prošle god.. ide i sa malo gasa lepo i ubrzava do 40, i na uzbrdici povuče sa dvoje, nema gušenja, u power band-u je, sa kompromisom za uzbrdice..
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users